Chantal: hier bij babyboulevard hebben we een hoop gekocht.. Is van ducky beau de little dots collectie, nog wat spulletjes van feetje en van dirkje prematuur. Het meeste is ook op internet te koop op kleertjes.com. Wat een gezoek he om iets leuks te vinden in die minimaatjes? Vriendlief had ook een hoop prematuursokjes gekocht. Alleen heeft ons mannetje daar te grote voeten voor haha. Gelukkig nog niet de kaartjes eraf gehaald dus die konden weer terug Mnm: ik hoop echt dat je een betere nacht hebt meis! Ik duim voor je Danitjuh: ja het is hier een echte melkfabriek hoor! Heb echt veeels te veel melk. Ik kolf nu minder en korter maar het mag niet baten. Komt vanzelf wel goed Wat fijn dat ismail het zo goed doet zeg! echt super! Hij weegt nog bijna 700 gram minder als Jace.. Kan het me bijna niet voorstellen joh haha. Hoe lang is hij?
ja inderdaad erg gezoek heb van jamelie alles nog van vd en prenatal, maar wil nu wel wat nieuws voor deze uk kopen.. weet niet of ik het nodig zal hebben,maar wil het toch voor de zekerheid hebben.. maar zal morgen ff kijken thnx!
film, heb er een stukje van gezien maar uit principe wil ik hem niet zien. Het feit dat het in grote lijnen waar gebeurd is en hij er zo mee te koop loopt vind ik eigenlijk best wel ziek.. Maar goed, wie ben ik? En in zo'n film wordt het natuurlijk allemaal geromantiseerd. En verder ben ik het natuurlijk allemaal weer eens kwijt...
En wie heeft er weer de hele avond harde buiken? Ja hoor ik weer. Het zal ook eens niet! Verschil met de vorige keer? uhm... een heeeeeel erg drukkend gevoel daar beneden! vk al gebeld die komt zo hierheen... ze gaat me vast vertellen dat er niks aan de hand is en dat dit gewoon oefen weeën zijn en dat het vanzelf over gaat. (hoop ik tenminste want het mogen echt geen weeën zijn hoor want moet vanavond de avond 4 daagse lopen!!!)
Oh ik ben niet de enige die in het holst van de nacht op zp zit zie ik ... Anna, heb je je toch niet te druk gemaakt vandaag met dat gedoe met je ex he? Hoop dat het idd oefenweeen zijn! Is het wel verstandig om morgen de vierdaagse te gaan lopen? Joh, ik denk dat je even aan jezelf moet denken nu en rustig aan moet doen... Dikke knuffel en laat je nog even weten wat de verlos zei?
Nee hoor... Ik ben ook wakker!! Ben dan wel in het ziekenhuis!!! 1cm ontsluiting... Nu aan ctg en wachten op de gyn.
Wow, Anna! Rustig aan hoor! Hoe is het nu? Frummel, mooi mannetje hoor! MNM, goed geslapen? Hier erg veel maagzuur en de hele nacht liggen draaien. Niet zo heel veel geslapen dus. Nou ja, komen we wel weer overheen. Mijn moeder komt om een uur of 9 Jara ophalen en die komt vanavond pas weer thuis. Verder hoef ik vanmorgen alleen maar naar de vk dus kan daarna nog dr hele dag op bed liggen
Goede morgen iedereen. Inmiddels zit ik op 2 cm ontsluiting. Ze gaan over 2 uur verder kijken of het 3 cm is geworden. Me ex was hier ook en die is naar het werk gegaan. (Hij baalt zelf ook maar hij moet) en ik hang tegen het randje van bleren aan zeg maar. Maar we gaan vrolijk verder
Anna, tjee zeg, dat ie langs kwam... Rustig aan, wie weet lucht een potje janken wat op. Je kunt t proberen! Sterkte!
@Anna wat lees ik nu al 2 cm ontsluiting? Ook dat je ex langs is geweest? Misschien lucht het huilen wel even op. Hier gisteren met mijn moeder wezen High Tea-en. Zij kreeg nog wat voor moederdag en dit wilde wij al een tijdje doen. Dus nu maar gedaan voor dat ik helemaal tonnetje rond ben. Toen ik thuis kwam zijn wij naar de kermis geweest hier in het dorp. Rick was helemaal aan het stuiteren. Vanmiddag gaan wij weer. Dan gaat oma mee en daar krijgen ze nog geld van voor de kermis dus dat zal een feest worden. hihi Zelf niet zo lekker geslapen vannacht. Ik hoest wel wat maar altijd 's nachts krijg ik onverwachts van die hoestbuien. De kleine was ook aardig aan het duwen vannacht en kreeg af en toe een harde buik er van. Niet fijn maar goed we gaan vrolijk verder. 1 voordell heb ik dat de jongens deze week vakantie hebben ivm de kermis. Dus kan het nu even lekker rustig aan doen. Oja mijn man ik ook vrij alleen is hij nu goed verkouden. Sorry de rest niet gelezen en ik hoop dat er geen gekke dingen zijn gebeurt gisteren?
Ik leef nog... Me rug niet meer. Ik zit te wachten op een controle dan kunnen ze me zeggen of het doorzet of niet. Het voelt alsof het weer afzakt totdat ik ga staan etc.
Anna dat wordt geen avond 4 daagse voor jou schat ik Hoe gaat het nu? Kids bij je moeder? Zij zou toch bij de bevalling zijn of vergis ik me nu? En lekker even een potje huilen kan zeker opluchten hoor. Wat zei de gyn eigenlijk? Veel succes meis en zet hem op!
Goedemorgen Frummel,wat is Jace toch schattig ! MNM. fijn dat nu alles over is ! En helemaal dat de pieken in je harde buiken opgehouden zijn. Lekker geslapen vannacht ? Anna, je laat me schrikken zo op de vroege ochtend. Hoe gaat het nu ? dat wordt idd geen 4daagse 6-6 is wel een mooie datum om te bevallen
Om heel eerlijk te zijn het mag van mij wel doorzetten. Ben nu al gesloopt! Ik kan net niet slapen van de pijn zeg maar. Zit nog steeds te wachten op de controle op hoeveel cm ik nu zit. Ik denk hetzelfde heb even gedut en toen werd het heeel iets rustiger. Me moeder is thuis bij de kinderen. Ben alleen in het ziekenhuis en och wat mis ik nu 1 persoon...
Jeetje Ann.. je laat me schrikken.. Kan me voorstellen dat je nu 1 persoon mist... Zo alleen in het ziekenhuis is niet niets.. Als het nu doorzet krijgt je ex toch gewoon vrij? Daar is zijn werkgever verplicht toe... Hier weer op mn werk... Laatste werkweekje JOEHOEEEE. Vind het nog steeds wel onwerkelijk dat ik na vrijdag waarsch nooit meer fulltime hoef te werken hihi..
ooooh Anna.. weer spannend meid!!! en idd, wat Kaatje zegt 6-6 is een super datum. Heb zelf een 6-6 exemplaar thuis (nu op het kdv) rond lopen Succes meid! een ding is wel zeker... jij loopt geen vierdaagse
zo, vanmorgen traktatie voor Thom gemaakt en kindjes zijn nu al weer lekker op het kdv. Man heeft gisteren, met al zijn goed bedoelde nesteldrang (maar dat zeg ik hem niet haha) mijn oplader van mijn telefoon ergens weggelegd...maar waar???