Ryanne, met Dinand gaat het wel oke! Heeft vanmorgen zijn brood weer gegeten, dus we lijken de goede kant weer op te gaan! Frummel, hihi, ja we schelen maar een dag! Hoe gaat het nu trouwens met je hoge bloeddruk en de eiwitten? Ik hoop niet dat Declan ook die vervelende buikgriep krijgt. Ze zijn er een paar dagen best wel ziek van. Dinand heeft 1 dag echt alleen maar over gegeven en heeft nu (naja vanmorgen geen poepbroek gehad dus weet niet hoe het vandaag is) alleen nog dunne luiers. Gistermiddag nog een keer over gegeven, mja als het 1 keer is mag ik niet klagen. Beterschap! Hier net de stofzuiger door heel het huis gehaald. Ga nu het blik met verf maar weer eens opentrekken hihi.
Zieke kindjes beterschap! Zometeen ff naar het ziekenhuis voor een intervieuw voor veiligheid met de dialyse. Ben benieuwd. En daarna moet ik nog ff langs karwei met moeders om een klein potje verf te halen voor 2 latjes van het ledikantje Tis weer mooi weer vandaag gelukkig!
Ik heb paps gesproken en hij gaat aan het einde van de middag het eerste bod doen, als hij de makelaar kan bereiken in ieder geval, want dat was de afgelopen weken een flink gedoe. Wat mij betreft mag hij nu bellen, maar hij zegt dat hij ze even wil laten zweten. We hebben gister namelijk aangegeven dat we vandaag beslissen of we als eerste op hun huis gaan bieden of op een ander huis. Nouja, hij laat mij net zo goed zweten , maar we zullen zien. Ik ben trouwens lekker zwanger aan het zijn hahaha. Ik had zo'n honger, heb 3 broodjes afgebakken. En zit er nu één met metworst met piccalili erop, één met coburger ham, en één met stukjes banaan op te eten. hahaha wat een combinatie.
Hahah lekker hoor mnm. Ben ook erg benieuwd of ze gelijk je bod accepteren! Hier net broodjes met gebakken boterhammerworst op haha.
Jac, wat klote zeg dat gezeur, hopelijk komt het uiteindelijk allemaal goed. Kun je nu wel op je eigen feestje zijn of was dat afgelopen weekend? Marlous, wow 89 dgn dat klinkt echt niet lang meer. Bellie, ja wat vliegt de tijd he? Van mij mag het wel wat langzamer gaan hoor. Succes met verven, ben benieuwd hoe het wordt. Frummel, aaah arm mannetje. Hopelijk is hij na het slaapje weer wat opgeknapt. Zo zielig als ze zo ineens ziek worden. Schildje, jeetje de gal ontstoken. Ligt ze nog in het zh? Ryanna, voordeel van zwangerschapsbh's is wel dat ze meegroeien, dus dan hoef je niet elke keer nieuwe te kopen. Danitjuh, succes met het interview.
mmm jammie hihi. Ze zullen vast niet gelijk het bod accepteren, want we beginnen belachelijk laag. Dus ben eerder bang dat ze het niet serieus nemen, maar we zullen zien. Want dat hebben die mensen die ons huis hebben gekocht ook gedaan, dus is maar net hoe snel ze van het huis af willen denk ik. Enorm spannend dit!
@ mnm: spannend hoor!! huis kopen.. Hoop dat ze gewoon meteen jullie lage bod aannemen Ik kon me niet inhouden, net ff naar Hema en Zeeman geweest, 1 pakje mt 50, 1 pakje mt 62 en 1 broekje mt 56 gekocht.. hihi. Had nog niets zelf gekocht, dus mocht wel eens. Tis zoooo schattig!! En Zeeman is echt goedkoop
Iel wat eten jullie vies haha!! Ik heb net lekker nasi gegeten op het werk. Nog even en dan weer lekker naar huis, van het zonnetje genieten
Sluit me helemaal bij ennas aan, jullie eten vies! mamatien, lief he, die kleine pakjes. Was gister op zoek naar een kussen, moet er toch een pakje bij. Die kon ik echt niet laten hangen, er stond Nijntje op! vriendlief keek wel even met een schuin oog van: waar gaat dit heen... Heb net gesprek gehad met mijn nieuwe potentiële vervanger, echt een vlotte vent! Krijgen maandag nog een meid op bezoek en hebben nog een uitgenodigd, maar hij staat met stip op 1. Die durf ik wel met mijn baan op stap te sturen.
Ik na gisteravond niks meer gehoord dus ik hoop vandaag wat meer te weten. Ze ligt nog wel in het ziekenhuis.
Heb op mijn gemakje beneden gepoetst, gestofzuigd en gedweild Dan is dat allemaal weer schoon. Vrijdagochtend komen ze voor een bouwkundig onderzoek in gang gezet door de koper, en dan gaan we ook de koopakte tekenen.
Rono, hopelijk hebben wij zo'n gek die het gelijk accepteert Mamatien, hihi ik hoop het ook. Aaaaah schattig, en tuurlijk mag je zelf ook wat kopen. Ja ze hebben daar soms echt leuke dingetjes voor weinig geld, net zoals bij de wibra. Ennas, vies eten? hoe kom je daar nou bij. Marlous, wat fijn zeg dat het een goed gesprek was, dat geeft vast een lekker gevoel.
Rono: wat een vreselijk bericht van je vriendin En nog gefeli met je verjaardag!! MNM: spannend allemaal hoor met he huis! Schildje: dus je s.zus ligt nog in het z'huis? Als de galblaaas ontstoken is moet hij er uit, alleen kunnen ze er nu misschien niet meer bij? Dan zal eerst de baby moeten komen, althans zo hebben ze het mij uitgelegd op de ok, daar waren ze blij da ik met 21 weken kwam. Is het hun 1e kindje? misschien als de baarmoeder nog niet zo hoog komt da het nog wel kan? bij mij kwam mijn bm net een cm boven mijn navel ongeveer
MNM: succes met bieden Wij zijn hier toen ook achterlijk laag begonnen, op 170000 maar ze accepteerden al bij 180 hahaha sukkels vraagprijs was 205 Vies eten: hoe kom je erbij heeerlijk haha hier nog zo'n vieze eter Hebben jullie gelezen van die kindjes uit Tienhoven?? Er is nu dus bekend gemaakt dat hun moeder hun heeft verdronken! 3 en 4 jaar oud:x. Kan me met geen mogelijk voorstellen dat je een kind kwaad kunt doen maar VERDRINKEN tjezus dat gaat wel heel ver hoor.. Begrijp me niet verkeerd hoor want het blijft even erg.. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen maar bij verdrinken breng je echt iemand eigen handig om het leven.. Daar is echt heel veel wilskracht voor nodig.. wat leven we toch in een zieke wereld Straks met Dex naar de huisarts. Aapje heeft heel de ochtend tegen me aangehangen op de bank(kind kan normaal geen 2 minuten stil zitten) en grijpt nu naar zijn oortjes. Neusspray kreeg hij al 2 dagen voor zijn verkoudheid..
Zo hier weer klaar met verven. Staat nu te drogen. Gaat wel mooi worden, alleen die spijltjes van het wiegje, wat een pokkewerk zeg! Er hangt nu een wasje te drogen en heb mijn kussens van de bank er nu inzitten. Ik hoop van harte dat ze het overleven. Heb het wel eens eerder gedaan en die kussens heb ik weg kunnen gooien whaha. Het was 1 grote dot geworden. @ alle vieze eters: Heeeeerlijk whahaha. Ik heb net brood met gebakken ei en mayo op!
Die kindjes uit tienhoven: vreselijk! Ander woord heb ik er niet voor! Ik kan echt niet begrijpen dat mensen dit hun kinderen aan kunnen doen.