Nina: ook veel sterkte! Kaatje: jammer dat ze uitverkocht waren! hik; voel ik al een aantal weken dagelijks! grappig! kan ook altijd goed voelen dat ze dan goed ligt, voel het altijd onderin mijn buik, behalve toen ze in stuit lag, toen boven mijn navel!
Zonnebeertje, nog erger. ze zijn uit het assortiment. Maar andere nachtlampjes werken niet omdat de babyfoon dan niet meer in het stopcontact er onder past
haha wij hadden hier ook een voorraad moedermelk in de vriezer met Celeno @marloes, bij ons ook alle verjaardagen na elkaar! Maart t/m juni: mijn vader, moeder, pleegzusje, zusje, broertje, vriendlief, ik, celeno en ook nog wat mensen die verder weg staan en dan komt deze uk dan nog erbij @hik, hier ook bijna dagelijks de hik haha Boodschappen zijn weer binnen, wilde eigenlijk nog wat dingen doen, maar me voeten doen gewoon pijn van het vocht Dus nu maar even languit! En drinken drinken drinken...
heey meiden, Ben mn tijd btje aan het uitzitten op werk.. Ga denk zo naar huis hihi.. Net ruim 1,5 uur in de zon geluncht met mn collega's hihi.. Heerlijk..
Middag Suiker was te hoog nuchter bij het vingerprikje al dus verloskundige belde me dat ik vanaf nu onder toezicht kom te staan van de gyn moet daar woensdag naar toe Voor de rest ben ik moe heb wel geslapen 2 uurtjes maar ben nog steeds moe
Mama10 lekker zo'n lange lunch in de zon! FFL balen dat je suiker weer te hoog was. Vind je het jammer dat je overgedragen wordt aan de gyn? Ik laat de boodschappen in de keuken nog maar even in de tassen zitten, straks verder. Nu even met mijn voeten in het zwembad bungelen. Ohnee nadat ik nog even naar de winkel op en neer race voor de groente die ik vergeten ben Nu gaan anders komt er niets meer van! *geeft zichzelf een schop onder de kont*
kaatje balen dat de lampjes uit het assortiment zijn. Al andere op het oog?? FFL he balen zeg. Of vind je het zelf niet zo erg om naar de Gyn te moeten?? Pink hup hup 1,2,3,4 hihi. Hier vanochtend wat kleertjes besteld voor de kleine via internet. Is toch wel makkelijk hihi. Manlief krijgt het ook op zijn heupen van jullie verhalen, want opeens moet ik ook zorgen dat alles voor de 37 weken binnen is. Want hij wilt niet naar de stad als het onverwachts dan al komt. haha. Dus dames bedankt! Eindelijk heeft die man van mij ook wat peper in zijn kont gekregen. 16 Juni Krijg ik trouwens weer een groeiecho. hihi net gebeld voor de afspraak. Vind het toch zo erg dat ze de groei in de gaten houden. VK had woensdag ook gezegd, dat ik waarschijnlijk ook nog wel een echo krijg rond de 40 weken voor de groei. (als ik dan niet bevallen ben natuurlijk) Nou Mijn geluk kan niet op. haha.
Hi meiden, Toch voor de zekerheid even naar ZH gegaan vanwege de hoofdpijn en alles was goed maar moet toch even een nachtje blijven omdat ze het wazig zien niet vertrouwen!! En dat terwijl we de condoleance hebben vanavond! Nu dus net op mijn kamertje!! Saai!!
Kom even lekker ego doen. Ben echt moe! Heb alle ramen van binnen en buiten gewassen.. Toen was ik al moe haha! Daarna ff taartje maken voor mn broertje die morgen 21 word. 2 keer het biscuit mislukt, te kort in de over gehad maar nu was het goed Dit is de 2e taart die ik heb gemaakt in mn hele leven hahaha!! Doe straks nog ff wat briefgeld tussen de bh
Rono haha leuke taart. En dat voor de tweede keer. Natuurtalent. nina. he wat vervelend meid. Zeker vanwege de condeleance vanavond. Maar goed dat je toch gegaan bent, omdat je het niet vertrouwde. Beter een keer teveel he, dan te weinig. dikke knuf
Hahaha Rono die taart, gaaf! Ik denk dat jouw broer dat wel kan waarderen ofniet? En knap hoor voor de 2e keer. Nou ik ben weer thuis van mijn echt allerlaatste boodschap van vandaag. Dus nu echt met mijn voeten in het zwembad. (met een ijsje)
Zonnebeertje, misschien wel maar alles is min. een half uur rijden, en dat alleen voor een lampje.. Fightforlove. balen zeg dat je nu naar de gyn moet Jac, nope nog geen anderen op het oog. Anders maar tijdelijk zonder nachtlampje hoor Nina, vervelend meis.zeker in combi met het condoleren.Maar je eigen gezondheid en de beeb staan nu echt even op nr. 1 Rono, leuk !! Ik heb het WARM ~!
leuk geworden Rono!! Kaatje: kunnen ze het lampje dan niet opsuren naar het he filliaal bij jou in de buurt? Was er pas en toen nam een van de medewerkers iets mee wat bij een andere winkel uitverkocht was. Nina: wat balenzeg dat je een nachje moet blijven, maar wel fijn dat ze je in de gaten houden!
Gyn bezoekjes vind ik niet zo leuk verloskundige is leuker maja ben benieuwd wat ze nu nog met m'n suiker gaan doen Kaatje ik heb het ook warm morgen nog 1 dag en dan word het weer wat minder
Haha, heerlijk zeg! Nou ja dan heb je niet 5x per jaar je huis vol. Marcel en mijn verjaardag worden al snel samen gevierd, aangezien marcel zijn verjaardag 9 van de 10x in de vakantie valt. Uk komt er tussenin en jaar is van november.
Rono, Haha leuke taart! Nina, balen dat je blijven moet zeg. Maar gelukkig houden ze je goed in de gaten. Sterkte! Hik: hier wel 3x per dag. Beneden het best te voelen, maar ook bovenin bij het kontje is het goed te voelen.