Rono gezellig dat je een huiskat erbij hebt maar of jij er nou zo blij mee bent Ennas ik heb mijn moeder opdracht gegeven bij Babydump online wat te kopen 2 dekentjes en een matrasje voor de kinderwagen MamaChantal das een hele leuk bedrag Leuk leuk een weekje centerparcs! Wil ik ook wel! Ohhh ze wordt toch weer geopereerd. Weet je al wanneer? Mooie buik hoor! Mamatien wat een leuk behang zeg!!!! Marleen wat leuk zeg zoveel shoppen! Ik kan bij Ikea ook altijd wel slagen Zo hopelijk kan ik aankomende nacht wel beter slapen dan ipv pas om 4 uur in slaap vallen! Trusten meiden
@patriesja Gefeliciteerd met je wederhelft @dunja Wat ziet dat er leuk uit dat kamertje @ennas wat fijn dat alles goed wat bij de vk Ik wist niet dat baby-dump ook kortingen had. @mamatien dat is lekker zeg! Nu al weekend @rono Me moeder is ook geweldig hoor ik hoef dr maar te bellen en ze staat voor me klaar @danitjuh Ik zal foto's plaatsen als het klaar is ik hoop dat volgende week het paviljoen binnen komt dan kan ik die in elkaar zetten... Ik hoop zo dat het maandag al binnen komt maar heb echt geen enkel idee.... @belastingdienst Ik mag gaan betalen :S helaas @henrieke meestal vermijd ik dat soort dagen en dingen ook hoor. Vind die drukte maar niks en iedereen is dan knetter gek... @rono ik zal morgen eens gaan invetariseren voor een meeting en wat leuke plekken opzoeken omstreek utrecht e.a. @mamatien Wat een leuk behang zeg!!! @marleen wat fijn dat jullie zijn geslaagd bij Ikea. @mamachantal Mooie foto's
Heeft iemand de dekens van Jollein in huis liggen? Zo ja zijn deze een beetje dik? Ik twijfel tussen de dekens van Jollein en Prenatal... qua kosten is ut uhm... jollein stukken goedkoper...
Het heet silence. Als ik het al lees moet ik meteen denken aan jeff dunham met dat skelet: Silence, i kill you! Whaha, dat was maandagnacht ook wel een beetje het geval hoor, hij bleef maar snurken! Toen dacht ik ook al: silence, i kill you! Dus toepasselijke naam voor anti snurk spul.
Whahahaha, en dan lopen mannen altijd te zeuren over vrouwen en hun hormonen en dat ze het niet snappen bladiebla. Nee dit is begrijpelijk whahaha.
Ik ga lekker douchen en het bedje in. Hubbie heeft bardienst op de vereniging en het kan wel 12 uur worden, dus hopelijk slaap ik als hij thuiskomt. Zal je net zien dat hij over 10 minuten de deur binnenstapt! Bis morgen allemaal!
Goedemorgen Levi was gister om 22.00 uur nog wakker. Gek kind. Zei geen woord maar lag gewoon stil ik bed Zelf ook slecht geslapen. Veel wakker en de kleine had vannacht haar trapuurtje ipv vanochtend. Mamachantal. Mooie buiken ! Hier begint mijn navel ook naar buiten te komen
Morgen! Weinig bijgelezen hoor. Mamatien: kamer ziet er geweldig uit en mooie buik! Chantal: Lekker hoor dat geld! Moet je meisje nu weer geopereerd worden? Ik hoop dat het helpt voor haar! De eerste die vandaag een geintje bij mij uithaal draai ik zijn nek om(1 april). Ik ga straks eerst met tele2 bellen. We worden lastig gevallen door een ex van danny. En met we bedoel ik eigenlijk ik. Zodra hij de deur uit is word hier continu anoniem gebeld. Soms gaat hij 1x over, soms word er niets gezegd, soms wel. Ik wil haar nummer nu voor eens en altijd laten blokkeren. Heeft dat mens geen leven ofzo? Ze interesseert me echt helemaal niets maar ff serieus, heb je niets beters te doen? Het is gewoon irritant steeds die telefoontjes.
Goedemorgen, Hier eindelijk weer eens goed geslapen, wat voelt dat fijn zeg. Ik was ook echt moe. Zometeen mijn meisje naar de psz brengen. En daarna rijd ik lekker door naar de action en bij de xenos ga ik kijken voor lampen. En verder doe ik een keer vrij weinig vandaag.
Frummel, jeetje wat belachelijk zeg! Ongelofelijk waar halen die mensen de tijd vandaag. Hopelijk lukt het bij tele2. Kaatje, balen dat je zo slecht geslapen hebt. Dat trapuurtje kun je beter overdag hebben. MamaChantal, mooie collage hoor van je buiken.
Morguh.... Al ongeveer 2 uur klaar wakker.... (en dan te bedenken dat ik van half 11 tot half 2 vanacht een lachend kindje naast me had liggen omdat die het bed weer eens heerlijk nat had gemaakt :O ) Was gisteren vergeten de container aan de straat te zetten dus dat heb ik net maar gedaan... laatste afval erin gedaan. Wat kan een mens toch nuttig zijn op de ochtend... hier slapen Jut en Jul nog (heerlijk als ze op een door de weekse dag een dagje vrij zijn dan slapen ze ALTIJD uit... nu mama nog) Vandaag even langs prenatal om 2 dekens op te halen. Ik zit nog in twijfel welke kleur (kamertje is blauw met grijs en het blauw heeft op dit moment de overheersende overhand) dus zat te denken aan donker grijs. Me lakentjes die maak ik namelijk zelf. Iedereen een fijne dag vandaag
Oe leuk Action en xenos Prulletjes zoeken Waar ze de tijd vandaan haalt? Geen leven, letterlijk. Zowel sociaal niet als op werkgebied. Het is al een tijdje aan de gang(5 jaar?) maar word met vlagen steeds minder en dan weer erger. Hun hebben heel lang geleden heel kort iets gehad samen. Stelde weinig voor haha. je bent jong, 'relatie' van 2 maanden, je kent het wel. Ze probeerde af en toe nog contact met hem te zoeken maar meer niet. Tot wij samen dit huis kochten. Paar maanden later kwam mevrouw 2 straten verder op wonen. Er zit letterlijk alleen een weg en een rijtje huizen tussen ons in. Zij kijkt op de parkeerplaats met haar appartement en buiten het feit om dat ze altijd stond te kijken of wij de auto in stapten merkten we er weinig van. Na ongeveer een half jaar werd het erger. Als ik boodschappen deed, deed zij boodschappen(c1000 is hier om de hoek). Nooit op haar gereageerd vond het eerder zielig. Tot ze een x allerlei vragen begon te stellen in de supermarkt, wederom niet gereageerd en toen werd ze boos. Begon te schelden en te doen. Ik schaamde me dood maar heb haar toen wel even flink de waarheid gezegd. Jaren geen last meer gehad tot Declan er was. Toen begonnen de telefoontjes weer. Danny wilde er toen langsgaan want die was flink boos maar daar heb ik hem vanaf kunnen praten. Dan krijgt ze wat ze wilt, zijn aandacht. Het is toen vanzelf gestopt en nu ik weer zwanger ben begint het gedonder weer. Ik heb ook haar nummer opgezocht en ik bel haar straks ook om te zeggen dat als ze blijft doorgaan dat ik aangifte doe. Word dit echt spuugzat inmiddels. Wat verwacht ze? Dat hij nu ineens interesse heeft omdat ze blijft lastigvallen of dat ik me spullen pak en wegga om haar? Heel vreemd.
Frummel, wat een gedoe zeg! Gelukkig om te horen dat jij er goed mee om kan gaan. Maar dat soort mensen zijn zo vervelend om mee om te gaan soms. Hopelijk lukt het bij Tele2! Hier weer redelijk geslapen. Heb sinds een paar dagen dat ik me 's nachts constant op mijn rug draai. Terwijl ik het lekkerder vind om op m'n zij te slapen. Erg irritant, want word er iedere keer wakker door!
Hier is er 1 in huis die de kamer aan het verbouwen is en de ander ligt naast mij te snurken! ik wou dat ik rond deze tijd nog heerlijk lag te slapen
Goeiemorgen meiden!! Tjonge ik heb als een blok geslapen, zo diep dat ik nu nog halve oogjes heb! Mocht ook wel na afgelopen week! *sorry Anna * Kaatje, haha een zuurpruim. Ik zei gisteren tegen vriendlief dat ie een brompot was, kreeg ook geen goede reactie! En dan heb ik zeker last van mijn hormonen? Hij had wel de gewenste schapjes gemaakt, dus nu kan ik eindelijk aan de opruim MNM Leuk Action en Xenos! heerlijk op zoek naar prullen! mamachantal, leuk die buiken zo op een rij! Bij mij is de navel nog niet geplopt, maar wel is 'het gat' bijna verdwenen. ben benieuwd of het zo blijft of dat ie nog gaat ploppen. kan ook heel gevoelig zijn dan... Frummel, ik denk wel dat het lukt hoor, met tele2, je kunt nummers blokkeren, met goede reden. en die heb je Herken je verhaal wel, in het begin van onze relatie hadden vriendlief en ik een nogal onstuimig begin. Hij was eigenlijk nog niet helemaal over zijn ex heen en ik was al 6 jaar vrijgezel en wel toe aan iets vasts. Mijn leventje was ook nog het tegenovergestelde van waar hij toen in zat (uitgebreide luxe met een nogal vermogende papa tegenover net afgestudeerd en geen rooie cent) en hij greep een beetje paniekerig terug naar die periode. Oude scharrel kwam om de hoek kijken die nogal veel interesse toonde en bleef tonen. Hij zocht het contact omdat het hem terugbracht naar het oude wereldje, dat zo makkelijk was. (nu denkt hij daar anders over ) Goed, alles voorbij, wij overleefden de crisis en begonnen opnieuw. maar zij bleef. Om de zoveel weken smsen, laten weten dat het niet goed met haar ging, ze had het zo zwaar. :x Vriendlief heeft toen voor eens en altijd duidelijk gemaakt dat ze daar haar eigen vrienden voor heeft en ons met rust moet laten. Lukte niet in een keer, maar nu 2,5 jaar later begint het er op te lijken... Het is in mijn geval goed dat ik haar niet ken, anders zou ik alle frustratie van toen nog wel eens haarfijn uit kunnen leggen... helemaal nu ik horrorhormonen heb, haha!
frummel : leuk hoor zo'n ex.. hoebedoelje jaloers hihi ik denk dat tele2 dat wel kan hoor.. en anders idd gewoon aangifte doen raar mens.. ken ze het niet hebben dat hij nu een gezinnetje heeft..misschien wilde zij dat wel met hem? hier goed geslapen, dametje was half 8 wakker.. die riep dat ze pijn in dr buik had.. dus maar bij mij in bed genomen.. maar niet meer geslapen. straks komt mn vader even langs, dan balletles, en einde van de middag komt de monteur voor de cv ketel..( was 2 weken geleden ook al kapot )
Chantal: balen dat je cv weer kapot is Marlous: fijn dat je zo lekker hebt geslapen zeg! doet eens mens goed Henrieke: balen is dat he.. Ik word steeds op me buik wakker, ook zo raar.. Anna: balen dat je zo slecht hebt geslapen! Lekker winkelen vandaag Tele2 is gebeld. Ze hebben er een melding van gemaakt en kijken na of het hetzelfde nummer is. Dan word het geblokkeerd. Ik heb haar nummer sowieso laten blokkeren dus dat is wel heel prettig