ik heb ook een kat,en denk ook dat die dat een heerlijk plekje gaat vinden ja denk dat ik hem van de week maar alvast opzet, en dan ballonnen erin leggen zodat die er niet inkan? zoiets had ik ergens gelezen,dat ze dan leren er niet in te mogen
Zo, weer een wasje gedraaid en opgehangen. Nu weet ik weer hoe klein dat babyspul is, je blijft ophangen . Dalijk Julie ophalen van het KDV, die gaat nu in mijn laatste weekjes een extra ochtend op dinsdag, wel fijn, dan kan mama nog een paar uurtjes slaap inhalen . Slapen blijft ellende, vannacht pas om 04:30 in slaap gevallen, tot 06:30 want toen werd die blonde tuinkabouter van ons wakker... Dus vanochtend nog een paar uur gepakt, vreemd genoeg slaap ik dan wel redelijk. Heb ff snel bijgelezen. Hoop dat het met de baby van Angie snel weer beter gaat! marloes, ben benieuwd naar je behangetje! Wel foto he! Kleertjes voor babyborn: weet iemand of voor die kleine babyborn (my little babyborn) ook losse kleertjes te koop zijn? Heb hier stad en land afgelopen maar nergens te krijgen. Julie's pop Gigi gaat al een tijdje naakt door haar poppenleven omdat de kleertjes die erbij hoorden zo afgetaaid zijn
Kat en box: De mijne zal er niet zo snel ingaan. Sowieso hoeft ze het maar 1x te proberen. De plantenspuit staat al klaar. Maar 's nachts kan ze er niet bij, dus kan het in het begin prima in de gaten houden. Maar de kat is wel de reden dat de box nu al staat. Kan ze er aan wennen en is het niet opeens iets nieuws, samen met de baby.
Ballonnen is idd heel goed idee! Dat ga ik proberen haha! Plantenspuit heeft bij mijn katten helaas geen zin. Die zijn hardleers Ik ga volgende week de box neerzetten, ook ivm de katten.. Hij staat nu in de slaapkamer, maar wil dat de katten er aan kunnen wennen.. (en nu ben ik nog aan het werk, dan weet ik zeker dat het fout gaat als ik er niet ben haha)
Wij hebben nu geen katten meer maar hadden ze wel toen Kyano geboren werd. Wij hebben toen ook een week of 4 vooraf de box opgezet en eigenlijk met plantenspuit was al gauw duidelijk dat ze er niet in mochten. Toch hadden ze ook wel hun sneaky momentjes dat ze er gauw inkropen want dat ligt natuurlijk heerlijk warm en zacht. Op een gegeven moment kwam ik zelfs terug van de wc, lag de zwarte kater naast Kyano in de box. Ik schrok wel maar Kyano kon het goed hebben en was toen ook al wat ouder, het zag eigenlijk heel schattig uit.
Frummel: wat balen zeg dat Danny weer moet werken!! kan hij geen zorgverlof opnemen? Hier beginnen de harde buiken weer, en is weer pijnlijk, als een menstruatie maar dan ietsjepietje erger, zit ook weer in mijn rug... Hoop niet dat dit zo 4 weken door gaat!! net nog even snel klossen gehaald en nog wat flesjes voor mijn kolf, en meteen maar de Calma fles van Medela meegenomen, schijnt een super ding te zijn voor bv kindjes, en aangezien Tygo een flesweigeraar was ga ik dit graag proberen! Ook nog lekschilden meegenomen, un je de voeding die je lekt opvangen ipv in een doekje.
katten houden toch ook niet van aluminiumfolie...dus dat zou je nog onder de ballonnen kunnen leggen. Mamatien, vergeet de kinderwagenbak ook niet... dat is ook een lekker plekje voor de kat oooh, ik ben blij haha... Gisteren een lakentje met naam besteld bij borduurderie.nl . Kreeg ik in eerste instantie een mailtje terug dat ze het pas na 23 juni zou gaan maken... gemaild dat ik 1 juli uitgerekend ben en nu heeft ze het vandaag al gemaakt en gaat het op de post
ja veel he! Heb je geen foto van het lakentje? k heb net voor de 2e keer een houten kroon binnen van houtenlabel, alleen is hij weer kapot!! anders storten ze maar geld terug of zo! schiet niet echt op zo, haha
Jeeeej anna, lekker naar huis toe. Is toch veel en veel beter dan in zo'n ziekenhuis! Ik ga er over een 3 kwartier van tussen. Ben toch wel weer wat zenuwachtig voor de echo whaha. Hoewel ik er wel vertrouwen in heb dat het goed zit hoor! Het is toch altijd wel spannend hoe ze ligt en of alles er nog goed uit ziet! Manlief kan helaas niet mee, wel balen, want had hem er graag bij gehad! Afijn, komt ook wel weer goed. Zit nu bij mijn ouders en Dinand ligt lekker te slapen. Zag het niet zo zitten om hem mee te moeten slepen naar het ziekenhuis! Tot vanavond allemaal!
Anna fijn dat je naar huis mag. Ik neem aan dat de ontsluiting niet meer is geworden. Frummel ik kan me goed voorstellen dat je het niet fijn vindt dat Danny weer moet gaan werken. Maar zorgverlof geen optie? Zonnebeertje balen dat hij weer kapot geleverd wordt! Ik zou ook mijn geld terugvragen. Bellie balen dat je alleen moet! Maar veel plezier met beebkijken!!! Ik lees veel dames met voorweeen en krampen. Hier af en toe en harde buik en daar blijft het bij. Wel hele beurse bovenbuik. Ik hoop dat ze snel een beetje verder indaalt dan zit ze niet meer zo tegen mijn ribben. Zo nu staan kantoor, badkamer en zolder nog op de planning en wat ieniemienie dingen in de babykamer. En dan ben ik klaar! (vluchttas moet ik niet vergeten! En ik wil nog een bevalplan schrijven)
zit de kroon niet in zo'n bubbeltjes envelop. Ik verstuur de houten letters altijd in zo'n envelop en nog nooit iets kapot aangekomen gelukkig. foto van het lakentje... hmmmm over een week of 4
Hoihoi! Alles bijgelezen, maar geen puf om te reageren. Ben wat misselijk, druk kind in mijn buik en een drukkend gevoel onder in mijn buik. Verder erg moe. En pissig. Marcel moest vanmiddag richting werk en Jara naar de peuter. Nou kan ie niet even Jara in de auto zetten, zijn collega ophalen en dan Jara langs de peuter brengen. Wat is daar nou het probleem van???? Dat die (hele onozele) collega even 5 minuten in de auto moet wachten? Kan ik dus 2x op en neer naar de peuter. Op zich helemaal geen probleem hoor, maar ik hou er niet van als mensen zo moeilijk doen. Anna Fijn dat je naar huis kan meid! Rustig aan hoor, en geen avondvierdaagse lopen deze week Oja gisteravond de intake van de kraamzorg gehad. Leuk mens, we krijgen waarschijnlijk de kraamverzorster die we bij Jara hadden en anders die hier gisteravond was. Weet dus eigenlijk nu al dat we het leuk gaan hebben!
fijn dat je naar huis mag anna! zo, ben druk aan de poets hier..haha ineens moet alles schoon en opgeruimd zijn. k3 staat hard aan jamelie is me aan het helpen op haar kamertje.. ons kamer is al gedaan, zelfs mn kledingkast uitgezocht. nu jamelie dr kamer even goed doen, wil nog even een tafeltje +2 stoeltjes schuren, maar niet vandaag, en dan leuk kleurtje geven. en haar bed moet nog even omgebouwd worden tot half-hoogslaper. taak voor manlief van t weekend. en badkamer moet ik nog een klein beetje doen, dan is boven weer goed, en ken ik beneden nog verder. Heb besloten dat ik tot 4u wat doe en dan boodschappies ga doen enzo en even naar speeltuin ga. Morgen weer naar zh toe,naar verpleegkundig spreekuur en weer controle bij de gyn!
ik snap dat ook niet Marleen... wat maakt zo'n man het nou uit om ff te wachten. Mijn man komt, als hij naar z'n werk gaat ook langs het kdv, dus als baby geboren is, brengt hij de kindjes weg. Is dan wel 5 min te laat op z'n werk, maar daar maken zijn bazen gelukkig geen probleem van. Zo, goed bezig Chantal!!! Onze kast (vooral mijn deel) zou ik ook eens goed moeten opruimen... maar dat komt vast nog wel een keer.