Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @pink
    Stomme wet is het dan!

*ego*
    Hier alweer lekker druk geweest... tuinset maar even schoongemaakt! en die was smerig. Tuin opgeruimd (was hard nodig). Ben ik me bezem "kwijt". Stoel en tafeltje van de kinderen schoongemaakt. Nu hopen dat me vader volgende week kom zodat ik met de aanhanger de helft van me tuin (die staat vol met zooi) kan wegbrengen naar de stort. Nu de kinderen maar aan het spelen op de kamer van de jongste... njah spelen... ROTZOOI maken. En kan ik ondertussen maar weer verder met het strijken!

2. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Och belde me vader: WAHad je vanmorgen niks te doen ofzo? Ik denk huh wat? schijnt er een grote brand te zijn tussen duitsland en hier... och wat vervelend...

3. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    schildje. fijn dat het bloeden iig gestopt is. Ja de kleine meid zit een beetje krap, en wil graag wat ruimte om te bewegen, geef haar eens ongelijk.
    Wat vervelend nieuws van je schoonzus. Hoever is ze?? Wel leuk om weer tante te worden. Maar dan moet natuurlijk wel alles goed gaan.ooh ik lees 37 weken al. Fijn dat ze dan geholpen word. Ze zal vast niet zo lekker in haar vel zitten met zo'n hoge bloeddruk. Succes tante!

Belliebel. sterke vanmiddag met de begrafenis. Misschien dat je daarvoor nog ff een tukkie kan doen??

Patriesja. ja heerlijk als je een goed nachtje hebt. Zijn de dagen een stuk makkelijker hihi.

pink. dat lukt mij ook niet meer lekker hoor. op mijn rug liggen. krijg het dan ook al snel benauwd.

Danitjuh. geeft niet meid. je hebt het druk genoeg. wel alles goed met ismail.

annaB ja ongelofelijk he wat eenrotzooi de kids kunnen maken. Hier ook zo hoor. Strijk ze.

4. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Morning Ladies!!!

@ annab: jouw dag begint niet zo lekker he! ik hoop dat het vanaf nu beter gaat!!

@ schildjeL oeehhh spannend tante worden!!

@ danitjuh: hoe gaat het bij jou??

@ pink: rolschaatswedstrijden hahaha......

@ patriesja: lekker geslapen dus!! goed zo!!

@ bellie: veel succes vanmiddag met de begrafenis van je oma en nog gecondoleerd!!

@ jac: lekker BBQén hmmmm dat mis ik wel hoor als je op een flatje woont!

@ frummel: doe je wel een beetje rustig aan?

@ kaatje: goed dat levi de hele nacht in zijn bedje heeft geslapen!

Hier vanavond de condoleance van mijn schoonmoeder. verder heb ik veel hoofdpijn vandaag en zie ook wazig... even in de gaten houden en anders maar even langs ZH om bloeddruk te controleren....

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @jac
    nou het is met de oudste echt erg hoor... echt vlak voor me neus wat doen.. en dan schrikken omdat ik er wat van zeg!

@nina
    gut... tot nu toe is het nog niet veel beter hoor...
    Heel veel sterkte vanavond. Ook goed om jezelf denken hoor!

*ego*
    Hier 2 drukke kinderen.
    Verder nog niks gedaan aan de was. Wel eindelijk de rekening van de belastingdienst gekregen:D mag even 12.000 terug betalen!! Dat is niet erg geld ligt bij de gemeente (Die regelde die zaken).
    Als het een beetje mee zit kan ik zelfs nog een klein deel zelf in de zak steken omdat, dat over is... afwachten dus tot volgende week dinsdag :D dan hoor ik precies hoeveel ik zelf mag houden... (zal paar honderd zijn hihi)

6. DunjaTamara

DunjaTamara Actief lid

10 feb 2011
    223
    0
    0
    opt moment ff niets
    Apeldoorn
    Goedemiddag:D

Wat een heerlijk weer vandaag zeg!!!niet te warm niet te fris lekker!:cool:

Gisteravond weer weeen lig je in bed blijft het door gaan, is het uiteindelijk toch weer afgezakt ik wordt er helemaal gek van:(

MNM ik heb ook streptokokken, bij Joey was ik zondag bevallen en mochten woensdags weer naar huis, hier in het zh zeiden ze dat ik en de beeb 24/48uur ter observatie moeten blijven en zijn er geen complicaties mogen we naar huis;) als je maar op tijd aan het infuus bent gekomen dan is er gelukkig vaak niets aan de hand;)

Zijn heel veel vrouwen die niet weten dat ze het hebben en dan krijgt kindje plots hersenvliesontsteking en dan pas blijkt meestal dat ze gbs bij zich dragen.

Niet te druk om maken hoor en vooral niet op internet teveel gaan speuren erna;) bij Joey beviel ik met 40/5 dus niet te vroeg;)

@frummel sooooooooo jij kan een behoorlijke voorraad aan gaan leggen dus!fijn dat het goed op gang is vooral voor die kleintjes is het toch het beste om moedermelk te krijgen zeggen ze toch.
    Mooi ventje hoor! en idd 46cm is helemaal niet zo klein, Joey was maar 3cm groter, en gemiddelde ligt op 50cm toch:)

Ik ga even bij mijn mannen kijken Joey heeft opeens wat nieuws ipv voetbal basketbal dus vanmorgen een mooie echte basketbal gekocht en die is die nu aan het uitproberen een echt sportmannetje :)
    Daarna even naar het winkelcentrum is een soort braderie met eten preuvenement ofzo eens zien of ik nog iets leuks kan vinden:D

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Marloes, ben je zelf jarig vandaag? Gefeliciteerd! Ik ben morgen jarig :)

Paso, gelukkig is de hoofdpijn weg! Hoofdpijn, vocht vasthoude, enz kan duiden op een te hoge bloeddruk. Dat had ik bij jara de laatste week en ben daarom ingeleid. De laatste keer bij de vk was mijn bloeddruk netjes dus maak me er niet zo druk om. Als de hoofdpijn was gebleven dan had ik de vk misschien wel even gebeld.

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @pink, vervelend he dat vocht.

@danitjuh, logisch toch met een klein mannetje, je hebt het druk genoeg.

@anna, alweer lekker druk geweest.
    En idd fijn als je zelf nog een leuk bedrag mag houden.

@jac, ja dat scheelt idd, ik moet er niet aan denken dat ik ook nog is ontzettend slecht zou slapen, dan kom ik helemaal de dag niet meer door.

@nina, heel veel sterkte vanavond meis! knuff!!

@dunjatamara, vervelend zeg die weeen, lijkt me erg vermoeiend.
    Veel plezier vandaag!

Zo wij gaan maar is even boodschappen doen.

9. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Jac, bbq-se!

Frummel, Haha, je hebt genoeg voeding dus ;)
    Kunnen ze je voeding niet gebruiken in het ziekenhuis? (voor andere kindjes oid)
    Of je maakt er ijs van, dan kun je t verkopen!
    Lekker laten lopen die tranen!

10. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Moedermelkijs hahaha nou ik neem wel een waterijsje als je het niet erg vind.
    Ik weet wel dat er een moedermelkbank bestaat in Nederland. Maar ik denk dat het ook wel fijn is om een voorraadje in de vriezer te hebben liggen.

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Pink ik heb dat met de jongste gehad met de voeding... toen kregen we... Schat waar ligt het brood??? Naast de melk lieverd... hihi

12. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    en moedermelk is ook maar 3 maand houdbaar in de vriezer hoor :)

13. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hebben jullie ukken ook zo vaak de hik? Hier wel iedere dag een paar keer.

En ik heb mijn eerste ijsje voor vandaag alweer achter mijn kiezen:)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja :D maar vieren het pas zondag, want Thom wordt maandag 2... en 2x visite hoeft ook niet ;)

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Pink, toevallig gisteren voor de eerste keer de hik... grappig gevoel
    Heb het bij de andere 2 nooit gevoeld/gemerkt

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Marloes, wij vieren het ook zondag. Marcel is over 1,5 maand pas jarig, maar aangezien we dan vast met kraamvisite zitten, vieren we t nu samen.

Pink, in Engeland hebben ze een tijdje terug moedermelk-ijs verkocht. De voedsel en waren autoriteiten hebben het toen verboden. Volgens mij omdat er niet bekend was hoe dat werkt met volksgezondheid of zo. T was iig niet getest oid.

17. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hoi dames!

@Tas maken: Heb ook wel al een tas gaan halen, maar vind de puf niet om eraan te beginnen :)

@Fightforlove: Was hier ook het plan vanaf we terug zijn van een midweekje centerparcs, alle trucjes gaan proberen om te bevallen :D

@Pink: Wauw altijd fijn zulk leuk nieuws te horen na zo lang proberen!

@Frummel: Fijn dat Jace uit de couveuse is!

@MNM: Dikke knuf en heel veel sterkte meid, laat je maar in de watten leggen die laatste weken!

@Nina: Veel sterkte vanavond!

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij hebben straks alle 5 de verjaardagen in de periode van 3 juni t/m 1 aug... Dus onze verjaardagen worden al snel samen gevierd met die van de kinderen...

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo net lekker 2 uurtjes mijn bed in gedoken. Levi heeft in zijn kamer gespeeld.had blijkbaar geen zin om te slapen.
    Bij de prenatal geslaagd voor een mandje ( niet wat ik in mijn hoofd had maar een mandje is een mandje ), zag nog leuke boekensteunen en wat klein spul ( ladestoppers etc ) helaas zijn de lampjes die ik zocht uit het assortiment. Iets anders zoeken dus
    Daarna inkopen gedaan bij de Aldi. Geen succes. Was mega druk en ik was kots misselijk. Geen handige combi. Ferry durfde het daar niet aan om groente en fruit te komen omdat groot deel van Aldi toch uit duitsland komt

Anna, knuff

Frummel, heel logisch dat je nu niet op visite etc zit te wachten. Eerst maar eens rustig genieten van Jace en Declan laten wennen.
    Super zeg zo'n knuffelkamer in het ziekenhuis ! En jou vriezer komt wel vol zo met melk

Schildje, spannend.bijna babynieuws dus. HOe ver is ze zwanger?

Belliebel, ook een rotnacht dus. Sterkte vanmiddag

Nina, sterkte vandaag

hik pas 2x gevoeld,maar Levi had het vanaf week 37 meerdere keren per dag.dus zullen zien hoe het deze keer gaat

ahh zere bovenbuik aan één kant door de rek van mijn banden

20. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hier ook een zere bovenbuik. Lijkt wel helemaal beurs. Beugelbh's zitten ook niet lekker meer op de bovenkant van mijn buik. (maar ik heb geen andere:()

Deel Deze Pagina