Jemineeee! Wat een trend hier! Ik doe er niet aan mee hoor Angie gefeliciteerd meid!! Kinderbijslag: Als je na 1 juli bevalt krijg je de eerste kinderbijslag pas 1 januari dus 194 euro.
Rono had ik het dus toch wel goed. @zonnebeertje SVB betaald achteraf pas per kwartaal. Word je baby geboren voor 1 juli dan krijg je 1 oktober de kinderbijslag. Word je baby geboren na 1 juli krijg je de kinderbijslag per 1 januari.
Navond allemaal! Heb alles doorgelezen, maar er is echt weinig blijven hangen. Jeetje wat ben ik moe zeg! Zal even kijken wat ik heb onthouden! Frummel: Wat enorm goed dat Jace al uit de couveuse mag! Toppie! Irritatie naar 't mannetje (weet niet meer wie het nou was): Had hier vanavond ook een moment van irritatie! Zaten nog bij schoonouders. Dinand begon moe te worden dus ik ging zijn spullen inpakken. Ondertussen liep Manlief met Dinand op zijn arm. Ik zat nog wat tegen schoonmoeders te vertellen, toen ik opeens hoorde: schaaaat kom nou, weet je wel hoe zwaar dat kind is??? Eeeeh pardon, misschien voel je nu eens wat ik de hele dag moet dragen...en dan heb ik er ook nog een dikke buik bij, hoor je mij ooit klagen? Nee, dus zeur niet zo! Toen keek hij heel beteuterd en schoonmoeders begon te lachen! Ze zei: Ja daar heeft Mariël wel een punt! *grinnik* hihi. Frenzy: Jeetje wat erg voor haar zeg! Alsof ze nog niet genoeg verdriet te verwerken heeft gehad! Het is haar niet echt gegund! Heb echt geen idee meer wat ik gelezen heb...Kga vanavond maar eens lekker optijd het bed in!
Hoi meiden! Pff ik ben gesloopt na een warm dagje en eentje zonder middagdut van Kyano en een bezoek aan smoeder Vanochtend thuis best nog wel wat gedaan; Dennis heeft buiten opgeruimd, ik binnen en de speelgoedkisten van Kyano uitgemest en een gedeelte naar boven zodat beneden weer plaats is voor de box. Die kan dan dit weekend opgezet worden. Toen nog beddengoed verschoond en dus tegen de middag op bezoek gegaan. Gelukkig lag Kyano wel op tijd in bed en heb ik al een klein tukkie gedaan. Morgen een mamadagje alleen, hopelijk wil hij dan wel even tussen de middag slapen.
Angiebaby!!! Jeetje meis zomaar ineens bevallen! Van harte gefeliciteerd meis en geniet van jullie prachtige dochter! Wat een wervelende dag voor jullie! Frummel heerlijk weer thuis! Geniet van Dex en Jace! Super dat alles goed gaat! Ha ha ik ben jaloers op je plat buikje maar ik geniet ook nog wel even van de beweging in mijn buik Oh gaaf zeg dat hij uit de couveuse kan! Kaatje gelukkig weer een actieve uk! Jac fijn dat je overdag nog wat slaap hebt kunnen pakken! Annab jeetje wat heb jij het zwaar nu , ik heb zo met je te doen! Ontzettend dikke knuff! Kun je niet de kids een dagje bij een vriendin of familie brengen dat je even een dagje bij kunt komen en doen wat je zelf wil? Arme Frenzy, lijkt me erg zwaar Bevallen: iemand heeft mij 26/6 voorspeld, daar kan ik mee leven
klopt, baby moet het hele kwartaal eerst mee gemaakt hebben... uitzondering is als de baby op de 1e van het nieuwe kwartaal geboren wordt.
Frummel van harte Gefeliciteerd met JACE!!!!!! Angie Van harte gefeliciteerd met DJENA!!!!! Wauw alweer 3 dames bevallen Gaan we allemaal zo snel bevallen? Van mij mag het wel elke keer die weeen die niet doorzettenheel vervelend :-s Ik lees allemaal ijsverslaafden hiero ik heb steeds zin in kipkorn en kroket hihi
@wupje het is met name zwaar met de oudste. Die gaat binnenkort een weekje logeren bij me vader (dan ben ik 37 weken zwanger) Dus dan kan ik 's ochtends met de jongste wat langer blijven liggen. Die vermaakt zich prima zeg maar. Ga proberen dat de jongste ook nog een nachtje of 2 uit logeren is dan heb ik inderdada even helemaal rust. @marloes had ik het toch wel goed met de svb... me moeder zei dat ook al tegen me als je nu voor 1 juli bevalt krijg je mooi die kinderbijslag erbij.... helaas... 3 maand wachten dan. @dunja Hoe gaat het met jou? *ego* hier weer vreselijke irritaties naar me ex... die kerel die werkt me op de zenuwen... we zouden gisteren naar brugman gaan om nog wat te regelen. moest hij "overwerken" wilt hij nu morgen middag komen.. (erg leuk dat hij dat overlegt) ik moet naar de fysio om half 3. nu weet ik nog niet of die komt en hij reageerd niet op me smsjes, mailtjes, etc. En het moet geregeld worden anders krijg ik uiteindelijk weer een rekening. ach ja... op naar morgen en dan hoop ik dat ze me van de hoofdpijn af kan helpen... ik zat net een rijstwafel te eten en ik dacht goh dat smaakt naar karton ofzo...
Frummel, wat super dat Jace al uit de couv mag! Het is een sterk mannetje dus! En heerlijk dat je hem al zelf in bad hebt gedaan. Lijkt me wel heel ienimini hoor, zo´n ukkie! De rest ben ik een beetje vergeten, ben net een vergiet. Wij zijn vandaag lekker naar de speeltuin geweest. Julie moest en zou weer van de hoge glijbaan, dus mama met buik en al moest mee. Na 3 keer heb ik de eer verder maar aan papalief overgelaten en ben ik op een bankje in de schaduw gaan bivakkeren . Daarna met z´n drietjes pizza gaan eten, Julie werd helemaal gek en kwekte heel de tijd JAAAAAAAAA PITTAAAAAAA!!!!!! Ze heeft dus ook een flink stuk op Nu slaapt Juul voor het eerst op haar nieuwe kamertje. Kamertje is nog niet af, lamp moet nog opgehangen en alle accesoires moeten nog gemaakt of opgehangen worden. Maar het bedje staat gezellig opgemaakt klaar, met leuke kussentjes erop en het nachtkastje ernaast. Julie is nogal van het wat-ik-niet-ken-dat-mot-ik-niet, dus slapen IN het bed is nog niet gelukt. Madame wenste wel op haar eigen matrasje op de grond NAAST het nieuwe bed te slapen. naja, dan maar zo om de stappen wat minder groot te maken.
Hier weer uit bad. Ben ontzettend rusteloos vandaag, word er gek van. Net begin ik ook een zeurende pijn aan 1 kant van mijn buik te krijgen en direct een harde buik. Geloof dat ik maar in m'n bed duik. Zal blij zijn als het weer morgen is.
Anna, die ex van jou zal ook niet veranderen he. Miffy, spannend in haar nieuwe kamer. Levi slaapt vandaag voor het eerst boven in zijn hoogslaper ipv op een matras eronder
@jac, oeh 15 juni dan is Celeno jarig En idd met de beentje omhoog, want ik heb geen enkels meer zo dik zijn mijn voeten! @anna, haha jij nog geen tas geloof dat je een van de weinigen bent hihi zucht.. anna wat irritant, die ex van jou pff.. @mnm, hier idd nog iemand die heel benieuwd is hoe het gaat, hopelijk alles goed... @bellie, goeie opmerking @wupje, idd heerlijk als ze s middags even slapen he, hopelijk doet hij dat morgen. @miffy, haha geweldig die dochter van jou
@kaatje nooit... er staat 1 ding bij hem op nummer 1 en dat is WERK!!! daarna zijn privé leven en dan hijzelf en dan ergens nog de kinderen. *ik wil nog steeds douchen... zit nog steeds op de bank... heb zelfs geen energie om op te staan!!!*
Wilde net voorstellen daar even te kijken, zag dat jij vriendjes met haar bent. Ik nog niet dus kon niets zien. Denk zelf dat ze is opgenomen een daar geen internet heeft ofzo.
Hier weer even een Jace update! We hebben hem voorzichtig kunnen meten.. 46 cm Ik heb me electrische kolf en ik heb net gewoon een grote fles vol gekolfd.. toen ben ik maar gestopt want ik heb verder alleen nog maar kleine flesjes die tot 80 cc gaan.. Nu kolf ik dus al 160.. En dat terwijl ze in het ziekenhuis zeiden dat ik op dag 5 pas 10 tot 20 cc hoefde te verwachten. Het gaat dus net als bij Declan, een mega productie haha. Alleen ben ik er nu wel super super blij mee!