Frummel wat is het toch een lekker ding die Jace. Paso haha. nou fijn dat ze dan toch niet gegaan zijn, Ben je zelf weer een stuk geruster. Woon jij ook in de buurt van roermond?? Want dan wonen we niet ver uit elkaar. FFL misschien dat ze je dan eerder inleiden?? of eventueel toch nog een dieet?? Marleen hoe was het etentje?? Allemaal gelukt? pink haha leuke advertentie. AnnaB niks poetsen vanavond. gewoon lekker rustig doen. Je loopt jezelf nog voorbij!zie dat je al lekker bij het haardvuurtje zit. Lekkerrrrr!! mamatien al lekker aan het aftellen voor je verlof.Verwacht hier ook over tijd te lopen hoor. Maar dat ga ik manlief niet vertellen zolang die peper er nog zit haha. NIna. Ik duim voor je mee meid, dat je morgen naar huis mag. of in nood in ieder geval afscheid mag nemen. Maar daar zullen ze vast wel begrip voor hebben. Hoe is het nu? ga lekker op de bank hangen. Trusten alvast dames.
Als het de ene buurvrouw is die niet zeurt is het de andere buurman.. ik zit ook weer een keer met een vuurtje aan... laatste keer was augustus vorig jaar :O Hoor de buurman al zeggen: kan ik dan niet rustig buiten zitten wat een stank klootzakken...
ok.. nadat ik niets heb kunnen vinden heb ik zelf maar iets gemaakt. wat vinden jullie ervan? Vijf weken eerder dan verwacht kwam jij in ons leven waardoor wij je toen al onze liefde konden geven In het ziekenhuis heb jij je als een vechtertje bewezen en op ... juni hebben we je dan eindelijk mee naar huis gekregen Na het leveren van zo´n dappere strijd begint nu dan eindelijk onze kraamtijd De dagen in het ziekenhuis zijn afgerond Het word tijd dat de visite op gang komt!
Ik heb nog niks bij gelezen maar dat komt nog wel.... Voel me al zo raar heel de dag. Buik en rug pijn en mijn hormonen die een loopje met me nemen. Zo heb ik heel de dag al een poets drang, hoe moe ik ook ben.. Gisteravond het zelfde... Ben zelfs met met handen en voeten overal langs gekropen. Maar het is nou bijna klaar En dat was me een klus! Zo heb ik net manlief naar Leen Bakker gestuurd voor een matras. Hoop niet dat dit een voorteken is
@ sherry: wie weet!!! Alles klaar voor de baby!! @ frummel: wat een mooi gedichtje! @anna: wat een stomme buren heb jij zeg! @ jac: bank hang ze! @ paso: verstandige beslissing van de jongens!!! Ben een beetje boekjes aan het lezen en ga zo maar even lekker douchen denk ik!
Mooi hoor Frummel! Heel goed verwoord. Applaus voor jezelf @jac, wij wonen in een dorpje nabij nijmegen, Ik heb wel familie in Swalmen dus kom regelmatig bij Roermond in de buurt. Ik geloof dat 1 van hubbie zijn collega's uit Venray komt, maar waarom ze voor Roermond gekozen hebben??? ik heb echt geen idee.
luierinfo.nl - Bon voor gratis Kruidvat newborn luiers Tipje voor jullie allemaal. Frummel gefeliciteerd met Jace. Hele mooie naam...past echt heel leuk bij Declan. En wat een prachtige zoon hebben jullie er van gemaakt. Blij te lezen dat jullie het zo geweldig goed doen. Geniet meisie. Angiebaby gefeliciteerd met Djena. Ook al zo'n prachtige naam. Je hebt nu wel een mooi verhaaltje te vertellen hoe en waar Djena dr geboorte is begonnen. Best wel bijzonder. Ik wens jullie het allerbeste. Kus voor alle andere meiden...
Kaatje, wat knap dat levi zo goed heeft geslapen bovenin zijn hoogslaper! Beetje jammer dat beeb en vogeltjes je dan alsnog zo vroeg wakker maken... MNM echt rustig aan doen jij he! Zijn de weeen steeds regelmatig of zitten er wisselende tussenpozen tussen? In ieder geval fijn dat Neia zich weer wat beter voelt en goed slaapt. Spannend, de verhuizing! Marleenis de hoofdpijn een beetje gezakt? mamatien is wel spannend ja als je vriend ver weg zit als jij 36 weken bent. Aan de andere kant is 1,5 wel te overzien, het begint toch vaak met een beetje rommelen, dan kun je op tijd aan de bel trekken en kan hij aanrijden. Toen ik zwanger was van Julie is Ro met 37,5 weken nog naar Concert at Sea geweest, da's best ver rijden vanuit Maastricht . Maar het voelde die ochtend niet alsof ik zou gaan bevallen, dus ik vertrouwde daar maar op. Een week later ben ik bevallen. Maar snap je wel hoor, ik vind het ook wel een twijfelpuntje of ik nog naar mijn ouders zal rijden deze weken (1,5 uur rijden) of naar de kapper zal gaan (in woonplaats ouders). Stel dat m'n vliezen breken, dan moet ik gelijk naar het ZH (baby nog niet ingedaald)... Als je het die ochtend niet vertrouwt, kun je dan aan hem vragen of hij thuisblijft? jac hoe was je BBQ? marloes begrijp ik het nou goed dat je jarig bent? Gefeliciteerd! Een fles parfum is nooit weg haha! Welke heb je gehad? Frummel fijn dat alles zo goed gaat! Tuurlijk moeten jullie nu eerst aan jezelf denken, hallo, het is effe niet niks wat er op je af komt! Groot gelijk dat je de kaartjes pas verstuurt als Jace thuis is. Wat schattig dat Declan zijn naam al zegt schildje fijn dat het bloeden bij jou gestopt is! En de kleine dame laat zich flink voelen dus! Spannend dat je schoonzus ingeleid wordt, hoe ver is ze? Krijg er een beetje de kriebels van omdat mijn onderdruk ondanks medicatie ook 90-95 blijft en de eiwitten in m'n urine steeds op het randje zitten... edit: oh ze is 37 weken lees ik nu, 6 pond zou idd mooi zijn danitjuh hoe is het met jou en met de kleine Ismail? pink dus jij ook zo'n pijn in je bovenbuik , echt een rotgevoel. Ik moet even niet aan beugelbeha's denken (pas ik ook niet meer in haha), heb nu van die charmante zwangerschaps/voedingsbeha's van de hema aan. Dan maar effe niet sexy hoor ego: vannacht weer een klotenacht gehad, ik kan gewoon niet slapen door combi's van gierende hormonen (to-do lijstjes maken, van alles wat door m'n hoofd spookt), maagzuur, bandenpijn en vannacht heftige stekende pijn bij m'n onderkantje. Zou ze dan nu aan het indalen zijn? Dus al met al maar weer 2 uurtjes geslapen. Om 5 uur ook nog wakker geworden door misselijkheid, moest gal spugen. Gelukkig was Ro vandaag vrij, dus ik kon vanochtend nog even blijven liggen. Juul heeft vannacht tot een uur of 4 op haar eigen kamertje (naast haar bed ) liggen tukken, daarna was het brullen door een nachtmerrie (?), dus ze heeft lekker verder geslapen tussen papa en mama in. Ik heb nu echt even geen puf om steeds op en neer te pendelen naar haar kamertje...
Zo, ik ga ff de hond uitlaten en dan naar het station van Cuijk waar de 4 heren over 40 minuten aan zullen komen..... Ze gaan zich met zijn 4en in mijn kleine 3 deurs polo proppen dus dat gaat vast hilarisch worden Ben ik blij dat ik rij en zowizo een stoel heb Meiden een fijne avond, voordat ik thuis ben slapen jullie allemaal vast al.
Mooi gedichtje Frummel. (klein puntje, Het word moet met dt) Durf ik nu te zeggen omdat je zelf om taaladvies vroeg, anders sorry voor mijn betweterigheid.
AnnaB lekker genieten van je vuurtje en de buurman in zijn sop laten gaarkoken. Geniet ervan! Fijn dat je mams je oudste morgen even meeneemt dan kan jij vooruit!
Miffy jij ook pijn in je bovenbuik...zucht het lijkt wel of ik bont en blauw ben daar. Ik twijfel om nu nog andere bh's te kopen. Het is nog maar zo kort. Maar echt lekker zit het niet nee.
Hahaha pink had het zelf ookal gezien Maar toch heel erg bedankt! Je zou er maar overheen kijken en het later op het kaartje zien hihi
Willen jullie ff helpen? Colin heeft me aant twijfelen gebracht Eerst stond de naam Lucas voor ons vast.. totdat hij vandaag met de naam Ruben aankwam. Welke vinden jullie mooier? Want ik twijfel enorm!
Ik vind ze eigenlijk allebei wel leuk! Misschien afwachten en kijken of het een echte Lucas of Ruben is... Vind ze ook allebei mooi passen bij de naam van je dochter. dus eigenlijk... aan mij heb je niks