Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    die wordt ook niet los verkocht. De meeste kopen dan een dekbedovertrek en maken hier andere dingen van

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    whahaha bekende verhalen ;) maar kinderen kunnen ook heel leuk zijn hoor :p
    Celeno komt ook steeds vaker met van die bijdehante opmerkingen haha

Laatst was er een tekenfilm over kerstmis, vraagt hij of het al kerstmis is.
    Ik zo nee, dat duurt nog heel lang, dat is als het koud is en gaat sneeuwen en nu wordt het eerst zomer, dan is het warm.
    Zegt hij, oh dan begrijp ik het nu :D
    (en dan ook vooral de manier waarop ze dat dan zeggen he)

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedenavond meiden!
    Hoor hier aantal mensen klagen over de warmte.. Waar wonen jullie? Bij mij is helemaal geen warmte :(

Hier bietjes met gehaktbal op, lekker Hollands :)
    Zit nu met mn nagels in de lak haha, dus voorzichtig typen :)

Vriendlief en ik zaten even te rekenen hoeveel we per maand moeten sparen voor die kleine, ook ivm later (studie enzo..) Sparen jullie al voor jullie kids, of gaan jullie starten als de baby geboren is? En met hoeveel?
    Ik vind het best lastig.. Wij zaten zelf te denken aan 50 euro per maand..

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @frummel, ah wat super goed van Jace, gaat goed vooruit zo!
    Lekker hoor!
    Leuke kadootjes!
    En wat kunnen ze heerlijk eigenwijs zijn he, vooral idd als ze ergens last van hebben :p

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

sparen: hier eerst 25 euro p/maand ivm ontslag van manlief i.v.m. resessie, zometeen eerst frummel 2 ook 25 p/maand en als t dan finacieel beter gaat hopelijk wat meer t.z.t.

anna hier ook benieuwd hoe t met je is!

zometeen naar vk benieuwd of kleine goed gedraaid is...

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha herkenbaar ! Levi was vandaag aan het kleien en wilde graag schilderen voor moederdag ( het is hier nog steeds iedere dag moederdag haha ) dus ik zei dat hij dan eerst zijn klei op moest ruimen. Schuift alles op één hoop op de tafel en vraagt heel serieus "mam wat vind je er van? " haha

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sherry, groot gelijk. Maar kans dat ze niet eens naar boven wil hoor. Hier zijn ze bij Levi ook niet boven geweest

Frummel, super dat het eten nu zo goed ging met Jace ! Leuk cadeau van Danny zijn werk

mamachantal, hoop dat ze nog even blijft zitten.

Sparen Hier helaas niet heel veel budget om te sparen.Sparen 20 euro per maand voor Levi. Gooien kleingeld in zijn spaarpot en legen die op zijn rekening. Als we een keer geld over hebben gaat het ook daarheen.
    Levi wordt in sept. 3 en heeft nu 735 euro op zijn rekening. Stukken meer als mij haha

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Zit ff rtl nieuws te kijken.. Kinderopvang gaat echt mega veel duurder worden komende jaren.. op www.rtlnieuws.nl staat het allemaal berekend.. Beetje jammer weer..

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Sparen......nog niet over nagedacht. Komt wel, eerst maar eens op de wereld zetten lijkt me;).

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    En dan willen ze zo graag de moeders weer aan het werk hebben. Nou dat wordt dus full time werken omdat je anders de opvang niet kan betalen. Heel logisch

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Juist ;)
    Hebben voor Levi een regenboog rekening geopend toen hij een paar weekjes oud was.

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kinderopvang: Tsja daarom ben ik blij dat ik nu gestopt ben met werken. Ga echt niet me nest uitkomen voor dat ieni mini beetje wat ik overhou dan.. Omdat Danny veel verdient betalen wij echt mega veel aan kinderopvang. 2,5 dag gastouder koste ons 370 euro.. Dat met 2 kinderen? Nou nee:D

Sparen: Hier sparen we de kinderbijslag.. Als we die gebruiken voor iets anders dan sparen we 50 euro p maand. Afgelopen x hebben we bv van de kinderbijslag een nieuwe autostoel voor dex gekocht.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off. Ga zo lekker naar boven. GTST, CSI en Bones kijken. Even lekker bedhangen dus.
    Tot morgen !

Anna, niet stiekem bevallen he ;) Zowel. Succes !

Frummel, ik zou het ook wel weten hoor als ik het me kon permiteren.Helaas moet ik hier werken om rond te komen.

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @kaatje, ja echt geweldig die uitspraken, ik kan af en toe echt dubbel liggen.

@sparen, voor celeno sparen we 100 per maand.

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hier verdienen we ook niet superveel, maar betaalden ook ruim 200 euro zelf voor 1 dagje kdv voor 2 kids!!
    best veel! ik was ook te veel kwijt aan kdv en reiskosten, zeker 500 euro per maand! daarom ook 1 dag minder gaan werken.

hier ook vies benauwd trouwens! mag van mij wel weer een graag of 20 zijn.

vraagje: ik heb al de hele dag om de paar min. een harde buik, en constant een mestruatiepijn in mijn onderbuik, ook regelmatig krampen in mijn onderrug.
    Ik herken het niet als weeen, maar zeker ook niet al voorweeen.
    Iemand een idee?

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    ik was nog niet van plan om te bevallen. de weeen komen ommd 30 minuten. zolang het niet korter gaat is er iks aan de hand.

z9nnebeertje, ik zou even de vk bellen

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja? is dat niet gek?

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

Zonnebeertje: ik zou ook voor de zekerheid even bellen.. het is je 3e dus de eerste weeën hoef je echt niet zo duidelijk te voelen.. De eerste 3cm voelde hier ook als menstruatie pijn..

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tja, en dan willen ze ook nog dat vrouwen blijven werken!

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Nou, ben maar even op bed gaan liggen. Voel me onwijs beroerd! Het is een wonder dat mn eten binnen is gebleven. Geen idee wat ik heb, maar voel me de laatste dagen al niet helemaal lekker. Of het weer gewoon misselijkheid is of een virus, geen idee. Vind het iig irritant. Kost al mn energie, dat kleine beetje dat ik nog had. Bovendien eet ik ook weer wat minder. Heb gewoon geen trek. Eet nog wel, maar iedere keer ongeveer de helft van wat ik normaal had.

Gelukkig was de beeb weer even lekker actief, dus maak me daar geen zorgen meer om.

Voel me nu alleen beetje verloren :) tv maakt me misselijker, laptop maakt me misselijker, een boek lezen kan ik al sinds het begin van de zwangerschap niet meer en als ik nu ga slapen dan lig ik de halve nacht weer wakker. Dus... Wat te doen? Zat met de kat te spelen, maar die is zojuist in slaap gevallen.

Deel Deze Pagina