Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ik zit. helemaal brak. wordt dus weer vroeg naar bed vanavond.
    Vandaag weer geen middagdutje gedaan want Levi bleef wakker. Wel een beetje buiten in de zon liggen doezelen. Onverwachts een vriendin die even met haar zoontje langs kwam en daarna ook mijn zusje.
    Ferry is vissen dus Levi op bed leggen kwam ook op mij aan, en daarna mijn ontplofte huiskamer en achtertuin.

Jac, wat ik me afvroeg he. Heb je gewoon een heel afgeschermd buitenstuk waar de kids kunnen spelen ? Zou zelf constant bang zijn dat mijn kinderen overboord vallen ( nu ben ik zelf ook niet zo'n held op het water ;) )

Frummel, goed geslaagd dus. Hoe gaat het nu met Declan ? En wordt er nu verder niets meer gedaan met de daders ?

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: ja vooral heeul veeul geld uitgegeven haha. Met Declan gaat het inmiddels heel goed. Die is helemaal opgeleefd en qua gedrag heel erg veranderd(positief). Verder word er niets gedaan nee. Puur omdat de foto's van het sophia niet duidelijk genoeg waren. Arts van het sophia heeft nog contact gehad met de forensisch arts van de politie en heel duidelijk gezegd dat het in het echt veel duidelijker te zien was als op de foto's en vanuit haar oogpunt duidelijk misbruik was(zij is ook expert op dit gebied) maar die kloothommel buigt voor geen meter. Mocht er in de toekomst een klacht over hun binnenkomen dan staat onze melding en zou die aangifte dus wel sterker staan alleen daar kunnen wij zo weinig mee.

Klinkt als een vermoeiende dag meis. Nu lekker bijkomen en genieten van je avond!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel, jeetje zeg. Komen ze ook niet ergens op een zwarte lijst te staan ofzo ? is toch van de zotte dat ze nu gewoon weer verder kunnen gaan als gastouder

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nee er word letterlijk niets gedaan. Bizar he.. De blauwe plekken hebben ze nieteens naar gekeken voor het onderzoek. Echt absurd. Ze zeiden; kinderen hebben wel vaker blauwe plekken. Nou ik heb nog nooit een kind gezien die van vallen of stoten blauwe plekken op zijn heupen krijgt(aan de kant van de rug) wat precies de vorm van een hand heeft.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ach meid toch... zo fijn dat papa er weer even was voor dat mannetje en nu is hij weer weg...

Je bent de beste moeder die hij zich kan wensen, ik vind je zo sterk!!!

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    annaB och meis. ff lekker uitbrullen meid. Is er iemand die je nu even kan helpen?? zou willen dat ik wat voor je kan doen. hele hele dikke knuffel en een hele sterke schouder!

frummel. Wat dat meen je niet. Had dat gemist. Dat is ook niet normaal zeg. Ze gaan nu dus gewoon afwachten totdat het weer gebeurt?? Wat bezielt die man??
    Wel super dat het zo goed gaat met Declan. Gelukkig maar.
    En goed geslaagd lees ik. super.

kaatje. Ja zeker. Ik heb gewoon een grote box. ca. 6 bij 4 meter. en daar kunnen ze in spelen.Die staat boven op de woning. daarbuiten is het off limit. kinderen weten ook dat ze niet buiten mogen komen. Enkel als ik of manlief bij hun is.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  8. Frummel

Frummel Niet meer actief

Anna: knuffel meid.. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen. Vind het echt een vreselijke situatie waar je in zit en vind dat je het onwijs goed doet maar dit moet je een x opbreken lieverd..

Jac: ja maar het probleem is dat ook hun hiervan hebben geleerd.. Hun weten nu ook beter waar ze op moeten letten enz.. De kans is dus groot dat ze gewoon ongestrafd verder kunnen blijven gaan en dat vind ik zo bizar. We hebben het nu echt op elke mogelijke manier geprobeerd maar de zaak is gesloten. De advocaat zei al; als ze nu op advies van het sophia de zaak heropenen dan geven ze hun eigen falen toe. Dat zullen ze nooit doen. Dus met andere woorden: helaas. Ik ben allang blij dat declan veilig zit maarja er gaan genoeg andere kinderen naartoe. Ze doen de opvang nog niet zo lang maar er zullen nog genoeg kindjes gaan komen. Ook doen ze enkel opvang tot 4 jaar en je raad het al. Tot 4 jaar mogen kinder niet verhoord worden door de politie. Dus je zal altijd bewijs moeten hebben om uberhaupt aangifte te kunnen doen. En daarna mag je hopen dat je niet zo'n ***** van een forensisch arts hebt die vervolgens op onduidelijke foto's de hele zaak stil leg..

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel, echt bizar.
    Woon je in een klein dorp of niet ? Hier zou zo'n verhaal binnen een week door het hele dorp heen zijn, zodat niemand daar meer zijn kind naartoe brengt

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nee woon in Spijkenisse en de opvang was in Hoogvliet. Beide niet echt klein dus die vlieger gaat helaas niet op. Maar je hebt natuurlijk ook altijd hun bekenden enzo die toch hun kant van het verhaal kiezen. Het is bizar en absurd maar ik kan er helaas niets meer mee. We hebben echt alles geprobeerd.

Marloes:thnx voor de tip! Ik shop genoeg om iets op te bouwen:p

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marloes, dat heb ik van sommige babydingen ook hoor, kan ik eeuwen naar kijken. :D
    Ja i know, moet ik ook echt doen. Eerste rondje doen wij en de taart, de rest zet ik binnen op een tafel en moeten ze zelf maar pakken.
    Morgen mis ik ook mijn dutje, dus hopelijk hou ik het vol, zonder teveel harde buiken.

Zonnebeertje, misschien is ze in de tussentijd alweer gedraaid.
    hihi ik heb hetzelfde als jou, eerst de zooi weg, dan nog even genieten en dan mag ze komen.

mamaChantal, heeft ze smalle voetjes? Dat heeft neia en hele kleine, ook lastig. Mmm jammie ijsje.

Patriesja, ik zie jou al wachten. :D:D:D:D
    Gezellige middag dus.

Jac, wow dat klinkt als een super dagje zeg.

Frummel, dus dat wordt een keer een rustig avondje? ;):p
    Heerlijk geshopt zeg.
    Verschrikkelijk dat die mensen nu gewoon gastouder kunnen blijven. ken je nog mensen die daar hun kinderen brengen?

Kikker, hier dus ook het meeste nog ongeopend wat ik bij neia had. Ik heb nog olie staan, en ik heb zwitsal badgel, shampoo en haarlotion gehaald voor de baby. Bodylotion heb ik ook nog genoeg. En sudocreme heb ik ook gehaald, apart potje voor de baby.
    Ojee hopelijk maken de buren niet teveel lawaai. Mmm jammie cake.

Anna, grrrr echt even vervelend dus vandaag. Is dat het gevolg van met zijn vader spelen? Kan me voorstellen dat je dat er nu echt niet bij kan hebben.

Kaatje, balen zeg geen dutje. Wel gezellig het bezoek, maar het op bed leggen laat ik voortaan ook aan mannetje over.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik ook dus... maar zo loopt het wel lekker op!
    Geloof dat ik al 65 euro uit heb laten betalen :D

13. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    frummel ik vind het niet te geloven. mijn mond valt open van verbazing. weet gewoon niet wat ik zeggen/schrijven moet.
    wat is het jammer dat het zo er aan toe gaat. en je weet dat er meer slachtoffertjes gaan vallen. En je er niks aan kan/mag doen. En dan moet je vertrouwen hebben in het rechtssysteem. Nou ikke niet. Hoor teveel erge dingen die niet bestraft worden.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    @babyspullen...

Ik zorg voor badolie van balneum, een tube bepanthen en dat was het...

geloof dat ik in de kast nog steeds flesjes shampoo heb staan, gekocht/gekregen bij de geboorte van Sam... en die is bijna 4 ;)

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Zo gaan wij het ook doen denk ik... en minder mensen uitnodigen. Thom en ik vieren samen onze verjaardag, zondag na hemelvaart, dus dan ben ik ruim 36 weken... puf puf :cool:

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off. truste

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedenavond meiden!
    Wat een heerlijk weertje he!!

@ Jac:ik heb geen verstand van auto's dus kan je helaas niet verder helpen!
    @ Frummel: blijft bizar he.. dat ze gewoon niets doen.. :S Vorige x had je t ook over ombudsman ed, ga je daar nog mee door/iets mee doen?
    @ An:ach je zoontje.. Pff dat moet ook voor jou heel heftig zijn zeg..Dikke knuff!
    @ Rono:super lieve foto van je meisje met mooi jurkje :D

@babyspullen: ik heb zwitsal. Daar hou ik echt van hihi, ruikt zo lekker :) Ik heb bodylotion, badschuim, shampoo en creme. Bodylotion wil ik zelf ook nog wel eens gebruiken hihi.

@ kaatje: klinkt als een gezellige middag!

@ Marloes80: je bent mijn buddy he :D (is al zo lang geleden dat we dat hebben afgesproken hihi..) je bent ook echt al ruim 34 weken..

Zag paar mensen die nu verlof hebben.. Heerlijk meiden, geniet er van! :) ben echt jaloers! Ik wil ook hihi..

@ kikker: ohh feestje bij de buren. Kan je je daar zo aan ergeren? Door je te ergeren heb je alleen jezelf maar en zij merken er niets van..(dat probeer ik mezelf altijd voor te houden..)Ik hoop dat het meevalt voor je!

Bedankt voor alle lieve reacties :) Denk dat t allemaal wel meevalt hoor, maar ik wilde t wel gezegd hebben tegen dr, dat ze er extra op letten!
    Gister heb ik nieuwe tv voor op de slaapkamer gekocht :) Echt super!! Vandaag heerlijk dagje gehad.. lekker gerommeld in huis, frituurpan uitgebreid schoongemaakt en lekker op mn balkon gezeten. Daarna nog ff bij de voetbal gekeken. Nu ff uurtje op de bank en denk dat ik straks nog ff terug ga naar de voetbal, want zou feestje zijn..

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond Dames!

Ik heb weer even snel bijgelezen. Even wat is blijven hangen:

Borsten die op springen staan: Oh wat naar, wel fijn dat het masseren helpt maar elk uur :( tjonge...

HG: ik kan me dit niet inbeelden maar ik kan me voorstellen dat je daar behoorlijk moedeloos van wordt. Knuffel voor Henrieke en frummel.

Babyspullen: ik ga alles inslaan op de kruidvat koopavond op 8 juni. Dan krijg je met een kortingskaart op het hele assortiment 20%korting. (verzorgingsproducten bedoel ik dan)

Vandaag een leuke lamp gekocht voor op het kamertje, ik ben geloof ik niet de enige met een sterren thema, ik las er net al meer over.

Oh, moet hubbie even gaan helpen die roept van boven....

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    MNM veel plezier morgen!

Ik ben weer weg...

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    hier word denk ik alles van balneum of zwitsal tegen droog huidje.. (ik heb droog huidje en dochterlief ook beetje,dus zal nr 2 het vast ook wel krijgen)
    schoentjes, bij bristol hadden ze hier niet eens sandalen..ja alleen voor jongens.. beetje jammer..
    ze heeft hele brede voeten met hoge wreef.. dus eigenlijk altijd wel dure schoenen nodig.. :( nu sandalen uit ander filliaal laten komen,zijn er woensdag..€70 euro..4 weken geleden ook al half open schoenen,ballerina achtig iets, ook al €100.. daarom hoop ik dat 2e uk betere voeten heb, anders ben ik zo bankroet haha..

frummel.. wel raar hoor.. doet het gastouderbureau ook niks?

zo,ga lekker koppie thee maken, en nog even verder met mn kast opruimen

Deel Deze Pagina