Ik heb hier niemand die aan het protesteren is Maar erger me er zelf aan... Op zich wel een goed teken haha... *ego* och het wordt hier weer gezellig. Oudste weer gefrustreerd. Hij weet dat papa komt en papa neemt niet op! Dus hij weet niet hoelaat papa komt dus is het weer onzeker. Dus met alles en nog wat is het boos doen. Als hij zijn zin niet krijgt is hij boos. Dus het is weer gezellig in huis. (op dit soort moment kan ik me ex wel wat aan doen)
@bellie, heerlijk die energie van jou heb net even beetje opgeruimd en de was gedaan en heb het gevoel of ik alweer naar me bed kan @henrieke, kort nachtje idd, maar scheelt een hoop dat je nu verlof hebt en je hebt nog geen andere kids, dus dan kan je af en toe lekker gaan liggen. @anna, oh dat is echt balen voor je kids idd, die verheugen zich op iets en dan weten ze niet waar ze aan toe zijn, heel frustrerend. Misschien kan hij beter niet meet met hun afspreken als hij komt, maar alleen met jou. @chantal, hier wel last van nesteldrang, maar dan erg weinig energie... dus schiet ook niet echt op zo
Ik snap dat je je ex wel wat kan aandoen anna! Mag ik mee helpen schoppen hihi! Ik irriteer me dood aan die gozer terwijl ik hem nieteens ken!
Patriesja, Ja dat hadden we ook afgesproken. Maar ik snap zijn enthousiasme ook hoor. Aan je kinderen vertellen dat je komt. Snap zijn idee er ook wel achter hoor. Alleen werkt dat niet en dat snapt hij ook. Njah als hij dat snapt.. Ach ja. Jongste even op bed gelegd en de oudste kan nu even rustig spelen. Kan ik mooi verder met het opruimen van de schuur. Althans dat is de bedoeling...
Whaha, hierbij stuur ik je een hoop van mijn energie naar jou toe! Hier is alles alweer aan kant! Manlief heeft een cake gebakken, dus zo een lekker stukkie cake eten hihi. Ik ga zo eens even belangrijke telefoonnummer opschrijven. Ik weet nu al dat als mijn bevalling begint met vliezen breken en hubbie thuis zal zijn, hij een beetje paniekerig raakt. Althans dat vermoeden heb ik hihi. Is wel handig om dan alle telefoonnummers op 1 papier te hebben staan zodat we meteen alles en iedereen kunnen bellen!
Oh bellie das handig ja! Ik had ze gelukkig ookal klaar hangen. Ook had ik declan zijn dagschema uitgeschreven en een vluchttasje voor hem klaar staan.. Achteraf gezien is dat maar goed geweest ook!
hier idd ook een tasje klaarstaan bij de oppas, voor het geval dat.. met oppas geregeld dat hun jamelie op kunnen halen of we haar zelf kunnen brengen,dag en nacht. ook krijgen ze de sleutel van ons huis, wel makkelijk
Hoi Zo he he eindelijk online. Begon al bijna op afkicken te lijken haha Gisteravond om 23.00 mijn bed in gerold. Gelijk in slaap gevallen. Schrok om 05.30 wakker van mega kuitkramp in mijn ene been, en om 06.00 uur weer vanwege kramp in mijn andere been. Werd uiteindelijk om 09.00 wakker van de buren die weg gingen. Daarna een beetje in huis gerommeld. Hadden nog wat op het lijstje staan voor vanmiddag maar allebei moe dus komt een andere keer wel. Verder een erg rustig meisje in mijn buik. Zal ook wel moe zijn Belliebel. ahh sneu voor Dinand. Kunnen idd goed last hebben van tanden en kiezen. haha geweldige actie van jullie kleine meid. Kon hij het zo met zijn oor horen of door een wc rol ? Frummel, fijn dat er een vriendin bij je komt als Danny weer moet werken ! Zal voor hem ook dubbel zijn. Hoop ook dat Jace snel naar huis mag o nee koort klinkt goed goed Hebben ze al uitslagen ? Edit.gelukkig is de koorts weer over Nina, fijn toch gewoon naar huis ! Wupje, fijn toch nog een geboortebord ! Henrieke is het nog laat geworden bij de overburen ? ik had geloof ik gaan vragen of het zachter kon
Hij kon het zo horen met zijn oor op mijn buik. Wc rol hebben we ook wel geprobeerd een tijd geleden, maar dat was niet succesvol whaha. Ja we gaan zo eens een bakkie doen bij mijn ouders!
@anna, ja dat kan ik me ook goed voorstellen, alleen moet hij zich dan natuurlijk wel aan zijn afspraken houden! tja... hij heeft daar op dit moment geen last van, maar jij wel! @bellie, nou de energie is blijkbaar aangekomen heb nog een hoop gedaan, maar al het zware werk doet vriendlief tegenwoordig die vindt dat ik maar beter niet kan stofzuigen/dweilen/vuilnis en al dat soort dingen. Ach.. je hoort mij niet klagen Wij hebben idd ook al een tasje voor Celeno voor de zekerheid klaar staan.
Hè waar is iedereen? Zo krijg ik afkickverschijnselen hoor. Even ego, ik vind dit weer niet te harden hoor. Pijn in mijn lijf krijg ik ervan. Gelukkig is het na die bui van toen net een beetje afgekoeld, maar bah wat is het benauwd.
haha hier niet helaas.. wel poging gedaan om tas in te pakken, maar mn tas is te klein! grr!! morgen dus maar weer naar de stad blijf geld uitgeven..
Nesteldrang? Nauwelijks. Word al moe als ik er aan denk om uitgebreid schoon te gaan maken Heb wel enorme klus neigingen! Wil van alles bouwen en in elkaar zetten.
Haha bouwdrang Hier slaapt Declan eindelijk en heb ik weer gekolfd. Ben vandaag niet naar het ziekenhuis geweest en is danny gegaan. Was zo vreselijk moe. Uiteraard besloot Declan toen niet te gaan slapen *zucht* dus heb lekker met hem gespeeld.