Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Anna heel veel succes!
    Ik hoop dat het doorzet als je dat graag wilt!

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marloes van harte gefeliciteerd met thom!

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hier eindelijk wat beter geslapen, ik denk in totaal wel 4 uur.
    Dat voelt echt goed.
    Zometeen de sleuteloverdracht, spannend.

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Heerlijk mamatien nog 1 weekje, daarna uitrusten en genieten!

5. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marleen, gelukkig heb je een heerlijke rustige dag na zo'n klote nacht.
    Succes bij de vk!

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Jeetje Anna! Succes meid en hou ons op de hoogte! Geloof graag dat je 1 persoon erg mist nu. Sterkte en idd potje huilen lucht misschien heel erg op!

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier zoals gebruikelijk de laatste tijd erg rommelig geslapen. Heb ook nog eens last van een kies doordat ik om de een of andere reden weer aan het tandenknarsen/klemmen ben. Doe dat alleen als ik flink gespannen ben. Maar merk totaal niet dat ik dat ben!

Deze week hopelijk het hele loopbaanbegeleidings gedoe afronden. Heb het er zo mee gehad! Moet nog een biografie schrijven, maar red dat niet met mijn hormonen. Zodra ik erover nadenk komen de tranen al en word ik onwijs moe. Zou ook nog allemaal feedback moeten krijgen van familie en vrienden, maar hoor er niets van. Ben het een beetje zat er weer achteraan te moeten gaan. Samen met de vermoeidheid, misselijkheid en hormonen ben ik er nu klaar mee. Alleen helaas moet het traject nog afgerond worden.

Het leuke voor deze week: de box in elkaar zetten en dus de woonkamer anders inrichten :) word altijd zo blij van zulke dingen!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vervelend zeg dat je familie niet met feedback komt. zou toch fijn zijn als je het nu egwoon kan afronden.

9. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    zo nu op de kraamafdeling!

ze willen me een dag en nacht houdn om te kijken of het doorzet

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog steeds op 3 cm ?

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ze hebben wel hun reden hoor, maar als je zegt dat je iets doet dan moet je dat ook doen. Tenminste, dat is mijn mening. Zal ze vandaag nog 1 keer eraan herinneren en dan is het klaar. Dan doe ik het wel met wat ik heb. Diegene die me begeleidt heeft er meer problemen mee dan ik :)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. dan heb je je best gedaan toch.

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    2 cm. Bij 3 willen ze de vliezen breken.

Ze hebben heel lief de gordijnen dicht gedaan... Maar hoe kan ik nou slapen met die pijn? Belt u maar als u meer weeen krijgt.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker dan. Lig je met meer mensen op een kamer ? Anders twee para's vragen in de hoop dat het iets helpt en je een beetje kan doezelen. spannend meis. nog 1 cm en dan gaan ze wat doen.

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    jeetje Anna, wat balen zeg :(
    Hoop echt dat beebje nog even blijft zitten en jij geen weeen meer krijgt! voor beebje is het natuurlijk beter om nog even binnen te blijven!

(even teruglezen)

hebben jullie ook al zulke pijnlijke voorweeen?
    pfff ik heb echt de hele dag buikpijn, al vanaf vorige week. Ik had het bij Tygo ook wel vanaf 35wk, maar niet zoveel en pijnlijk!

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Kaatje, ik lig gelukkig alleen. Zit te wachten tot het doorzet. Ik denk dat ik lang kan wachten. (Bedenk me net dat ik geen rompertje bij me heb....)

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

Anna: nee toch! O meis kan me goed voorstellen dat je toch ook hoopt dat het doorzet. Ik hoop dat als de beeb komt dat hij het wonderbaarlijk goed doet! Heel veel succes lieverd en als het doorzet gewoon je ex bellen als je hem mist.. hij hoort hiervoor vrij te krijgen!

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

anna: niet druk om maken. met deze termijn krijgen ze in eerste instantie geen romper aan in de couveuse.. Vraag of je een infuusje mag met paracetamol. Dat helpt veel beter als 2 pcm slikken en is niet slecht voor de beeb!

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Anna: heel erg veel sterkte en succes!!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, misschien kan je moeder nog even met de kids komen ? heb je iig afleiding en kan ze een rompertje mee nemen. En anders zal het ziekenhuis ook vast wel wat hebben.

Voorweeën : Heb ik niet, wel wat vaker harde buiken met inspanning. Bij Levi heb ik trouwens ook geen voorweeën gehad ( voor zover ik me kan herrinneren )

Deel Deze Pagina