Morgen, Schildje, gefeliciteerd met je nichtje! *ego* Hier tot 3 uur wakker gelegen en om 7 uur weer klaar wakker natuurlijk. Hoorde ik om kwart voor acht een geschreeuw AUW AUW BLEEEEEH AUW BLEEEEH.... Ik dacht wat heeft hij nu weer gedaan op zijn kamer aangezien hij niks kan doen op zijn kamer omdat er geen speelgoed o.i.d. is. Vond meneer een schroef en die heeft hij maar in het stopcontact gedaan!!! (ik heb hem nog zo vaak gezegd dat moet je niet doen dan krijg je een schok en sta je onder stroom)
Alles verder goed met hem?? Hij heeft verder geen krullen nou of zo?? Schildje gefeliciteerd!!! Hier weer dikke pret met so. Ze zijn vorige week zaterdag terug gekomen van vakantie. Blijkbaar is smoe ingestort op de vakantie en geeft het gezeik van ons trouwen er de schuld van... Zo ken ik er nog wel meer... Beetje jammer!
Sherry, Hij is erg geschrokken en moest hard huilen. (en hoe slecht ook heb totaal geen medelij met hem! Heb hem zo vaak gezegd wat er gebeurd en nu ondervind hij het zelf)
Goedemorgen meiden, even een teken van leven . Lees alles zo goed als het kan mee, maar reageren gaat even niet lukken. Ik slaap slecht door de warmte en had een drukke dag gister. Ben dus helemaal kapot. Vandaag weer een warme drukke dag en hoogstwaarschijnlijk een korte nacht. Niet stiekem bevallen tussendoor! Ik kom snel weer actief meekletsen
AnnaB je hebt niet echt geluk he met je buren. balen zeg. ieks dat is schrikken. Ik heb het niet zo op stroom. wel alles goed? Frummel wat een leuk gedichtje. Je bent er goed in. ik heb ook nog wel een opdrachtje voor je als je wilt haha. Meid het is ook niet niks wat je allemaal meegemaakt heb. dat moet je even verwerken, en dat is niet in een weekje gebeurt. Laat het even over je heenkomen. De keus van een eventuele derde hoeft nu nog lang niet gemaakt te worden. En als het bij 2 blijft, je hebt 2 hele mooie gezonde zoons. dat is iets om trots op te zijn! dikke knuf meid. Sherry. ik hoop het niet voor je dat het een voorteken is, nu maar even lekker rustig aan doen dan. he balen weer mot met de so. Laat ze maar ff lekker kletsen hoor. dikke knuf! nina hoe is het vandaag met de hoofdpijn en wazig zien?? Mag je naar de begrafenis?? Paso. haha ik dacht al woont er nou toch iemand bij me in de buurt. miffy haha nou die is een beetje fout gelopen. we waren aan het lossen, wind stond verkeerd, dus zaten stof te happen. dus maar binnen gegourmet. Maar was wel weer lekker. Vanavond misschien nog maar een poging tot bbqen doen. Dan liggen we opzij bij vrienden. Maar ff kijken wat hun willen. he bah wat een rotnacht zeg. Gelukkig mocht je nog even blijven liggen vanochtend. Lekker he een meisje wat zo lekker naar slaap ruikt, tussen je in slapend. Hier doen we het eigenlijk nooit. Maar als het een keer gebeurt, is het zo fijn. Haha mooie stunt van je "romantische" mannetje. rono ik vind persoonlijk de naam lucas mooier. Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf het mooiste vind. Wupje Fijn dat je (bijna) klaar bent voor de kleine. Balen van je geboortebord. Is een raamsticker anders geen idee?? Hoop dat het nog lukt met het geboortebord. veel plezier vandaag met de fotoshoot. Ik mag Vrijdag! Mnm. Goede nacht gehad in je nieuwe huisje? Succes vandaag, blijf maar lekker verder commanderen vanuit je luie stoel! blijf duimen voor je dat je niet te vroeg bevalt. Belliebel. fijn dat het een mooi afscheid was van je oma. dikke knuf. Mamatien Bak ze vandaag. duim voor je mee voor een loungestoel. Marleen GEFELICITEERD!! geniet van de dag!. Schildje gefeliciteerd tante (en oom!) met jullie jongste nichtje. (altijd fijn als ze niet dezelfde naam blijken te krijgen hihi) HenriekeC. dikkeknuf.
Goedemorgen. Zo was weer een kort nachtje. 01.00 er in, 07.00 weer wakker door Levi. Straks even naar Mulitmate voor vensterbanken, kozijnen boven afschilderen,vanmiddag verjaardag en daarna bbq-en Frummel, wauw volgens mij heb je echt een super uitgaans leven gehad ! Ik kwam niet verder als de plaatselijke discotheek Kan me voorstellen dat je nu na een paar dagen over dat soort dingen gaat nadenken, en kan me helemaal voorstellen dat je Jace mist. Het liefste wil je hem toch gewoon 24 uur per dag bij je hebben,hoe goed hij het ook doet. Knuff Mamatien, het is denk meer omdat ik de afgelopen jaren gewoon heel onzeker geworden ben. Heb het idee dat ik constant aangekeken wordt op de dansvloer ( waar de voetjes niet zo makkelijk van de vloer komen want ben zo stijf als een houten plank haha ) Schildje, gefeliciteerd met je nichtje Rosalie.Geen vlotte bevalling zo te lezen,maar gelukkig kunnen ze nu van haar genieten Anna, ow jee wel alles goed afgelopen met Ticho ? Gelukkig niets aan over gehouden dus Sherry idd beetje jammer van schoonmoeders. Lekker laten gaan en je richten op je gezin Henrieke, rustig aan meis. we lopen niet weg
Schildje, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Anna, wow dat word dus stopcontact-bescherming! Niet erg prettig voor je kereltje, maar hopelijk is ie zo geschrokken dat hij het niet weer doet. Jac, thanx! Sherry, rare schoonouders hoor. T is dat je ze er bij krijgt, anders had je ze vast niet uitgezocht.
@ schildje: gefeliciteerd met je nichtje @ bellie: super dat het zo mooi was! @ kaatje: haha dan ben ik ook wel eens saai hoor! @ frummel; kan mij voorstellen dat je de kleine mist en even niet meer zwanger wilt worden of nooit meer haha @ jac: balen van de bbq maar gourmet is ook lekker @ sherry: vreemde schoonouders!! @ anna: nou dat was dus weer een lesje voor hem! Hier een goede nacht in ziekebhuis gehad ( voor zover dat kan)! Geen hoofdpijn meer en bloeddruk was 120/80 dus mooi! Dus ik riep al goed zo dan kan ik straks ( na gesprek arts) weer lekker naar huis! Riep de verpleegkundige al ja maar je 24 uurs urine sparen tot vanavond 10 uur! Ik zei al dat doe ik thuis wel! Ze kunnen me nu toch niet houden als alles goed is? Afspraak was 1 nachtje observatie! kan anders toch op eigen risico gaan of niet???
Goeiemorgen meiden @mama10, leuk zo een bio-klok idd ach lekker weekend voor jou! Veel plezier op het strand, trek je dat nog een beetje die warmte? Hier kan ik er niet zo goed meer tegen. @marleen, gezellig geweest dus gister, mooi zo! En vandaag ben je jarig of niet?? Gefeliciteerd meis!! Maak er een leuke dag van! En heerlijk he zo een ontbijtje @schildje, gefeliciteerd met je nichtje, veel plezier vanmiddag! @anna, OMG dat is een fijne manier om wakker te worden!!! en dan al een slechte nacht, jeetje... Nou dat doet hij nu geen 2e keer meer (hopelijk). @sherry, jeetje die so van jou... pff... niks van aantrekken hoor! @henrieke, balen van het slecht slapen, ik heb idd ook last van de warmte. @kaatje, balen kort nachtje en een drukke dag vandaag zo te zien. Veel plezier met verjaardag en bbq! @nina, fijn dat het er goed uitziet, hopelijk mag je gewoon weg. Zo de mannen, Celeno, papa en opa gaan naar thomas de trein in het spoorweg museum Ik ga nog ff wat dingetjes shoppen met mijn moeder Fijne dag iedereen!
Of hij ervan heeft geleerd? Nee hoor zeker niet. Hij riep 10 minuten later tegen me ik heb het schroefje er ook weer uit gehaald hoor!!! gelukkig/jammer dat de hoofdschakelaar nog niet was teruggezet anders had hij weer een klap stroom gekregen. En door het hele huis zitten dus van die kinderbeveiliging op! En meneer weet hoe het werkt. Het heeft er nu wel voor gezorgd dat ik mega chagrijnig ben en dat zal niet bij draaien vandaag ben ik bang voor...
Morgen! Nina ik hoop dat je naar huis toe mag Patriesja: veel plezier met winkelen Kaatje: ik ben dab ook een saaie muts maar mis het uitgasn helemaal niet Rono: ik vind ruben een mooie naam Frummel: echt eem super mooi gedichtje en een dikke knuf voor jou wanneer mag jace naar huis? Anna: oei dat is niet echt slim Hier: ik heb vandaag nergens geen zin in met het warme weer buite pff
@anna, oh wat erg zeg! kan me voorstellen dat je er helemaal gek van kan worden! knuff voor jou!! @ffl, ik word ook gek van die warmte hoor! pff... hou als een gek vocht vast!
Moguh allemaal! Hier redelijk geslapen! Hoewel ik wel wat langer had kunnen slapen. Dinand werd om 07.45 wakker! Afijn, het is mooi weer buiten, vind het nu al te warm, maar kan er opzich wel tegen! Over een half uurtje ga ik lekker eten met de kleine man en dan bonjour ik hem lekker zijn bed in! Anna, ai das schrikken. Je zou denken dat ze daar wel van leren, maar kennelijk dus niet! Kan me voorstellen dat je er chago van wordt! Denk een beetje aan jezelf he meid! Rono: Ik ga voor Lucas, hoewelik Ruben ook wel mooi vind hoor. Maar vind Lucas net iets mooier! Nina: Hopelijk mag je gewoon lekker naar huis vandaag! Zo'n ziekenhuis is al helemaal niks, zeker niet als buiten de zon schijnt! mamatien: Hihi, herken het heel erg die bio klok. Maar het is echt een voorbereiding op straks. Ik had het bij Dinand ook dat ik op het eind elke ochtend voor 8 uur naast me bed stond. En hoe gek het ook klinkt, het zit er nu zo in gebakken. Zelfs als Dinand uitslaapt wordt ik voor 8 uur gewoon wakker. Blijf dan wel lekker in bed liggen hoor, beetje doezelen hihi. Marleen: Gefeliciteeerd. Kaatje: jij ook een kort nachtje! Vanmiddag als Levi op bed ligt lekker met je pootjes hoog en een tukkie doen (mits dat dat kan natuurlijk met het klussen)! Sherry: Jeetje wat een SO heb je zeg! Eerlijk gezegd heb ik het idee dat het meer aan je schoonmoeder ligt dan aan je schoonvader! Klopt dat? Ik zou me er iig niks van aan proberen te trekken (is makkelijker gezegd dan gedaan). Maar jij hebt er niets aan als je je daar nu zorgen over gaat zitten maken, je hebt wel wat beters te doen! Vocht vasthouden: Gelukkig bijna geen last van. Zie wel aan me gezicht dat het iets boller is geworden en dat me voeten aan het eind van de dag iets meer gezwollen zijn, maar mag niet klagen. Hoewel ik *shame on me* gisteren wel op mijn slippers naar de begrafenis van oma ben gegaan. Maargoed, oma zou me dat vast niet kwalijk hebben genomen denk ik hihi. Als ik instappers had aangedaan dan had ik halverwege op blote voeten verder kunnen gaan, staan slippers toch iets charmanter dan blote voeten whaha. Plannen hier: Geen flauw idee. Manlief is even richting zijn ouders. Nouja even, ik denk dat het wel even kan duren. Weer iets met internet aan de hand, en SO zijn wat dat betreft allebei een leek met dat soort dingen. Hoe vaak we het ze ook uitleggen en opschrijven, ze snappen er gewoon helemaal niets van. Ach, ik vermaak me wel hoor. Ga zo als Dinand op bed ligt gewoon lekker aan de schoonmaak! Voordeur open, achterdeur open, kan het lekker doorwaaien en dan is het erg goed uit te houden!
Nina, in princiepe ben je altijd vrij om het ziekenhuis uit te gaan. Wel kans dat ze je dan een formulier laten tekenen dat je op eigen risico weg gaat. Is toch logisch dat je het afscheid van smoeder niet wilt missen
Bedankt Miffy voor de tip. Ik had gisterenavond al zitten denken om toch nog even naar de Hema te rijden. Ik vind al die krengen zo duur ook en ik weet de goede maat niet precies dus op het internet durf ik ze niet te bestellen. Wupje lekker geshopt. Wel een fijn gevoel hè als je alles in huis hebt. Oh en een fotoshoot gaaf! Kom je ze wel showen? MNM fijn dat de weeen wat minder zijn en je ook een beetje hebt kunnen rusten. Jullie hebben hard gewerkt zeg. En goedzo dat je zelf niets gedaan hebt, behalve commanderen dan. Kaat heeft een leuk feestje gehad. Was je op tijd thuis of ben je blijven hangen? Enne dan ben ik al jaaaaaren een saaie muts, gewoon doen waar jij je goed bij voelt toch. Marloes ook van mij nog gefeliciteerd maar ik begreep dat je het morgen pas viert samen met je zoon toch? Iig veel plezier! En Marleen vandaag jarig toch? Gefeliciteerd!!! (of vergis ik me nou en draai ik het om?) Frummel het is niet niks wat je hebt meegemaakt. Ik lees dat je flink bezig bent met verwerken en et allemaal een plaatsje te geven. Neem er de tijd voor meis! Bellie jij ook rustig aan en nog gecondoleerd. Afscheid nemen is ook niet niks zeker niet als je zwanger bent. Die bioklok doet bij mij nog helemaal niets dus die krijgt de schrik van zijn leven als ik er met die kleine ineens zo vroeg uitmoet. Mama10 ik ben wel een beetje jaloers dat je zo dicht bij het strand woont, lijkt me heerlijk! En misschien staat er wel iemand voor je op als ze je dikke buik zien? Jeetje AnnaB voor hetzelfde geldt had je hem niet gehoord en had hij daar voor pampus gelegen. Ben je niet heel erg geschrokken. Hij zou er maar in blijven.... Henrieke let jij ook een beetje op jezelf? Niet te hard van stapel lopen hè. We zien je wel weer verschijnen. Schildje gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Nina fijn dat je bloeddruk gezakt is. Die van mij is heel mijn zwangerschap nog niet zo mooi geweest als die van jou Patriesja shop ze! Zo ik ben weer bij! Hier verder geen nieuws. Vandaag een paar kleine boodschapjes en misschien een paar wasjes en vanmiddag een verjaardag. En verder rustig aan want mijn vingers doen nu alweer pijn van al dat vocht.
Nee ben zelf niet geschrokken. Maar denk dat het met hem en mij erg lastig is. Moeilijk uit te leggen.
Ik kan je natuurlijk niet volledig begrijpen maar ik werk met autistische kinderen en kan me wel een beetje voorstellen wat je bedoelt. Knuf!