@eten: Hier gebakken aardappeltjes, kip cordon bleu voor mij en hubbie kip krokant en snijbonen met spek uit de over! Jummie! Oh, heb vanmiddag even een filmpje gemaakt! YouTube - Druk ukkie in de buik!
even snel hoor want ik ben net pas weer thuis.. ben direct doorgestuurd naar de kno arts. Arme kind heeft een middenoor ontsteking en een hele flinke binnenoorontsteking. Huisarts voor de binnenoorontsteking lastig te beoordelen en heeft ons doorgestuurd. Hij twijfelde namelijk of het trommelvlies doorgeprikt moest worden. Dit hoefde gelukkig niet. Kind nu aan de anti biotica Hij heeft nog nooit oorontsteking gehad en heeft het nu gelijk goed
wupje beterschap meid, gelukkig blijft er nu wel al wat in. frummel och gossie. beterschap voor de kleine vent.
Hier een k*t dag. Stom gezeik op het werk. Toen een over vermoeid kind thuis dat niet naar bed wilde en zich dus hysterisch op de grond laat vallen. Heel handig met een mama die hem niet kan tillen ( en dat weet hij dondersgoed ) Gelukkig slaapt hij nu. Ferry heeft curcus tot 22.00 uur dus even een avondje rust voor mezelf Henrieke, dat woon je volgens mij best bij mij in de buurt Jac, fijn weer wat van je te horen. Vracht gezeik al opgelost ? Nog niet dus Hoop dat de RB wat kan Schildje, mooie buik kindjes uit tienhoven had er nog niets over gehoord. wat erg Mamachantal.ook al zo'n mooie buik ! Frummel. hoop dat de AB snel aan slaat
Frummel: Niks vervelender voor een baby dan oorontsteking. Noëlle heeft het nu al 5 keer gehad en telkens leek het gewoon een griepje en was het een oorontsteking. Wel een tip.. extreem goed de oortjes droog maken na het zwemmen en douchen... dit heeft noelle wel geholpen Kaatje: Leuk peuterpuberteit... hopelijk blijft levi de rest van de avond lekker rustig zodat je wat voor jezelf kan doen Hier nieuws van mn oma. Ze moest vandaag direct naar de gynaecoloog komen. De baarmoeder was verdikt en er is gelijk een stukje weefsel afgenomen wat nu wordt onderzocht. Ze heeft wel gelijk te horen gekregen dat de kans groot is dat t niet goed is. Nou ik blijf duimen, ze heeft het al zo zwaar. Mn opa is 8 mnd geleden plotsklaps overleden en nu dit.
Ja inderdaad. Bloeden na de overgang is meestal ook het eerste teken voor baarmoeder kanker dus dan is ze er denk ik wel optijd bij. Maar ik ben natuurlijk geen dochter. Heb vandaag nog wat extra positiekleding besteld Van de vrachtwagen gevallen rokje en broek haha. Beide hangen de kaartjes van miss etam er nog aan. Samen voor 18 euro inc verzenden. Jurk, rokje, legging,bollero van de wehkamp En nog 3 shirtjes en 5 buikbanden van marktplaats Ik kom nu wel weer vooruit
Goedenavond allen! Ik heb het vervolgforum ook gevonden en meteen 17 pagina's leesvoer voor mn kiezen gekregen. Ik heb even geen puf om overal op te reageren. Ik heb te veel moeten doen afgelopen dagen...dus het blijft vandaag ook bij 1 berichtje en dan duik ik mn bed in. Ik las wel iets over een meeting. Die hou ik nog even in mijn achterhoofd omdat ik niet weet hoe mijn hubbie er tegen die tijd aan toe is. De locatie is voor mij in ieder geval geen probleem en de data's ook niet dus ik kijk even wanneer het wat dichterbij is hoe alles gaat hierzo. Wat hoor ik trouwens toch veel "buikgriep" heerst dat echt zo? ik dacht dat het griepseizoen inmiddels wel over was. (ik moet afkloppen dat me de buikgriep gespaard is gebleven) Beterschap voor alle zieken in ieder geval! Dikke knuffel voor iedereen en tot snel!
@ frummel Beterschap met Dex. @belliebel Leuk filmpje @rono Beterschap met je oma @ego... lig al op bed sinds de kinderen op bed liggen... zo onwijs moe!
hihi leuk filmpje bellie! bij mij zie je het af en toe ook wel bewegen, maar lang niet zo goed als bij jou! leuk om te zien! ego.. pffff tijdens eten letterlijk een gevecht met dochterlief gehad. echt drama! stond echt met tranen in mn ogen en t liefst was ik naar boven gelopen. ze heeft tegenwoordig geen zin meer om zelf te eten. en ik heb nou echt zoiets van komop je bent 3jr je kan best zelf je eten scheppen. de eerste paar happen doet ze zelf, en dan weigert ze. En ik wou haar dus niet voeren. En hier is het zo als ze dr bord niet leeg eet,krijgt ze ook geen toetje. Dus dat zei ik tegen haar en ook dat ze niet meer naar buiten mocht. Ging ze nog harder gillen en krijsen.. kan ik dus echt niet tegen. Dus ik wou dr uit dr kinderstoel tillen en in de gang zetten.. maar ze verzette zich nogal.. en tis een sterk meisje, dus kreeg dr de stoel niet uit. na paar keer proberen heb ik dr maar met stoel en al in de gang gezet hihi vond ze nie leuk toen was het wel over en heeft ze toch netjes haar bord zelf leeg gegeten. alleen bleef ze heel de tijd huilen om niks zeg.. ken ik niet tegen. Nu het gevolg van het tillen.. ja hoor.. onwijs pijn in mn buik.. had het kunnen weten. sorry moes t ff kwijt
wat vervelend zeg chantal. Ik dacht dat mijn peuter van 2,5 vervelend kon zijn tijdens het eten. Leef met je mee
gelukkig heeft ze het niet vaak maar ze word steeds lui-er.. ze wilt soms niet eens meer zelf dr brood afhappen.. vind het een beetje ver gaan
Chantal, herkenbaar ! Hier zit Levi ook nog steeds in een fase dat hij niets wil eten. Heel soms gaat hij zomaar proeven ( een hap en dan is hij klaar ) hij eet dan dus niets, krijgt ook geen toetje. Als ze honger hebben eten ze wel hoor. Ga er ook geen strijd meer van maken. Maar hij blijft wel aan tafel zitten tot wij klaar zijn.
ja maarja als ik haar dan voer, dan eet ze wel alles op.. en vanavond zei ze ook dat ze nog honger had.. lui kind hoop dat het een fase is ja
Ff snel een vraagje tussendoor: Weet hier iemand of dat stichting make a memory ook komt voor een kindje wat geboren is met 21.6 wk?
mama chantal. ja maar zolang jij haar voert gaat zij steeds weigeren te eten Rono. ja. een sept. mama is haar dochtertje met 22 weken verloren en daar zijn ze ook geweest Op de site staat vanaf 24 weken maar dat klopt dan niet helemaal.
Het hoort bij de leeftijd chantal en kaatje. althans dat zeggen ze. Hier ook de regel zelf doen ben je groot genoeg voor en anders heb je pech. Op de kinderopvang eet ze dan wel goed en alleen haha.