Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @marlous
    geen probleem hoor :) ik gun je, je nachtrust ook wel hoor!
    Het klinkt goed hoor je zwangerschaps (on)benulligheden :p hahaha

@frummel
    31 jaar? wat een volwassene vrouw is dat dan zeg! euch euch

@juud
    wat fijn dat alles goed gaat:) Dikke knuffel voor jou.

@mnm
    Dat is slim hoor shoppen zonder pinpas :p hihihi
    Kan je altijd weer terug gaan en de rest (of meer) mee te nemen ;)

@zwangere mannen
    Geen last van :D:D:D:D:D hihi

@patriesja
    Ze mogen dus liever niet bij me in bed slapen hoor. Maar de jongste is zo druk bezig met zindelijk worden dat ze nu elke keer dr luier af doet en het bed vervolgens onder plast... met als gevolg dat ik elke dag alles kan gaan wassen en nu vond ze het ook leuk om het zeil van dr matras af te halen.
    en dat vind ze ZO grappig dat ze er zelf om moet lachen... op een belachelijke tijd ;)

@mamachantal
    lastig zo'n vader.

@kaatje
    ik ga zo naar de winkel toe. Net boodschappen gedaan en zo maar even naar de stad. De kinderen zijn nu bij me moeder dus heb me handen vrij :)

@ego
    ik werd gebeld door een nummer wat ik niet ken... ik bel terug... met Nick... ik denk HUH ik ken geen nick!!! Dus ik zeg ik ben net gebeld door dit nummer... Ik heb je niet gebeld.... ik denk HUH echt wel! dit nummer heeft mij gebeld.... bleek dat het, het tuincentrum is en dat me paviljoen al binnen is :O:O:O :D:D:D een week eerder dan verwacht... dus... die komen ze tussen 4 en 5 brengen:D En hoe ongeduldig ik ook ben... hij MOET en zal gelijk in elkaar gezet worden!!! *schaamt zich heel diep maar nu wil ik vanavond ook met tuin klaar hebben ook nog!!!*... nu ga ik natuurlijk heel erg lief vragen of hun dat ding in elkaar willen zetten... krijgen ze wel een kopje koffie hoor (A) hihihi.... ben zo benieuwd...

vandaar weer gezeur gehad met me ex... hij snapt werkelijk helemaal geen ene moer ervan hoe je ouder moet zijn! werkelijk waar... nadenken en dingen begrijpen is zo niet zijn sterkste kant.

Nu ga ik naar de stad toe en 2 dekentjes halen... word gewoon grijs denk ik dan maar:D Heb er gewoon zin in om te shoppen :) even zonder kinderen! Heerlijk! hihi

tot straks :)

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mooie meid heb je mama chantal!:D

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Frummel fijn zo´n ex! Hopelijk kunnen ze het blokkeren. Je hebt inderdaad rare mensen op de wereld!

Juud fijn dat alles goed was bij de VK en werkze :)

Wupje fijn dat het goed gegaan was met de buisjes

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @chantal, oh lieve foto!

@anna, oh dat is erg grappig ;) hoe oud is je jongste?

5. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ik moet het hier maar even kwijt... Sorry voor het bericht..

Ben zoooo over de zeik. Vanochtend alles geregeld voor ondertrouw (11/4) en trouwen (10/5) belt mijn vriend z'n ouders op en krijg hij te horen: Nogal kort dag, 14/5 gaan we op vakantie dus we komen niet.

Hoop voor hem dat het net zo'n (re)actie is als dat ze te horen kreeg toen ze oma gaat worden. Anders zou ik het te schunnig voor woorden vinden.

Morgen lees ik echt alles bij en reageer ik eens fatsoenlijk :eek: :)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamachantal. Lief !

Anna, Jee hij is er al :)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :$ Zou sowieso geen datums veranderen ! En mochten ze echt niet komen, geloof niet dat ik ze dat ooit zou kunnen vergeven. wat een actie zeg

8. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ik ben nogal makkelijk en bemoei me er verder niet mee. Het is zijn familie en hij moet doen wat hij wilt. Ik kan wel zeggen ik zou dit doen en dat doen (blablablabla) maar dan heb ik het dadelijk weer gedaan. Wat hij ook beslist, ik sta achter hem.

Maar mijn mond viel open...

En ik vind het zooooo sneu (nogal zacht uitgedrukt) voor hem.. Het is iedere keer wat!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    na ja... zit gewoon 4 dagen tussen het trouwen en de vakantie....
    moet toch gewoon kunnen

10. Rono

Rono Niet meer actief

Mamachantal: Das ook niet leuk zo'n opa! Snap dat echt niet dat sommige mensen zo weinig intresse kunnen tonen in hun klein kind! Is mysterieparcs niks voor jullie? Vinden wij ideaal. Vorige keer een weekend centerparcs, 6 persoonshuisje voor 200 euro. Zaten we in het heijderbos.

Exen: Hier ook last gehad van een ex van Colin, continue ging ze hem mailen dat ze nog een keer sex met em wilde, dat ze em miste. Gelukkig reageerde hij dr niet op en heeft ie haar geblokkeerd.

Sherry: wat een zeik schoonouders zeg! Bah!

Afscheiding: Echt verschrikkelijk.. Ik stink ook ontzettend van onder en verschoon me eigen 3 keer per dag. Nu ook nog eens een schimmelinfectie en heb daar net een ei voor gekregen. Iemand trouwens enig idee hoever die erin moet?

Zijn er hier greys anatomy fans? Sjonge jonge net afl. 18 gezien van het nieuwe seizoen... Echt verschikkelijk, wat een jankaflevering! Niet goed voor een zwangere vrouw!

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @rono; goed dat je het zegt! Moet weer een aantal afleveringen downloaden :D

@ego; net thuis na een lekker ochtendje op werk. Merk wel dat iedereen nog wat in de war is door de overname. Opeens zitten we met twee verschillende bedrijven, terwijl we nog steeds hetzelfde werk doen! Ik merk er weinig van doordat ik nog aan het reintegreren ben en daardoor kleine (rot)klusjes heb. Maar zo'n beetje iedereen loopt met een grote vraagteken boven het hoofd rond.

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hmmm net lekker en gezond gelunched :) bij de appie een vers broodje gehaald met slankie smeerkaas zongedroogde tomaat en daarna een heerlijk bordje aardbeien :p Smaakte heerlijk!

MNM oh dan komt het vast goed met jullie mooie nieuwe stulpje voor de komst van de kleine!

Patriesja gelukkig gaat het alweer beter! En ook wel lekker als je even een dagje kunt bijtanken!

Mamachantal wel jammer dat je dus eigenlijk nooit op je vader kan rekenen qua afspraken.
    Ha ha ik had dus hetzelfde idee als jij met de aardbeien :D
    Oh wat een lekker moppie is jouw dochter!

AnnaB jippie bijna lekker in de tuin zitten dus, en morgen wordt het ook nog prachtig weer,helemaal toppie dus :)

Sherry jee dat meen je niet…….;)

Grrrr het is niet druk op mijn werk en ik dach mooi dan kan ik lekker op tijd naar huis.............ben ik mijn huissleutel vergeten :x
    Nu moet ik wel op hubbie wachten, die komt mij om 16.45 uur halen. Dan moet ik nu maar aan verslag van een overleg beginnen maar heb er zo geen zin in. blegh

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Sherry, snap je frustratie, wat een gezeik! Maar zoals marloes terecht zei, er zit 4 (!) dagen tussen trouwen en vakantie. Dat moet toch mogelijk zijn?

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    haha wupje, ik dacht lekker eerder weg te kunnen, maar zit hier nog steeds... krijg het zo echt niet af voor mijn verlof...

15. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Sherry jee wat een gedoe echt heel triest dat ze niet willen komen

Rono moet grey's nog ff downloaden vind het ook een mooie serie
    En lekker dat je centen terug krijgt van de belasting

Afscheiding gelukkig bij deze zwangerschap nog geen last van gehad maar kreeg het bij Levi ook pas na de 30 weken

Annab heerlijk dat je al snel je tuinset heb morgen word ook een heerlijke dag om buiten te zijn

Ego grr rot eneco eindelijk m'n jaarnota binnen ik krijg nog 2600 van de belasting kan ik mooi weer een deel van inleveren moet 530 bijbetalen

Frummel wat een zielig figuur t lijkt eerder een kleuter

Belly ook al zon druktemakertje hier word ik ook flink geschopt

Mamachantal wij gaan ook naar centerparcs de haan in belgie

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Marlous Hmm dat is helemaal niet leuk als je het eigenlijk te druk hebt.
    Wil je stoppen bij 34 of 36 weken?
    Ik denk dat het bij mij 34 weken wordt, ik vind het nu al erg vermoeiend om hele dagen achter de pc te zitten. Een dagje met Kyano is actiever maar toch makkelijker vol te houden.

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @patriesja
    Jongste word in augustus 3 :) 2,5 en onwijs bij de hand hoor... komt steeds meer pit in :)

@sherry
    Nou ja zeg wat is dat nou weer voor reactie dan? :S beetje krom hoor!

@rono
    dat ei moet niet zichtbaar zijn... net zoiets als een tampon zodat je nog wel kan lopen en zitten :p
    Ik kijk wel eens naar greys!!! en waarom heb jij die aflevering al gezien en ik nog niet? VERTEL!!!!

@wupje
    het is alsof het zo had mogen zijn hoor :)

@kwaaltjes
    Dames ik vind het geweldig om te lezen dat jullie dingen vergeten enzo hihi...
    ik schrijft geloof ik echt alles op ofzo... me handen en armen staan helemaal vol hoor...
    vind het erg grappig sorry hihi

@ego
    Zo prenatal is weer aardig wat geld rijker... mijn rekening weer een heel stuk lichter!!!
    Als het goed is heb ik nu zo goed als alles binnen voor de baby. Het zijn toch 2 donker grijze dekentjes geworden. En 1 lakentje zodat ik de afmeting kan opmeten zodat ik ze zelf kan maken :)
    Nu wachten op het tuinset... ga nu mooi vast de stoelen in elkaar zetten... ik MOET en zal alles hebben staan vanavond!!! dat is nou echt het enige waar ik van zef het MOET...

Muziek kei hard op... ben toch kinderloos dus dan mag het :p

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @sherry, jeetje... :( maar idd zoals al meerdere hier zeiden, moet toch nog wel mogelijk zijn?

@wupje, oh irritant je sleutel vergeten...

@anna, oh dat scheelt niet zoveel met Celeno, jongen of meisje?
    Die van mij is ook erg met zindelijkheid bezig, maar ik moet maar is een keer doorzetten ;) haha

Hier vanmiddag in bad gelegen en later nog een uurtje op bed.
    Lekker alles rustig aan vandaag, hoef de deur ook niet uit.
    Gaat heel langzaam aan beter hier, maar fit.... tja... geloof dat het nog wel even duurt.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rono, zo ver als je hem er in krijgt. idd net als een tampon. Wel even in de gaten houden of je klachten verdwijnen. Hier helpt ei dus niet, krijg daarom een 3 daagse kuur

20. Rono

Rono Niet meer actief

Ok, gaan we vanavond zien hoe t gaat haha!

Anna: Ik kijk em illigaal zonder ondertitels... Gaat die Owen zingen met Callie.. geweldig!

Deel Deze Pagina