Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

O 3x raden wat ik vanavond heb gedaan, geverfd:p Danny wilde steeds helpen maar mocht niet haha. Toen is hij maar thee voor me gaan zetten en een magnum klaar gelegd:D Babykamer is nu echt zo goed als af. Als het goed is komen maandag de letters binnen en de sterren. Dan kunnen die er ook op:D en dan zal ik foto's spammen:D Beter vinden jullie het mooi want er is een fortuin in gaan zitten hahahaha :D We hebben van de week de bonnen nagekeken. Schrok er zelf van..

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    hello dames!
    zo, weer een nieuw deel!
    dr zijn vandaag al 9 pagina's vol gekletst.. hadden jullie allemaal vrij ofzo? ;)

Schildje : mooi dat je wat beter geslapen hebt! en kleertjes, alles wat je dr voor kan krijgen is toch mooi meegenomen?
    MNM: Beterschap!
    Frummel: gaat het al wat beter?
    Bellie: daarom hebben wij 2x 1 persoons deken.. geen gedoe snachts:D
    Mamtien: hier ook een negatieveling.. hoop dat het na de bevalling weer weg is..goed dat je het gezegd heb!
    Kaatje/kelly: hier wil dametje ALLES weten..wat is dat?! gelukkig nog geen '' waarom "
    kikker: hihi heel herkenbaar,eerst hier ook huishouden altijd in orde..en nu..pff manlief gaat uiteindelijk maar stofzuigen/dweilen omdat ik het dan al 3 dagen niet gedaan heb.. doe op een dag ook geen flikker zegmaar.. ja zpen&tv kijken& met kindlief bezig zijn(als ze tenminste thuis is..)
    Nina: krijg je nog een groei echo tussendoor?
    Henrieke: ja wel rustig aan doen hoor!
    School: voor jamelie al geregeld,alleen naschoolse opvang nog niet..
    Nina&marleen: gefeli met je verlof!
    Rono: leuk jurkje! en leuk kindje ;)

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    zo, hier rustig daggie gehad.. gister waren manlief en ik uit eten geweest en kindlief was bij oma logeren.. die om 12uur weer opgehaald. vanmiddag uhm..ff denken wat we gedaan hebben...
    ohja! langs de schoenenwinkel geweest,maar die hadden natuurlijk weer geen sandalen,alleen birckenstock sandalen,en die zaten niet goed bij dr,dus dan maar morgen naar de stad ervoor. Ook nog ff boodschappies gedaan vanmiddag en ohja! we waren ook nog naar de kapper geweest samen..
    vanavond nog eendjes wezen voeren met buurjongetje,die ook weer blij;)
    nu nog even wachten op manlief,die is nog aan het werk, en dan weer bedtijd..
    jamelie heeft het laatste tijd heel vaak over de baby,echt schattig!
    morgen zijn we 1 jaar getrouwd! gaat hard zeg.. we doen morgen niks.. alleen gister dan wezen eten..
    volgende week gaan we eindelijk verder met het kamertje! meubels staan wel..alleen vind ik het kamertje nu zooo saai.. kleurloos.. dus maar ff wat aan veranderen!

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    uhm ohja..nog iets...
    laatste dagen ben ik echt onwijs aan het twijfelen over de naam van ons ukkie! :(:(
    was eerst gek op die naam maar nu niet meer... grrr !

5. Vinora

Vinora Niet meer actief

Fijne avond nog dames!
    Net wat snel bijgelezen, maar duik toch me bedje in nu ;)
    Zal morgen wel reageren op alles.

Schommelstoel staat, ik weer blij! :D

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oei lastig... nog een andere naam op het oog?
    Anders kies je bij de geboorte?

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    alleen een schommelstoel?

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen meiden!
    Schijnt vandaag een mooie dag te worden! Hier redelijk geslapen, hele vreemde dromen gehad weer :)

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen
    Hier weer een klote nacht.
    Maarja de dag is gelukkig weer begonnen.
    Mannetje gaat zo de droger kopen die in de aanbieding is vandaag en de taarten ophalen.
    Daarna met z'n 3tjes boodschapjes doen.

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Henrieke, jaja die hormonen komen we voorlopig nog niet onderuit. Raar he die dromen.

Sherry, wat ook kan helpen (hoorde ik van de week bij de zw gym) koude kwark in washandjes doen en op je borsten leggen.

Pink, ja ik weet helaas hoe moeilijk dat is.

Zwaai zwaai naar Danitjuh.

Rono, aaaaaah wat een schatje, ik smelt hier helemaal. Ze wordt echt een prinsesje op de bruiloft!

Patriesja, ja klopt ze wordt alweer 3 jaar en Celeno dus ook. Wat gaat de tijd toch hard.

Bellie, ooooh heerlijk geshopt dus.
    Hihi zie je wel dat het kon met de deur, of zei je dat niet? ;)

Frummel, oh nee he, jij kunt het ook niet laten. ;)
    Shopze vandaag!

MamaChantal, heerlijk dat jullie eergister zo genoten hebben. GEFELICITEERD met jullie 1-jarig jubileum.
    Ben jij alleen aan het twijfelen over de naam of mannetje ook?

Kelly, yes yes dat de schommelstoel staat.

11. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Dames,

Bedankt voor de complimentjes!
    Ik ben eigen baas. Dat heeft zijn voordelen, maar helaas ook zijn nadelen. en dat is dus geen/weinig verlof. Maar komt helemaal goed hoor.

sherry balen van het dak. Maar gelukkig kunnen de spullen wel weer naar zolder. weet niet of het mag. maar mentholpoeder. (talkpoeder) helpt misschien wel tegen de jeuk??

patriesja. ja ben eigen baas. (samen met manlief dan he.)Fijn dat het beter gaat met celeno. wat een leuk idee zeg die pukknuffel.

marloes 80 ooh irritant die verzekering he. Hier willen ze ook nog niet reageren. ja moeten het uitzoeken. dat is al een week geleden. ooh ik wil ook zo'n koekadeken haha. waar woon je?? haha

KellyA ooh wat een lieve verrassing.

frummel. die angst kan ik me voorstellen hoor, dat het weer zo snel gaat. Maar mijn ervaring is, is dat je nu toch beter weet, wat er gebeurt. Dus dat je zelf ook rustiger bent. hihi zal eens vragen aan de vk of ze mijn mannetje ook zo'n uitleg willen geven. Ben benieuwd hoe hij er op reageert.

mamachantal. haha hier ook al twijfels bij de naam, maar vind geen andere naam meer mooi. Op zich vind ik de naam nog steeds erg mooi. maar hij lijkt nogal op een andere naam. en dat vind ik wel jammer.

dames nog een vraagje. Wij zijn aan het kijken voor een andere auto. Iemand nog suggesties? Rijden nu een opel zafira. maar willen graag wat meer kofferruimte.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Zouden vanochtend gaan vliegtuig spotten maar ging hem niet worden aangezien Levi pas 08.45 wakker werd. Beetje jammer dat ik al om 07.00 klaar wakker was. Lekker ontbijt op bed en daarna douchen. Kwamen pas 10.15 beneden.

Pink is vrij normaal in dit termijn. baby wordt groter, neemt meer ruimte in beslag dus je longen hebben ook meer ruimte om uit te zetten

Sherry,misschien kan je ook niet goed tegen de creme die je gebruikt? Hier helpt het vaak om onder een warme douche even je borsten te masseren. In rondjes en richting je tepel ( spoelt ook alles gelijk even lekker door )

Rono, schattig

Mamachantal.gefeliciteerd met jullie trouwdag. ow jee naam twijfels. gelukkig heb je nog een paar weken

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Hier redelijk geslapen! De deur is moooooi hihi:p. Toen die mannen gisteravond klaar waren zei me vader: nou Mariel, ik had echt hele grote twijfels of die deur wel ging passen hier! Hoezo? Nouja gewoon! Jaja, jullie mannen hebben gewoon geen vertrouwen in de vrouw hihi:p. Ach, hij hangt en het was echt een peulenschil om dat ding op te hangen!

Plannen vandaag: Geen flauw idee. Boodschapjes heb ik gister al gedaan. Heb net vrienden gesmst om te vragen of ze zin hebben in een bakkie vanmiddag!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zag volgens mij een foto op hyves voorbij komen. Mooi !

Ik moet nog boodschappen doen maar moe en geen zin. Ga vanmiddag wel ff snel alleen als Levi op bed ligt ( Ferry blijft dan wel bij hem hoor ;) )

15. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hello meiden! Ik wil iedereen even een fijne dag wensen en geniet van het heerlijke weer!

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    MNM Haha, kwark :) Moet dat dan ook nog in een plastic zakje? Anders zit alles er zo onder lijkt me.

Jac Wij hebben een ford focus station.
    Misschien te groot voor jullie, maar we hebben wel veel kofferbakruimte!

Hier ook geen bijzondere plannen voor vandaag. Straks even lekker wat eten, een rondje stad en boodschappen doen.

Beeb heeft maar weer eens de hik :) Geinig gevoel hoor!
    Vraagje trouwens: Als het kindje netjes met het hoofdje naar beneden ligt, waar voel je de hik dan? Onder in je buik bij het hoofd, of juist bovenin bij de billen van de beby?

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee meer onderaan richting het hoofd. Hier ligt de beeb vaak met haar ruggetje naar opzij,dus voel de hik meestal onder mijn navel aan de zijkant

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Haha, nou dan draait onze uk nog regelmatig rondjes!
    Soms voel ik het onder mijn navel, maar 's avonds kan het wel zijn dat ik het boven in mijn buik voel.
    Of andersom ;)

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Vind het nu alweer te warm :D :p Net even stukje gelopen, maar het zweet staat overal. Dacht even gezond te doen, maar voel me beroerder dan ervoor. Dan maar weer met de benen omhoog op de bank.

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    MNM veel plezier met de verjaardag!

Hik: hier ook regelmatig. Beeb ligt beneden met hoofdje dus ik voel het beneden.

Hier hangt lekker een babywasje te hangen :D moeders heeft wel alles gewassen maar niet het laatste gedeelte dus dat ga ik lekker op mijn gemakje doen.

Fijne middag iedereen met wat jullie allemaal gaan doen!

Deel Deze Pagina