Tjee Anna, dat wordt dus geen avond 4 daagse voor jou! Raar hoe ze het in elk ziekenhuis anders doen he! Bij frummel deden ze helemaal niks en wachtte ze alleen maar af, en nu bij jou willen ze met 3 cm de vliezen breken! Afijn, ik hoop voor je dat het doorzet want dit is ook geen doen zo! Raar dat ze je ex geen vrij geven! Het is toch de vader van het kind! Succes meid en een dikke knuffel! @ hier: Ook hier een heel drukkend gevoel op de onderkant. Achja, het zal er allemaal wel bij horen. Af en toe een harde buik, maar heb met name het gevoel dat dat hoofdje al tussen me benen bungelt. Opstaan gaat echt moeilijk. Verder is de kleine uk gister en vandaag wel iets rustiger dan dat ik gewend ben. Voel haar wel genoeg hoor, maar ze deelt niet meer die harde trappen uit die ze altijd deed (dat je mee kronkelt omdat het pijn doet)! Misschien toch stilte voor de storm? Nouja, we wachten rustig af!
Frummel, geniet van Jace straks ! Belliebel. nog even wachten hoor. Hier was de kleine afgelopen dage ook wat rustiger maar vandaag weer een stukje actiever
Dat heb ik nou ook sinds vorige week. Opeens is de kleine een stuk rustiger en zijn die gemene trappen er niet meer. Er is wel voldoende beweging, maar allemaal heel rustig en kalm. Grappige was dat de vk tegen mij zei dat het kon gebeuren en exact de dag erna was het ook zo!
frummel, geniet er lekker van bij Jace *ego* behoorlijk afgezakt. vind die rust wel even heel erg lekker
Anna: Jeetje meid! Je liet me vanacht al schrikken toen ik je www zag! En nu dit! Potverdrie! En wat deed je ex er nu in ene keer? Gaat ie nu wel intresse in zn kind tonen? 1 kant hoop ik voor je dat het doorzet, en ben je er vanaf. Andere kant dat het stopt en het weer begint met precies 37 weken! Gaat je mams nu 4daagse lopen met ticho?
Marloes, gefeliciteerd met Thom zijn verjaardag! MNM, fijn dat je ietsje beter hebt geslapen. Mamatien, Jeeeej nog 1 weekje! Kaatje, hoe is t bij jou? Bij de vk alles weer prima. Hoofdje wel naar beneden maar nog niet ingedaald. Mocht zelf ook even voelen, grappig! Ben wel 5 minuten binnen geweest, Haha. Volgens mijn vk moet het kraambed gewoon met 37 weken staan. Dus net maar weer gebeld met de thuiszorg. En idd, als het goed is komt ie volgende week donderdag/vrijdag. Domme muts die ik vorige week aan de telefoon had. Na de vk even langs de supermarkt gefietst, lekker broodje en aardbeien gehaald.
Even wat voor dat loopbaanbegeleiding gedaan en nu gelijk stront chagrijnig. Enorme hoofdpijn gekregen en last van de darmen. Zelfs de kat durft niet bij me in de buurt te komen! Heb ook enorme drang om de ziekenhuistas helemaal klaar te krijgen. Ga dus zo maar documentje typen voor vriendlief wat ie moet doen, wanneer en wat er nog in de tas moet.
Anna, fijn dat het even afgezakt is. Hopelijk kun je wat slapen. Marleen, hier alles goed. Alles op het gemakje haha. Wilde vandaag de buitenboel zemen maar het regent. He wat jammer nou Mooi weer helemaal goed gekeurd ! Gelukkig komt het bed wel gewoon op tijd
Oh anna, lekker dat het even wat afgezakt is! Hopelijk kun je nu even je ogen dicht doen! Hihi, marleen, ik zat bij de vk ook altijd maar 5 minuten binnen en mocht ik weer vertrekken. Tja, wat wil je ook, controles waren altijd prima. Bij de gyn is het toch wel anders hoor, daar nemen ze echt de tijd voor je, en dat vind ik zelf ook wel heel erg prettig! Ze maken per controle standaard een echo om te kijken hoe het kindje ligt en of alles er nog goed uitziet! Vind het allemaal prima hihi. Morgen mag ik weer voor controle en een groeiecho! Ben heel benieuwd! Oh even ego: Vandaag 36 weken.
goeiemorgen dames anna: succes! blij dat ze met 3cm je vliezen gaan breken, beter dan moeten afwachten toch? Marleen: Lekker broodje aardbei! Henrieke: heb je een grote tas? Kaatje: haha nu je ramen zemen, niet echt goed idee nee.. hier: heerlijk tot half 10 geslapen! jamelie werd wakker rond 5uur geloof ik en die kwam bij ons liggen, dus manlief is in haar bed gaan liggen (anders lig ik echt voor geen meter meer) en half 10 werd ik wakker, dus even uk gedouched,gegeten en mannetje en zij zijn nu weg.uk naar gastouder en mannetje gaan werken tot vanavond laat werd vannacht nog wakker van de pijn in mn buik,maar dat is gelukkig weer gezakt. Heb nou alleen wel dat mn rechter arm+hand+vingers tintelt en beetje dof gevoel erin, sinds ik wakker ben.
bellie : gefeli met 36 weken! gaat hard he.. fijn dat je elke keer echo krijgt! even weer spieken hoe het gaat.. Ik mag ook met 36 weken weer kijken. Misschien woensdag al,maar weet niet zeker of ze dan echo maakt.
Anna hoop voor je dat het nu nog even rustig blijft tot 37 wkn Bellie gefeli met 36 wkn ik herken het dat drukkend gevoel ga dan altijd snel zitten baby was bij mij ook wat rustiger maar nu kreeg ik net weer wat harde schoppen haha Mn schoonmoeder is er die is mn badkamer asn t soppen en ik let op levi als levi gaat slapen doen we de keuken samen Ik mocht geen eens meehelpen met de badkamer Geeft me toch een rustig gevoel dat straks alles weer schoon is hoef ik t alleen bij te houden
hihi hier mag ze ook langskomen hoor, geen problemen mee ik gaat nog even mn bedje opzoeken, pijn in mn buik begint weer, even kijken of ik kan slapen.
Haha, maar volgens mij zit je daar alleen standaard alleen al langer in de wachtkamer Mijn vk neemt ook de tijd voor ons als je die nodig hebt, vandaar dat ze regelmatig uitloopt. De vorige keer hadden we een afspraak om 10.20. Om 11.10 kwamen we er pas weg Haha, gelukkig dat ze zo leuk is, anders zit je daar voor piet snot te wachten. Leuk zeg, morgen weer een echo! En gefeli met je 36 weken! FFL Tjee, mazzel zeg zo'n schoonmoeder! Marcel heeft vorige week de badkamer gedaan hier. Vroeg m alleen of ie de vloer van de badkamer wilde doen, heeft ie meteen alles gedaan. Lieverd! (hij kan t wel )
zwaai hier nog geen baby, wel een uur geslapen! merk dat ik echt moe ben. en dat ik erg misselijk ben.