Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb hem alvast geopend:D.

Deel 5 alweer:D!

2. Vinora

Vinora Niet meer actief

Heb alvast abbo genomen! :D

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik neem ook alvast een abbo anders moet ik zo zoeken!! :D

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier ook alvast een abbo :D :p

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ik val ook maar weer binnen vanaf hier ;)

(Overigens wel alles netjes bijgelezen :) )

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dan reageer ik maar vast hier :D

Zo ben weer thuis. liep een half uur uit bij de vk.
    Ben weer goed gekeurd. Voor mijn doen een hele lage bloeddruk. 119/61.
    Aangekomen kilo's 0 :), Netjes met haar hoofdje naam beneden en tegen het bekken aan,klaar om in te dalen.

Henrieke, misschien voortaan een wekker zetten als je even wilt dutten ipv hele uren ? Jeetje 102 wat een leeftijd

7. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Fijn dat alles goed was Kaatje!! En niets aangekomen... JALOERS!! :D

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Zo he we zitten alweer in deel 5!

Mijn sm belde gisteravond dat ze zich iets beter voelde en dat ze vandaag wel op neia's nichtje ging passen, dus of neia 's ochtends ook daar kwam spelen.
    Veel heen en weer gerij natuurlijk, maar neia vindt het leuk, dus die heb ik daar om half 10 afgezet.
    Daarna langs mijn ouders, mijn moeder gaat mijn dekbed en kussens wassen, (ik heb hier de lakens in de was) dan is dat ook weer een keer gedaan.
    Toen wat kleine boodschapjes in het dorp gedaan en op de markt heerlijk aardbeitjes meegenomen, kan ik zometeen lekker smikkelen. Daarna nog naar de praxis gereden om een stoomapparaat voor het behang te reserveren voor volgende week. En nu even rustig zitten, pfff.

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kaatje, grrr irritant zo'n piepje. Ben benieuwd hoe het bij de vk was. Jaaa GEFELICITEERD 31 weken! Fijn even een dagje voor jezelf, en dat je lekker kan dutten. Leuk schema voor vandaag!

Frummel, thanks, ik ben er nog niet ziek van, maar irritant is het wel, hopelijk ben ik er op tijd bij met mijn middeltjes.
    Ja hier ook echt energieloos, vandaag veel moeite met mijn lichaam. Slim dat je nog even gaat dutten. Ik ook vanmiddag met neia.

Donkies, rare gyn hoor. Maarja als het maar geen vruchtwater is.
    Ja hier ook veel waterijsjes.

Fightforlove, succes bij de so.
    Dat heb je heel veel vanaf deze periode dat mensen denken dat je elk moment kunt gaan bevallen.
    Dat meen je dat hij hem open krijgt. :$ Ik krijg hem zelf soms amper open hahaha. En neia weet gewoon dat ze daar niet aan mag komen.

Henrieke, fijn een goede nacht. Wat moet je nog allemaal halen voor de baby? Ik doe het in etappes, dan heb ik er meer plezier van.
    Zo he 102, dat is een mooie leeftijd.
    Hihi ik ben benieuwd of het lukt met de namen.

Kelly, grr irritant lekkende borsten. hahaha spaghetti om 9 uur. :$

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ennas, alles goed?

Kaatje, wow wat een super controle zeg!!!

11. Sherry

Sherry Niet meer actief

Zou dit dan het deel zijn dat wel allemaal gaan bevallen?? :)

12. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden! :)

13. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Opzich wel :) Nog wel veel last van m'n buik als ik iets te veel doe. Maar volgens Vk en Gyn niets raars.

Vorige week bij de gyn geweest voor controle/ligging van placenta en dat was ook allemaal goed! BBM was 4 cm en dat was goed zei hij.

En bij jou?? Schiet het allemaal een beetje op?? :D

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @MNM, alleen nog kleine dingen zoals badthermometer, borsteltjes, manicure setje, luiers, etc. Maar dat kan ik hier allemaal in het dorp halen. Daarom ga ik het pas tijdens mijn verlof doen :) Oh, en natuurlijk kleding voor die kleine! Maar dat is best lastig aangezien we niet weten wat het word. Ik moet me inhouden om niet een roze en blauw pakje op te pakken iedere keer :D Maar dat mag niet van vriendlief. Heb hem nu al wel zover dat ik een roze en blauw mutsje mee mag naar het ziekenhuis.

@Namen, ik begin echt verliefd te worden op twee namen. Vanavond gaat vriendlief ernaar kijken. Ben benieuwd wat hij er van vind!

@102, Onvoorstelbaar wat een leeftijd he? En pas sinds een paar maand gaat het minder met de hersens. Wij noemen haar roege oma. Betekend zoiets als stoere oma :) Ze is slecht ter been en hoort en ziet steeds minder. Maar de hersens werkten nog maar al te goed. Haar commentaar toen ze hoorde dat ik zwanger was: "Dan moet ik het nog maar even vol blijven houden. Ik wil wel weten of die kleine gezond ter wereld komt!"

@Kaatje, wekker is nog wel een idee. Alleen ben ik gewoon niet goed in dutjes. Ik word er altijd vermoeider door.

@ego, flink aan het balen. Maag is vol, maar nog ben ik constant aan het kokhalzen. Heb het idee dat ik ieder moment naar de wc mag rennen :( Geen fijn gevoel.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat zou zomaar kunnen. :D

16. Vinora

Vinora Niet meer actief

Wow Kaatje! Niks bijgekomen, fiiijjjn!
    Ik mag straks ook weer naar de gyn :D
    Ben benieuwd of ze al gedraaid is ondertussen...

17. Rono

Rono Niet meer actief

Wooow kaatje! Netjes hoor!!! :)

Ik zat gisterochtend ook aan de macaroni hoor hahaha
    ( met ketjap manis saus hahahahah )

Het waren gister denk ik echt indalingsweeen... Want na een warme kruik was het na 2 uurtjes over :)

Ik kan hier wel ff janken van geluk.

Veel geouwehoer met de belastingdienst over kinderopvangtoeslag. Ze hadden de toeslag stopgezet omdat ze gegevens wilden controleren ( hebben ze bij 1000 aanvragen gedaan ) Laten dit nou net de 3 laatste maanden zijn geweest dat noelle op de kinderopvang zat. Dus ik kwam in de problemen omdat ik dus 3 maanden kinderopvang uit eigen zak moest betalen. En dit is 2300 euro en dat heb ik gewoon echt niet. HEt duurde maar en duurde maar, 2 maanden niks gehad en kinderopvang zat te dreigen dat ze het naar incasso wilde doen. Vandaag eindelijk verlossende woord gehad dat alle papieren goed waren gekeurd en dat er voor 31 mei een betaling gaat plaatsvinden. Zo'n enorme last van mn schouders af... ff weer genieten van mn zwangerschap

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Sherry, jaaa zou gaaf zijn als we in dit deel gaan bevallen.
    Maar van mij mag ze voorlopig nog even blijven zitten. ;)

Mamatien, goedemorgen. Werkze weer vandaag!

Ennas, fijn dat de controles goed zijn en de harde buiken niks doen op ontsluiting. Hier hetzelfde.
    We lopen op schema voor de verhuizing. ;)
    Zondag en dinsdag nog neia's 3e verjaardag vieren en dan woensdag de sleutel.

Henrieke, oooh ja leuk en spannend allemaal. Niet teveel kleertjes kopen hoor in een neutrale kleur. Wij wisten het bij neia ook niet, maar tijdens de kraamvisites hebben we zoveel schattige meisjesdingen gehad dat ik de neutrale kleertjes vaak alleen aan deed als pyamatje.
    Oooh spannend 2 namen!
    Wow wat een mooie opmerking van je oma.
    Gatver wat een naar gevoel zeg.

Kelly, succes bij de gyn straks.

Rono, fijn dat een warme kruik hielp.
    Pfff wat een opluchting zeg. Ik vind dat ook echt gewoon niet menselijk van een belastingdienst, hoe kunnen ze nou verwachten dat je dat zomaar even ophoest. Gelukkig is het opgelost.

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik heb mijn meisje weer opgehaald.
    Ze lijkt toch wel weer wat meer verkouden te worden en flinker te hoesten, maar ze mag echt niet ziek worden voor haar verjaardag (en de verhuizing).
    Ze ligt nu lekker te slapen, dus ik ga ook proberen een dutje te doen.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rono, gelukkig maar. gedoe met de belasting altijd.
    Als de baby er is gaan zij en Levi ook naar het kdv, dus moet ook KOT aanvragen,maar ja dat willen ze nu natuurlijk naar aantal werkuren van ouders gaan doen. Is hier niet handig aangezien Ferry 15 uur werkt ( verder afgekeurd ) en ik nog geen werk heb. Ook even spannend dus

Lag net in bed maar dacht, wat doe ik hier ? haha ben er dus weer uitgegaan en ga om 14.30 lekker op de bank babyboom kijken als Ferry gaat werken

Deel Deze Pagina