zo, nu ff mn cavia's naar buiten zetten en gelijk de plantjes wat water geven, ze kijken me een beetje dorstig aan
MNM ach meis wat een toestand. Hoop dat de kleine meid nog ff lekker blijft zitten. dikke knuf. he bah ook een rotnacht. (net zoals kaatje) Probeer toch je rust te pakken vandaag! Ga maar lekker in een luie stoel zitten en geef maar commando's aan de hulptroepen! en probeer ergens nog ff te slapen. Want wie weet of het de komende nacht weer gaat/blijft rommelen. Paso. je hubby zal heus voorzichtig zijn denk ik zo. Komt vast goed meid. Al kan ik je angst wel voorstellen hoor. Wij zijn zelf met het schip in noordduitsland geweest. en je bent toch wat angstiger. Maar in verhouding zijn er maar weinig mensen ziek. dikke knuf. en is het niet zo makkelijk overdraagbaar als bijv. een griep. Wupje veel plezier vandaag, wat je ook gaat doen. Lekker shoppen of zwemmen.. Angiebaby. Hopenlijk gaat ze je borst nog pakken. al zie ik dat het kolven gelukkig wel goed gaat. succes en geniet van de kleine meid. Kaatje. he bah dat is vroeg. succes met je klusjes vandaag die je gaat doen. en veel plezier vanavond op de bruiloft. schildje. hoe is het met jou?? Marleen he balen dat vocht vasthouden en hoofdpijn. beterschap. wel een gezellige avond voor de deur. AnnaB lekker zo'n buurvrouw (not!) gelukkig hoorde je wel de andere buur. is het dus toch nog gelukt. Basie morge. hoe is het met je?? Hier heerlijk geslapen vannacht. vandaag ff wasdagje. en vanmiddag denk ik BBQen met het gezinnetje. mamatien. 22 juni. wel een mooie datum hihi. komt vast goed meis. Hier braken mijn vliezen als eerste. en de kleine had in het vruchtwater gepoept, dus moest naar ziekenhuis. (met ambulance vanwege dat de kleine ook nog te hoog zat) en ik heb keurig gewacht totdat ik in het ziekenhuis lag. Toen kreeg ik pas de eerste weeen. Alsof mijn lichaam doorhad dat het nog niet mocht. marloes 80. Gefeliciteerd! (of begrijp ik het nou niet goed)
Ik denk dat dit een dag gaat worden dat werkelijk ALLES maar dan ook ALLES tegen gaat zitten. Vanmorgen met me buurvrouw, me ex die vanmiddag weer eens niet komt (wat wel afgesproken is). (Nu moet ik straks de woningbouw bellen en me ziekenfonds... zul je zien dat, dat ook tegen gaat werken. Vanmiddag naar de fysio zal ook wel tegenvallen)
He jakkes Anna, wat een baaldag, en dat met zo'n prachtig weer! Een dikke knuffel voor jouw en hopen dat het toch nog een beetje meevalt en het snel morgen is. @Jac, tja we kunnen toch niks doen als afwachten. Maar ik voel me er toch rot om.
Dag dames! Nou ik ben veranderd in een ware melkfabriek.. kolf nu 200 cc per voeding arme kind krijgt 40cc haha 46 cm.. tsja daar stond ik ook van te kijken. had eerder 42 verwacht. humpy heeft totaal geen vetjes dus hij zit er zooo klein uit. We hebben nu camera bewaking bij zijn bedje Dus we kunnen hem 24 uur per dag zien. Omdat hij van de hartbewaking en alles af is mogen we nu ook met hem naar de knuffelkamer. is een kamertje apart met lekkere banken, zacht licht, speelgoed voor andere kindjes, radio enz. Dus ik ga om 11.30 hem weer voeden en om 14.30 gaan we met declan naar het ziekenhuis. ben benieuwd hoe hij het vind om zijn broertje voor het eerst buiten zijn glazen huisje te zien. Declan loopt heel de dag alleen nog maar Jace/DJEES te roepen Zo onwijs schattig haha. We hebben besloten de geboortekaartjes pas te versturen als meneertje thuis komt. Dan pas willen we ook visite. Werd gek van alle telefoontjes enz. Ga het nu ook even duidelijk op me hyves zetten. Iedereen die het niet kan waarderen.. tsja dat is heeeul jammer voor hun dan Zit nu een nieuw geboorte gedichtje uit te zoeken wat toepasselijker is gezien de situatie.. en waardoor het ook duidelijk is dat hij inmiddels thuis is(als we het versturen dan he ) Zit als een gek te janken erbij. fijn die hormonen.. sorry voor alle ego berichtjes. Maar het is best pittig met de voedingen, kolven, declan, huishouden enz.
Whaha, frummel een melkkoe! Kan me voostellen dat je mesjokke wordt van alle belletjes, (al zijn ze vaak met goede bedoelingen) maar je zegt het zelf al...je bent druk zat! Wel leuk dat jullie het kaartje nog kunnen aanpassen. Wat is Declan toch een leuk kereltje, en duidelijk blij met zijn broertje! Rustig aan, en geniet er van!
frummel mooi dat t zo goed gaat! en ook met de voedingen, nou lekker vetjes kweken met al die afgekolde melk van je! en tja al die telefoontjes ik nam na de geboorte van xl niet eens meer op op een gegeven moment, kon geen fatsoenlijk gesprek met de kraamverzorgster voeren zo erg... maar wel lief bedoeld natuurlijk!
Ik heb mijn telefoon uitgezet.. Kom nergens aantoe anders. Ga nu maar weer kolven want ik sta op knappen haha
Frummel; uuuh huishouden?? dat mag jij nu helemaal niet doen, jij moet lekker rusten! heb je kraamhulp? En met de kaartjes; groot gelijk! laat ze maar komen als Jace thuis is! MNM: succes met verhuizen! heb je al AB voor je blaasontsteking? hoop dat je geen weeen meer krijgt! HIer was zoonlief ook vroeg wakker... om 5:45! gelukkig heeft hij nog tot 7:45 bij mij in bed geslapen!
frummel. slim van je om goed aan jezelf en je gezinnetje te denken. Slimme keus! En de mensen zullen er heus wel begrip voor hebben. En is dat niet dan is dat lekker hun probleem hihi,
@Marloes hoe het er nu staat zie ik maar toch heb ik het zo gehad van de jongens. Zal dan wel veranderd zijn in die tijd. @Jac met mij gaat het goed. Het bloeden is echt gestopt alleen krijg ik nu iets meer last van mijn buik. Daar bedoel ik mee dat de kleine goed bezig is en ook flink haar kont aan het naar buiten steken is. Ik kan wel merken dat ik nu echt de laatste paar weken in ga. Gisteren heb ik telefoon gehad van mijn broer dat mijn schoonzus wordt opgenomen en vandaag wordt ingeleid. Er waren nu meer eiwitten in de urine en de onderdruk was nu 95 wat veel te hoog is. Ze is nu al een paar weken zo aan het rotzooien met deze dingen en de gyn heeft nu de knoop doorgehakt. Dus dit weekend ben ik waarschijnlijk weer tante.
Moguh allemaal! Hier echt een baggernacht gehad. Kon niet slapen, was vreselijk warm, alleen maar liggen draaien en woelen, bah! Is wel te merken aan me humeur ook! Dinand hangt vanmorgen de draak uit, en dan is het extra moeilijk om tot 10 te moeten tellen. Vanmiddag ook nog eens de begravenis van oma, en ik zie er eerlijk gezegd best tegenop! Maargoed, het is niet anders! Bijlezen doe ik hopelijk vanavond even! Frummel, groot gelijk dat je je telefoon hebt uitgezet! Ik kan het me nog zo goed herinneren dat ik he-le-maal werd plat gebeld bij Dinand! Opzich natuurlijk erg fijn om te weten dat iedereen zo met je meeleeft, maar aan de andere kant vreselijk irritant, want dat kleine beetje vrije tijd wat je dan voor jezelf hebt gaat op aan bellen en smsen!
Goeiemorgen meiden @angie, fijn zeg dat het zo goed gaat! En de bv zal vanzelf wel goed komen. @kaatje, jeetje dat is wel erg vroeg, ik was ook rond die tijd wakker om te plassen, maar ben mooi weer verder gaan slapen Fijn dat Levi zo goed heeft geslapen in zijn bovenbed! @mnm, pff.. lijkt me erg vervelend de hele tijd die weeen, trek je het nog wel een beetje allemaal? En idd niks doen vandaag hoor! Gelukkig dat het met Neia wat beter gaat. Heel herkenbaar van je man, zo ging het hier ook bij Celeno, vriendlief heeft toen als een gek het hele huis gedaan. @marleen, hier ook zoooveel vocht, pff... word er ook gek van! Hopelijk voel je je straks beter. Veel plezier vanavond! @anna, oh balen zo een dag zeg en idd leuke buurvrouw pff... @mama10, wel lekker rustig zo een dag. Oh kan me voorstellen dat je je al vanalles in je hoofd gaat halen en precies die dag gaat bevallen hihi, maar dat zal waarschijnlijk wel niet. Help je duimen! @marloes, ben je jarig vandaag? gefeliciteerd dan!! @paso, pff echt balen dat je man daar heen moet, ik zou het ook niet fijn vinden. @jac, lekker he goed slapen! gezellig bbqen, het is er wel het weer voor!! @frummel, super zeg allemaal! Kan me voorstellen dat je gek wordt van iedereen die belt. Bij Celeno hebben we ook pas na 3 weken het geboorte kaartje verstuurd. @zonnebeertje, heerlijk he als ze bij je in bed weer verder slapen @schildje, leuk zeg dit weekend weer tante! @bellie, oh balen zeg een slechte nacht, dan is het idd logisch dat je niet veel kunt hebben. En dan vandaag ook nog de begrafenis, sterkte vandaag! Dikke knuff voor jou!! Hier lekker lang uitgeslapen vandaag, heerlijk! Wel nog steeds last van vocht, maar 10x beter, als gisteravond. Vandaag vast boodschappen doen voor het weekend, want morgen gaat Celeno met papa en opa naar thomas de trein in het spoorweg museum! Zal hij wel helemaal geweldig vinden!
Zoo Frummel is de vriezer aan het vullen en ondertussen krijgt Jace ook zijn deel. AnnaB zo te horen heeft de wet van Murphy zich op jou los gelaten. Hopelijk valt de rest van de dag een beetje mee! Paso ik snap dat je er niet gerust op bent. Zou ik ook niet zijn. Jakkie. Gelukkig heb je hem goed gewaarschuwd en een gewaarschuwd mens telt voor 2. MNM jeetje jij krijgt het ook voor je kiezen zeg. Je zult wel uitgeput zijn. Zodra de bedden in het nieuwe huis staan proberen een dutje te doen, en zoals iedereen roept: WAAG HET EENS OM MAAR EEN VINGER UIT TE STEKEN! Laat je guppie nog maar even zitten anders kan jeje man volgende week helemaal bijelkaar vegen Mama10 alweer aan het werk. Werk ze! Kaat jij was er vroeg bij vandaag. Kun je vanmiddag nog even plat? Anders wordt het een lange dag voor jou met nog een feestje vanavond. Ik droom de raarste dingen. Vanacht heb ik een wedstrijd gerolschaatst in de regen?!? En ik werd wakker met hele stramme pijnlijke vingers. Lang leven het vocht! Ik merk nu ook dat ik niet meer zo makkelijk op mijn rug kan blijven liggen er komt dan wsl vanalles in de verdrukking.
Angie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Djena! Mooie naam hoor! Frummel fijn dat het goed gaat met Jace! Sorry meiden totaal geen tijd om bij te schrijven!
@Zonnebeertje vandaag is ze 37 weken. Vandaar denk ik dat de gyn de knoop heeft doorgehakt. Ze schatten mijn nichtje ongeveer op 6 pond en dat is toch mooi.