Dat is ook een heel gewicht hier baby gisteren geschat op 3500 gram op dit moment! Ben wel een beetje geschrokken en hier gaan ze ook kijken of ze met 38 weken kunnen inleiden! Spannend hoor!
Als ik zo eens al die gewichten hier zie ben ik gewoon een beetje bang voor wat de vk te melden heeft morgen Verder erg druk geweest Lees het nog wel een keertje na
Nina hoe was het in het ziekenhuis?? Frummel. wat doet jace het goed, hopenlijk mag ie dan snel naar huis. Temperatuur ook al wat beter? Pink sorry geen ervaring mee. Allijkt het me wel wat. FFL balen zeg van je suiker. Maar idd is maar voor 1.5 week. (gelukkig) haha daar had die meid niet van terug. hihi Zonnebeertje. Zo goed geslaagd dus bij de ikea. Rono hoop dat je meisje toch nog beter word voor vrijdag!! henriekeC hhhmmm klinkt lekker! ach daar hebben we wel een beetje maagzuur voor over hihi. MNM oooh wat een super nieuws. Zal wel een hele opluchting zijn. Beterschap voor de kleine neia. AnnaB ik heb me er niet mee te bemoeien maar volgens mij moet jij het hoognodig eens wat rustiger aandoen. Je hebt je waarschuwing ook al gehad. Miffy zo jeetje zeg. schrik van je verhaal. Hoop dat ze snel wat voor je kunnen doen, Patriesja. joepie celene is weer goedgekeurd! Jeluna jij misschien ook al een inleiding. Spannend. sherry. haha komt vast goed morgen! Veel plezier bij de vk. zo ga hier aan mijn strijk van 2 weken (oeps hihi) beginnen. blegh.
Goedenavond meiden! Jeetje ik schrik btje van de gewichten die ik hier lees! Wat zwaar zeg!! Is dat via echo bepaalt of bepaalt de vk dat door te voelen? Ik ben bij mezelf ook wel benieuwd, maar ik krijg geen echo meer... Ik heb lijstje gemaakt voor kraamcadeaus, maar tot nu toe alleen nog maar wat duurdere dingen kunnen bedenken.. Weten jullie nog wat? Ik heb nu t volgende: - wipstoel - giraf Sophie - buikdrager/draagdoek - speelkleed - Woezel en Pip - kinderbestek - baby badjas - cd baby/kindermuziek Hebben jullie nog tips??
Bij Levi heeft de vk toen geschat op gevoel. zei steeds 5 pond. mooi dat hij 8 was Lijstje voor kraamcadeaus. lastig. Doen we hier in de omgeving niet aan. Draagdoek zou ik sowieso niet vragen maar zelf voor gaan kijken omdat je heel veel verschillende hebt en voor de ene lichaamsbouw is de ene soort bv beter/makkelijker dan de ander etc
Jeetje veel grote baby's!! @jac, oh bah strijken... @bapsie, geniet van je verlof! @mama10, oh lastig kraamkado's, heb je al veel kleertjes? geboorteboek? babyspeeltjes? of dingen voor als de kleine al wat groter is?
Pff een dag niet online en het bijlezen is echt bijna niet te doen.... Ik heb een gezellige dag met Kyano gehad, wij zijn op bezoek geweest bij een mama van de september 2008 club dus Kyano had ook een speelvriendinnetje. Ze hadden echt lol samen, was dus erg geslaagd. Nu ben ik wel helemaal op aangezien hij dus niet naar bed ging tussen de middag en ik de hele dag onderweg ben geweest. Ik denk dat ik over een half uurtje in dromenland ben....alhoewel ik ook wel graag Babyboom wil zien......
Marloes ha ha ik ga er ook elke keer vanuit dat mijn lichaam toch niet zelf gaat beginnen, dus heb ook meestal zoiets van ach tijd genoeg Het zou maar ineens anders zijn Oh jee bij jou kan het dus zomaar ineens anders zijn ......ben benieuwd wat hij zegt 20 juni. Rono dikke knuff!! Patriesja super 35 weken!! Babywas: hier ook behoorlijk wat verschillende programmas gehad. Ik was alles op 30 graden (nieuw spul) maar dan wel kort programma en dan ook echt alleen maar dezelfde kleur bij elkaar. Angie super weer naar huis! Pink ik heb bij Kyano gewoon een strakke handdoek gebruikt, kraamzorg hielp mij ermee maar ik vond het niks. En door de bv ging mijn buik toch ook alweer redelijk snel strak MNM goed nieuws voor jou! Wel heel erg balen dat Neia weer ziek is Miffy oh balen zeg, hopelijk dan toch wat eerder inleiden. Bapsie joepie!!! Gewicht bepalen: ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Bij 33 weken hebben ze een groei echo gemaakt en zat onze meid echt bovenaan in de curve met een behoorlijk groot buikje. Nu afgelopen zondag nog een keer een groei-echo, lag alles normaal op schema alleen nu ineens de beentjes op 38 weken Dus ik snap er niet veel meer van en richt me nu maar op het gyn bezoek van volgende week dinsdag, hopelijk dan meer duidelijkheid.
Snel wat bijgelezen @Marloes: Kan je inderdaad niet voorspellen dus misschien toch maar ff je vluchtkoffertje klaarmaken? @Kaatje: Geloof dat ik het gemist heb, maar waarom blijft Levi niet op hetzelfde KDV? @Bellie: Dat had ik dus raar genoeg ook dat heel erg zweten deze nacht! @Henrieke: Wij zijn hier ook pindakaas verslaafd, gaan speciaal naar NL naar de C1000 om potten in te slaan Haha @Patriesja: Gefeliciteerd met je 35 weken @Angie: Wat super dat de uitslagen van Djena goed waren! @Frummel: Wat gaaf dat Jace het zo goed doet! @MNM: Fijn dat je geen streptokokken B Bacterie hebt meid! @Bapsie: Nu genieten! Hier: Kamers zijn zo goed als af nu! Kleine plekjes bijgeverfd en opbergbetjes opgehangen. Proefdruk van het geboortekaartje is nu in orde en zelfs mooier dan de vorige uiteindelijk Nou is het ok als de baby geboren wordt Kijk ook al uit naar volgende week, vertrekken dinsdag naar centerparcs Kempervennen tot vrijdagavond. Lekker relax!
Marloes O jee, daar gaat je planning om over tijd te gaan..... Geen diplomauitreiking voor jou dus? Schildje O wat zul je trots zijn op je (beginnend) fietsende mannetje! FFL Nog maximaal 2 weekjes dus! Ik hoop voor je dat je suiker vrijdag prima is. Frummel Wat fijn dat Jace het zo goed doet! Heerlijk zeg. Nog even en je kunt m vast mee naar huis nemen! Zonnebeertje Was je in je upje naar Ikea? Knap hoor dat dat gered hebt, zou mij niet lukken! MNM Jeeeej, geen streptokokken! Fijn zeg! Arme Neia, alweer ziek....Beterschap! Miffy Tjee nog 1 die het spannend maakt zeg! Kan me voorstellen dat je je beroerd voelt met die bloeddruk. Gelukkig dat alles ok is met de baby, wie weet kun je volgende week al bevallen Tsja leuk he, die tuinmannen.... Gelukkig hebben wij dat vorig jaar al gehad, maar je hebt er inderdaad een zootje van zeg! En hoogzwanger is zo'n zootje niet fijn Patriesja Fijn dat je kleine man weer goedgekeurd is! Gewicht baby's Wat worden alle baby's groot geschat zeg. Jara was met 37+6 2800 gram Dat was een kleintje, maar dan klinkt alles al snel zwaar geloof ik.... Bapsie HEERLIJK! Geniet er van! Mamatien Je kunt ook cadeaubonnen vragen? Dan hoeven mensen niet een heel groot bedrag te besteden en kun jij uitzoeken wat je zelf leuk vind! Anders krijg je dingen in de verkeerde kleur of ipv woezel en pip krijg je bumba of zo. Je kunt ook voorleesboekjes vragen, die zijn altijd leuk! En hoeven niet zoveel te kosten. Hier een druk kind in mijn buik. T is echt de hele dag met de kont aan het wriemelen. Kan ook steeds duidelijk aan mijn buik zien waar de billen zitten. Ook vind uk het autorijden niet echt leuk. Het begint al met trappen ed als we de straat amper uit zijn! Nu kan ik het me wel voorstellen aangezien er hier veel hobbels en kuilen zijn :x Ik vind autorijden tegenwoordig dus ook niet geweldig......
Goedenavond, Gelukkig lijkt mijn sm iets te hebben overdreven. Neia was wel hangerig, licht koortsig, flink verkouden en klaagde over oorpijn. Maar doodziek, nee dat viel gelukkig mee. Eenmaal thuis heeft ze nog 2 toetjes op en heeft ze nog even met het hondje van mijn zusje gespeeld. Nu ligt ze lekker te slapen, voorlopig zonder zetpilletje. Gelukkig heb ik wel wat meer energie, dus net nog de helft van de strijkwas gedaan. Morgen de rest, maar dan hoef ik er niet tegenop te zien, want nu is het niet meer zo'n berg. Mannetje is de laatste spulletjes van de zolder van mijn ouders aan het afhalen, daar staat ook o,a, de kinderwagen en de maxicosi. Dan kan ik mooi van de week de bekleding wassen.
Bapsie: Wat fijn dat je verlof hebt!!! Geniet ervan! Ik heb trouwens precies 7 dagen verlof gehad voor de bevalling hahaha. De rest is niet echt blijven hangen. Ben moe van vandaag, heb al een pak donuts achter me kiezen en heb nu een balisto. Het is maar goed dat ik niet snel aankom. Anders woog ik allang 150 kg..
Gewicht baby's: Dinand is met 37 weken geboren en woog toen 2850 gram en was 47 cm. Was ook een kleintje dus! Deze kleine wordt een kleine 6 pond geschat! Maar ach, we zullen het zien. Hier ook een druk kindje in de buik! Komt misschien door de M&M's hihi.
Kelly, Levi zit nu niet op een kinderdagverblijf,maar gaat twee dagdelen naar de peuterspeelzaal. Nu ben ik thuis maar toen ik nog werkte werden de oppas uren opgevangen door opa en oma. Dit gaat te veel worden met twee kinderen ( en ik wil svader sowieso niet met de baby ) dus vandaar dat ze nu naar een kinderdagverblijf gaan Tot morgen
Hier opeens flinke rugpijn. Zal wel iets teveel gedaan hebben vandaag. Net lekker ijsje op en nu voetbal kijken met vriendlief. Nou ja, hij kijkt, ik kijk op zp