Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

haha ja maar aan mezelf heb ik ook niks...

Colin wilt al gaan lootjes trekken als de kleine er is hahaha!

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik zeg Ruben.. Ik vind dat je Lucas heel erg veel hoort tegenwoordig.:)

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lukas is een top 10 naam en Ruben is dan iets orgineler. Minder kans dat hij later bij nog 3 Lukassen in de klas zit.
    Ik vind ze beide leuk, moeilijk hè!

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Rono, ik vind Lucas mooier, maar die naam is idd wel populair... Ruben is ook erg mooi!

Pink, kweetniet of je straks BV gaat geven? Anders zijn die voedingsbh's van de Hema wel handig, zijn ook zonder beugel. Zijn ook niet zo duur.

Marlous, hmmm lekker l'eau d'issey is jummie!

Mijn vent kwam vanavond thuis met een "romantisch idee" aldus hemzelf. Lekker samen op de bank met een dvd-tje. Wat denk je, heeft die gek New Kids meegenomen ;). Op zich leuk, we hadden 'm nog niet gezien en omdat wij allebei Brabo's zijn is het taaltje ons niet onbekend. Maar romantisch, nou nee :(

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Hier lekker X factor gekeken en nu zo het bed in, als dat lukt met die warmte ;)
    Wel een leuke dag gehad, vanochtend gauw wat gepoetst (badkamer gesopt) en toen wilde Kyano naar opa en oma. Daar kan hij altijd heerlijk met water spelen dus dat was ook wel een goed idee met dit weer. Daar gelunched en meneertje in bed gelegd maar hij weigert alweer 2 dagen op rij te slapen :( Dus na een 3 kwartier maar weer uit bed gehaald en naar stad gegaan. Was wel heel gezellig en ik ben nu geslaagd voor alle spulletjes. Morgen nog de laatste wasjes en dan ben ik er klaar voor :)!

Alleen het geboortebord is een klein probleempje. Bij Kyano heeft hubbie het zelf gemaakt maar dat ging nu niet lukken met studie etc dus we dachten we huren er wel eentje; geen leuke verhuurbedrijven in onze omgeving en toen hadden we een erg leuke gevonden die je kon kopen voor 30 euro maar dat gaat niet meer lukken voor de bevalling :( Balen dus nu dit weekend maar weer hard verder zoeken.

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje zo jij was er vroeg bij vanochtend, balen hoor :(
    Gelukkig nog even geslapen vanmiddag!
    Gezellige bruiloft gehad?

Annab hè bah wat een stomme reactie van de buurvrouw :x
    Jee wat een bedrag! Gelukkig was je op de hoogte :D

Mamatien ik was toevallig vandaag even op mijn werk en daar was het ook bijna doodstil, toch veel mensen die vrij waren.

Frummel groot gelijk meis, eerst even tijd voor jullie zelf!

Schildje goed dat je szus opgenomen wordt! Geen risico’s nemen met zulke onderdruk en nog eens eiwitten.

:) Marloes nog gefeliciteerd en Marleen alvast gefeliciteerd!! :)

Fightforlove balen je gevoel zat dus goed, toch suiker :(

Nina ai sterkte meis!

Rono geweldige taart!!
    Ik ga voor Lucas ;)

Paso gelukkig voor jou komt hubbie weer terug naar huis! Hij was trouwens erg dicht bij mij in de buurt, ik was shoppen in Roermond vandaag :D
    Jee zelfs familie in Swalmen, daar ben ik geboren en heb ik tot mijn 18e ongeveer gewoond!

Miffy knuff voor jou, hopelijk gaat het gauw weer wat beter!
    Wha ha ha die film brengt je niet echt in een romantische bui :D

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi geen bevallingen vandaag???? :D ;)

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Even een berichtje vanaf mijn foon, want we.hebben nog geen internet.
    We zitten in het nieuwe huis!
    Vanmiddag hier al lekker geslapen toen het bed eenmaal stond.
    Verder commando's gegeven vanaf de bank hihi.
    Neia doet het ook fantastisch en vindt het hier helemaal leuk.
    Er zijn dit weekend nog genoeg klusjes hier.(ik heb een hele waslijst gemaakt) voor de mannen.
    En ee moeten nog wat spulletjes uit het oude huis over en daar schoon gemaakt worden, want maandagochtend is de sleutel overdracht.
    Gelukkig voelt dit al als ons huisje, dus dat scheelt.
    Vandaag natuurlijk weer weeen gehad, maar niet zo erg als gisteravond en vannacht.
    De gyn heeft nog gebeld en woensdag krijg ik de uitslag. Hopelijk beval ik niet voor die tijd.

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marloes, nog net op tijd, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier morgen.

Verder is het niet handig om te reageren via de foon, dus hopelijk hebben we snel.internet.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gezellige bruiloft gehad. Voel me altijd wel een saaie muts hoor. Ging vroeger hele weekenden los en nu kom ik niet eens van mijn kruk af

Paso, gelukkig zijn de mannen verstandig en niet naar duitsland gegaan

Frummel, heerlijke foto van jullie mannetje. Hij doet het super ! Helemaal leuk dat gedichtje

Anna, fijn zulke buren :( Lekker blijven zitten hoor.

Sherry, nog ff wachten hoor met bevallen

Truus, thanx voor de tip

Miffy, hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen. Nou die dvd had hij van mij alleen mogen kijken

Rono. ik vind Ruben leuker !

Wupje, balen zeg. Misschien via marktplaats proberen.Staan er ook veel op

MNM, fijn eindelijk over !

Marloes, ben je jarig ? helemaal gemist. Gefeliciteerd

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

God ook hier nog net op tijd! Sorry meid ik ben net een vergiet..

Marloes! Gefeliciteeeerd!!!!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    maakt niet uit hoor dames! Bedankt voor de felicitaties!

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    MNM wat heerlijk dat jullie over zijn!! En lekker commando's geven, heb je alle recht toe :D

Kaatje als hoogzwangere mag je best iets 'saaier' zijn ;) Ik hield het de vorige keer ook niet lang vol op een kruk, was blij toen ik thuis lag met mijn pootjes op de bank :D
    Ja we zijn nu via MP aan het zoeken en anders toch nog maar gauw even zelf maken.

Zo uitslag van X factor nog even gekeken en nu toch echt slapen.
    Hopelijk morgen weer wat meer tijd om te kletsen mag hubbie zich even met Kyano amuseren :)

Morgen trouwens fotoshoot!!! Ik heb er zin in!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, ook zonder zwangerschap ben ik saai ;)
    Zie topic in de lounge

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

MNM: wat heerlijk dat jullie over zijn!

Wupje: heel veel plezier bij je fotoshoot!

Kaatje: wat kan een mens veranderen he:) Ik ging vroeger alle feesten af. Maakt niet uit of het in rotterdam of in limburg of zelfs in het buitenland was. Feestje in parijs? o dan maken we er een weekendje van.. Praag? nachttreintje.. Milaan? Ryan air.. Moet er nu niet meer aan denken maar ben zo blij dat ik dat allemaal gedaan heb. Kan me echt nog steeds rotlachen om de herinneringen:D

Ik duik me bed in. Blijf malen in me hoofd. Het besef begint te komen dat ik echt bevallen ben en 2 zoons heb. Ik mis Jace enorm en mis ook me buik waar hij eigenlijk nog in hoort te zitten. Heb net als een gek zitten janken bij het buikfilmpje op de hyves van zonnebeertje. Dit is echt onze laatste geweest. Ik durf niet meer.. Bij Declan vanaf 23 weken plat gelegen en nu het idee gehad dat ik deze zwangerschap uit zou lopen en toch een vroeggeboorte. Als het bij een volgende zou gebeuren en er gebeurd iets met het kindje vergeef ik mezelf dat nooit. Plus ik heb inmiddels een bevallingstrauma. Ik wil het nooooit meer meemaken om zoveel dagen weeën te hebben en dat geen hond iets doet. Om vervolgens volledig uitgeput je kind eruit te moeten werken.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hierook nog even een berichtje van mij via telefoon! Weinig tijd gehad vandaag om te zp-en. Het was een mooie afscheidsdienst voor oma! Dinand liep de show te stelen, en vond alle aandacht geweldig hihi. Eenmaal thuis lekker gegeten en toen sronden er vrienden op de stoep. Ze zijn er nu nog, maar ik ben net maar lekker me bedje ingekropen. Het is genoeg geweest voor vandaag.

Heb noet bijgelezen, maar zag wel frummel haar berichtje staan.

Meid laat je tranen lekker de vrije loop! Het is allemaal niet niks geweest wat je de afgelopen week hebt meegemaakt en het verwerken daarvan kost tijd! Hopelijk mag jullie kleine mannetje snel mee naar huis! Dikke knuffel!

Ja ik ga nog wat tv kijken en dan hopelijk lekker slapen! Heb toch wel wat last van een zeurend rugje wat doortrekt richting me been. Zal vast niets zijn.

Slaap lekker allemaal!

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

`Goedemorgen meiden!
    Vannacht niemand bevallen??

Pff hier dus alweer vroeg wakker.. mn bio klok is btje veranderd. Slaap nog wel goed, alleen val ik om 9u op de bank in slaap, half 12 naar bed gegaan gelijk weer in slaap gevallen en vervolgens om 5u kklaar wakker.. Maarja.. HET IS WEEKEND :)

Vannacht is vriendlief nachtje weg.. Ik ga vanmiddag met vriendin heerlijk bakken op t strand en daarna lekker hapje eten, hoop op zo', loungestoel in die strandtenten.. maar zal wel erg druk zijn hihi..

@ rono: ilk vind Ruben veel leuker :) haha maar al onze meningen zijn goed verdeeld zie ik, dus je hebt er weing aan :)

@ Frummel: mooi gedichtje! idd wel belangrijk dat er geen spelfouten in zitten hihi, staat zo raar..

@ Kaatje: waarom ben je dan zo saai geworden? 'saai worden' is toch een keuze van jezelf? Ik vind mezelf saai geworden omdat ik zo vaak in het weekend thuis zit.. Dat deed ik tot 1 jaar geleden praktisch nooit.. Maar ALS ik nu weg ga, gaan de voetjes van de vloer en maak ik plezier voor 10 :) (ik zou ook niet eer wekelijks uit willen gaan nu hoor ;))
    Ik had vroeger ook altijd wel de nodige alcohol nodig om los te komen en merk nu dat ik dat eccht niet meer nodig heb! Heerlijk is dat!

@ mnm: hoe is je eerste nachtje geweest??? Wel super snel gegaan bij jullie hoor!! Zou het leuk vinden om paar foto's van je nieuwe huisje te zien! Vandaag weer op de bank blijven zitten en bevelen uitdelen he!! Niet zelf dingen gaan sjouwen!!!!

@ Jac: wilde wat tegen je zeggen maar kweetut gewoon nie tmeer hihi

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

EDIT: Kaatje heb ff je forum gelezen!! 'saai zijn' is een woord wat je er zelf aan geeft! Als jij je prettiger voelt om op die barkruk te blijven, dan is dat toch helemaal prima! Het gaat om jou en niet om de mensen om je heen :)

19. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goeiemorgen!

Paso, wat verstandig van de mannen! Wel fijn dat ze niet zijn gegaan

Rono, lucas of ruben: ik vind het allebei leuk!

Frummel, wat een klein schatje die Jace van jullie!
    En mooi gedichtje hoor.
    Ik kan me voorstellen dat je nog een zwangerschap niet ziet zitten op het moment. Wie weet heb je daar op een later moment wat meer vertrouwen in? Had je nog meer kinderen gewild/gewenst?

Etentje gisteravond was erg gezellig! Iedereen heeft goed/lekker gegeten geloof ik. Ik heb een bon van de Douglas gekregen, mijn parfummetje is bijna leeg dus dat komt mooi uit.

Vanmorgen toen Jara wakker werd is Marcel met haar naar beneden gegaan om een ontbijt voor me te maken. Heerlijk zeg, die geluiden en dat geklets uit de keuken.
    Heerlijk gegeten en een mooi (hoop ik) boek gekregen van Nicci French.

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

@Mamatien jawel is is gisteren wel een bevalling geweest!!!!:D

Mijn nichtje is geboren. Ze heet Rosalie.
    Ze is gisteravond om 18:20 geboren na een dag vol weeën, sterrekijker en een ruggeprik die niet op de goede plek gezet kon worden. Maar ze is er. Ook blij met de naam want wij waren een beetje bang dat hun misschien dezelfde naam zouden hebben als wij willen geven aan ons meisje.
    Vanmiddag gaan wij kijken. Rick is ook helemaal blij. Nu kan hij niet wachten tot ik zover ben. Nou laten wij daar zeker nog maar even min. 5 weken opwachten. Nog even genieten van mijn buikje. ;)

Sorry de rest heb ik niet onthouden.

Deel Deze Pagina