Goedemorgen :bye: Hier kort maar lekker geslapen. Gisteravond uren met hubbie zitten kletsen en alle mogelijkheden afgewogen. We gaan nu voor dit huis. Maar als we er qua prijs niet uit gaan komen, gaan we nog eens bij 2 andere huizen kijken. Vanmiddag gaan we dus met het spel beginnen, we hebben verteld dat we vanmorgen nog een 2e bezichtiging hadden in een ander huis om te laten weten dat ze niet de enige zijn. Hubbie heeft net neia naar mijn sm gebracht, dus ik heb een rustig dagje vandaag. Kan ik wel gebruiken.
Rono, wat verschrikkelijk zeg, dus toch nog heel snel het kindje verloren. Sterkte! Meeting, erg leuk, ik moet alleen even kijken hoe het zit met de verhuisdatum etc., dus kan dan ik me altijd nog inschrijven. Bh's, hier de 1e keer dure zwangerschapsbh's gekocht, die kan ik mooi nu weer aan. Ze zitten echt lekker en groeien goed mee.
Meeting; Utrecht is opzich nog wel te doen. 1u en 45 min met de trein maar is rechtstreeks dus dat scheelt. Ik kom dan langs A'dam Patriesja! Zaterdag 7 mei Belliebel Kaatje85 ( alleen overdag ) Rono Ennas Zaterdag 14 mei Belliebel Mamatien (alleen overdag!) Miracle08 ( alleen overdag, ovb ) Rono Ennas Zaterdag 21 mei Belliebel Mamatien (alleen overdag!) Kaatje85 ( alleen overdag ) Miracle08 ( alleen overdag, ovb ) Pink ( alleen overdag, ovb) Rono Ennas
Rono, lees het bericht nu pas. Wat een nieuws zeg! Veel sterkte voor je vriendin en voor jou ook natuurlijk! Moet zeggen dat ik ook wel eens een 'wat als...' gedachte heb. Lijkt me heel erg om zoiets mee te maken en dan ook nog op deze manier! @beha's: ik heb er eentje vd hema. Al voor ik een posi test had, was mijn cupmaat al eentje groter! Ik draag momenteel echter alleen een bh als ik weg ga of bezoek krijg. Word er nog regelmatig iets beroerder door. @meeting: mocht ik me toch ok voelen en de locatie is te doen voor mij, dan kan ik alleen die laatste zaterdag niet. Er is een kans dat mijn oma dan haar verjaardag viert (102!). Verder staat de agenda helemaal leeg @gemiste verjaardagen/goede echos: iedereen alsnog gefeliciteerd! @nieuwe meiden: Ook namens mij alsnog van harte welkom hier @dromen: Ze blijven maar door gaan die rare dromen van mij! Ik moest bevallen, maar mijn vriend kon absoluut niet van werk weg. Dus had de kat me geholpen... Er gebeurden nog meer rare dingen, gelukkig ook met knappe mannen @ acupunctuur: ik ben als de dood voor naalden! Maar dit waren hele kleintjes en hier had ik gelukkig geen moeite mee. In het zh kan ik al flauw vallen van een klein prikje in de vinger, terwijl ze rustig een infuus mogen aanleggen. Had ik al verteld dat ik raar ben?
goedemorgen dames, Hoe is het hier. Heb niet alles terug gelezen maar enkele dingetjes wel. Angie. als ik het goed heb ben jij nu getrouwd?? Gefeliciteerd wat super. Rono Ik heb het verhaal van je vriendin niet helemaal gelezen maar wel het laatste stukje. Wat erg. Heel veel stekte. En dan ook nog dat nieuws van je oma. Wat een rotdag had jij zeg. Hoe is het nu met je oma? dikke knuf. (.)(.) praat me er niet van. aarrggh. ben pamela op het moment. en ze zijn gespannen. en beha's! ik had nog voedingsbeha's van de laatste. nou die passen niet meer. of tenminste heb er zo'n charmant bultje erboven op hihi. dus dat gaat hem niet worden. Hopenlijk word het nog wat minder. zit nu aan 75 e. vind het wel goed. groter hoeft toch echt niet van mij. pffft. voordeel manlief vind ze wel erg mooi nu. (hangen niet meer haha) Meeting. IK wil graag komen. Maar de kans dat ik kom is gewoon heel erg klein. Moet maar net een beetje in de buurt liggen met het schip. dus ik hou het in de gaten. en mocht ik in de buurt zijn dan ga ik op het laatste moment nog mee. Heb geen voorkeur waar in ieder geval.
Hello meiden, Ben op werk, maar doe echt geen flikker. Geen zin :S:S Net de notaris gebeld, heb 30 mei afspraak gepland voor testament maken. HAHA duurt nog ff, maar ze kunnen alleen sochtends dus ja.. Deze notaris is 225 euro goedkoper als de notaris waar ik 6 april afspraak bij heb (die moet ik nog afzeggen). Wel relax van dat geld kunnen we weer weekendje weg haha! Ik heb net de dierenarts gebeld, omdat mijn kat afgelopen 2 maanden extreem dik wordt ineens. Nu moet ik langs komen met dr.. hihi.. zo bizar.. Naar de dierenarts vanwege overgewicht bij de kat . Maarja.. maak me er wel zorgen om dus doe t maar wel!
Moguh allemaal! Hier goed geslapen! Dinand is naar het KDV toe, heeft vanmorgen zowaar zijn brood opgegeten. Hoorde op het KDV dat de buikgriep vreselijk heerst, dus hij zal het daar wel opgelopen hebben! Hopelijk issie er nu een beetje vanaf! Plannen vandaag: Wiegje schilderen! De woensdag is echt mijn dag dat ik Dinand niet op me heen heb. VErder zo weinig mogelijk, merk wel dat ik de afgelopen 2 dagen te veel gedaan heb! Nu eerst nog een lekker bakkie koffie en een ontbijtje voor mezelf klaarmaken!
gevonden! Ik ben weer bij en we zitten alweer op 11 pagina's! Heb vannacht heerlijk geslapen in innige omarming met mijn voedingskussen. Mijn lief heeft plaats moeten maken... maar werd wel ontspannen wakker...! een meeting: gezellig! Vanuit Nijmegen klinkt Wageningen voor mij lekker dichtbij, maar ik zie dat het ondertussen eerder Utrecht wordt. Ach, die 50 minuten valt ook goed te doen. Zal zo even het overzichtje invullen. AnnaB: zet je wagen in de mist! Nu kan het nog (zit hier potdicht) en dan trekken vieze luchtje uit kleding. Gewoon even buiten op het balkon of in de tuin, lekker laten luchten en hopsakee, frisse lucht BH's: mijn moeder is ongelooflijk veel afgevallen (zo'n 13 kilo, er is weinig van over... ) maar heeft haar oude bh's aan mij geschonken. Zij had altijd al een grotere cup dan ik en die pas ik nu nog steeds. Zit nu op 80 DD, en kom van een b-tje af Als ik ook uit deze groei, tja dan moet ik maar op zoek naar een goede voedingsbh of zo... Op zich geen gek idee, de eerste lekplek was afgelopen weekend een feit Kleding: ben vorige week gruwelijk verwend door vriendlief, heb een colbertje gekregen die ik als zomerjas ga gebruiken en nog 2 shirtjes (in lagen te gebruiken) en een riem voor boven de buik. Heb ook een aantal shirtjes via internet gekocht in de aanbieding, maakt het een stuk leuker. De winkeltjes hier hebben veel leuk spul, maar zijn wel prijzig. Belly-B is nog wel te betalen, maar noppies is wel duur... En miss etam heeft hier niet veel leuke dingen, beetje suffig...
Jeetje Angie, ik heb je helemaal niet gefeliciteerd! Bij deze! Bellie, fijn dat Dinand weer een beetje heeft gegeten! Hopelijk is ie er nu een beetje vanaf... Jac, zijn jullie nu op weg naar Budapest? Mamatien, ik zit ook op het werk, heb ook geen zin straks komt er een jongen voor mijn baan, eens kijken of het wat is.
Pink, welkom hier! Patriesja, fijn dat gister alles goed was meis. Schildje, wat is er ontstoken bij je sz? dat heb ik even gemist. henrieke, bah balen van je buikkie. Succes op het werk vandaag. Jac, jij ook al van die zware boobies dus. Hier lijken ze ook op ontploffen te staan, ook 75E, maar bij neia werden ze nog groter, dus ik ben er bang voor. Mamatien, zo he dat scheelt een hoop geld, mooi meegenomen. Ben benieuwd wat de dierenarts zegt. Succes op je werk vandaag. Bellie, heerlijk we hebben samen een mama dag. Ik ga vandaag beneden poetsen, maar alles op mijn gemakje, want ik merk ook dat mijn buikje het heeft gehad. Hopelijk gaat het vandaag goed met Dinand op het kdv.
marloes. nee hoor die reis is niet doorgegaan. Hoop gezeur met de bevrachter. zit nu de rechtsbijstand op. En maar zien hoe het afloopt. Zitten nu op de main. en moeten naar Basel (zwitserland). En als het goed is,( ik heb de belofte van mijn mannetje dat als er zo'n reisje is) dat we dan naar beneden dus naar nederland gaan. Dat is dan de eerste keer in drie maanden tijd weer. Mag dan ook wel weer vind ik.
Zaterdag 7 mei Belliebel Kaatje85 (overdag) Rono Ennas Zaterdag 14 mei Belliebel Mamatien (overdag) Miracle08 (overdag, ovb) Rono Ennas Marlous Zaterdag 21 mei Belliebel Mamatien (overdag) Kaatje85 (overdag ) Miracle08 (overdag, ovb) Pink (overdag, ovb) Rono Ennas Marlous
Tja dat is een beetje dubbel. Fijn dat je niet naar Boedapest hoeft, maar dat gezeur klinkt ook niet ideaal... maar je bent wel weer dichterbij je kindjes? Zou wel fijn zijn weer eens in je eigen landje te zijn.
Pff mannetje spuugt net heel de grond onder. Ineens wilde hij alleen maar tegen me buik aanliggen. Best bijzonder aangezien hij nooit stil kan zitten, laat staan liggen. Neem ik net zijn temperatuur op, 39,1. Die ligt dus met een zetpil op bed. Positiekleding: Hier een ramp! Ik verzuip overal in..Moet van broeken maat 26 hebben en dat verkopen ze dus nergens. Ik heb nu eindelijk 2 broeken in maat 27, beetje wijd rond de benen maar het kan net. Van shirtjes moet ik echt XS hebben en van bh's 70E. Zijn dus echt precies de maten die nergens zijn te vinden! Heb nu maar bh's 75D die ik zelf smaller heb gemaakt en loop veel in stretch jurkjes+ langere stretch shirtjes xs. Anders is het geen doen. Bellie: Bizar he! Wij schelen maar 1 dag Ik hoop toch dat de meeting niet op 7 mei word gedaan hoor Wil er graag bij zijn maar ga niet Declan zijn verjaardag ervoor verzetten Snappen jullie vast wel haha Jac: Straks dus weer lekker terug in NL, lekker bij de kinderen
@MnM, waarschijnlijk is de gal ontstoken maar dat hoor ik nog. @Frummel wat zielig zeg. Hopelijk knapt hij snel op. @Positiekleding, ik heb nu 3 spijkerbroeken en 1 spijkerrok. Wat shirtjes maar voor de zomer heb ik nog wat liggen. Daar moet nog wel wat bij maar dat komt nog wel.
zo deel 4 alweer.. @ Rono sterkte met en voor je vriendin! @ pink welkom @ miffy hoe gaat het nu met je vader? @ ennas schattige mc zeg! @ anna mooie buik @ mnm wordt spannend dus.. jullie op huizenkoop @ bh hier ook knellende maar vindt t zo zonde om nieuwe te halen want vanaf week 25 ga je nog harder groeien dus heb ik straks elke paar weken nieuwe nodig. Ik wacht af zolang t nog kan.. @ positiekleding gister bij h&m een vestje en een trui gekocht, beide afgrepijsd naar 10 euro. Ik had nog veel van mn eerste zwangerschap maar is allemaal errug zomers dus laat dit weer maar mooi blijven @ bellie hoe is t met dinand? @ meeting ik werk de maand mei nog dus gaat hem voor mij ook niet worden