Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Goedemorgen

Frummel: super dat jace koortsvrij is!
    En beter dat je nu al gestopt ben met vloeien heb daar nu al geen zin in haha ik voelde me toen zo smerig dat ik 3x op een dag onder de douche stond
    Ik hoop voor je dat jace snel naar huis mag zodat je kan gaan genieten van je kraamtijd

Vocht vasthouden: m'n voeten zijn ook dik pas alleen nog maar slippers

Hier regent het ook heerlijk

M'n man denkt dat ik binnen nu en een week ga bevallen omdat ik een dikke buik heb haha
    Heel veel onbekende mensen zeggen ook zo jij bent dik je moet zeker niet lang meer als ik dan zeg hoelang ik nog moet zijn ze echt verbaasd

Vanmiddag naar een verjaardag dochtertje van vriendin word 1
    En dan is het weekend alweer voorbij
    Tijd gaat altijd snel als man vrij is

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Frummel hoe is het nu met Jace? Oh ik lees nu dat hij koortsvrij is! Wat super joh! Nu al niet meer vloeien :$ Ik vloei nog een klein beetje dus ik ga deze week over op de normalen maandverbanden :p

Nina fijn dat je weer lekker thuis bent. En vandaag de babyshower heel veel plezier!

Wupje fijn een geboortebord en dat voor een schappelijke prijs!

Henrieke nog een beetje kunnen slapen?

MNM fijn dat de mannen veel doen. Poetse vandaag ;)

Fightforlove veel plezier vandaag!

Hier regent het ook! Heerlijk het koelt een beetje af nu! Die vriend die vanaf afgelopen donderdag hier was :x gaat godzijdank zo weer richting belgie! Weer het huis voor me alleen! Pfff vondt het niet zo heel leuk al iemand te logeren :)

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

Danitjuh: dat snap ik dat je dat niet leuk vond! Jeetje zeg.. Nu lekker naar huis bonjouren:p

oooo mijn (.)(.) zijn echt gigantisch.. niet grappig

4. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @frummel,
    Wat fijn dat Jace koortsvrij is!
    Denk je ook wel even om je eigen rust? Je bent nog wel herstellende hoor!
    Hier om half 6 vanmorgen onweer en regen!!! Heerlijk afgekoeld maar het hier nog steeds warm buiten!

@nina
    Fijn dat je weer thuis bent :) Veel plezier vandaag met de babyshower :)

@henrieke
    Hoe was je nacht?

*ego*
    wederom een korte klote nacht gehad. Jongste hangt tussen wel niet slapen in. Als die niet slaapt overdag dan is die om 11 uur 's avonds wakker!
    Net zoals gisteren dus. Die heeft vannacht gespookt van 11 uur gisteravond tot 4 uur vannacht! Ik natuurlijk geen oog dicht gedaan!!!...
    Dus om 4 uur viel ik eindelijk in slaap.... werd ik wakker om half 6 door stevige onweer!!!
    Oudste natuurlijk wakker... dus ik ook wakker... die heb ik om 6 uur weer naar zijn bed gestuurd aangezien dat die niet stil bleef liggen.
    Hij viel in slaap en om 10 uur werd hij wakker. jongste werd pas om 9 uur wakker!!!
    Dus niet veel slaap gehad. Als het goed is komt me ex vandaag wat doen met de kinderen... njah als het goed is!!! Afwachten dus!
    Hier is het nog lekker rustig met de kinderen... Ze kijken naar Piet Piraat... Heerlijk!

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

@ Frummel: Fijn dat Jace weer koortsvrij is!! Beter voor je dat je nu al niet meer vloeit!! Er valt zekers niets te doen tegen zoveel melk? Ene kant is het handig, maar lijkt me ook zwaar irritant...

@ jarige: fijne verjaardag vandaag :)

@ Nina: Fijn dat je uit het ziekenhuis bent! Was gister de begrafenis/crematie? Hoe was het?
    Vandaag babyshower zei je he.. Ik dacht altijd dat babyshower zelfde als vrijgezellenfeest is.. dus dat je het niet van te voren weet enzo?! (tenminste.. dat is hier in de buurt..)

@ mnn: oh heelrijk je eerste nachtje gehad! Pff ik heb wel echt respect voor je hoor! Ik zou dat echt niet trekken zoveel drukte om me heen..

@ ann: Ik heb in mijn werk ook zeer veel te maken met autistische kinderen en vroeger gewerkt met op een auti-groep.. Echt knap van je hoe je het allemaal probeert te doen!! Echt niet raar dat je er soms klaar mee bent hoor, zeker tijdens een zwangerschap!

@ Danitthuh: voor jou moet het ook zwaar zijn zeg.. Had er even niet aan gedacht dat jij natuurlijk gewoon dialyse moet... Als je dag er hetzelfde uit ziet als Frummel dr dag, waar 'prop' je dan die dialyse tussen? Dat duurt toch paar uur ofzo?

@ warmte: lees hier dat veel meiden er zoveel last van hebben?! Oh ik moet eerlijk bekennen dat ik het juist heerlijk vind hihi! Knap daar echt van op. Ik heb gelukkig ook geen last van vocht enzo.. Gistermiddag heerlijk middagje bij ons op n klein strandje gezond en savonds naar Scheveningen gegaan en heerlijk gegeten!

Vriendlief is nachtje met de voetbal weg. Ik had gezegd dat ie wel bereikbaar moest zijn voor t geval dat weeen/vliezen zouden starte.. (ja je weet het nooit..) krijg ik gisteravond van 4 van zijn vrienden smsje dat ik hen kan bereiken als er wat gebeurd, omdat vriendlief zn telefoon is uitgevallen.. hihi vet schattig!

@ ffl: haha ben benieuwd wanneer je dan gaat bevallen :p

@ Schildje: ohh wat lief zeg, zo'n kleintje.. Dan kan je zeker helemaal niet meer wachten tot jouw kleintje er is? (tenminste, dat zou ik hebben hihi)

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @frummel...
    grote (.)(.) herkenbaar... Op vakantie ene goed passende bh gekocht... Begin zwangerschap een normale fijne cup... en nu weer 2 cup maten groter!!!

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @mamatien
    Dank je :) Maar het voelt soms niet goed hoor dat ik even zoiets heb van NU even niet. Kan ook erg uit mijn slof spingen soms en dat probeer ik zo weinig mogelijk te doen. Maar merk dat ik er wel erg moe door ben. :( hoort erbij zeggen ze.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn dat Jace koortsvrij is:D! Denk toch ook wel dat hij gisteren veel te warm was aangekleed!

Whaha campina draait overuren! Jeetje meid, wat een melkproductie! Maar Jace komt iig niets tekort! Kan je kolfflesjes meenemen uit het ziekenhuis?

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    hey dames!!
    weer even een teken van leven van hier;)
    beetje druk gehad, mannetje was vrij.. vrijdag naar dierentuin geweest, en gisterochtend naar stad geweest,laatste dingen voor vluchttas gehaald. heb alvast een voedingsbh gekocht(lang leve de hema,voor nood) en koop dan na de bevalling wel een goede. en smiddags kwamen vrienden.

heb alleen de laatste 10 pagina's terug gelezen hoor,sorry..:)

Rono: Ik vind Lucas een mooie naam, Ruben ook wel,maar minder. Lucas is wel populaire naam..
    Schildje: Gefeli met je nichtje! leuke naam!
    Anna: zo, das schrikken! heb je niet van die dingen in het stopcontakt zitten dat ze er niet in kunnen?
    Danitjuh: Goed zeg van ismail! bij vd hebben ze ook maatje 44 en bij c&a ook maat 44 en 48..
    Frummel: kan het met goed voorstellen hoe je je voelt, had ik bij jamelie ook. was er ook nog niet klaar mee en was zoo jaloers op iedereen die zwanger was en wilde t zelf ook nog zoo graag zijn. hier komt(voorlopig) ook geen 3e al zou ik het zoo graag willen. heb het er nu al over :) terwijl deze spruit er nog niet eens is.
    gelukkig gaat het goed met Jace!
    Anna: lijkt me lastig zeg..doet school er verder ook niks mee?
    marleen&marlous : Gefeliciteerd!!
    Frummel: ook een beetje aan jezelf denken he?! je bent net bevallen..denk ook aan je eigen rust.hier heeft mannetje (geloof ik) 4 weken vrij als ik bevallen ben.had liever langer gehad:(fijn dat je mannetje zo lang thuis is als jace thuis komt!
    Nina: Fijn dat je weer thuis bent!
    Wupje: hier ook een rustige beeb,al paar x gedacht van oh moet ik het zh niet bellen..en dan voel ik dr weer heel licht en denk ik oh ze leeft nog :)
    Frummel: Fijn dat hij weer koortsvrij is! wanneer heb je de uitslag van kweek? hoop dat hij snel naar huis mag!
    Fight: binnen een week al? wel tot 37 weken binnen houden hoor. veel plezier vandaag!
    Anna: lekkere nacht dus:(

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, das hier precies zo met die dikke buik. Ik hoop juist dat ik over een week mag bevallen. Ben het echt spuugzat aan het worden. Word ondertussen gek van de nesteldrang. Zit de hele dag maar naar dingen te zoeken wat ik nog kan schoonmaken. Kan wel 3 keer op een dag stofzuigen naja en ga zo maar door. Natuurlijk heeft het ook wel een voordeel, namelijk een heerlijk schoon huis hihi:p.

Veel plezier op de verjaardag vanmiddag!

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    nesteldrang.. nog ver te zoeken hier:( wou dat ik het had zeg..haha..

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    HOe is het met Ismail?

Whaha, ja ben ook altijd blij hoor als er een logé weer lekker naar huis gaat. Het is leuk voor een dag ofzo!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee zeg, het wordt tijd dat jij eens een dagje voor jezelf hebt! Jij bent straks helemaal afgepeigerd als je nog aan de bevalling moet beginnen!

Heb je straks na de bevalling wel genoeg hulp klaarstaan?

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen/ bijna middag inmiddels ;)

@schildje, oh lief zo een kleintje, dan krijg je meteen de kriebels.

@frummel, oh fijn zeg, dat Jace weer koorts vrij is! Alleen je andere mannetje dus wel flinke koorts :( maar goed, waarschijnlijk door de kiezen, dus dan zal het wel weer snel over zijn.
    Lekker veel melk ;) opslaan in de vriezer maar?

@ffl, nou ben benieuwd wanneer je moet bevallen ;)

@warmte, mij hoor je ook niet klagen, dat het nu regent ;) ben blij dat het weer even wat minder warm is (en normaal zou ik dat echt niet zeggen haha)

@dani, fijn je huis weer voor jezelf, is toch altijd vervelend als er iemand over de vloer is.

@anna, jeetje geen goede nacht :( balen zeg!
    Hopelijk komt je ex wat met de kids doen, zodat jij even je handen vrij hebt.

@mama10, goed bereikbaar dus :p hihi

@chantal, hier ook gister maar even een voedingsbh bij de hema gehaald.

@bellie, ik kan me idd ook niet voorstellen, dat ik pas met 42 weken ga bevallen.
    Zou idd fijn zijn als hij nu nog even blijft zitten, maar over 2 weken vind ik het ook wel best geweest hoor ;)

Vannacht wat minder geslapen, maar vanmorgen aso lang uitgeslapen, dus ben wel weer aardig fit.
    En heerlijk wat minder warmte!
    Vandaag ook maar weer toegeven aan de nesteldrang ;)

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo weer aardig bij!

Hier wel redelijk geslapen vannacht. Werd alleen om 6 uur wakker. Wel lekker tot 9 uur blijven liggen. Dinand werd pas kwart over 9 wakker, heerlijk!

Heb de bovenboel al opgeruimd en gestofzuigd. Straks als Dinand op bed ligt de benedenboel even doen!

Regen: het heeft hier de hele ochtend geregend, maar is nu al een half uur weer droog. Het zonnetje komt lichtelijk door, dus dat zal lekker broeierig worden straks!

Ik ga er 1 naar bed bonjouren, Dinand is echt alleen maar aan het zeuren en aan het miepen! Gooit met alles wat hij kan gooien, dus tijd om hem in zijn bed te leggen!

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hey meiden. Nou mijn nacht was idd kort. Vriendlief kwam om 3 uur thuis en toen lag ik nog wakker. Duurde vervolgens ook nog een flinke tijd voor ik sliep, dankzij de alcoholwalm en zijn gesnurk. Zelfs de oordopjes werkten niet. Ben er vreemd genoeg heel ontspannen onder. Meestal raak ik erg gefrustreerd als ik slechte nachten heb. Maar heb nu echt in mijn hoofd dat ik verlof heb en alle tijd en rust om bij te komen overdag. 's Nachts als ik wakker lig heb ik er meer last van :)

Vandaag weer naar souders, dus blijf nog enigszins afwezig. Hopelijk vind ik komende dagen de rust om weer lekker mee te kunnen kletsen :)

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    zo mannetje maar is wakker maken en dan huissie maar weer aan kant maken.
    en mn tas inpakken. heb zo'n voorgevoel dat het best binnekort wel is zou kunnen gebeuren.
    hoop dat het droog blijft vandaag,kan uk lekker buitenspelen.

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    heeft er hier toevallig iemand geboortestickers besteld? en zo ja, waar?
    geen idee welke een goede service en kwaliteit heeft..

19. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @mamachantal
    Ja heb kinderbeveiliging erop zitten helaas weet de oudste hoe dat werkt...
    maar hij is nu wel huiveriger met stroom. Al denk ik dat hij vast en zeker nog wel een keer een klap gaat krijgen hoor.
    Wat fijn dat de vluchttas nu klaar is :)
    Nesteldrang is hier ook ver te zoeken hoor! Het is dat ik me erger aan wat zooi in huis omdat ik er de energie niet voor heb. Dus dat ruim ik maar even grondig op.
    Maar op de babykamer ben ik al 3 weken niet geweest.. jawel wel geweest maar niet voor de baby zeg maar.

@belliebel
    Ik heb nog geen idee wie of wat er na de bevalling aan hulp zou komen. Ik denk dat me moeder de oudste naar school zal brengen en halen.
    De jongste blijft gewoon in huis. Krijg 65 uur aan kraamzorg geloof ik. Dus uren genoeg.
    Indien het nodig is zal de kraamzorg extra hulp aan kunnen vragen. Maar dat zie ik dan wel weer. Verder hoop ik (ga ik er eigenlijk vanuit) dat ik weer vlot op de been ben.
    Op een of andere manier kan ik steeds beter zonder weinig slaap. Merk dat ik af en toe ene keer een nacht goed slaap. En op tijd naar bed gaan werkt ook niet echt meer.

@patriesja
    Ik denk dat me ex nu nog ligt te slapen. Hij neemt de telefoon niet op.
    Had hem even gesproken vanmorgen om half 11. Hij had er om 10 willen zijn zei die.
    Zie het wel gebeuren dat hij pas eind van de middag komt of gewoon helemaal niet.

@henrieke
    Balen van je nacht!

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    ja hier ook de energie dr niet voor om wat te doen:( ken me dr echt niet toe zetten.. t interesseerd me momenteel ook niet zoveel hoe mn huis dr bij staat. tis dat manlief gaat protesteren maar anders zou ik helemaal niks doen;)

Deel Deze Pagina