Jeetje ineens weer een babytje geboren. Van harte gefeliciteerd Angie, fijn dat alles goed is. Geniet ervan
Zo! Pizza en broodjes zijn nog geen 5 min. geleden bezorgd! Halve pizza op en nou ga ik boven de uitdaging weer aan!! Tot de volgende pauze
Nou, gaat iets beter en heb me weten in te houden Even stukje gelopen en ijsje gehaald. Uk loopt me flink te pesten en heb enorme pijnscheuten down under. Voelde tijdens het lopen alsof er al een hoofdje tussen mn benen hing Nu weer lekker op de bank en straks in een niet te warm bad.
nee, als je in juni bevalt krijg je het al in juli! Gaat toch per 3 maanden? hier na 2 pannenkoeken al vol, haha
BBQ achter de kiezen. Nu lamlendig op de bank. Zo meteen nog een ijsje erachter aan maar eerst even wachten tot ik weer ruimte heb. Zo nu even bijlezen.
Angiebaby, gefeliciteerd met jullie dochtertje Djena!] Krijg hier ook weleens kriebels als ik zie dat er hier een paar vroeg zijn bevallen! Ventje hier moet mooi maar zeker 3 weken nog blijven zitten.
Frenzy O jeetje wat naar dat ze een miskraam heeft gehad..... Eten Wij hadden rijst met shoarma en sperzieboontjes. Mijn ouders kwamen onverwacht voor een bakje koffie en zijn blijven plakken voor t eten Ze hebben afgewassen, lekker, hoefde ik zelf even niet Anna Balen dat je ijsjes mist..... Wel voor betaald of dat ook niet? Inderdaad netjes dat je dan de keer erop niet hoeft te betalen. Dan kan er nog eens iets mis gaan FFL Dan moet je ook even met je blote buik in het licht van de volle maan gaan staan Inderdaad ananas eten, bitterlemon drinken en je man bespringen. Ik zou het ook niet erg vinden om over 2/3 weken te bevallen, Ik zou 30 juni wel een leuke datum vinden.
Oeh Bapsie 10 weken klinkt wel lang. Maar het zou zomaar kunnen ja. Ik vind het wel fijn dat we wachten tot iedereen bevallen is om dan pas over te gaan naar het nieuwe mamatopic. Ondertussen kunnen we op onze juli 2011 site kijken naar het bevallijstje. Ik kreeg net te horen dat een ander forumvriendinnetje vandaag positief getest heeft (na meer dan 1,5 jaar) Ben zo blij voor haar!
@zonnebeertje ik geloof dat ze het achteraf betalen. Dus als de baby op 1 juli er is of is geboren dan krijg je het per oktober. van de maanden juli, aug en september. (ik ga het even uitzoeken)
Duik hier het bad maar in. Vriendlief masseerde net mn rug, maar dat bleek 1 brok spanning te zijn! Maar es kijken of een bad helpt.
Kinderbijslag krijg je sowieso met terug werkende kracht M'n pizza was lekker heb hem helemaal op Wanneer is het volle maan Ik vind 22 juni een mooie datum Anna dat is balen maar je mist nu echt niets als het om sex gaat tenminste ik vind het nu echt niet fijn Ik ga zo ff douchen of in bad
Heey meiden Zo iedereen zijn tas ingepakt hahahaha @frummel, oh wat een super nieuws zeg! Gaat goed met Jace! En ik zag allemaal lekker eten voorbij komen, hier idd ook patat @henrieke, balen dat je je zo voelt, hopelijk helpt wat eten idd en je mannetje zal het vast wel begrijpen. knuff!! Fijn dat het alweer wat beter gaat. @kaatje, idd dan vanavond lekker bankhangen! @marloes, schiet dus ook al lekker op! bevallen met 41 weken, hmmm... nee liever niet Hier mag hij over 2 weken ook wel komen @marleen, gezellig en dat scheelt als ze gelijk even afwassen Verjaardag was erg gezellig en perfect weer ervoor, maar ben nu wel gesloopt.. Dus lekker de rest van de avond bankhangen
frummel wat fijn dat Jace het zo goed doet. Anna B mooie datums! hihi. Help je duimen! Pink lekker rustig aan doen. Wat leuk voor je vriendin. 1.5 jaar is ook lang om er op te moeten wachten. Fijn dat het "eindelijk" gelukt is. FFL succes morgen. HOpenlijk valt het mee met je suiker. Haha manlief weer blij. als jij 37 weken bent. Manlief hier is jaloers. Zonnebeertje. hihi nog 1.5 week dan mag je! Niet eerder afgesproken?? Frenzy. wat balen zeg. Is wel heel erg zuur voor haar. sherry. ja opruimen is ook altijd weer leuk. Je komt altijd weer dingen tegen die je "vergeten" was. HenriekeC dikke knuf meid. die hormonen maken ons niet altijd tot de meest gezellige mensen. lees dat het alweer beter gaat gelukkig. Lekker een warm bad. Nina 37 weken he geen dag eerder haha. goed geslaagd bij de babydump dus. Marloes 80 Ik doe met je mee. (al hoop ik het van niet haha) Als het maar voor de 42 komt! Wel bijna klaar zie ik voor de baby. Lekker gevoel lijkt me. kaatje. hoe is het met de buikpijn?? anders een warme kruik? Patriesja. lekker dagje dus, nu lekker met de beentjes op de bank! VOLLE MAAN = 15 juni (opgelet annab) & 15 Juli. (He mijn uitgetelde datum!)
@kaatje nee helaas die heb ik niet... maar zou dat ook echt niet zomaar doen haha... we wachten gewoon af @ffl Met de andere beide zwangerschappen heb ik met 32 weken in het ziekenhuis gelegen met weeën remmers nadat ik sex heb gehad... dus nu maar even niet (A) @patries Nee hier geen ingepakte tas hoor hahaha... *ego* Heb geen inspiratie wat het naaien betreft! laat ook echt alle zo liggen aangezien ik me irriteer aan mezelf en geen inspratie krijg... gut...
Misschien dat ik het mis heb, dan graag even bericht. Maar we hebben nog niks gehoord van MNM of wel?? Ik hoop dat alles goed is.
@ jac nou dat zijn ze ook haha... ik ben jarig op de 5e, ex op de 15e, oudste op de 25e, en jongste op de 15e. Het zou nu wel speciaal wezen iets met een 5 erin
Nee nog niets gehoord van MNM. Paso is haar buddy maar ook niets van gehoord. Heeft MNM hyves ? ( sorry heb er een paar op hyves maar weet niet van iedereen wie wie is haha )