Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaa!!! Maar duurt nog even voordat ik ga sms'en hoor :p

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @Mamatien, zitten we soms in hetzelfde dorp? Hier iig kampioensfeestje vanavond vanwege de winst van rood-wit!

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marloes, groot gelijk, dan ben je echt bezig met je laatste loodjes.
    Wij hebben ook veel minder mensen uitgenodigd als normaal.
    Helaas geven ze morgenmiddag regen aan, bah ik wilde het zo graag buiten doen.

Lekker slapen Kaatje!

Mamatien, ah gezellig nog een feestje.
    Heerlijk een tv op de slaapkamer, ik kan niet zonder.

Paso, bedankt voor de tip van de kruidvatavond.

Bedankt Danitjuh, lief van je!

MamaChantal, oh juist brede voeten dus.

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Anna, dikke knuf voor jou meid! Heel logisch dat je er af en toe even doorheen zit.

Jac, haha ja dat je een grote auto juist nodig hebt is logisch :) Ik dacht alleen dat een station misschien te lang is ivm de boot. Maar aan een 5-pers auto heb je ook niet zo veel....

Frummel, echt belachelijk dat er dus toch geen zaak van word gemaakt.
    Heb je nog een reactie gehad van de gastouders zelf? Zou ik ook niet op zitten te wachten hoor. En het gastouderbureau doet niks? Volgens mij kun je ook nog wel melding maken bij een organisatie die de belangen van ouders behartigd. Geen idee hoe dat heet, maar ik zou er alles aan doen om zo veel mogelijk kinderen daar weg te halen ( op een legale manier )

Verder wel bijgelezen maar reageren via de telefoon is wat lastig.
    ik heb net een giga bak fruit op: 1 appel, 1,5 kiwi en aardbeien. Heerlijk!

Trusten en tot morgen!

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Henriette: nee zitten we niet in t zelfde dorp, SJZ is bij ons DE club:p Maar vanmiddag/vanavond sponsortoernooi en dat slutien ze altijd af met dj enzo... Zit nu alweer te twijfelen of ik nog wel ga hihi.. Lig zo lekker..

@ Marloes: ik wacht je smsje met spanning af :D:D Je zal wel eerder zijn als dat ik jou sms gok ik hihi...

6. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo, hubbie even mishandeld met de tondeuse :D Hij vond zijn haar te lang worden en zat in de badkuip met zijn tondeuse en had vast een start gemaakt, nu moest ik het even afmaken :cool:

@meiden die met verlof zijn; heerlijk van genieten!!!

@MNM fijne verjaardag morgen en rustig aan he! Lange leve zelfbediening! Ik zal je wel even een kortingskaartje bezorgen wanneer ik ze binnen heb, dan moet je me wel ff je adres pb-en indien je daar geen bezwaar tegen hebt. Die kortingskaartjes worden namelijk alleen aan medewerkers uitgedeeld.

@jac, hhmmm lastig idd als je met zoveel dingen rekening moet houden voor een nieuwe auto. Toyoto avensis verso vind ik ook een mooie wagen. Chrysler Voyager weegt net geen 1900 dus kan ook. Ford Galaxy is trouwens ook geen verkeerde auto, en ook een stukje lichter net geen 1700 kilo. (scheelt weer wegenbelasting)

@Anna, ach meid kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Een knuffel voor jou!

@Rono, wat een geweldig mooi jurkje voor je kleine meid, ze ziet er prachtig uit!

@mamatien: veel plezier als je nog voetbalvreugde gaat vieren :)

Mijn cavia's zijn een race aan het houden op ons grasveldje in de tuin :D echt geen gezicht... en als ze elkaar niet meer kunnen zien gaan ze kei hard fluiten naar elkaar. Ik wilde ze eigenlijk weer binnen in hun hokje zetten maar ze hebben zo'n pret.

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @frummel, echt zo belachelijk hoe dat hier in nederland gaat, hoeveel bewijs hebben ze nodig?? pfff.... :(
    Gelukkig gaat het met je mannetje helemaal goed, maar echt te gek voor woorden, dat er niks mee gedaan wordt.
    Heerlijk he shoppen :D goed geslaagd!!

@anna, knuff voor jou meis!

@mnm, heel veel plezier morgen, doe een beetje rustig aan he!

@paso, haha die cavia's :D

@babyspulletjes, hier ook nog de laatste kleine dingetjes aanschaffen.

Hier nog even na het eten de wieg bekleed, aaah wat schattig staat dat toch!!!! :D

8. mamatien

zoo ben even uurtje geweesr.vriendlief zn team was kampioen geworden,wel leuk want is zijn bedrijf die dat team sponsort! wasook wel gezellig alleen was iedereen al dronken en daae ging ik me aan ergeren dus ben maar naar huis gegaan.. vriendlief zal wel kacheltje lam tguiskomen vannacht...

9. Sherry

Sherry Niet meer actief

Mamatien, nog zo'n walm naast je gehad? :p

Op het moment onweert het hier. Toch erg vreemd als er geen enkele pan op je dak ligt maar alleen wat folie en pan/stoflatten....

10. mamatien

@sherry:dat lijktme iddvreemd....

hier half uur geleden rot geschrokken.. word wakker van mega klap in woonkamet. vervolgens merk ik dat vriendlief niet naast me ligt.. ik kijken inde woobkamer ligt hij daar achter de bank gevallen.. hoe en wat hij gedaan hweft weet ik niet,kon die zelf ook niet herinneren,maar gij is wel op zn hoofd gevalen.. hij wil niet naar de ehbo en nu ligt hij al in coma..
    ik gen bang dat ie hersenschudding heeft dus heb mn wekker maar elk uur gezet vanaf nu..... als ik dat nodig heb want kan tuurlujk niet meer slapen.. :(

11. Sherry

Sherry Niet meer actief

Fijn he drank? Inderdaad ieder uur wakker maken... En morgenochtend even verder kijken!

Die van mij kon/kan ook zo lekker zuipen. De laatste keer was er met 4 man een fles absinthe doorheen gegaan.

Het is opzich wel grappig hoor om te horen. Volgens mij lekt het niet... Het is nou net of ik in een tent slaap :p

12. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier redelijk geslapen.
    Het is al volop feest hier! :D
    Neia was zo aan het glunderen toen we zingend haar kamer op kwamen.
    Ze was blij met haar cadeautjes: een prinsessen potje met muziek en een my little pony eiland (we hebben voor dinsdag nog wat kleine cadeautjes achter gehouden). Ze heeft er al heerlijk mee gespeeld, maar nu even een ontbijtje erin.
    Helaas geven ze vanmiddag ook nog regen aan, we houden het vanaf half 1, hopelijk waait het over, maar ik ben er bang voor.
    We zitten te twijfelen of we een tent aan het huis zullen zetten, anders hebben we echt weinig ruimte. Maar eerst nog even een paar uurtjes aankijken.

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marleen, mmm jammie fruit, dat gaat er bij mij ook altijd goed in.

Paso, mannetje weer een kort koppie dus.
    Oh sorry ik dacht dat die koopavond voor iedereen was. Heb je wel genoeg kaartjes dan? Anders zal ik even mijn adres pben.
    Aaaah schattig je cavia's.

Patriesja, heb je een foto van de wieg? Leuk hoor.
    Bedankt meid!

Mamatien, och jee wat schrikken zeg. Hoe is het nu met hem?
    Hij zal vast een flinke kater hebben.

Sherry, in een tent slaapt? Volgens mij heb je vannacht niet veel geslapen of wel? ;)

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

hahahaha mamatien sorry ik moet wel lachen om je vriend. Is alles goed met hem? gelukkig is er vaak niets als ze zo dronken zijn.

Sherry jij had ook een gebroken nacht zeg!

Hier nu snel me haren doen, fohnen, stijlen enz voor die shoot. Grrr het is zo dik en lang geworden dat ik er amper doorheen kom met me borstel.

Vriendlief en dex zitten nu in de douche. kunnen die straks ook fris en fruitig op de foto:p Sinds lange tijd weer kunstnagels. Man wat is dat wennen zeg.

ooo ik word geroepen haha ze zijn klaar.

15. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0

Succes met de voorbereidingen.
    En heel veel plezier!
    Ik ben echt benieuwd.

16. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames

sherry. o jee wel alles goed gegaan dan met je dak??

mamatien hoe is het met je mannetje?? en heb je zelf nog een beetje geslapen.

MNM veel plezier vandaag, en hopenlijk werkt het weer een beetje mee.

frummel. succes bij de fotoschoot!

hier een lekkere nacht. dochterlief uit bed gevallen, zoonlief huilend op de wc. en een klapbed naar beneden gevallen met een klap. En zoonlief die je dan vanochtend wakker maakt, door wakker worden mama in je oor SCHREEUWT.
    hmmm niet m'n beste nacht zal ik maar zeggen. Maar het is nog wel lekker weer. Dus mijn humeurtje is alweer wat beter,(nu hoor. uurtje geleden was ik nog niet op deze wereld.)

Fijne dag iedereen!

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen!
    Hier goed geslapen behalve dat ik erg vroeg wakker werd vanwege volle blaas. Gelukkig erna nog wel weer in slaap gevallen want word lange dag vandaag. Vandaag de verjaardag van mn oma dus zal vanavond kapot zijn. Gelukkig morgen lekker vrij!

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Jac, grrrr wat een nacht. Gelukkig ben je een beetje bijgekomen.

Henrieke, heerlijk zo'n nacht. GEFELICITEERD met je oma, en veel plezier op het feestje!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Wauw Levi sliep vanochtend uit tot 9 uur ! Er hangt vast iets in de lucht :) Hoop dat hij het morgen nog een keertje doet

babyspullen Ben dit keer op de kleur van de flesjes af gegaan haha. Staat zo leuk in een meiden kamer. Heb dus Hema merk genomen ( badolie,shampoo,haarlotion,zinkzalf ) zijn paarse flesjes.
    Nog geen ervaring met Hema verzorgingsproducten voor de beeb dus nog even afwachten of het bevalt
    tip voor meiden die zwanger zijn van de eerste sla niet in 1x te veel van alles in. Het kan bv dat je kindje niet goed reageerd op een bepaald merk. Levi krijgt bv een geirriteerde huid van Weleda

Mamatien, ow jee je hubbie te veel gedronken gister ?

MNM, gefeliciteerd met Neia

Jac, o van zo'n nacht wordt je idd niet vrolijk :(

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Nou dan hadden wij iets anders in de lucht hangen denk ik.... 6.15 uur was het hier. Gelukkig gingen ze daarna wel samen bij ons op bed tv kijken... dus toch nog een beetje kunnen slapen.

Neia, veel plezier op je feestje vandaag!!!!

Deel Deze Pagina