Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik kan weer even opgelucht adem halen. Ret staakt donderdag en dan is dex bij schoonmams. Was even bang dat dit zou betekenen dat ik niet naar Jace in het ziekenhuis kon. Gelukkig staakt alleen ret en zijn de bussen hier van connection. Slimme ik, paniek voor niets:p

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel, gelukkig maar ! Is het te ver weg voor de fiets ?

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Het is inderdaad opvallend stil hier! Stilte voor de storm? Hihi:p!

Als het aan mij lag wel hoor whaha:p.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou ik wacht nog even tot 37 weken hoor, wil graag thuis bevallen.
    Heb zelf trouwens wel het idee dat ze al met 37/38 weken gaat komen.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    38 weken is mooie termijn toch?
    hoop dat ons ukkie ook zo lang blijft zitten:D

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    heb het idee, dat beeb aan het indalen is, vorm van mn buik is veranderd

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

zou 38 weken neit erg vinden maar denk dat t echt wel 41 a 42 weken word hier... we zullen zien... eerst maar fe laatste 3 dagen werken en dan lekker ontspannen bij het idee dat ik 20 weken betaald verlof heb :)

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Nesteldrang Is nu weer redelijk over. Alle grote dingen zijn gedaan en die ga ik ook niet weer doen voor ik ga bevallen. Beetje bijhouden en dan vind ik t wel prima. Ik moet nu ook niet meer zo nodig van alles. Dat had ik vorige week wel.

Anna Is je ex nog geweest? Is ook niet eerlijk tegenover de kinderen......
    Misschien moet je ze de volgende keer niet vertellen dat papa komt, dan hebben ze de teleurstelling en frustratie ook niet. Als hij dan wel komt dan is het een verrassing!

Kaatje Wat fijn dat je vanmorgen lekker uit hebt kunnen slapen, op je kuit kramp na dan.....

Stilte hier Stilte voor de storm?????? ;)

Frummel Jammer dat Declan niet ging slapen, maar aan de andere kant heb je nu wel even 1 op 1 tijd voor hem gehad. Gelukkig dat de bussen wel rijden!

Weer Hier heeft het vanmiddag flink geregend. Lekker even! Helaas heeft het nog niks betekend voor mijn voeten, die zijn nog steeds van olifanten-formaat.

Vanmiddag nog lekker even een uurtje geslapen voor de visite kwam. Heerlijk zeg.
    Verder dus een drukke middag, hoewel de helft vroeg wegging ivm andere verjaardagen....
    Lekker verwend, de afgelopen dagen zo'n 150,- aan bonnen (juweliersbonnen, douglasbonnen) gekregen en ook Marcel heeft de wereld aan Gammabonnen gekregen. Die wilde hij graag hebben, uiteindelijk ook ruim 100,-. :$

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Kijk that's more like it:)

Daar zijn jullie weer. Het begint af te koelen en alle zwangere "mutsen' komen uit hun schuilplaatsen haha!

Frummel gelukkig geen acties bij Connexion dus!

Babsie succes met de laatste werkdagen!

Ik zit aan het roze bier (0,0%) heerlijk! Echt een aanrader.
    Verder hangt er nog een was onder het afdak met dekentjes en hoeslakentjes te drogen. Ik kwam er wel achter dat ik meer lakentjes nodig heb (heb ik maar 2) en ook nog een hoeslaken en lakentje voor in de wandelwagenbak (als wieg).

Kaat weet je wat goed helpt tegen de kramp, magnesuimtabletten. Ik slik nu de combi magnesuim en calcium. En ik heb geen last meer gehad, ideaal!

Nesteldrang, ja 1x gehad en nu ver te zoeken helaas. Ik moet de boven verdieping nog incl de badkamer en een stukje zolder.
    Maar het kantoor is nog de grootste bende......zucht. Wie er een beetje nesteldrang over heeft graag linearecta deze kant op please!

10. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hoi allemaal!!!

Nesteldrang hier ook ver te zoeken hoor... :)
    Heb nergens zin in, ben al de hele dag een beetje aan het hangen.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    ik zit een magnum almond te eten met koppie thee erbij. er komt een vrouw bij de dokter te kijken, heerlijk

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Komt een vrouw bij de dokter Zou ik graag willen zien, maar doe het mezelf nu maar niet aan. Dat doe ik wel weer als ik wat minder hormonen in mijn lichaam heb.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    lekker he... ik heb 24 weken zwangerschapsverlof... heerlijk

14. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ik had net een een festini aardbeienijsje :)
    Ben nu aan het bedenken wat ik zo eens ga eten haha

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, alle visite is weer weg. Was gezellig. Kleine man (en mama) goed verwend

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ik 9 maanden :D (Oke, zit ook ouderschapsverlof bij :p)

Marloes en Marleen; Nog gefeliciteerd!!!!!

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    20 & 24weken verlof na de bevalling? das lang

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    16 weken gewoon verlof en dan nog compensatie voor de gemiste zomervakantie (onderwijs he :D )

Ennas: dank je wel...

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Pff hier een heavy dagje erop zitten. Vanochtend eerst gelukkig wel lekker uitgeslapen tot half 9 :) Toen rustig aan opgestaan en hubbie begonnen met de box op te bouwen en ik speelde met Kyano. Ondertussen 3x kunnen dweilen omdat hij 1x drinken om kiepte en daarna 2x de bellenblaas over de vloer ;) Tussendoor kwam nog een vriendin met haar dochtertje op bezoek dus het was een drukke bende. Ik realiseerde me dat ik ukkie al de hele ochtend niet gevoeld had en vertelde dit hubbie. Hij was toch wel ongerust en wilde dat ik de verloskamers belde. Toch nog afgewacht en eerst alles opgeruimd en naar mijn ouders gegaan om te lunchen. Zelfs tijdens de lunch toen ik rustig op mijn kont zat geen beweging en toen werd ik zelf ook wel ongerust. Gebeld en we mochten gelijk komen voor een ctg. Het eerste gedeelte was niet goed, de hartslag was niet varierend genoeg en bleef steeds bij 131 ongeveer hangen. Ik moest op mijn zij gaan liggen en uiteindelijk na bijna 1,5 uur ctg kwamen er dan toch de pieken die nodig waren. Ze is dus echt een stuk rustiger geworden maar de hartslag was toch wel goed.
    Uiteindelijk nog een echo gemaakt en ook hoeveelheid vruchtwater was in orde. Eigenwijsje ligt wel nog steeds in stuit ;)
    Tegen 17 uur waren we eindelijk thuis dus toen lekker gezond gekookt en Kyano aandacht gegeven en nu is de rust weer terug.

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Henrieke ai gisteravond dus een beetje balen na jullie etentje maar idd fijn dat je overdag wat bij kunt tanken. Dat lukt mij niet meer zo goed met onze peuter :D

Schildje oh wat leuk die kraamvisite zeker als het zo dichtbij komt!

Frummel oh gelukkig koortsvrij!
    Ha ha jij blijft genoeg melk in voorraad houden!

Danitjuh heel begrijpelijk dat je blij bent het huis weer voor je alleen te hebben. Ik ben ook altijd erg gesteld op privacy.

Belliebel oh ik ben toch altijd jaloers op jouw nesteldrang, volgens mij is jullie huisje echt blinkend schoon!
    Hier was het vanochtend net een ontplofte bom ;)

Annab ik zou het je oudste toch niet meer vertellen als je met je ex afgesproken hebt dat hij iets met de kinderen gaat doen, zeker als hij zo laks is in afspraken. Jeetje je zou hem toch wat doen.......:x
    Is hij nu nog gekomen? Of heb ik dat berichtje gemist?

Kaatje ha ha ik was terug aan het lezen en hoorde ineens een sms binnenkomen maar had nog niet gekeken, ineens realiseerde ik me dat ik nog geen berichtje van jou gezien had. Ik dacht zal toch geen sms van Kaatje zijn dat ze aan het bevallen is. Nu moet ik dadelijk nog gaan kijken :D

Deel Deze Pagina