Goed gedaan Frummel! Dat geeft rust ik begin nu echt rare zwangere streken uit te halen... Gisteren heb ik een half uur lopen klooien om een logootje boven een brief te plaatsen. Bedenk ik me daarna pas dat ik ook een printje op briefpapier kan maken... net belde een mevrouw om iets op de website te laten plaatsen. ik denk niet na, geef hem rechtstreeks aan mijn collega (die de website maakt, ik ben van de promotie) terwijl dat helemaal niet voor haar bedoeld is, maar juist bij mij hoort... wordt dit nog erger? ze zijn straks echt blij als ik verlof heb
Hier ook. Als ik op mijn rug lig word ik wakker. Mja, om daarna de slaap weer te hervatten is soms erg lastig hihi.
als ik wakker word snachts,leg ik mn handen op mn buik en schopt de kleine een keer en slaap ik weer verder
Marlous: hahahaha hoort erbij Bellie: ze is 31.. je zou meer verwachten maar ze heeft echt het verstandelijk niveau van een 11 jarige. Er zijn ook mensen die zeggen; terug treiteren. Ten eerste heb ik daar geen tijd, zin of behoefte aan. Ten tweede heeft ze ook een zoon. Ik denk dat ze de tijd die ze steekt in ons lastig vallen veel beter aan dat ventje kan besteden.
Hihi, marlous, leuk he zwanger zijn. Al moet ik zeggen dat hier de rare streken nog meevallen. Maar zolang hoef je niet meer te werken toch? Stop je 6 weken of 4 weken van te voren met werken? Ik had officieel nog 7 weken moeten werken tot het begin van me verlof. Hier heb ik vannacht ook eens lekker geslapen. Ben nog wel wat moe, maar lang zo moe niet als gister. Gelukkig maar, want vond er niets aan hihi. Kleine uk is echt ontzettend druk vanmorgen. Tjeminee zeg! Met alles wat ik doe trapt ze er lekker op los. Wel gezellig hoor! Gisteren heeft ze een rustigere dag achter de rug (net als ik hihi). Mja, vandaag zal ze de schade wel willen inhalen ofzo. Frummel, goed dat dat gelukt is met tele2. Aaaah mijn kleine manneke heeft moeite met poepen. Maar even een paar dagen geen banaan geven. Mja, hij vind ze zo vreselijk lekker. Ga maar een beker roosvicee laxo klaarmaken voor hem.
Echt vreselijk zielig dat soort figuren. Alsof ze niets anders te doen heeft! Denk dan altijd bij mezelf: grow up! Ga door met je leven. Mja, ook ik heb in het verleden wel eens een stalker gehad. Leuk is anders!
Hoi hoi, ik check ook weer even in.... het lukt me de afgelopen weken echt niet om het geklets hier bij te houden zeg. Ik probeer het wel allemaal bij te lezen, maar loop steeds zo achter dat reageren bijna niet meer de moeite waard is. Zo heb ik ook het afschuwelijke verhaal van Claudia totaal gemist, ik schrok er zo van! Ik dacht in eerste instantie dat ze het over een eerder kindje had tot ik besefte dat het deze maand gebeurd was, ik vind het zo erg! We hebben zowiezo een hele ongelukkige bevalmaand vinden jullie niet? Eerst echt heel veel miskramen in de eerste 12 weken, maar ook nu zoveel akelige dingen. Claudia wens ik in ieder geval heel veel stertke toe, vind het onwijs knap dat je je verhaal hier nog hebt verteld. Frummel: kadootje voor Declan: een houten blokkenkar! Vinden ze echt heel leuk, eerst om achter te leren lopen ook natuurlijk, maar ook met de blokken zelf hebben ze echt jaren plezier, en heel goed voor de cognitieve ontwikkeling. Ik had voor Noortje een hele toffe gekocht via een belgische website, met blokken in allerlei kleurtjes en ook blokken met belletjes, kaleidoscoop, draaidingetjes etc erin verwerkt. Man, zijn nog zo veel dingen om op te reageren, maar sorry sorry als het niet lukt meiden. Heb nog zo'n 7 weken te gaan op mijn werk en heb het retedruk, en op mijn vrije dag en in het weekend zit ik niet op ZP. Dus het zal tot mijn verlof een beetje stilletjes zijn van mijn kant, maar ik leef en lees met jullie mee hoor! Hier is overigens verder alles goed, ben wel dik, moe en chagrijnig en heb een hele vermoeiende peuterpuber thuis, maar met de baby gaat het lekker, die ligt lekker te porren en woelen. Woensdag weer 's controle bij de vk gehad en alles was gelukkig goed. Ook ben ik begonnen met de zwschaps yoga en het is heeeeeeerlijk!!! Vind het echt een aanrader, ben daarna zo relaxed. Nou doei, ga weer even werken voor mijn geld...
Geloof dat er nu wel wat komt bij Dinand. Ik ruik al een vleugje poep whaha. Mja hij perst echt alsof zijn leven er vanaf hangt whaha. Wordt knalrood en kreunt erbij. Daarna is het stil, gaat hij "zingen" om 10 seconden later opeens weer knalrood te worden whaha.
Fijn juud dat alles goed gaat! Ja ook ik besef hel goed dat het bij sommige niet van een leie dakje gaat. Eerst de miskramen, daarna echo's die niet goed zijn, 20 weken echo's die bij sommige niet goed waren, Claudia die haar kindje verliest, vreselijk allemaal. Het zet je toch wel met beide benen op de grond. Sommige vrouwen doen net alsof het allemaal zo vanzelfsprekend is om "even" zwanger te worden en een kind eruit te poepen, terwijl andere mensen er zo veel moeite mee hebben om uberhaupt al zwanger te raken. Soms heb ik wel eens zoiets van: Waarom is het zo oneerlijk verdeeld in de wereld? Vrouwen die graag kinderen willen, kunnen ze niet of heel moeilijk krijgen, en andere die ze wel hebben brengen hun eigen kinderen om het leven. Hoe bizar zit deze wereld soms in elkaar! Mja, geen leuke stof om over na te denken, maar met name als er weer eens zo'n verhaal op tv is denk ik er best wel eens over na!
Niet slim om te gaan shoppen zonder pinpas. Maarja ik kon nog wel de dingen meenemen die ik echt nodig had, dus dat scheelt.
@ mnm: haha nee dat is idd geen slimme actie Gelukkig heb je wat je nodig had @ zwangere mannen: hier heb ik er ook 1, pff wat een chaggo was dat gister zeg!! Vet irritant, want ik kan daar momenteel helemaal niet mee omgaan haha.. @ Plopnavel: ik kwam er gisteravond achter dat mn navel aant veranderen, vind ik echt naar!! Was altijd zo trots op mn diepe navel, en nu zit er ineens een 'bult' in dat kuiltje, denk dat ie binnenkort wel helemaal plopt.. Gaat dat nog over na de bevalling? Of blijft dat Het voelt ook heel naar als ik er aan zit.. (terwijl ik t normaal altijd fijn gevoel vond haha) Thnx voor alle leuke reacties op mn behang Ben dr zelf ook echt zoooo trots op Zo heerlijk, 4 dagen vrij achter elkaar! Net huis schoongemaakt, nu alleen nog even de vloer doen en de was afmaken, dan hoef ik dat de rest van t weekend niet meer te doen. Vriendlief hoeft morgen niet te werken EN zondag niet te voetballen, heerlijk een weekendje samen! We zien elkaar zo weinig laatste tijd, dus is wel even goed voor ons @ afscheiding: het is toch normaal om een stuk meer afscheiding te hebben dan voor de zwamgerschap? Ik heb er echt last van namelijk.. Nou ik ga even de vloer doen, dan ben ik maar weer klaar ermee!
Hier is mijn navel ook al aan het veranderen. Bij Dinand issi nooit naar buiten geplopt, maar je ziet inderdaad wel eens vrouwen die helemaal geen navel meer hebben hihi. Geen zorgen hoor, straks na de bevalling springt hij weer terug hoe hij oorspronkelijk zat hihi. Afscheiding, praat me er niet van. Zwaar irritant. Al mag ik nu nog niet klagen vind ik zelf. Dij Dinand heb ik vanaf 7 weken onwijs veel afscheiding gehad. Voelde het er letterlijk uitlopen. Vond het zo vies. Nu met deze zwangerschap heb ik de eerste 25 weken geen last gehad. Afgelopen zaterdag begon het pas. Nu heb ik het een dag wel en dan een paar dagen weer wat minder. Het verschilt ook per dag enorm. De ene dag is het erg waterig en de andere dag een beetje zalvig. Je doet er helaas niets aan. Heb de inlegkruisjes al klaarliggen. Die zal ik ook wel weer moeten gaan gebruiken op den duur! Ach kan ik er vast weer aan wennen, straks lopen we met dikke matrassen tussen onze benen hihi.
Anna, heerlijk kindjes die uitslapen, maar dan zou het ook wel lekker zijn als je dat ook zelf kon. Ja grijs lijkt me dan beter. Ben benieuwd naar het resultaat Frummel, ja dat was de bedoeling. Maar nu ben ik alleen op mijn doel afgegaan (plastic opbergdozen), om me maar niet lekker te maken met de prulletjes. Nouja zeg wat een zielig hoopje mens. Ongelofelijk dat mensen zo kunnen zijn. Hopelijk krijg je haar aan de telefoon en wordt ze bang en houdt ze toch op, want het lijkt me enorm irritant. Henrieke, balen dat je daar dan wakker van wordt. Maar gelukkig wel weer een redelijke nacht. Marlous, heeeeerlijk meis zo'n vaste slaap, zal je goed hebben gedaan. Jeetje jij ook al zo'n ex verhaal, zou ook echt niks voor mij zijn. MamaChantal, hopelijk maken ze de cv nu goed. hihi heerlijk zo'n kindje die al goed luistert. Bellie, ik voel me hetzelfde als jou, nog wel moe, maar beter als de dagen ervoor. Ah zielig he als ze niet kunnen poepen. Neia heeft een chronische aandoening en heeft er medicijnen voor, het blijft een drama. Juud, gezellig dat je even langs komt. Gewoon komen kletsen wanneer het jou uit komt hoor, ben wel benieuwd hoe het met je gaat. Hihi dik, moe en chagerijnig, komt goed meid.
Mja als ze zo'n moeite hebben met poepen heb ik altijd wel medelijden. Kan me goed voorstellen hoe dat voelt whaha. Mja, het is eruit en het was best goed smeuïg, dus waarom hij nou zo onwijs "moeilijk" zat te doen, geen idee. Het was iig wel heel erg veel poep, was net binnen de randjes van de luier gebleven hihi.
zit te wachten op mn vader die zou tussen 11 en 12 hier zijn, maar net sprak ik hem op msn dat hij eerst naar kantoor moet en hier vanmiddag pas is.. *ik blij dat ik nog niks tegen jamelie heb gezegd* dan zo eerst maar even boodschapjes doen, en jamelie dr haar invlechten denk ik..
Hihi kan niet wachten om straks ook lekker het haar in te vlechten van de kleine meid. Heerlijk, dat gefrut hihi.
Even snel een poep-tip voor de kleintjes: kiwi! Werkt bij Noor heel erg laxerend (bij mij ook trouwens, uhum). Hoewel ik geloof dat je het voor het 1ste jaar wel mag geven, maar dan de pitjes eruit moet zeven ofzo... zeker het proberen waard.