Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Was weer vroeg dag hier. Werd tussen 6 en 7 2x wakker van een snurkende man en Levi was ff voor 7 uur ook al wakker.
    Kort nachtje dus want deed pas om 00.30 het licht uit
    Vandaag gaan we schilderen op de bovenverdieping.

Zoals ik gister al dacht, toen ik op bed lag werd mevrouwtje behoorlijk actief en is deze ochtend ook goed aanwezig

MNM, dat is schrikken. Van blaasontsteking kan je idd vroeg geboorte krijgen. Weet niet precies hoe het zit met Streptokokken, maar met bepaalde dingen ( dat gaan ze nu op kweek bekijken ) moet je verplicht in het ziekenhuis aan ab kuur bevallen. ( infuus )
    Succes straks in het ziekenhuis

Luca, nog een stapje terug dus. Dan maar genieten van het lekkere weer ;)

Frummel, lekker alweer thuis ! Idd een voordeel van een ziekenhuis vlakbij huis. Dat maakt het heen en weer reizen haalbaar.
    Super dat Jace het zo goed doet ! Geniet van het badmomentje vandaag

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

ik kom even heel blij doen! Borstvoeding begint goed op gang te komen!!!! En dat met eigenlijk alleen kolven:D Kolf nu 30cc en Jace gaat vandaag van 20 naar 30cc!!!

Mijn buik is alweer helemaal plat..:$ had dat bij dex ook maar had niet verwacht dat het bij de 2e weer zo snel zou gaan..:D

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Frummel; je buik alweer plat? :$ jij hebt geluk!!
    mijn buik gaat nooit meer plat worden :p
    Fijn dat het kolven lukt!

4. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Wat fijn dat het kolven lukt! Heerlijk! En buikje weer plat? Heerlijk zeg!

5. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Goedemorgen!

@ frummel: wat fijn dat je alweer lekker thuis bent! Nog even en dan kan je je hele gezinnetje in huis hebben! en super dat de BV op gang komt!

@ kaatje: fijn he zulke nachten!! wel lekker dat je de kleine nog goed hebt gevoeld!

@ MNM; Wat vervelend van die weeen en de bacterie! ik hoop dat ze je vandaag een beetje kunnen geruststellen en dan ook nog die verhuizing pfff meid... hou je sterk!

@ schildje: ohhhhh ik hoop dat je er weer snel vanaf bent!

hier wel redelijk geslapen. Veel aan het piekeren en een wat onrustige buik maar ja dat had ik ook wel verwacht. Nu even aan de stofzuig en verder lekker rustig aan vandaag!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goedemorgen,

super Frummel, dat jullie kleine Jace het zo super doet!

MNM, fijn dat de vrienden toch komen verhuizen. Kun je zelf anders misschien niet naar het huis van je ouders gaan. Heb je misschien iets meer rust...

Kaatje, hoe is het met de baby, vandaag al wat drukker?

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    goedemorgen dames,
    wat kan iemand zich beroerd voelen zeg :(
    mannetje hele dag werken natuurlijk..grr.. hang al een uur boven de wc te spugen en ben zoooo moe.. maarja jamelie is wakker dus slapen ken helaas niet.

kaatje:fijn dat je de kleine weer gevoeld heb!
    frummel: nu al weer thuis? lekker! maar ook zwaar denk ik..vond ik met jamelie wel iig..

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

hihi ja buik alweer plat:D echt heel apart hoor.. je ziet nieteens dat ik zwanger ben geweest:(

Ik realiseer nog helemaal niet dat ik nu 2 kindjes heb.. het is allemaal zo onwerkelijk nog. We gaan zo de electrische kolf ophalen en dan 11.30 weer in het ziekenhuis voor etenstijd van de kleine. Deze ronde doe ik, de volgende doet danny.. Met Declan gaat het gelijk een stuk beter. Kreeg vanmorgen heel veel knuffels en kusjes

Net een aanvaring gehad met de kraamzorg. Had aan het begin van de zwangerschap gevraagd of hun ten alle tijden een electrische kolf hadden ivm risico op vroeggeboorte. Ja dat hadden ze, daarom heb ik hun gekozen. Hebben ze gvd geen kolf!:x Dus straks naar babyboulevard om er 1 te kopen want handkolf is zoveel werk nu.. baal flink. Het is nog hemelvaart ook dus qua thuiszorg is alles gesloten

even buikspam:D

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Hier niet best geslapen, maar ach, had het wel een beetje verwacht. Hier waren we ook om 7 uur al wakker. Heb manlief maar naar zijn werk gebracht. We gaan vanavond bbqen bij schoonouders, dus als manlief klaar is met werken haal ik hem op en kunnen we daarna lekker eten hihi:p.

Luca: Hopelijk blijft die kleine nog even zitten! Rustig aan doen he!

Frummel: Oeeeh vandaag lekker badderen:D. Geniet ervan meid! Fijn dat het kolven goed gaat! Wist je trouwens dat als je zelf een kolfmachine nu aan zou schaffen, je het volgendjaar bij de belastingdienst kan terugvragen! Puur omdat het nu medisch noodzakelijk is omdat jullie manneke in het ziekenhuis ligt! Heb het bij Dinand ook gedaan en heb toen de medela PISA advanced gekocht. Duur ding is het wel, maar met het oog dat ik het dit jaar dus terug zou krijgen van de belastingdienst! Dat is ook gebeurd!

MNM: tjee, weeën nog steeds aanwezig dus! Niet fijn! Je moest vanmorgen geloof ik nog richting de gyn toch? Sterkte en succes iig!

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Hier verrot geslapen! Ging gister laat naar bed (2.00u) want was naar bday van mn broertje. Vannacht paar x wakker geweest van extreme krampen in mn kuit :mad: Vanochtend was vriendlief zn wekker vergeten uit te zetten (5.45u) dus werd ik daar weer wakker van en daarna kon ik niet goed meer slapen.. Maar op de een of andere manier voel ik me nu gelukkig (nog) goed!
    Vandaag start maken met de klussenlijst.. Hoop dat er iig iets af komt..

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

Bellie: bedankt! Dat wist ik dus niet:) Zal de bon goed bewaren!

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    je zou niet denken dat daar een kind heb gezeten nee;)
    mijne was ook wel gelijk plat.maar niet zo plat als die van jou hoor haha

heb zh geen kolf?

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

MNM: heel veel succes vandaag bij de gyn lieverd! Ik hoop zo voor je dat het afzakt

Chantal: ja hebben ze maar dan moet ik 7x per dag daarheen om te kolven.. Begin nu al flinke stuwing te krijgen dus wil het echt goed op peil houden de voeding:D

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha frummel, das inderdaad plat:p. Apart he dat daar Jace in heeft gezeten! Zal zo ook weer eens een buikspam plaatsen!

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    kan je die niet meekrijgen dan?
    handig dat ik dat weet..moet ik zelf ook ff navragen bij gyn, maar volgensmij kon ik hem lenen van zh

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja en eventueel een kopie maken van de bon mocht het gaan vervagen!

En handkolf is inderdaad niet prettig, zeker niet als je dat 8 keer op een dag moet doen!

Mag je trouwens niet proberen om jace gewoon aan te leggen? Deden we met Dinand wel (omdat ik dat wilde, maar volgens de verplegers zou hij dat toch niet doen, nou wel dus whaha:p). Voor het voeden wegen en als ik klaar was met voeden wegen, dan kon je precies zien hoeveel hij binnen had gekregen! Had hij dan niet genoeg binnen gekregen kreeg hij nog afgekolfde melk!

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    frummel, net fotos gezien op je hyves, mooi ventje!
    volgensmij heeft hij wel lange onderarmpjes of lijkt dat maar zo?:D
    hij ziet er goed uit hoor!
    heb je al prematuur kleertjes?

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@frummel, oh super zeg dat hij al zo goed zelf drinkt, dat was bij Celeno altijd zo moeilijk.
    En idd fijn dat je lekker thuis bent, heerlijk zo dicht bij het zh (gelukkig hebben wij dat ook).
    Denk dat je mannetje niet heel lang in het zh zal hoeven te blijven, meestal mogen ze als alles goed gaat bij 36 weken naar huis.
    Heerlijk ook dat hij na de bevalling nog zo lang bij je mocht liggen, fijn hoor!
    Oh en super zeg dat het kolven zo goed gaat! :)
    Jeetje wat een platte buik!!!!!

@kaatje, voel je de kleine alweer wat meer bewegen? Hier ook wat minder beweging de laatste dagen, vervelend is dat idd.
    Oh wat fijn dat ze alweer lekker actief is!

@jac, vanmiddag nog even liggen?

@marleen, hmm half 7 is best vroeg ja! Hier gelukkig 8 uur, dus dat valt wel mee.
    Idd misschien vanmiddag nog even plat.

@zonnebeertje, oh balen spierpijn.

@schildje, hopelijk word je niet ziek... grappig he als ze zo lopen te duwen in je buik hihi

@mnm, ach meisje, wat naar toch allemaal, maar idd maak jezelf niet gek, misschien valt het allemaal ontzettend mee.
    Succes vandaag!
    Huisje komt ook vanzelf wel goed hoor, ik kan het weten ;)
    knuff!!

@nina, doe idd maar lekker rustig aan meis, is allemaal ook niet niks.

@chantal, aah jeetje beterschap meis!

@bellie, balen een slechte nacht.
    Veel plezier met bbqen! :)

@mama10, balen van je nacht. Succes vandaag! misschien anders vanmiddag nog even liggen?

Hier aardig goed geslapen, half 9 eruit, dus dat viel mee.
    Vandaag is mijn moeder jarig, dus daar gaan we vanmiddag heen :)

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier buikspam van mij!

Ik schrik er zelf een beetje van hoe mijn buik in een week tijd gegroeid is:$!

Deze heb ik net gemaakt! Zal er nog 1 van vorigeweek plaatsen, dan kunnen jullie het verschil zien!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Deze is van vorigeweek!

Deel Deze Pagina