Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

FFL: altijd leuk zo'n muts.. beetje stom argument van haar.. Tuurlijk ben je blij maar daarom mag je die buik toch wel spuugzat zijn!

Pink: ik had bij declan een sluitlaken gebruikt na de bevalling(belliebandit) en had het idee dat het super hielp. Alleen nu ben ik van Jace bevallen, geen sluitlaken gebruikt en ben ik weer net zo strak haha. Dus ik twijfel nu wel of het aan het sluitlaken heeft gelegen;) Maar het kan sowieso helpen alles weer op zijn plek te krijgen. Hou er alleen wel rekening mee dat zo'n ding bloedheet is en echt niet lekker zit..

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hahaha Frummel ik had ook bijna bij mijn berichtje gezet dat mijn vraag niet voor jou geldt omdat jij zelf al zo snel herstelt en je figuur terug hebt;).

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik zwijg verder:D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Geen ervaring mee maar volgens mijn oma had vroeger iedereen het en doet het echt wonderen voor je figuur.

Jeetje nu komen de bevallingen wel steeds dichterbij he :)

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja,lekker belangrijk... Hij is van jou, ze mogen blij zijn dat ze hem zo lang hebben mogen lenen! en op MP kun je al een mooie box kopen voor 15/20 euro, doen ze dat maar lekker :p

hier net terug van ikea......
    pff veeel te veel gekocht haha, en veel te zwaar ;)
    Had 1 pak van 28 kilo, heb die maar door anderen laten tillen die ik tegen kwam, en in de auto heb ik hem wel zelf moeten leggen, maar ik kon hem zo van de kar schuiven..
    Heb gekocht-
    -3 peuter bordjes
    -2 pakken slabbers a 5 stuks
    -2 schattige knuffelmuisjes voro baby
    -molton met plastc voor de jongste, die wil geen luier meer om ;)
    -4seizoenen dekbed voor ons, op de oude zaten hele vieze vlekken nog van onze hond, die lekker op os bed een pak chocomel opgevreten had, haha (was nu maar 49,- ipv 90!)
    -Trofast opberg kast in trapvorm met witte bakken, kunnen alle losse bakken weer weg!
    -Kleine salontafel we hadde er nu 1 met was, en die is zooooo lelijk geworden, vlekken gaan er niet meer af, enz. moet een keer geschuurd en gelakt worden, nu een mooie kleine, hebben we ook meer ruimte voor de box :)
    -

6. Rono

Rono Niet meer actief

Zonnebeertje: Ik had nog wel een salon tafel van de ikea voor je op zolder staan.. wij vonden em toen te klein.. 1 maand gebruikt ;) Misschien als het dezelfde is, ff in de doos laten zitten? dan kan je die van mij krijgen!

Dochterlief is hier nog t zelfde helaas.. wel nogsteeds praatjes gelukkig.. roept nog vaak WOEF WOEF, BYE BYE, Ajuuuuuuus

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier weer terug van de verjaardag. Had een goede middag vandaag; nauwelijks misselijk en moeheid viel ook nog wel mee. Dus kon ff heerlijk genieten daar. Lekker in de tuin met het zonnetje. Verse aardbeien en een super stuk taart. Heerlijk! :D

Nu heerlijk rozig thuis, dus doe zo voor een half uurtje nog ff m'n ogen dicht. Vanavond m'n favo maaltje, alleen heb ik dan zeker iets tegen maagzuur nodig. Word namelijk pittige curry met pita broodjes en zure room. Heerlijk! Heb het al een hele tijd niet gegeten ivm de misselijkheid. Maar kan het niet meer weerstaan :D

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Jaaaaaaaaaa goed nieuws, ik heb geen streptokokken B Bacterie. Jeetje wat ben ik opgelucht zeg, zorgen gemaakt om niks dus.

Heb even lekker een uurtje geslapen en daarna een uurtje wakker geworden.
    Heeft me toch wel goed gedaan.
    Daarna nog wel iets van mijn lijstje kunnen doen. Alleen strijken begin ik morgen wel aan.
    Net een smsje van mijn sm dat neia weer flink ziek is, hubbie gaat haar zo ophalen. Pfff ik dacht dat ze ervan af was........

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh wat goed van Jace zeg! Hopelijk mag hij over een paar dagen lekker naar huis toe:D!

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Zo dan....
    Ik zet as the world turns erop... maar 4ME was erop... Zegt Ticho in 1 keer als 4ME is afgelopen: Mag ik nu BEPALEN wat erop komt?

@FFL
    Jemig insuline gaan spuiten. Heftig!!

@danitjuh
    hihi slimme Ismail...

@Frummel
    Wat heerlijk dat het met Jace zo goed gaat :)

@pink
    Je kan het eventueel ook met een strak lap stof doen/swal. Heeft ongeveer hetzelfde effect.

@zonnebeertje
    Ik had hun al links gestuurd van boxen nieuw en 2e hand. En nieuw al vanaf 60 euro! Dus ze moeten niet zo zeuren. Heb ruim 1,5 week niks gehoord sinds ik thuis ben van vakantie. En het ligt nu aan mij. Alsof ik zin heb om iedereen een berichtje te sturen hihi.
    Heerlijk geshopt dus bij ikea :D lekker toch:D

@MNM
    Wat fijn zeg dat je geen streptokokken B basterie hebt!! :D jeuhhhh:D
    Balen dat Neia Ziek is.

*ego*
    Zo dan bijna door de was en babywas heen. Heb toch maar wat dingen met elkaar gecombineerd (lees: mijn kleren samen met kleren van de baby). Nog 1 was en 2 drogers en het is klaar. Njah dan strijken etc etc etc... Dan de badkamer vanavond nog schoonmaken want die wil ik klaar hebben :) En dan gaan de beentjes omhoog (na de afwas) en ga ik heerlijk niks doen en op tijd slapen :D

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whoooehooooe MVM, supergoed nieuws:D!

Zo, hier is de kleine man ook weer thuis. Hij wilde gewoon op het KDV blijven whaha. Dat is me nog nooit overkomen:p. Ach ja voor alles is een 1e keer hihi:p.

Eten staat al klaar, dus hoef het alleen nog maar aan te zetten!

12. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Anna, heb je geen tosti apparaat?

Pink, net op tijd dus voor je rijbewijs.
    Ja dan moet er echt iets aan gedaan worden.

Zonnebeertje, zo te horen is je kindje volgende week wel ingedaald ja.

Rono, heb je goed voor elkaar dat het bezorgd wordt.

Marleen, oh wat een leuk idee zeg, jammer dat ze niet thuis was.

Henrieke, bij mij voelde weeen dus inderdaad hetzelfde als harde buiken, alleen bij weeen golfde mijn buik meer. Want toen ik dus vorige week bij de gyn was zei hij: wat heb je? Ik dacht harde buiken, toen aan de ctg en had ik duidelijk weeen. Maar harde buiken horen in principe niet zoveel pijn te doen.

Kaatje, heerlijk dat Levi toch nog even is gaan slapen.

Jac, heerlijk dat je je zo goed voelt en nog lekker kan gaan kamperen.
    Ja heb toch maar naar mijn lichaam geluisterd, voel me een stuk beter.

Marloes, hahaha sorry moet er even om lachen, jij met je planning. ;)
    Jeetje echt nu al een reusje dus. Kan het ook zijn dat hij nu niet meer zoveel groeit?

Schildje, knap hoor dat hij al zo goed kan fietsen. Leuk morgen weer baby knuffelen.

FFL, dus over 2 weken heb je je baby al in je armen, gaaaaaaaf. Weet je al een datum?

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Moet nog bijlezen, maar zag in ieder geval al voorbijkomen dat Jace het zo goed doet, wat heerlijk!!!
    En natuurlijk MNM, super dat je GBS-vrij bent!!! Wat een opluchting!

Ego: net terug van de gyn. Bloeddruk gaat helaas nog niet goed ondanks methyldopa, blijft gewoon 160/92 met een hartfrequentie van 112 in rust. Die snelle hartslag is dan wel weer "goed" voor m'n vaatweerstand, die daardoor lager blijft en minder kans op orgaanschade voor mij en schade in de placenta. Maar ik voel me er wel beroerd door, gyn stond niet te kijken van m'n klachten van niet/bijna niet slapen, misselijkheid, galspugen en wegtrekkers. Ook weer bloed geprikt en urine nagekeken, uitslag is er nog niet.
    Nu toch nog labetolol (betablokker) voor de bloeddruk erbij gekregen. Gyn zei dat als dit zo doorging, ze de bevalling gaan inleiden... Met babay gelukkig alles prima, ze groeit goed en wordt nu zelfs al geschat op zo'n 3300 gram. Reden temeer om niet te gaan zitten wachten op problemen.
    Volgende week weer terug, ben benieuwd. Vind het wel erg spannend worden allemaal zo...

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ai miffy, das niet zulk best nieuws! Maar gelukkig doet je kleine meisje het goed! Lijkt me toch wel een hele geruststelling! Spannend he, ik ben ook erg benieuwd naar volgendeweek! We zitten met meerdere dames hier in het zelfde schuitje wat inleiden betreft!

15. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    spannend Miffy!!
    balen dat je bloeddruk zo hooog blijft!

MNM: dat is goed nieuws!

Frummel: wat goed dat Jace weer is aangekomen!!
    nog even en hij mag naar huis!

Rono; beterschap voor Noelle!! hoop dat ze beter s voor vrijdag!
    En heb je pb gestuurd!

even eten zo en dan op kraamvisite, altijd leuk!
    en dan vanavond ikea kast in elkaar zetten!

16. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    miffy: 3300 gram is ook al super mooi!
    dus eigenijk groeien onze beebs dus niet meer zoveel de laatste weekjes, Tygo was met 39+4 3525 gram

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @mnm
    Nee die heb ik niet haha... ik deed het eerst in de oven maar de oven is niet echt goed meer... (gasfornuis is al 20 jaar oud ofzo)
    Ooit komt er wel eentje :)

@miffy
    Dikke knuffel voor jou :)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zonnebeertje,goed geslaagd dus bij Ikea

MNM, goede uitslag !!

Miffy,voor jou de bevalling misschien ook al erg dichtbij

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ja Bellie, zag dat jij ook over niet al te lange tijd ingeleid zal worden. Ik vind het best spannend en beetje onwerkelijk ook. Lijkt me zo gek om dan te gaan plannen wanneer en wat en hoe... Krijg het nu ook ineens op m'n heupen van alles wat nog "moet" ;). Vanavond maar even een lijstje maken van de laatste dingetjes, dan is mijn gevoel weer wat geruster. Het balerige is dat ik zelf eigenlijk gewoon teveel klachten heb om te kunnen doen wat ik wil doen :x, da's helemaal niks voor mij. Plus het is allemaal best chaotisch hier omdat ze 's avonds flink aan de tuin aan het werken zijn. Heel fijn hoor, het wordt een supertuin, maar ook wel veel troep/mannen over de vloer/zand in huis/onrust...

Zonnebeer, 3300 gram is idd supermooi! Al zet ik wel altijd m'n vraagtekens bij de betrouwbaarheid van die schattingen. Julie was toen als "een flinke baby"' ingeschat van 7-8 pond. Bij de geboorte (met 38+5) was ze uiteindelijk 3020 gram en 48 cm. Gyn zei dat hij er een marge van 20% naast kan zitten.

20. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Even snel bij gelezen...

@mnm, Yeeeeeaaaay goede uitslag! super zeg!
    Is Neia weer ziek? :(

@aantal dames die al bijna ingeleid worden, jeetje meiden spannend hoor, komt dichtbij zo he!

@frummel, super dat Jace het zo goed doet!

@pink, oh dan moet er idd wel iets aan gedaan worden, balen zeg!

@dani, dat deed Celeno ook steeds, die sonde eruit trekken, zo zielig als ze dat steeds weer erin moeten stoppen he?

Sorry voor de rest weet ik het niet meer...

Celeno is weer helemaal goedgekeurd op het CB!
    Lengte en gewicht mooi gemiddeld, alles gaat helemaal goed.
    En de ogentest ging helemaal goed! Hij werkte gewoon mee :D haha netjes he?

Deel Deze Pagina