Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Volgens mij zijn al onze buren de hort op. Het is hier zo rustig. Lekker!

Ik heb de helft van het eten voor straks al voorbereid, dus hoef me straks niet al te veel uit te sloven in de keuken. De vriendinnen komen pas om 6 uur, maar ik heb nu eigenlijk al trek. Haha.

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik lees net een aanbieding: Positiekleding voor zwangeren..........eh ja........ voor wie anders?

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Whahaha!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zonnebeertje, dat zou misschien wel kunnen maar moet ik alsnog een half uur de auto in.heb twee vestigingen in de buurt.beide op een half uur rijden

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik heb wel wat gelezen maar er is weinig blijven hangen.

@kaatje
    fijn dat je geslaagd bent voor een mandje...

@rono
    Taart is mooi geworden :) hopen dat die ook lekker slaapt :)

@uhm... sorry vergeten

*ego*
    hier weer bij de fysio geweest... ze vind het vreemd dat het eerst beter ging en toen in 1x weer met een knoop in me nek...
    Gek hé...
    Verder 2 drukke kinderen nog steeds die zo lekker naar bed gaan. Kan ik eindelijk weer een poging doen om schoon te maken etc... vraag me af wanneer ik meer energie krijgt...

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    AnnaB jij moet wel erg moe zijn als je hoop dat de taart voor Rono's broer lekker slaapt???;)
    Vroeg naar bed voor jou vanavond! Je kunt al aan niets anders meer denken:).

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    haha je hebt gelijk:p Misschien dat de taart ook nog wel een nachtje lekker slaapt hoor ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha volgens mij is Anna heel hard aan rust toe ;)

9. mamatien

mamatien Niet meer actief

--Leuke taart Rono!! :)

-Kaatje, balen van je lampje.. Kan je m niet via de webshop bestellen?

-Nina, ach jeetje dat komt zeer slecht uit! Maarja.. wel goed dat je naar je eigen lichaam luistert!! Sterkte vanavond..

- haha Jac toch nog handig paar van die bevallen dames op het forum. Mijn vent is tot de conclusie gekomen dat als er hier zoveel te vroeg komen die van ons wel te laat komt haha hmm.. ja kan ook een theorie zijn maar ik hoop het niet!

- Ann: nou zou zeggen.. ga vanavond lekker met je beentjes omhoog! Huishouden komt wel weer hoor :)

Zo hier weer weekend :) Heb net meteen mn boodschapjes maar gedaan, als het goed is heb ik alles voor de komende week, dus kan ik morgenochtned meteen in de zon liggen :)

Nog maar 1 weekje werken :):):)

10. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ annab: haha slaap maar lekker

@ rono: mooie taart!!!!

@marleen; veel plezier met de meiden vanavond!

@ pink: dat is een leuke advertentie.....

Zooo saai in ziekenhuis! Heb wel aangegeven graag naar huis te willen ivm afscheid nemen etc! Dus hoop toch morgen naar huis te mogen!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nina, hoop ook dat je naar huis mag.

mamatien, nee staat niet meer op de website.
    Lekker nog een weekje werken

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

O nina, wat *** zeg! hoop voor je dat het 'niets' is en dat je naar huis mag! sterkte en nog gecondoleerd..

Verder is er weinig blijven hangen. Wel bijgelezen. Ben dood en dood moe

Onze hummel in zijn wiegje:D Hij hoefde nieteens een warmtebedje en houd zich heel de dag al keurig op temp! Hij is vandaag voor het eerst helemaal aangekleed. Wat een gepriegel zeg haha. Tot vanddaag had hij steeds enkel een shirtje en een luier aan. Nu dus romper, shirtje, broekje en sokjes. De prematuur sokjes zijn te klein;) kind heeft net als zijn grote broer errug grote voeten haha

13. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Wat een hummeltje Frummel! Fijn dat hij het zo goed doet! Nu jij nog bijtanken!

14. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    *ego*

Zooo, de dag verliep iets anders dan gepland....

Om een uur of 12 ging mn telefoon..hubbie aan de lijn dus ik dacht die zijn veilig geland in Hamburg.
    Nou verkeerd gedacht dus.
    Ze zijn tot op de vlieghaven gekomen in en daar werden bij het inchecken nog meer nare dingen verteld over de EHEC bacterie en toen hebben ze met zijn 4-en besloten om het maar af te blazen.
    Uiteindelijk zijn ze met zijn 4-en naar Roermond gegaan om toch nog iets leuks van de dag te maken. Ik moet hem vanavond ophalen.
    Stiekem vind ik het 4 heeeeeele verstandige jongens :)

Ik heb de gordijnrails opgehangen in het babykamertje en mijn vader heeft me geholpen met de verlegging van de internetkabels. (arme pa heeft door de kruipruimte gezwoegd) Verder lekker met de hond gestoeid en nu lekker op de bank.

@frummel: ik krijg de foto niet te zien :(

@Rono: ooh wat een fantastische taart! ik vind het onwijs knap! (daar happen de mannen wel in :D)

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hier nogmaals de foto:)

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Paso wat een verstandige mannen zeg!

Zo dan bijna 9 uur en ik zit eindelijk even rustig op een stoel. Afwas klaar (van 4 dagen ofzo), frietpan schoon, gasfornuis schoon, aquarium (100x30cm) schoon (lees: dooie vissen eruit, kom leeg, kom buiten schoongemaakt met de tuinslang). Morgen neemt me moeder de oudste even mee naar haar vader en dan kan ik de zooi beneden gaan opruimen... heb nu even geen energie... dus buiten vuurtje maar aangezet... kan met ranja erbij... lappie erbij... en ondertussen half weg dutten :) (nu alleen nog een heerlijke massage en het is compleet:p)

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

Paso: wat fijn dat ze toch niet gaan! erg eng idee inderdaad:(

pfff nog steeds op zoek naar een goed gedichtje maar niets lijkt te kloppen..

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

We hebben hier een aantal leraressen zitten toch?:p

Is het eerder ALS verwacht of eerder DAN verwacht? Ik ben taalkundig niet echt een wizzkid:)

19. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Dan verwacht ;)

20. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaahhh LIEF kleine Jace!

Ze zeggen wel eens *verstand komt met de jaren* maar ik ben blij dat deze 4 mannen hun verstand nog eens goed hebben gebruikt vandaag :D Ik gun ze hun uitje van harte, al helemaal voor mijn hubbie dat hij er eindelijk eens op uit kan, maar ik ben trots op hun besluit. Hun motto was: ach, over een paar weken lachen we er om :p.

Hoe is je eigen rijm-techniek frummel. Misschien dat je het dan beter kan verwoorden?

Deel Deze Pagina