o schrik niet ( weet niet of je er ervaring mee hebt ) maar dat ei valt dus uit elkaar, morgen verlies je dus heel veel afscheiding met witte brokken erin ( lekker verhaaltje haha )
Eerste idee was 36, maar begin er langzamerhand steeds meer te neigen naar iets eerder. Mijn vervanger begint in ieder geval 2 mei, dus dat is gunstig. Denk dat ik er een weekje vakantiedagen tegenaan gooi, kan ik rustig aan doen en mijn vervanger lekker aan het werk
Zo, na een dag ploeteren, heb ik weekend!!!!! straks nog even de stad in, dan lekker rustig aan met de hond op schoot, pootjes omhoog (allebei ) op de bank en niks doen. Vriendlief heeft dienst dus die is er morgen weer, gaan we samen genieten van het mooie weer
@Verlof wupje/marlous: ik wilde eerst ook heel stoer pas met 36 weken stoppen, maar ik wil echt eerder hoor. Iedereen raadt me aan wel pas met 36 weken te gaan zodat je straks meer tijd met de baby hebt, is ook logisch, maar ik kijk echt zo ontzettend uit naar lekker een paar weken nog babyloos te zijn en met de beentjes omhoog DVDboxen op de bank kijken dat ik maar besloten heb om met 35 weken te gaan....
Verlof : Ik heb gelijk al 34 weken gezegt. weet dat de kans er dik in zit dat ik straks sowieso niet meer volledige dagen kan werken door mijn bekken en dan moet je sowieso 6 weken van tevoren met verlof
de gulden middenweg Denk dat dat hem voor mij ook wordt, lekker genieten en ook nog eens tijd hebben voor een boek tot die klein komt
@verlof, ik ga met 36 weken met verlof. Andere keren ook gedaan. Ik wil graag het schooljaar afmaken (heb alleen examenklassen) en zelf alle examens enzo nakijken... Hoop stiekem dat ik de diploma uitreiking op 7 juli ook nog haal...
@verlof, ik moet met 34 weken sowieso stoppen, sta namelijk al volledig ziekgemeld, maar volgens mij mag in van gyn ook niet langer doorwerken en het zit er dik in dat ik nog eerder moet stoppen. Ach we zien het wel.
Jaah, fijn weekend ladies! Morgen gaat juudvriend met dochter naar de s-ouders, dus moeders hier heeft een middag/avond/nacht voor zichzelf, ga lekker make-upjes kopen in de stad (kleren of schoenen heeft toch geen zin meer), iets heel onverantwoords eten (pizza of de mac ofzo) dan naar bios (black swan) en lekker thuis in bad en op de bank hangen. Zondag ga ik ook richting s-ouders en daar BBQen. Kijk er echt naar uit, inclusief het heerlijke lenteweer! Tot maandag!
@rono; Heb de aflevering van greys gekeken! Jeetje, zat vanaf het begin al met tranen. Pfff, niet iets om te kijken als je idd zwanger bent en sowieso vol zit met hormonen!!
We hebben trouwens een geweldige tekst voor op de geboortekaart. Mode kun je kopen, met Style wordt je geboren
Even ego Ik ben zo kwaad op mijn man Hij zou gaan karten 1 rondje en dan zou hij om half 5 thuis zijn Afijn nu is hij er nog steeds niet Hij belt ook niet ff ofzo Dit is nu al de 100ste keer dat hij z'n afspraken niet nakomt Het is net een klein kind Afijn hij gaat vannacht maar bij z'n ouders slapen wil hem niet zien Zo klaagmodus uit ik ga met Levi ff eten
@ Fightforlove: he wat naar dat je mannetje zich weer niet aan zn afspraak houdt Miss is dr wel goede reden voor? @ Sherry: Oh wat een naar antwoord van je souders zeg Lijkt mij ook geen probleem, zitten 4 dagen tussen.. Denk je dat t wel goed komt? @ Greys: Ik heb niet alle seizoenen gekeken, maar wel een aantal. Zit erover te denken om dit in mijn verlof te gaan kijken.. Zo hier huisje helemaal schoon! Heb alle babykleertjes uitgezocht, alle 68+ maten gewassen en in een doos gestopt, die heb ik voorlopig toch niet nodig De rest van de kleertjes was ik wel tzt. Vanavond lekker in de kroeg eten, morgenochtend heb ik de 3D echo ik ga trouwens ook 5 weken van te voren met verlof, en plak 4 weken vakantie na mn verlof eraan vast, dus heb 5 voor en 15 weken na Net stokbrood met aioli op, ik stink me toch een partij haha
Rono, mysteryparcs ken ik niet? heb zitten kijken voor een weekje erperheide,belgie, is 525 euro.. valt opzich wel mee toch
Zo na de nodige drama ligt Levi op bed. Ligt nu te mokken want hij wil niet slapen ! en hij wil niet liggen ! Zit nu dus rechtop in zijn bed Bob de Bouwer te zingen Juud, lekker vooruitzicht avondje voor jezelf Fightforlove, kan me voorstellen dat je even helemaal klaar ben met je man. Zeker als dit niet de eerste keer is. Inmiddels al iets van hem gehoord ? Mamachantal. www.marveld.nl is ook een mooi park.