Mag je niet lopen omdat ze bang zijn dat het door zet ? Volgens mij maak ik weer een foutje Heb nu voor levi kot aangevraagd,en mijn toetsingsinkomen van 2010 doorgegeven, maar over 2011 ga ik natuurlijk minder verdienen omdat ik van mij tot oktober sowieso een uitkering krijg. en dan nog maar afwachten of ik per 1 oktober werk vind. Zal ik dan een lager toetsingsinkomen moeten doorgeven ? want anders moet ik zeker bij betalen volgend jaar
als je een hoger toetsingsinkomen heb ingevuld,krijg je geld terug van hun lijkt mij als je minder verdient.. je kan al wel opgeven voor kinderdagverblijf, daar moet je je nu al voor inschrijven.
Ohhh en hoe hoger je toetsingsinkomen des te minder je aan kot krijgt. Dus je kan beter iets te hoog zetten dan te laag.
o ja ik krjig natuurlijk geld terug als ik hoger inschat. laat maar Kinderopvang is idd al geregeld. Heb ook al toezegging gehad voor beide kids op 2 vaste dagen.
hihi maar weet jij toevallig of je voor beide dan toeslag krijgt? ik dacht dat je maar max 5 euro per uur kreeg,ongeacht aantal kids? (weet niet zeker hoor!! nog niet uitgezocht)
Nee hoor als het goed is krijg je gewoon per kind een x bedrag per uur vergoed. Heb het even nagekeken door een proefberekening te maken, en krijg voor beide kinderen toeslag. voor tweede kind zelfs meer als voor het eerste
chantal: toevallig heb ik dit vorige week allemaal uitgezocht. Maar voor je 2e kind krijg je veel meer vergoed dan voor je eerste. Wij komen uit op 157 euro per maand, 2 kinderen 3 dagen per week.
Ha dames! Ik heb jullie vreselijk verwaarloosd... sorry... Eerst de laatste weken op het werk, wat een drukte! en daarna zijn we heerlijk een week naar Friesland geweest. Was echt heel fijn om eens wat anders te zien dan ons appartement, het park en de supermarkt. Nu is het grote aftellen begonnen, en het lijkt of iedereen nog langs wil komen om de buik te zien! Ik begin het behoorlijk zat te worden, maar ja... de kleine bepaalt zelf wanneer ze komt he... Ik las dat Danitjuh is bevallen, gefeliciteerd! Uiteindelijk nog wat vroeg, maar niet zo eng vroeg als eerst dreigde. Alles goed? Sherry, ja ik leef nog. Heb alleen geen puf gehad om achter de pc te duiken... Lig vaak met de beentjes omhoog, heb totaal geen energie en wordt bont en blauw getrapt... Ik heb ook geen bladzij terug gelezen, ik had er ongeveer 260 gemist... Meiden, ik zal mijn best doe naf en toe aan te waaien, maar zit weinig achter de pc... Maar ben jullie zeker niet vergeten!
Mijn hemel ben zo vreselijk misselijk! Vandaag alleen een stukje ontbijtkoek en een klein banaantje kunnen eten. En melk gedronken, daar had ik wel zin in. *ben nu in tussentijd al naar toilet gerend, moest weer (gal) spugen. Jakkie! Sorry voor de onsmakelijkheid, maar voel me er best beroerd bij.
Miffy, vervelend! Ik moet juist voldoende eten om niet misselijker te worden. Een plakje witbrood wil nog wel eens helpen. Kwark soms ook. Meestal word je op een lege maag juist misselijk, dus probeer toch iets meer te eten. (Wat makkelijker gezegd is dan gedaan. Ik weet het maar al te goed helaas)
neeeeee, gelukkig voor alle kindjes en het kind wat de meeste uren maakt is het duurst. Voor de 2e,3e etc... krijg je, nu nog, veel meer vergoed
He Marlous, ik vroeg vorige week idd al waar je was...maar je bent er weer!!! Niet alleen Danitjuh is bevallen, ook Frummel van Jace, en Angiebaby van Djena!
Marlous, leuk dat je weer even komt kijken.vroeg me al af of je niet stiekem bevallen was haha. Ja jij schiet nu behoorlijk op he En maar denken dat jij de eerste mama zou zijn die zou bevallen van het groepje. Miffy,beterschap. idd je maag even rust gunnen en dan beginnen met kleine slokjes water en wat vloeibaar eten als vla ofzo. Als je maag dat eenmaal binnen houdt moet de rest ook lukken
@Luca2504, hier krijgen ze een hkp vakantie. Dit is Hemelvaart, kermis en pinksteren. @Frummel dat is zeker balen dat hij is afgevallen.
Marloes, ja ik ben ook helemaal weg van pip! Had er ook graag stoffen van gescoord maar die vind ik nergens (geen grote lappen tenminste). Schildje, ohja natuurlijk we zitten in de veel-vrije-dagen-periode ben een beetje wereldvreemd geworden, kom het huis niet meer uit dus ben totaal de weg kwijt Miffy, beterschap..
Heey meiden Zo ik heb bij gelezen.. was weer aardig wat geschreven @anna, jeetje meis, jij ook al bezig!! Hopelijk zet het of snel door of stopt het helemaal. Sterkte! dikke knuff!! @mnm, bij jou gelukkig weer wat beter allemaal, fijn zeg! En huis schiet nu lekker op, grappig dat zwaaien met Neia. @frummel, lieve foto zeg! oh wat jammer dat hij is afgevallen.. Hopelijk gaat hij snel weer aankomen. @dani, fijn dat het allemaal zo goed gaat, lekker hoor! Ben benieuwd wanneer hij ongeveer naar huis mag. @dames die naar de vk waren, fijn dat alles weer goed was! @baby weinig voelen, hier ook een paar dagen gehad, maar inmiddels is hij weer wat actiever. @marloes, gefeliciteerd met je zoontje! @wupje, jeetje voor jou ook schrikken, gelukkig was alles gewoon goed. @bellie, jippie 36 weken alweer!!! @miffy, beterschap! Hier enorme last van nesteldrang, geloof dat nu zo een beetje alles wel gedaan is Ben blij dat het ook wat minder warm is.
Hier wil ik van alles maar geen fut. Levi slaapt ook niet meer tussen de middag dus moet het schilderen tot donderdag uitstellen ( dan is hij bij smoeder ) Net wel de kozijnen geschuurd en afgenomen. van de week in de grond gezet dus kan ik donderdag aflakken. Vandaag ook een lijstje opgehangen voor Ferry met telefoonnummers van de vk en kraamzorg. En wat hij nog moet pakken voor in mijn vluchttas ( kleertjes, portemonee etc )
ooohh gelukkig maar!! had al wel wat met mn gastouder geregeld hoor, maar dat hoeft dan gelukkig niet! wat eten jullie vandaag?? ik ben soep aan t maken, beetje van mezelf en beetje van maggi met pistoletjes erbij en kruidenboter.. jamelie ook weer blij