@mnm spannend zeg voor het huis! @dromen hier nog steeds erg slecht en vervelend. @marlous dus je vriend maar ingeruild voor een voedingskussen? 89 dagen lijkt me heerlijk! @eten jemig wat een smerige combinaties zeg! bah @ennas nasi is lekker ook als ontbijt @schildje mooi buikje hoor!
zo wat een geklets hierzo zeg alles gelezen.. pff wat een werk.. meeting.. weet niet of dat in mijn geval wel zo'n goed idee zal zijn,moet even kijken hoe het tegen die tijd zal gaan. zwangerschapskleding.. ik heb 2 broeken en tig shirts.. shirts koop ik via mp.. broeken had ik nog van vorige zwangerschap. straks wat tuniekjes halen als het beter weer word! frummel.. succes bij de huisarts! hier.. ben energie-loos..haha lekker woord.. wil eigenlijk het bedje in elkaar zetten..maar manlief is al werken en weet niet of het in mn 1tje gaat lukken. wil verder met t kamertje! naja verder... daarna kan ik niks meer doen.. wat gaan jullie vanavond eten? heb echt nergens trek in
marloes. jeetje nog 89 dagen, klinkt heel weinig hihi. Lekker aftellen. Fijn dat je een fijne vervanger gevonden hebt. Ga je denk ik toch een stuk geruster met zwangerschapsverlof straks. Frummel oooh beterschap voor Declan. Ja jullie duimen wel mee he dat er straks ook een reisje naar Nederland is he. Niet dat we straks weer geen reis naar beneden hebben. Ik zie dat ik helemaal vergeten ben om Pink welkom te heten. Sorry Pink.Dus alsnog welkom hier. Danitjuh. succes met je intervieuw. gaan wij dat ook nog zien? mnm oooh spannend zeg. Nou zal voor je duimen hoor. Het is idd maar net hoe graag de mensen uit hun huis willen. Wij hebben ons huis voor een hele leuke prijs toen kunnen kopen. Bij hun eerste vraagprijs. (die volgens ons wel erg erg hoog was) en wat wij uiteindelijk betaald hebben zit. 68000 euro. jaaah leuk meegenomen dacht ik zo. Maar dan heeft dat huis ook wel zeker 3 jaar te koop gestaan. (ja wat denk je zelf met een absurd hoge vraagprijs) Dus Succes. zal voor je duimen. Ja van het weekend het feestje samen met mijn zus. en daar zijn wij gewoon bij aanwezig. haha. Heb er zin in. mamatien leuk hoor shoppen. Hier nog maar 1 pakje gekocht. mag wel eens gaan beginnen hihi. schildje beterschap voor je schoonzus. en mooi buikje! mamachantal hier pasta uit de oven gegeten. met champignon en ham en paprika. Lekker makkelijk. Mik alles in de ovenschaal en hup in de oven. Wij eten altijd s'middags warm ipv s'avonds. Hier nog eentje die geen energie heeft vandaag maar wel lekker van het zonnetje geniet. Moet kunnen af en toe toch????
ovenpasta is lekker! wij doen ook altijd met champignons en ham, zonder paprika. maar beetje veel voor met zn 2en..manlief is werken en eet niet mee komt pas half 11 thuis vanavond.. snik snik.. hihi
heeft hier iemand toevallig al viooltjes gehaald bij de praxis?? wil ze morgen gaan halen maar wil weten of het wat is ..
Hier eten we lasagne (die van de aldi das de enige waarvan de kinderen hun bord aflikken) viooltjes? uhm... ik moet nog op zoek naar energie om wat in de tuin te gaan doen... *slik* en *zucht* het is nogal een takke werk!
hihi je wilt niet weten hoe onze tuin er op t moment uit ziet hoor.. maar zag ze staan in t foldertje, en dacht hee das goedkoop!
Frummel, dat zijn zeker sukkels zeg, had niet gedacht dat die mensen nog bestonden hihi. Maar wel mooi voor jullie. Yoehoe nog een vieze eter erbij. Jeetje wat een eng verhaal zeg, had er nog niet van gehoord. Ach arme Dex. Hoelaat kun je terecht? Idd even goed laten nakijken. Bellie, hihi nog zo'n vieze eter, heeeeeeeeeerlijk. Komt vast goed met die kussentjes. Sloop kun je er dus niet afhalen? MamaChantal, laat jezelf maar even energieloos voelen, even met je beentjes op de bank of de tuin in, even helemaal niks. Wij gaan gebakken aardappeltjes, gemarineerde kipstukjes met gebakken paprika en worteltjes en doperwtjes eten. Mmmm jammie. Nee geen viooltjes gehaald, maar ik zag ze ook in het krantje staan ja. Jac, wow dat is wel een verschil ja. Deze mensen hebben het huis nieuw nog net in de gulden tijd gekocht, dus ik neem aan dat ze er flink winst op maken. Maar ze hebben er wel veel aan verbouwd en uitgebouwd. Daarnaast hebben ze nu een nieuwbouwhuis gekocht, zal ook wel wat kosten. Maar we gaan beginnen met 32000 onder de vraagprijs te bieden. Nouja mijn vader dan, want ik kan zoiets echt niet, en zou het ook niet durven. Ah fijn dat je gewoon op het feestje aanwezig kan zijn. Anna, hihi gewoon wat viooltjes erin, dan ziet het er al wat vrolijker uit.
Hey ladies! Kom even snel naar jullie zwaaien en heb wel alles bijgelezen. Ben alweer geveld door buikgriep Gisteravond heel vaak moeten overgeven en nu blijft er met moeite een boterham en wat thee in. En dat terwijl ik vandaag eigenlijk met een vriendin naar de bioscoop naar Gooische Vrouwen zou gaan Baal dus als een stekker.
Rono wat ontzettend erg voor je vriendin Ennas die maxicosi is gaaf!! AnnaB leuk idee voor de meeting! Datum: wat mij betreft in elk geval niet in april want dan zit ik tsjokkie vol en ook mei staat nog behoorlijk wat op de planning. Prikken jullie maar gewoon een datum en ik kijk wel of het me dan lukt ja of nee. Aangezien het vanuit Limburg ook best een stuk reizen is. Marleen na de bevalling ga ik in elk geval zelf verder solliciteren of mijn werkgever moet een mooi aanbod voor me hebben maar aangezien mijn opdracht eigenlijk tot feb 2012 loopt, denk ik dat ze me daar lekker laten zitten. En dan ga ik dus zelf initiatief nemen. BHs hier is mijn cup ook nog niet echt gegroeid en passen mijn eigen nog goed. MNM wat gaaf dat jullie eruit zijn wat betreft het huis, hopelijk kunnen jullie het eens worden over de prijs! Frummel beterschap voor je ventje! Eten........maak me niet gek!! Ik kan alleen nog maar boterhammen en thee verdragen
@wupje beterschap!!wel balen, gooische vrouwen is echt super!! @chantal mooi buikje! @frummel, arme dex, beterschap @anna, orka fobie?? Free willy
piet piraat en kabouter plop... brrrr.... dat heb ik 1,5 jaar geleden gehad... brrrr.... krijg nog de rillingen! @ego ik ben ZO moe!! De laatste dagen/weken zo onwijs vroeg wakker en tussen 10 en half 11 naar bed... maar tussen 5 en half 6 al klaar wakker en nu begin ik toch wel heeeel erg moe te worden!