dat wist ik niet.. thnx juud Jamelie vind het gelukkig altijd wel prima als ik dr haar vlecht en ze heeft ook best wel lang haar.. dus moet er zowiezo elke dat wel wat mee doen.. vind mama helemaaal nie erg
grr krijg van manlief sms.. hij mag op vakantie..maar dan wel t liefst in april.. i kwilde 2e week van mei gaan.. elke week heb ik wel een afspraak staan in april..
Whaha is dat zo dat je die pitjes eruit moet halen? Oopsie hihi. Dinand eet vanaf 6 maanden al kiwi. Nou heb ik me nooit zo aan schema's gehouden. Als hij ergens op reageerde dan stopte ik er gewoon mee. Maar tot heden geen allergie waargenomen bij hem!
Bellie, ja weet ook niet precies wat de reden ervoor was, maar dat stond in de "oppedepop" Dat kookboek van de appie. Da's wel echt een superaanrader trouwens. Noor lustte geen potjes (waar ik haar groot gelijk in geef!) dus ik heb alle babyhapjes lekker zelf gemaakt, dat boek was echt een uitkomst voor de inspiratie. ook nu nog trouwens, de marokkaanse gehaktballetjes zijn echt heerlijk! Ben het met je eens hoor, gewoon lekker geven en kijken wat er gebeurt. hetzelfde geldt ook voor ananas geloof ik, mag ook pas na een jaar... meisjeshaar: Noor heeft supermooi lang blond haar, maar wil er nooit iets in aan speldjes en staartjes, balen voor deze mama dus....
geen idee.. zit al ff te kijken bij centerparcs.. maar moet dan 11 april al gaan. vind ik zo snel al.. maar goed dat ik niet tegen jamelie heb gezegt dat opa komt.. hij belt net dat hij andere keer komt.. had het kunnen weten..
Hoi hoi! Zo ben weer bij Woensdagavond met mijn collega'tje naar Gooische Vrouwen geweest, echt super leuke film! Van te voren gaan eten en echt goed gelet op mager eten maar helaas had dit geen succes, heb woensdagnacht echt wel 8x op de wc gezeten Baalde op dat moment wel vreselijk en heb echt behoorlijk moeten huilen dat ik nog maar zo weinig kan verdragen. Zolang ik boterhammen en yoghurt en gekookte aardappelen eet gaat het wel maar al het andere komt er weer uit. Ik was ook een beetje bang dat ons meisje te weinig voeding krijgt maar dat zal uiteindelijk weel meevallen. Had even een dipje. Gisteren al vroeg naar het ziekenhuis met Kyano want hij kreeg buisjes. Ging wel heel goed alleen toen het kapje voor de narcose op zijn gezicht kwam, moest hij huilen. Ook na de narcose was hij al snel weer vrolijk. Na een half uurtje wilde hij alweer eten Mocht eigenlijk niet maar ik heb het toch maar geriskeerd en gelukkig werd hij niet ziek in de auto.
Dunja Tamara balen zeg van die jeuk. Heb je er wel zalf voor? Oh ik lees nu je antwoord. Kamertje ziet er leuk uit ! Marlous oh jij dus ook zon last van je darmen. Balen hè Jac oh vandaag de zwangerschapsmassage, als je nog niet geweest bent geniet ervan! Oef wat moet jij veel rijden zeg, succes ermee! Rono hopelijk is de belastingzooi gauw geregeld, ik haat zoiets altijd. Knuff voor jou! Oh gelukkig wel een mooie meevaller! MNM gefeliciteerd met jullie huis, super hoor!!! Zal een spannende periode worden de komende tijd. Moeten jullie veel doen? Ha ha strakke actie zonder pinpas op stap, kan mij ook gebeuren! AnnaB ha ha super van je moeder dat het haar gelukt is, maar wat een chaos idd zeg! Belliebel fijn dat het middel werkt bij je hubbie! MamaChantal dat is een mooi bedrag zeg! Och wat sneu dat jouw meisje ook weer buisjes moet en zelfs de amandelen eruit. Knuff voor haar! Hmm dat wordt dus even puzzelen met de vakantie. Mamatien dat ziet er super leuk uit zeg! Geniet van je vrije weekend, heerlijk hoor! Frummel irritant zeg zon belletjes steeds. En zij is gewoon zielig Juud hey leuk je weer eens te zien langskomen! Fijn dat de zwyoga zo goed bevalt!
Mamatien, hij plopt gewoon terug hoor, geen zorgen. Heerlijk zeg een weekend met z'n 2tjes, soms heb je dat ook echt even nodig. Ja hier ook steeds meer afscheiding, erg irritant. Bellie, fijn dat het hem gelukt is en dat het mee viel. Hihi jaaa heerlijk dat frummelen aan het haar. MamaChantal, hoezo heeft je vader dat vaker? Dat vind ik zoooo erg dat mensen dan geen rekening houden met wat het doet met de kindjes als ze niet of later komen. Balen dat je nu eerder vakantie moet nemen, 11 april is wel snel ja. Naar welk park wil je dan gaan? Juud, mijn meisje lust helaas geen kiwi's. Maar ik ga het voor mezelf wel kopen. Wupje, wat enorm balen zeg dat je nog niet normaal kunt eten. Hopelijk gaat dat toch snel beter. Wow fijn hoor dat Kyano er niet zoveel last van had. Lijkt me echt verschrikkelijk (als moeder ). Gelukkig hoeven we niet veel te doen in het huis. Natuurlijk zie je het pas als het huis leeg is. Maar tot nu toe denken we dat we er een vaatwasser in moeten zetten, een douchescherm, beneden verven en boven 3 kamers behangen. Dat was het.
Heey meiden @mamatien, ziet er leuk uit! @chantal, mooie buik! mijn navel begint ook naar buiten te komen Vervelend van de vakantie. @kaatje, dat doet Celeno idd ook weleens, dan denken wij dat hij allang slaapt en loop ik toevallig langs is hij gewoon nog wakker @frummel, oh irritant, dat hebben wij in een ver verleden ook gehad. Ex van mijn vriend die continu belde, op een gegeven moment heeft hij toen een ander nummer genomen. @mnm, goed slapen doet je goed he! Lampen voor de babykamer? Oh geen pinpas haha, ja dan schiet het niet zo op! @anna, oh leuk zo een lachend kind naast je in bed s nachts! Dat hebben we hier ook weleens gehad pff... het is ook veel te leuk bij papa en mama in bed he @henrieke, irritant is dat, als je er steeds wakker van wordt! @marlous, hahaha dat hoort erbij ik ben af en toe ook een beetje chaotisch en vooral vergeetachtig hihi @bellie, leuk he al dat gefeest in je buik Ah dat is idd zo zielig, als ze moeite hebben met poepen, roosvicee laxo helpt idd. Goed drinken en lekker veel fruit, behalve banaan idd @juud, fijn dat alles goed gaat en schiet al op tot je verlof! @afscheiding, hier idd ook veel meer last van. @wupje, vervelend dat het nog steeds niet veel beter gaat. Stoer zeg van je mannetje, dat hij het zo goed heeft gedaan! Zo ik ben weer bij. Vandaag toch maar even de ha gebeld, maar gelukkig gaat het wel steeds een beetje beter. Het lijkt toch een beetje op een bijholteontsteking, maar is dus nu wel aan het overgaan, ze heeft me weer even gerustgesteld, wat ik allemaal mag gebruiken, gelukkig werkt pcm heel goed. Celeno is een dagje naar Artis met opa en oma vandaag, dus ik kan even lekker rustig aan doen!
geen idee welk park, zat te kijken voor limburgse peel.. of in belgie een park. even kijken wat er te doen is in de omgeving voor kleine meid. in limburg zit toverland er vlakbij geloof ik. ik had daarom al niks tegen jamelie gezegd dat opa zou komen..vind het zo lullig voor haar als hij dan toch maar niet komt. hij komt al niet zo vaak langs, en heb ook nauwelijks contact met hem. gister belde hij ineens op of ik vandaag thuis was.. ik zeg ja prima maar ik moet wel naar balletles toe smiddags.. zei die oh nou dan kom ik wel tussen 11 en 12,.. maar niet dus.. sprak hem om 11 uur op msn van joh kom je nog..was hij net wakker en moest die eerst naar kantoor toe.. daarna zou die langskomen..paar min later belde die dat hij helemaal niet kwam.. hij is altijd zo hoor,dus ben wel wat gewend. Ook telkens als hij nou langskomt neemt hij een klein kadotje voor jamelie mee..hoebedoelje omkopen
@MnM, ik hoef alleen de kraag er nog aan te zetten en dan de mouwen en onderkant blous onslaan en naaien. Knopen er aan en dan is hij af. @Rono, niet verkeerd zo'n bedrag terug krijgen. Wij krijgen ook terug. Over de 1000,= in ieder geval dus dat is altijd fijn om te krijgen. @Mamatien, is heel erg mooie geworden zeg! Hier vanmorgen onze nieuwe slaapkamer schoongemaakt. dan wel de ramen gezeemd, de vitrage gewassen, de vloer gezogen en met olie ingesmeerd en het schilderij opgehangen. Nu is het wachten tot morgen dan is de olie goed in het hout getrokken en dan kunnen wij ons bed hier neerzetten en morgenavond daar slapen. Dadelijk beneden nog even stofzuigen en straks om 16:00 moet Rick weer zwemmen. Nog een kado kopen voor mijn nichtje die word morgen 2 jaar en dan is de dag al weer bijna om.
Was ook niet altijd even leuk hoor, je denkt dat het over is en dan komt troela weer om de hoek kijken. Maar geloof dat onze trouwplannen en het kindje wel overtuigend zijn geweest, het is vooralsnog rustig Wupje, tja die darmen, het blijft een terugkerend probleem... Het lijkt ook wel of mijn eten aanpassen geen effect heeft... maar het is wel lastig, ja afscheiding, bij vlagen... valt nu wel weer mee, maar de inleg x zijn op voorraad!
Weekend ! Wel een druk weekend maar eerst even snel bijlezen en reageren voor ik Levi zijn kamer ga schilderen Frummel, gelukt met tele2 ? Ja dus. mooi ! AnnaB, ook een korte nacht dus. Is het donkergrijs geworden ? Marlous, haha ja het wordt nog erger Juud, idd een "slechte" bevalmaand hier. Toch veel miskramen, vroeggeboortes, slechte 20 weken echo etc afscheiding is idd normaal dat je er meer last van heb. Geloof dat het ook zo is dat je slijmprop regelmatig ververst wordt waardoor je ook meer verliest. Erg vies maar ja is niet anders Paso, heb je van de week je man nog naar boven geschopt ? Mamachantal, dat is balen. kan je niet een afspraak van april verschuiven ?
ja kan wel.. maar heb net zitten kijken, en t kost ons zo'n 300 euro meer als we in april gaan.. heb zo'n bon liggen van prenatal,dat we 40%korting krijgen.. en ik denk dat april te vroeg is voor de korting.. de site haalt de korting er namelijk niet af en in mei wel..
Ben begin dit jaar echt goed ziek geweest. Heb 1,5 dag over gegeven en ben aan de diarree geweest. Ook ik was toen bang dat dit niet goed voor kleine uk zou zijn, heb toen de HAP gebeld om het na te vragen. Die vrouw zei meteen al: Die kleine pakt echt wel wat het nodig heeft, het gaat alleen van jouw reserves af! Was toen toch wel wat gerustgesteld. Fijn dat het goed is gegaan met kyano. Merk je al verschil?