Meeting data: (even je naam onder de data zetten dat je eventueel kan. Locatie gaan we wat leuks voor zoeken) Zaterdag 7 mei Belliebel Zaterdag 14 mei Belliebel Mamatien (alleen overdag!) Zaterdag 21 mei Belliebel Mamatien (alleen overdag!)
Miracle ik zou je op kunnen pikken ik kom uit E. indhoven. Maar dan moet het wel een datum zijn dat ik ook kan en niet te ver weg. Max Utrecht.
Kan iemand mij vertellen hoe ik een abbo kan nemen op een topic? Ik dacht dat reageren in het topic genoeg was maar ik krijg geen bericht dat er nieuwe berichten zijn???
We houden wel een keer een minimeeting met de meiden hier uit de buurt mooie weer komt er aan en huis en tuin zijn groot genoeg haha
Zaterdag 7 mei Belliebel Kaatje85 ( alleen overdag ) Zaterdag 14 mei Belliebel Mamatien (alleen overdag!) Zaterdag 21 mei Belliebel Mamatien (alleen overdag!) Kaatje85 ( alleen overdag ) ----------------------------------------- Pinx, bovenaan rechts kiezen voor "tools onderwerp" en dan abbo. nemen Ik ga off. truste
Meeting data: (even je naam onder de data zetten dat je eventueel kan. Locatie gaan we wat leuks voor zoeken) Zaterdag 7 mei Belliebel Kaatje85 ( alleen overdag ) Zaterdag 14 mei Belliebel Mamatien (alleen overdag!) Miracle08 ( alleen overdag, ovb ) Zaterdag 21 mei Belliebel Mamatien (alleen overdag!) Kaatje85 ( alleen overdag ) Miracle08 ( alleen overdag, ovb ) Ik heb bij mezelf ook even ovb gezet. Hubbie komt net aan dat ie een weekendje weg wil in mei. We gaan er van het weekend voor kijken dus dan weet ik zeker welke datum ik van de onderste twee wel of niet kan, of allebei wel of niet. Pink Ohh dat is prima! Kunnen we dan evt wel kijken hoe en wat
Denk dat meeting er voor mij helaas niet in zit. Als ik me idd zoals nu blijf voelen tot aan de bevalling is lang rijden geen optie. Helemaal niet als het met ov is.
Zaterdag 7 mei Belliebel Kaatje85 ( alleen overdag ) Zaterdag 14 mei Belliebel Mamatien (alleen overdag!) Miracle08 ( alleen overdag, ovb ) Zaterdag 21 mei Belliebel Mamatien (alleen overdag!) Kaatje85 ( alleen overdag ) Miracle08 ( alleen overdag, ovb ) Pink ( alleen overdag, ovb)
Zaterdag 7 mei Belliebel Kaatje85 ( alleen overdag ) Rono Zaterdag 14 mei Belliebel Mamatien (alleen overdag!) Miracle08 ( alleen overdag, ovb ) Rono Zaterdag 21 mei Belliebel Mamatien (alleen overdag!) Kaatje85 ( alleen overdag ) Miracle08 ( alleen overdag, ovb ) Pink ( alleen overdag, ovb) Rono
@rono, jeetje meis het zit je vandaag echt niet mee he! Dikke knuff voor jou!! @pink, welkom! @bh's, ik had idd ook nog een paar iets te grote liggen, die nu dus wel passen. @positiekleding, ik draag ook wel leggings, jurkjes, heb wel een aantal positiebroeken, maar zitten niet allemaal even lekker. @anna, mooie buik! @marleen, goed op weg dus crea hoor! @fightforlove, wij willen ook 2 kids op een kamer gaan proberen wel pas als de baby ongeveer een half jaar is, want hebben ook een wieg. Celeno heeft het eerste half jaar bij ons op de kamer gelegen. Het past makkelijk op de kamer, erg handig dat we niet helemaal hoeven te verbouwen en het leek me voor 2 boys wel reuze gezellig Als het niet zou lukken hebben we nog wel een andere kamer. @marloes, leuk om te horen, dat jou kids ook op 1 kamer slapen en dat het zo goed gaat @meeting, erg leuk idee ligt er helemaal aan waar die gehouden wordt, Utrecht is op zich nog wel te doen met het OV, maar ligt er ook wel een beetje aan hoe ik me voel beetje bang dat ik het helemaal niet trek met reizen erbij.. Iemand ook vanuit of via Amsterdam?
Jeetje dames deel 4 alweer Kikker jeetje bij jullie in de ziekenmand. Beterschap voor jullie! Marlous fijn dat je het lekker gehad hebt! En wat een lekker weer heb je mee terug gebracht HenriekeC hopen dat het snel helpt die accupentuur, niks voor mij hoor trouwens ben nog steeds bang voor naalden ondankt dat ik aan de dialyse zit Rono wat een rotnieuws zeg! sterkte de komende tijd voor haar en jullie ook natuurlijk Patriesja fijn dat alles goed was bij het AMC Pink welkom hier! klets gezellig mee en gefeliciteerd nog met je zwangerschap Ennas mooie maxi cosi hoor! Mooie kleur! Leuke spullen hoor heb je gekocht! Anna drukke dag achter de rug heb jij vooral als je zo vroeg op bent! bescheiden buikje heb je hoor MNM spannend hoor voor jullie aankomende huis Meeting gaat hem niet worden voor mij heb namelijk dan dialyse dus helaas, maar we zullen hier ongetwijfeld wel de verhalen lezen
Dat van mijn szus is waarschijnlijk ook nog ontstoken maar dat wist mijn moeder niet meer zeker. Hier een nacht gehad met dat ik veel wakker was. De kleine was nu redelijk rustig alleen net voordat ik opstond weer hard tegen de buikwand aan gaan liggen. Wel kon ik voelen dat de baarmoeder al wat boven de navel ligt. Dan kun je dat goed voelen. Straks is Rick naar school en dan de rest van de strijk en dan voor de jongens alvast wat doen voor hun blousje. Rick kan niet wachten tot het klaar is.
Goedemorgen Levi ligt nog lekker te slapen Henrieke, woon jij niet ergens centraal en goed te doen met openbaar vervoer ? komen we gewoon naar jou
Helaas niet centraal (aan de kust, vlakbij Leiden) en ov is hier redelijk, maar niet super. Helaas Maar ik hou het gewoon in de gaten en mocht ik me dan wel goed voelen dan ga ik wellicht alsnog mee!
Hier vannacht niet super geslapen. Gisteravond opeens super heftig maagzuur. Ik nam er dus een klein beetje melk voor, maar eenmaal in bed reageerden mijn darmen weer op de melk en lag ik dubbel van de pijn. Tussendoor zat de kleine ook druk te bewegen. Nu erg moe en straks weer naar kantoor. Hoor alleen net op t nieuws dat de weg waar ik een klein stukje overheen moet volledig vaststaat. Ik hoop dus maar dat het snel is opgelost!
Rono: heel veel sterkte meid Meeting: Ik kan 7 mei niet want dan vieren we Declan zijn verjaardag Zwangerschapsbh's: Als je een goeie koop zitten ze prima. Je hebt ze ook met beugel en voorgevormd hoor. Ik koop altijd van hotmilk maar dat is wel prijzig. Maargoed dan loop je tenminste niet voor lul