Hej lekkere kletsmajoren! Als eerste: FRUMMEL proficiat met JACE geniet er van samen! Fijn om te horen dat hij het zo goed doet. MNM: hoe gaat het nu? Schildje: fijn dat het bloeden minder is geworden. Nina: gecondoleerd meid Wij hebben vanmorgen intake gehad voor de kraamzorg. Ik krijg 49 uur, en het klonk allemaal prima. Daarna met hubbie naar het ziekenhuis, de belasting van zijn been mag verder opgevoerd worden al was er nog niet echt zichtbare verbetering in de botgroei. Vervolgens de stad ingedoken en heerlijk baby gesjopt en ook voor hubbie een paar korte broeken weten te scoren. Net de hond gesopt, en een wasje gedraaid dus die ga ik maar eens ophangen....
Nou, een betere huisvrouw kan mijn vent zich niet wensen, heb ook nog staan strijken net. Ben nu echt opperdepop! Nina: gecondoleerd en sterkte meid! Paso: tjee, wat vervelend dat het botgroei nog niet echt wil vorderen! Hopelijk komt het allemaal goed! Kga maar eens een glas melk drinken, ik heb last van maagzuur blegh!
Frummel: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Wat een prachtig ventje!!! Geniet van elkaar... Kaatje: Ik heb ook gestemd hoor!!
Nou niet echt. voel minimale beweging. Zo maar even de angelsound er op zetten. Ze slaapt wel eens vaker een paar uurtjes maar krijg het er toch altijd spaans benauwd van
zucht... geen idee wat ik heb.... heb energie en ook weer nie. voel me fit en ook weer nie. ben moe en ook weer nie...
Frummel wat een prachtig ventje en wat een leuke naam!!! Ben zo blij te horen dat alles goed met jullie gaat, en dat Jace het zo goed doet! Van die foto´s kreeg ik spontaan een brok in m´n keel.. zo klein! En wat lijkt ie op z´n papa!
Dat had ik gister. Voelde wel wat maar heel minimaal. Vandaag gelukkig iets actiever. Was dolblij toen uk me weer flink pijn wist te doen! Hopelijk helpt het wandelen! Bij mij reageert uk heel sterk op eten. Als ik iets eet dan voel ik binnen een half uur reactie.
haha hier ook. Eten hielp net niet, bewegen ook niet dus even boven op bed gaan liggen met de angel sound. Ben degene die dat ding uitgevonden heeft eeuwig dankbaar haha. Mooi kloppend hartje,maar erg ver weg. Was vorige week bij de vk ook zo. Dan ligt ze heel diep met het ruggeltje naar achter waardoor ik de bewegingen minder/niet voel.
@ frummel: wat een poppie!!!! Lief!! @ kaatjr: ik heb nog gestemd! Voel je de kleine al wat beter? @ jac: succes vannacht! Zoo duik lekker mijn bedje in! Tot morgen
Nina, thanx ! Nee maar nu ik haar hartje heb gehoord ben ik wel weer gerustgesteld. Als ik straks rustig op bed lig zal ze wel weer omdraaien en me uit mijn slaap houden
Bij mij werkt een glas ijskoud water drinken altijd wel! Nu drinkt ik de hele dag onderhand ijswater, misschien ook een reden waarom ik van die o zo fijne trappen krijg van de kleine uk! Kga zo maar eens douchen, ben echt bekaf! Mannetje verklaarde me voor gek dat ik ook nog heb staan strijken vanavond na wat ik allemaal gedaan heb vandaag. Tja, ach, je moet toch ergens heen met je nesteldrang hihi. Nee het zat me gewoon niet lekker die berg strijk. Heb liever dat het weg is als dat het er nog ligt. Je weet het hier bij de juli mama's nooit wanneer je gaat bevallen hihi.
Ik ga ook lekker naar boven.nog ff tv kijken.Ferry is bij zijn ouders. Morgen een dagje schilderen boven. Beetje jammer dat levi morgen thuis is ( normaal is hij op donderdag bij smoeder ),kunnen ons dus geen 100% op het schilderen richten.gaat dus een stuk minder snel Tot morgen Edit : MNM, is het al rustig daar?