Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

goedemorgen meiden,nou met hubby alles goed hoor!waarsch is hij op de bankleuning gaan zitten om de katten te aaien en toen in slaap gevallen en eraf gekletterd met zn hoofd tegen muur/wijnflessenrek.. ik heb gelukkig ook nog aardig geslapen.. nu alleen buikkrampen :(

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Morgen

Mamatien haha mannen zucht
    Frummel veel plezier bij de shoot
    Verzorgingsproducten zwitsal en van de action dat ruikt ook erg lekker

Voor de rest is er niets blijven hangen sorry

M'n vriendin is aan het werk en komt vanavond hier nog eten en dr hondje ophalen ze wil niet thuis zijn hoop dat haar ex vrijwillig z'n spullen pakt

Net al aan de poets geweest zo ff babywas opvouwen dan hoef ik alleen nog maar het 1 e pakje uit te wassen!

Ga zo shoppen in Rotterdam dus ga ff nog wat dingetjes hier doen en heb zon zin in de Mac erg hè

Fijne dag iedereen!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig valt het mee met hem.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goedemorgen allemaal!

Heb wel alles doorgelezen, maar ben de helft alweer vergeten. Zal even proberen te reageren tot zover iknog weet hihi:p.

Anna: Ach jee meid, waarom heeft hij zijn spullen uit het dakraam gegooid? Je gaat niet zelf het dak op hoor! Veel te gevaarlijk! Is er iemand (je moeder bv.) die je kan helpen in bijv. het weekend? Je moet ook echt een beetje op jezelf letten hoor, het is allemaal niet niks om een alleenstaande moeder te zijn van 2 kindjes! Maar meid, je doet het ontzettend goed en ik heb echt bewondering voor je! Hele dikke knuffel!

Frummel: veel plezier op de shoot vandaag!

MNM: Gefeliciteerd met Neia haar verjaardag:D.

Sherry: Ieeee best wel een beetje scary dus met alleen een zijl over je dak heen! Is het nog droog gebleven?

Mamatien: hihi, hier is manlief welgeteld 1 keer dronken, naja dronken, je kunt het best goed bezopen noemen. Hij moest gigantisch nodig plassen. Ik hem bij een boom geplaatst en zijn ding laten doen. 10 minuten later staat hij er nog. Ik zeg: ben je nou al een keer klaar? NEE, ik moet nog beginnen. Hij was dus te dronken om te kunnen plassen whahaha:p. Hij wilde niet bij mij achterop de fiets, ik moest zijn ouders maar bellen. Zijn vader is hem uiteindelijk komen halen. Ik naast hem gezeten in de auto met een emmer onder zijn hoofd. Bij thuiskomst knalde hij met zijn hoofd tegen de deurpost aan. Snee in zijn hoofd! Meneer is het logeerbed ingedoken. 6 uur later, meneer wordt wakker, heeft nergens last van, hij moest alleen nog steeds plassen. Nou hij heeft wel 5 minuten achter elkaar staan plassen. Jeminee zeg! Is je mannetje al wakker? Hij zal wel een enorme kater en nadorst hebben!

Edit: nu ben ik het echt allemaal kwijt, schoonvader heeft Dinand ontvoert hihi:p. Die kwam dus tussendoor even binnenvallen. Heb ik mooi even een paar uurtjes voor mezelf:D!

@ hier: Alles goed! Gistermiddag vrienden op bezoek gehad met hun dochtertje van 18 maanden. Was gezellig. 's Avonds een heerlijke aardbei milkshake gemaakt *jummie*. En daarna lekker nutteloos op de bak gehangen samen met manlief. Vandaag verder geen plannen. Manlief is werken, Dinand met opa mee, en ik zit lekker home alone thuis:p. Is ook wel eens lekker!

Ah Dinand werd vannacht trouwens helemaal overstuur wakker, echt krijsen (mannetje en ik zaten echt meteen rechtop in bed, zo hadden we hem nog niet eerder gehoord!) Zat zijn voetje klem tussen de spijlen van het bed! Hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, geen idee, maar weet wel dat hij eerder vannacht al even wakker was. Ik hoorde heb poesje mauw neuriën namelijk hihi:p. Maar na hem getroost te hebben en hem wat te drinken hebben gegeven was het ook weer over en is hij lekker verder gaan slapen!

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    *zwaai*
    hier vandaag korte mette houden met de oudste. Kleding is van zijn kamer, speelgoed etc... en vandaag mag hij in zijn ondergoed lopen en alleen boekjes lezen. Verder is het even helemaal afgelopen...

Hier druk met de was en het huishouden... (buiten om kapot moe zijn!) Morgen naar Texel maar om eerlijk te zijn... heb ik er nog niet zo heel veel zin in... verlang eerder naar een nachtrust en uitslapen.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanochtend even een uurtje wezen vissen met Ferry en Levi. Stond helaas een hoop wind en toen ging het nog regenen ook. Toch een paar kleine visjes gevangen.
    Levi vond het helemaal leuk :)

Anna, hoop dat de kids door de verandering van omgeving in Texel even lekker slapen en jij ook wat kunt bijtanken

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    ik hoop het ook...

de oudste zegt al: Ik heb me kleren op het dak gegooit omdat papa weg ging.

Verklaard een heleboel. Blij dat hij iets zegt.

Zo dan de was moet nog gestreken worden zucht... Vanavond de tassen inpakken etc... ben wel erg moe...

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, zijn manier dus om met zijn emoties om te gaan,maar ja niet de meest handige manier.
    Kun je hem niet zo'n kinder boksbal geven ? Kan hij iig zijn frustraties kwijt zonder jou extra werk te bezorgen

9. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    daar zit ik ook al aan te denken.

Hij kan ook niet met zijn emoties overweg. En dan altijd dingen doen wat gewoon echt niet mag. Niet echt handig maar zo zit hij in elkaar.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    is creatieve of speltherapie misschien iets voor hem?

heb je trouwens een broer? of een andere man in je omgeving, die hij kan vertrouwen en waar hij bv echte mannen/jongens dingen mee kan doen.
    Keer lekker stoeien, voetballen, vissen, klussen etc...

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Annab: dikke knuffel!! lastig hoor, vooral als je het allemaal alleen moet doen!!

Frummel: wat vind ik het erg zeg dat er geen zaak komt :(
    bah bah, da dat gewoon zomaar kan...
    Moeilijk om dan geen eigen rechter te spelen! weet niet of ik me wel in zou kunnen houden!
    Gaaf dat jullie je kinderwagen opgehaald hebben! ben benieuwd of hij bevalt!

mamatien: mannen en drinken...
    gelukkig gaat het weer goed!

Mijn vriendinnetje is vanmorgen bevallen!!!! haar man is een vriend van mijn man, en die zei het gisteravond al, dus ik zat al een beetje te wachten, hihi
    ze was vandaag 39wk, dus mooi op tijd.
    Ga natuurlijk snel kijken!!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Leuk Zonnebeertje!! Is het een jongen of een meisje?

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    leuk zonnebeertje, hoe heet hij/zij? :D

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    pff heb echt geen energie vandaag.. heb vannochtend wel uitgeslapen.. maar zou zo weer terug mn bedje in kunnen.
    heb al wel eten gemaakt voor vanavond.. en zo denk maar wasje aanzetten.

Doen jullie trouwens babykleertjes in de droger?? dat ken toch wel?

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Babykleertjes kunnen best in de droger hoor! Ben er zelf alleen niet zo'n fan van. Sowieso ga ik de babykleertjes allemaal strijken. Rompertjes en dergelijke gooi ik wel in de droger hoor, anders ben ik een week bezig met het strijken alleen al hihi:p. Als dat dan uit de droger komt meteen opvouwen om kreuken te voorkomen hihi:p.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Eten: Ik ga zo maar eens groente snijden. Heb courgette, prei, bosui, paprika, wortel, ui en champignons. Ga ik straks lekker wokken. Kipkluifjes erbij en gebakken aardappeltjes.

Ga zo eerst eens een mannetje uit bed plukken voordat hij een gat in de dag slaapt en vanavond heel lang wakker is!

Anna: Hopelijk knap je er een beetje van op om er even uit te zijn! Meestal zijn kinderen moeier als ze in een andere omgeving zijn! Let wel een beetje op jezelf he meisie! Dikke knuffel!

17. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hier ben ik ook dan weer eens, gisteren gewoon de tijd amper gevonden!
    Kladblokje geopend en eens 'even' reageren op alles ;)

@Frummel: Vriend is altijd wel zo lief! Doet eigenlijk als ik er nu zo eens bij stilsta wel wekelijks van die acties :D
    Van jouw bevallingsverhaal krijg ik nog meer schrik :D
    Geen persweeën en dan zo flink inscheuren, brrrr!
    Ben al benieuwd naar de foto's van het afgewerkte kamertje ;)
    Jij ook weer goed geshopt gisteren lees ik zo :D
    Verder snap ik echt niet dat ze het zomaar laten met die daders :( Kunnen ze ongestraft verder doen en zoals je zelf al zegt hun 'aanpak' aanpassen omdat ze het nu dus ook weten...
    Knuffel!

EN vandaag héél veel plezier met je shoot!

@Marleen: Ik poets meteen vanaf ik uit bed kom en ben meestal zo snel klaar dat ik overdag gewoon niks meer kan poetsen. 'S avonds ruim ik op en poets ik de kleine dingen terug die terug vuil zijn na het thuiskomen van de 2 mannen :D Daarom poets ik dus 's avonds ook ;)
    & jij ook al verlof! Geniet ervan meid! En wat lief van die bos bloemen!

@Wupje: Klonk als een gezellige 1e verlofdag, lekker rustig!

@MNM: Afspreken met vriendinnen gaat hier al wat moeilijker, meeste studeren nog van mijn leeftijd ;) Met mijn moeder heb ik wel een normale band maar niet m te zeggen dat ik daar zomaar even hele dagen mee vol kan kletsen en met smoeder ben ik blij dat ik die niet in de buurt heb (heb een hekel aan der :D). Shoppen zou ik inderdaad wel alle dagen willen doen, maar hou het geld nu wat opzij voor onze midweek centerparks in juni voor zoonlief die dan eens uit zijn dak mag gaan en we hebben eigenlijk al 2 volle commodes en een kast vol met kleding voor de baby *bloos*
    Ach, ik hou me elke dag uiteindelijk wel met iets bezig hoor! ;)
    Aah meid en jij telkens met je slechte nachten :( mag ook wel eens beteren hé? Gelukkig gisterenmiddag wat kunnen slapen!

Maak er nog een hééééle leuke dag van met Neia! :D

@Henrieke: Zo ben ik dus ook, als de dood voor pijn die ik al ervaren heb en laat ik nu al eens bevallen zijn en nu dus inderdaad zoveel schrik hebben ervoor :D

@Patriesja: Hihi ook dat bericht gehoord dus dat de wereld ging vergaan, maar meesten stonden er neit bij stil dat het 18u in Amerika was dus hier een uur of 3 's nachts :D Maar sowieso zijn we dus niet vergaan! :D

@Pink: Klinkt inderdaad zoals frummel zegt dat ze nogal hoog zit waardoor je gewoon zelf minder lucht hebt! Hoop voor je dat ze snel daalt!

@Rono: Suuuperlief! :D

@Bellie: Hmm pannekoeken! Drukke dag dus gehad vrijdag!

@MamaChantal: Zoonlief stelt hier ook bij alles de vraag 'wasdat?' :D Ook gefeliciteerd met jullie 1e huwelijksverjaardag!
    Dat kleurloze kamertje; Heb ik hier ook af en toe! Komt gelukkig nog een muurschildering en ik ga kijken voor leuke lakentjes en decoratie ofzo ;)

@Marloes: Een schommelstoel, geurkaarsjes, fruitschaal en dat was het toch wel deze keer! Ben braaf geweest en heb me ingehouden! :D
    Foto van je mooie babydeken?

@Kikker: Hier terug gewoon alles van Zwitsel, ben zelf zooooo verslaafd aan die geur! Wij hebben zeep, bodylotion, olie, haarlotion, geurbuideltjes, zinkzalf voor het poepje,... :D

@Kaatje: Toch een gezellige middag gehad gisteren, enkel jammer niet even kunnen dutten!
    Hihi vind ik dus ook met meidenspulletjes in die opvallende kleurtjes dat ze dan in het kamertje passen :D

@Anna: Dikke knuf meid!

Hierzo: Hik van de baby voel ik goed onderin maar als ik me neerleg en men handen ook bovenaan leg voel ik duidelijk heel der lichaampje meehikken :D

Borsten: Nu lijken ze wel weer leeg te zijn :D

Vrijdag dus naar de Ikea geweest, daarna heerlijk geslapen eigenlijk en dan gisteren zoooo'n drukke dag gehad!
    's Morgens samen met vriendlief heel het huis onder handen genomen maar daarna is alles zo lekker fris en net :D
    Dan in een zalig bad geweest en tegen 12u30 kwam smoeder dan al. Moesten we Vitto klaarmaken voor zijn schoolfeestje want die moest om 14u dansen.
    Op het laatste nippertje Vitto's peter nog aan het station moeten ophalen omdat die zijn trein gemist had en anders dus het optreden miste ;)
    Daar lekker nog wat rondge'waggeld' (stond een springkasteel, draaimolen, eendjes vangen, enz..) om daarna thuis maar snel wat te eten want waarna moesten we nog om een cadeau om diezelfde avond dus naar de verjaardag van een vriendin te gaan!
    Om 24u terug thuis gekomen en ik was helemaal brak!

Poehoe! :D

18. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    gefeliciteerd zonnebeertje. 39 weken en dan al bevallen ik ben jaloers! hihi Alles goed met de kleine dame/heer? en je vriendin?

mamachantal. Balen dat je zo moe bent. hier doe ik de babykleertjes wel in de droger hoor. Paar dingetjes maar niet.

annaB fijn dat je nu wel weet waarom je zoontje het gedaan heeft. Ook al heb je er niks aan. Misschien dat je weekendje texel wel wat verbetering geeft. ff uit de vervelende sfeer. dikke knuf meid

belliebel. klinkt goed je eten voor vanavond. Hier lekker zalm gegeten met broccoli en frietjes voor de kids

trouwens over vis gesproken. Zag bij mijn vk een briefje liggen van de voedsel en waren autoriteit. Met een waarschuwing voor de voorverpakte vissen. Ze hadden steekproeven gedaan, en geloof 50% was niet door de keuring gekomen. Waren de waarden hoger dan ze mochten zijn. Aangeraden werd dus om de vis goed te verwarmen! Weet het niet precies hoe of wat. Maar voor degene die het willen weten. je kan het vast wel ff googleën. Of op hun eigen site kijken.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zonnebeertje, leuk een baby in de vriendenkring erbij !

babykleertjes-droger Ik doe het niet. krimpt toch altijd wel iets.Zeker dat extra zachte spul etc

Vis Volgens mij wordt het sowieso afgeraden om voorverpakte vis te eten. Echt alleen vers bij de visboer vandaan kan/mag

20. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hoi allemaal!!!

Druk weekendje hier!! :)
    Ga morgen weer op iedereen reageren... Nu even geen puf voor.
    Zo even m'n 'bonte' babywasje ophangen en nog een wasje strijken. Begint al lekker op te schieten!

Vraagje... Gebruikt hier iemand de Easybase voor de maxicosi?? Zoja, wat zijn jullie ervaringen er mee?
    Lijkt me super handig!!

Deel Deze Pagina