Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn man riep gelijk een Opel Safira maar ja daar rij je nu in toch ?
    Of een bus maar dat wordt te hoog denk.
    Misschien een toyota avensis verso 7 persoons ? Wegen 1500 kg

3. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ik heb alles weer bij gelezen maar het enige wat ik onthouden heb is de auto en de misselijkheid van sommige dames. Hoop dat jullie je ondertussen weer beter voelen :) oh, en de o-zo-schattige-foto van dochter in die witte jurk (L) Weet alleen niet meer van wie die was! :)

Over auto's weet ik niks... Weet alleen dat de Citroen C5 van mijn vader vrij groot is.

Hier zijn mijn borsten nog steeds melk-bommetjes. Ieder uur masseer ik ze maar en dan lopen ze helemaal leeg... Als ik dat gedaan heb ik gelijk de druk en de jeuk weg.

Zo meteen even waggelend door Bergen op Zoom. Leander wilt graag een hoesje voor de ipad. Dus dat dan maar even halen... Kijk er nu al naar uit.... not. Heb echt de laatste tijd zo'n hekel aan winkelen! ;)

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier een Toyota fan. Erg betrouwbare auto's. Alleen heb ik geen idee welke een grote kofferbakruimte heeft, geschikt is voor een lading kinderen en geschikt is voor op een schip. Wij rijden niet in een grote auto :)

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ja gelukkig hebben we nog even tijd om na te denken over de naam. manlief twijfelt niet gelukkig, alleen ik..

jac, sorry ben niet zo thuis in auto's..maar moet het een 2e hands zijn of nieuwe?

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaaaa, mijn, na ja baby's mooie deken is binnen...

Jac, ik dacht in eerste instantie ook aan een bus...maar dat is dus te zwaar...
    Misschien gek idee... maar ski-koffer op het dak voor de boodschappen

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    *zwaai* vanaf deze zeer vermoeiende kant!

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Even snel een berichtje.
    Voelde me vanmorgen echt kapot, mijn lichaam wilde totaal niet meewerken.
    Maar de boodschapjes zijn binnen en de rest van het lijstje was af.
    Om half 1 lag ik al in bed, ik was zoooo moe. Wel goed geslapen gelukkig, voelde me al een stuk beter.
    Mannetje is nu nog wat stoelen ophalen bij mijn so en dan ga ik nog een wasje strijken (geen zin in, maar moet gebeuren).
    Vanavond de boel verbouwen en versieren.

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Jac, mmm eens even denken over een auto. Ik vind een opel Safira prachtig trouwens.

Kaatje, zul je altijd zien dat levi dan uitslaapt.

Bellie, ongelofelijk alle mannen zijn hetzelfde. :D

Pink, jij ook een fijne dag!

Marleen, haha volgens de vrouw van de zw.gym moet je het in washandjes doen en dan op je borsten leggen.
    Hier nog nooit een kindje met hik gehad vreemd genoeg.

Henrieke, haha dan maar hopen dat het niet richting de 30 gr gaat in je verlof.

Danitjuh, aaah geniet van je kleine wasje!

Sherry, nu al een melkfabriek, fijn dat het masseren helpt.

MamaChantal, misschien zijn het wel je hormoontjes.

Marloes, jaaaaaaa eindelijk JOUW deken binnen. :D

Zwaait terug naar Anna.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    erg he, blij worden van een deken...

Doe je het wel een beetje rustig aan!!! Morgen ook he, zet gewoon lekkere dingen klaar en laat de mensen lekker zelf lopen... Kan best hoor, als je zwanger bent

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    aaaaaaaaaah how cute is that :) super leuk!! waar heb je die gevonden?

en maagzuur... Vraag even bij de dokter om omeprazol, ik heb ech nergens last meer van!

zo, even erug lezen nu

hier druk druk druk!

12. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    jac: misschien een Reneault espace? Of een crysler voyager?
    die zijn lekker groot, en hebben 7 zitplaatsen.
    weet alleen niet hoe zwaar die zijn!

Sherry: hoe gaat het met het dak?
    En vervelend zeg dat je borsten al zo vol zitten! Zou dan de bv ook makkelijer gaan? Ik heb echt de eerste dagen na de bevalling geen drup, moet dan heel veel kolven en zo om het op gang te krijgen.

Frummel: lekker druk dus met het kamertje! ben benieuwd naar de foto's!

hik: heeeel gek, beebje ligt nu dus in stuit volgens de vk, maar de hik voel ik nog wel onder in mijn buik :S
    vreemd! geen idee of ze echt in stuit ligt, maar heb de 30e weer een controle met evt echo. Mocht ze nog verkeerd liggen ga ik naar de acupunctuur, Tygo was toen ook binnen een uur gedraaid!

pfff, begint nu echt op te schieten he voor ons allemaal! alweer bijna 34 weken!! ze mag nog wel even wachten hoor, ik geniet echt van deze laatste zwp! en boven is het nog een grote chaos, dus dat mag eerst klaar haha

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    jeetje wat een opgave om sandalen te kopen voor uk.. van de week hier in de straat al geweest..had hij dit jaar geen sandalen..dan net maar naar de stad,winkeltje waar ik altijd kom, had ook niet echt wat ik zoek, nu laten ze iets uit een ander filliaal komen. ben ik nou zo lastig..of heb ik een lastig voeten-kind :D
    *hopen dat 2e uk wat makkelijkere voeten heb,anders ben ik bankroet!*
    geloof ik 2uur door de stad geslenterd met uk.. ben kapot! terwijl ik alleen maar sandalen moest hebben,en naar de markt moest..en eigenlijk naar kruidvat/trekpleister maar dat heb ik niet eens gedaan.
    wel lekker straciatella ijsje op..
    zo, einde ego

maagzuur: gebruik hier gaviscon,maar helpt voor geen meter
    zonnebeertje: wist niet dat acupunctuur je beeb kon laten draaien..handig om te weten!

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Omeprazol is zoooooooo fijn! Gebruik het ook! Wondermiddel :D :p

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamachantal. ik ben woensdag bij Bristol geslaagd voor sandalen.

16. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Heb bij gelezen, maar wat ook alweer??

@hik, voel ik idd ook helemaal onderin.

@maagzuur, hier ook vaker last van, probeer meestal gewoon eerst warme melk of vla.
    Anders rennie en dat werkt meestal wel.

Vandaag drukke dag, eerst naar Amstelveen geweest kadootje kopen voor mijn broertje.
    Even gezellig koffie gedronken bij de v&d (nou ja ik lust sinds ik zwanger ben geen koffie meer :p).
    Daarna s middags naar mijn broertje zijn verjaardag.
    Tegen 18.00 weer thuis, zat nog te wachten of de wereld verging, maar het is inmiddels al bijna 18.30!

17. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    dames, bedankt voor de tips!

Hier lekker dagje gehad. kindjes in de buitenbox en het zwembad. en ik lekker op mijn strechter. heerlijk in het zonnetje. Wat een heerlijk weer is dit.

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

Zo dames, Ik heb bijgelezen er is weinig blijven hangen.

Maar we leven allemaal nog. Vraag me altijd af hoe die stumpers er dan bij zitten die hier daadwerkelijk in geloven. Die kijken waarschijnlijk de secondes weg en vervolgens gebeurd er niets, hilarisch idee haha. Hoe stom moet je je dan voelen. Miljoenen geinvesteerd in billboards, vrachtwagens enz en dan gebeurd er niets hahaha. Gemeen van me maar van zulke dingen kan ik altijd wel genieten. Heerlijk potje leedvermaak:D

Hier helemaal verrot van vandaag.. Vanmorgen geshopt bij h&m even wat shirtjes en een nieuwe positiebroek voor die shoot van morgen. Daarna naar de babywinkels. Eerst de abc zoom opgehaald. Hij is echt fantastisch:D ik ben helemaal gelukkig. Toen gaan kijken voor een autostoel voor dex. Vond die goedkopere modellen er echt afschuwelijk uitzien. Dus eindstand een maxi cosi tobi gekocht. Wat zijn die krengen duur zeg!:$ Ook gelijk een maxi cosi cabrio voor de abc zoom. Want onze mutsy kinderstoel past daar natuurlijk niet op.. Hoeslakentjes voor de wieg, matrasje voor de wieg en uhm o ja we wilden nog een antraciet kleurige hoes voor het aankleedkussen. Maar ik was het helemaal spuugzat die babywinkels en danny ook dus we hadden geen zin meer om te zoeken. Die bestellen we wel via internet. Dus eindstand gingen we naar huis met een abc zoom, maxi cosi tobi, maxi cosi cabrio, lakentjes, matras en de maxi cosi waar dex eerst in zat. Kan je vertellen dat het toen wel erg vol was in de auto:p Abc zoom is ingevouwen trouwens echt inie minie. Nog kleiner als de mutsy 4 rider die we eerst hadden, bizar:D Maar wel heel fijn! Daarna lekker gegeten thuis en nu onderuit op de bank want ik ben echt echt echt moe nu haha.

19. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Jac, mijn man oppert een citroen c4, toyota avensis en zelf even zoeken kwam ik op de toyota picnic uit. Mijn so's hebben een toyota en daar ben ik wel erge fan van!

Ik ben vandaag geslaagd voor zo goed als alles voor de kleine dame. Alleen nog een zeep-serie kopen en dan zijn we er. Wij gaan voor Natusan; ben erg benieuwd wat jullie hier allemaal kopen? Bij Elin hadden we Dermocare.
    En wat kopen jullie dan allemaal? Alles wat te krijgen is of enkel specifieke producten? Ik had voor Elin op de 9maanden beurs een setje gekocht maar heb daarvan laatst de helft ongeopend weggegooid; ook zonde!

Mijn buren hebben de tuin aan kant en hebben schoongemaakt; dat doen ze echt alleen als er bezoek komt; ik vrees dus het ergste voor komende avond. Manlief is aan het werk op de studeerkamer(storingsdienst) dus ik denk dat ik me in mijn eentje ga zitten opvreten hier. (of de gangmakers die hij vanmiddag voor me gekocht heeft;)) Anders duik ik de tuin nog even lekker in, onkruid trekken. De vorige bewoner was al ruim een jaar dood(89 jaar) dus dat onkruid heeft een paar jaar plezier gemaakt in onze tuin; zie daar nu nog maar eens vanaf te komen.

Nou, ga me weer eens met dochterlief vermaken, onze cake zal zo wel klaar zijn:D:D:D:D:D:D:D:D:D

20. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    *zwaai* *huil* *brul* hang er doorheen met de oudste. Vanmorgen heerlijk met papa gespeeld en nu heeft hij zijn halve kamer inhoud uit het zolderraam gegooid. Ik heb nu werkelijk alles tot op de laatste sok uit zijn kamer gehaald... Ben al een half uur aan het brullen puffen en heigen... Moet nu al die spullen kwijt zien te raken!

Deel Deze Pagina