Je moet die mannen zo nu en dan gewoon in de goede richting wijzen Vriendlief hier gaat gelijk ook tekeer als ik hem iets kleins vraag te doen. En dan achteraf klagen dat het zoveel werk was! Bellie, gefeliciteerd met de 36 weken! Ben jaloers Afspraken vk; fijn dat iedereen weer is goedgekeurd! MamaChantal; tas is net groot genoeg. Nou ja, daar zorg ik iig voor Ego; uk is heel erg rustig momenteel. Waarschijnlijk in slaap gevallen door het enorme gerommel van mijn darmen. Weet niet wat ik heb vandaag, maar ren wat af naar de wc! Zal zo even rustig gaan liggen, kijken of er dan wat beweging in die kleine zit.
Anna, fijn dat je even hebt kunnen slapen. Spannend bij jou... ik duim voor je!!! marlous gefeliciteerd met Thom! Wat heb je voor traktaties gemaakt? Frummel wat is Jace toch een poepie! Al net zo'n knapperd als z'n broer! Vannacht weer bagger geslapen, vandaar dat ik om 03:00 maar even op zp zat . Moet me er maar bij neerleggen, dat had ik toen ik zwanger was van Julie ook heel erg. Toen ben ik in die laatste weken heel wijs geworden door alle nachten Discovery . Zelfs mijn vliezen zijn toen voor Dicovery gebroken haha ! Ga dalijk maar even een roze wasje aanzetten, is dat ook weer gedaan.
hier staat de was ook al aan, zo effe eten en dan boven beginnen. veel harde buiken vandaag,dus rustig aan
OMG, ik kom er net achter dat Ro en ik morgen 8 jaar samen zijn... was ik een beetje vergeten en nu kreeg ik een melding van Greetz, die datum had ik daar opgeslagen. Oh wat erg schaam schaam . Hmz, nu moet ik nog even snel wat verzinnen. Heb eigenlijk niet zo'n zin om naar de stad te gaan vanmiddag . Iemand een ander leuk ideetje?
Miffy, heel simpel dit keer... Van die lange stokjes met een molentje aan de bovenkant met om en om aarbeien en reepje opgerolde pannenkoek. En nog een paar met meloen ipv aarbei. Alles op in 2 halve bollen gestoken, op zo'n papieren taartplateau van de hema. Doorzichtige folie erover, lint en ballonnen en zo vond ik het voor deze keer goed. Normaal ben ik zo'n te fanatieke moeder wat traktaties betreft... dus dit viel mee
Strik om je buik en (.)(.) en een leuke avond hebben?? Mag ie je uitpakken! Ik moet eigenlijk ook een wasje draaien en 1 opvouwen. Heb er alleen zo geen zin in. Morgen is er weer een dag
Hier ook nergens zin in vandaag. Heb net wel even gestofzuigd en wil zo nog even een dweil er doorheen gooien, maar voor de rest ga ik ook helemaal niks doen!
Haha, dan is 'ie bang dat de baby al komt ! En dat kan nog niet volgens hem, want hij moet eerst de tuin afhebben. ja hoor schat, ik hou haar wel binnen tot jij de tuin afhebt
Rol bijna van de bank! Maar uhh, jij kunt hem toch ook verwennen? Daar hoeft de baby niet van te schrikken Als je de baby binnen moet houden tot de tuin klaar is heb je straks een olifanten-dracht
Marloes Ik zou zeggen: bel m ff! Maar ja, als je telefoon uit is gaat dat wat moeilijk (tenzij je ook een vaste lijn hebt)
Hoi iedereen, ik meld me weer even! Wil steeds bijlezen maar het ontbreekt me aan de moed om alles bij te houden Anna, jeetje wat schrikken! Hoe gaat het inmiddels? Danitjuh fijn dat het zo goed gaat met Ismail! Frummel, echt een schatje is het Mag Jace al bijna naar huis? Schildje, wat leuk de kermis! Krijgen de kindjes daar echt vakantie voor? Wat een luxe! Mamatien veel succes met je laatste werkweekje, heerlijk dat je straks lekker verlof hebt! Marloes, gefeliciteerd met je zoontje! Die traktatie klinkt trouwens erg ingewikkeld al, ben benieuwd wat je dan normaal gesproken in elkaar knutselt!? MNM succes met de sleuteloverdracht, en wat fijn dat je even hebt kunnen slapen. Dat zul je wel heel hard nodig hebben gehad. Henrieke en Zonnebeertje, rommelt het daar ook al!? Hier ook al veel last van voorweeen, niet fijn vooral als je wilt slapen maarja.. nog een paar weekjes volhouden. En ziekenhuistas alvast klaarzetten is geen verkeerd idee, het kan er maar vast staan he. Toen ik met 28 weken halsoverkop naar het ziekenhuis moest was ik zo blij dat het al klaar stond, kon op dat moment echt niet helder nadenken. Nu weer opnieuw ingepakt met lijstje erbij zodat we niets kunnen vergeten. Kaatje, heerlijk he zo rustig aan kunnen doen! Mamachantal; misschien teveel op je arm gelegen? Soms slaap ik er ook op en dan voelt hetdaarna nog urenlang verdoofd aan. fightforlove; fijn dat je hulp hebt in het huishouden, scheelt toch weer een hoop werk en inspanning! Belliebel, gefeliciteerd met de 36 weken! Dat kleine minder beweegt is hopelijk nog geen aankondiging van bevalling, nog een weekje wachten hoor op zijn minst! Succes morgen bij de groeiecho! Marleen, fijn dat alles goed was bij de controle Miffy, ook al slecht slapen Haha discovery is echt perfect om in het holst van de nacht te kijken Gelukkig maar dat je de datum op had geslagen Ben heel slecht in het verzinnen van kado's dus ik kan je niet verder helpen ben ik bang zo volgens mij ben ik aardig bij.. hehe! Wat zijn er een hoop juli dames waarbij het al rommelt! Aan de ene kant schrik ik ervan maar aan de andere kant is het over nog geen maand ook al juli, dus voor sommigen is het ook vrij normaal natuurlijk Hier nog wel veel harde buiken maar het is weer iets gezakt in vergelijking met vorige week gelukkig. Hopelijk trek ik die drie weken nog even door! Heb dit weekend de babykamer afgemaakt, heb de foto's online gezet op mijn blog (zie contactinformatie), ben er heel blij mee! En zo gerustgesteld dat het eindelijk af is!
Henrieke, als je echt het idee hebt dat je haar niet goed voelt zou ik voor de zekerheid bellen. In princiepe moet je hem/haar echt wel 2 a 3 keer per dag goed voelen. Hier is ze op zich ook wel uren rustig maar voel haar vaak in de ochtend en avond wel even goed bewegen
ik leef nog!!!!! heb het snikheet. raam mag niet open. mag het bed niet uit.mheb warme kruik voor me rug. (die doet echt TE pijn zeg maar) als ik lig is het rustig totdat ik moet staan. krijg begeleiding mee naar de wc. verder lig ik alleen op een kamer..... ik ken het woord rust echt niet....maar och hoor zelfs de vogels!!!
Waarom mag het raam niet open ? brak zeg. Zeker met zo'n warme kruik in je rug.Maar je krijgt dus wel weer weeën als je gaat staan ? en controleren ze je ontsluiting nog af en toe ?
pff Anna wat een ramp, ik ken het (op de weeen na dan).. Hele ziekenhuisgebeuren is echt verschrikkelijk. Hopelijk wordt je snel een handje geholpen of houdt het anders op, zo is het niks!
Uk beweegt wel, maar meer alsof hij/zij even wat beter gaat liggen. Het echte draaien en woelen heb ik nog niet gehad. Denk dat ik de avond af wacht. Na het eten zijn we meestal wat actiever. edit: terwijl ik dit typ krijg ik me toch een schop! Om daarna gelijk weer rustig te zijn.... Niet gedacht dat ik zo zou hopen op even een flinke trappartij