Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    HIhi, heb wel een lekker gevuld avondje zo! Eerst gtst gekeken, toen babyboom, en bevallingsverhalen heb ik opgenomen en ben ik nu aan het kijken:p.

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Heerlijk Frummel dat het zo lekker met Jace gaat! Maar doe jij wel een beetje rustig aan met je poetsdrang ;)

Fightforlove wat een muts inderdaad bij het bloedprikken! Pfff gelukkig heb je van je afgebeten :D

Zonnebeertje jij hebt je heerlijk uitgeleefd bij Ikea :D

MNM dat is goed nieuws!!!! Beterschap met Neia! Arm kind

Miffy beetje rot nieuws dus. Toch doet je meisje het goed!

Patriesja hij heeft alleen vanmorgen lopen huilen met het inbrengen. Vanavond waren we erbij en hebben we ze speentje gegeven en toen ging het heel makkelijk. Fijn dat alles goed was met Celeno! Geslaagd voor de ogentest heel goed :D

Jac 2 weken strijk :$ nou dan heb je inderdaad wat te doen ;)

Babsie geniet van je verlof :D

Mamatien zo´n vergulde spaarpotje?

@ hier: kwamen we rond half 6 bij Ismail was sonde nummer 3 weer gesneuveld! Lekker eigenwijs kind heb ik toch! Ze zeiden al: hij is wel een dure klant hoor :D Mijn moeder was ook nog langs gekomen. Die heeft hem een week niet gezien want die zat lekker in Turkije. Ze zei ook hij is veeeeeel donkerder dan een week geleden! hahahaa..

Ik ga ook maar naar bedje toe nu. Zou vanmiddag ff gaan liggen maar dat is er bij in geschoten.

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @wupje, lekker dagje dus, zal idd wel vermoeiend zijn geweest.

@kelly, erg leuk kamertje! :)
    Lekker zeg naar nog even weg, geniet ervan!

@marleen, hihi grappig he dat je zo kunt zien hoe de kleine ligt, hier voel je dat ook duidelijk :)

@mnm, fijn dat het meeviel met Neia, hopelijk morgen weer helemaal beter.

@frummel, ik vind het ook een wonder dat ik niet al lang 150 kilo weeg ;)

@bellie, hmmm.... m&m's!

@henrieke, iets rustiger aan doen dus!

@babyboom, hier net ook gekeken, moet overal om janken :D

4. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hier ook lekker babyboom gekeken. Alles was goed in ZH. geen nieuwe echo gedaan ( was vrijdag al gedaan) en morgen hoor ik wanneer de datum van de KS is!! Nu ga ik even douchen want heb een baby die zo hard aan het schoppen is dat mijn hele buik ervan zeer doet. Misschien kalmeert de douche hem!

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @dani, lang leven de speentjes he :D
    In een week kunnen ze alweer zoveel veranderen he, gaat snel!
    Hopelijk mag jullie kleine uk ook snel naar huis!

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @jac
    Ik weet het. Helaas is er niemand die mijn taken kan overnemen. Dus ik zal het wel moeten doen.
    Maar neem nu rust aangezien ik best wel moe ben. Al moet ik nog wel wat dingen doen zeg maar. Maar vandaag even niet.

@bapsie
    JEUHHHH:D VERLOF!!! :D

@mamatien
    kraamcadeau... uhm... misschien heel onpersoonlijk maar een envelop?

@gewicht bepalen
    Ze schatten de baby net zo groot als de andere 2.

@frummel
    Rust lekker uit :)

@bellie
    Ik had babyboom erop staan... samen met een draaiende droger en hete strijkijzer:p hihi

*ego*
    Kapot moe natuurlijk!
    Weer harde buiken gehad bij inspanning. Mjah moet toch wat.
    Morgen naar de fysio voor me nek, bekken en voor de jongste :)
    Slaap leker iedereen :) ik neem een warme douche en ga slapen :)

7. Sherry

Sherry Niet meer actief

Wij zijn hier (nouja, man dan, niet ik :p) met de box bezig geweest. Maar nou kwam ik tot de ontdekking dat ik dus nog geen box kleed heb :D

Nou is mijn vraag: hebben jullie onder het kleed nog een matrasje of is alleen het kleed genoeg?

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Jac, hihi je overtijdmaatje. Ik heb het idee dat jouw planning ook in de war zal worden geschopt. ;):D

Danitjuh, ismail is gewoon al een pittig ventje.

Nina, oja dat wist ik al. Hopelijk was Jolien vrolijker in het zh.

Frummel, aaaaaah heerlijk zo'n alert manneke wat het goed doet. Hoe was zijn temp vandaag?

FFL, groot gelijk meis, wat zij zegt klopt ook, maar soms wordt een zwangerschap ook te mooi beschreven.

Zonnebeertje, zo he goed geslaagd bij de ikea.

Henrieke, hoe is het met de maagzuur? ;)
    Fijn dat je zo genoten hebt op de verjaardag.

Anna, nou je hebt nog een hoop gedaan zeg. Geen harde buiken/weeen meer gehad?

Miffy, bedankt meis, ja ben helemaal opgelucht.
    Jeetje wat hoog zeg, zelfs met de medicijnen.
    Dan lijkt me inleiden inderdaad de beste oplossing. Ik ben benieuwd volgende week.
    Klinkt als veel onrust ja. Wanneer zijn ze klaar met de tuin?
    Is je lijstje nog lang geworden?

Patriesja, wow he grote jongen Celeno. Zo zie je maar als je niet verwacht dat hij meewerkt, komt het altijd goed.

Jeluna, jeetje jij ook al misschien inleiden. En jij moet nog 3 wkn tot de 38 wkn.

Jac, ah bah strijkwas, nooit leuk.

Bapsie, jaaaaaaaa GEFELICITEERD, geniet van je verlof!

Mamatien, uuuuh even denken: slaapzak, winterkleertjes maat 68, sleutels van fisher price vind ik erg leuk, of de koekjestrommel (die is wat duurder), rompertjes (anders in maat 62/68).

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Wupje, klinkt als een erg gezellig dagje. Lekker op tijd naar bed.

Kelly, fijn zeg alles op orde. Oooh kempervennen is super leuk, en idd lekker ontspannen.

Marleen, hihi hier ook zo'n trappelkont tijdens het autorijden.

Frummel, jij kunt het hebben. Mmm jammie donuts.

Danitjuh, leuk om te horen dat je moeder hem ziet veranderen. Lekker op tijd erin dan.

Nina, gelukkig was de controle goed. Wow spannend, morgen de datum. Ga je hem bekend maken of geheim houden?

Anna, oh oh niet slim, snel je bedje in dan maar.

Sherry, ja een boxkleed is wel handig hihi. Die van ons is best dik, dus alleen een kleedje.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    sorry Jac.... maar volgende keer heb ik weer een andere gyn, dus blijft dan toch weer afwachten he.

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Maagzuur: vreemd genoeg totaal geen last van! *klopt af*

Duik hier lekker mn bedje in. Vriendlief moet er vroeg uit, dus duikt er ook op tijd bij :)

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @boxkleed, wij deden vaak 2 boxkleden erin of een dekentje eronder.

@mnm, idd zo zie je maar weer he, met kids weet je het nooit ;)
    Met jou alles goed?

@maagzuur, hier soms weer even heel veel last van en dan ineens een paar dagen weer helemaal niet.

Ga zo ook maar is slapen ;)

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Goedemorgen,

@sherry
    uhm ik heb zelf boxkleed gemaakt en deze is erg dik. Doe daar verder niks onder.

@mnm
    Nee verder is het rustig gebleven. Merk dat me energie na een dagje ziekenhuis echt in zoek geraakt. Ben snel moe en minder fit.
    Meer misselijk en snel een harde buik. Mjah laten we het erop houden dat het de laatste loodjes zijn. Zaterdag 36 weken zwanger. Weer een mijlpaal verder :)
    Hoe gaat het bij jou?

*ego*
    Onwijs verslapen natuurlijk. Dus mezelf nu maar een schop onder me kont geven en uit bed! :D
    Tot later vandaag :)

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

Morgen:D

Nou na 1 dagje mama heeft Declan vannacht weer redelijk goed geslapen:D. Hij is nu net met danny mee naar oma. Ik ga nu even kolven en duik dan nog een uurtje me bedje in:) Heeerlijk. Dex eet vanavond ook bij oma, erg fijn!

MNM: Jace zijn temp was gister 37,1 dus ook dat gaat goed!

Boxkleed: ik doe er ook altijd 2 op elkaar. Ze verkopen ook boxmatrassen maar ik vind die dingen schreeuwend duur en als je dan van opzij kijkt ziet het er zo gek uit..

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen. Best goed geslapen. Helaas om 06.00 wakker om te plassen en toen niet meer kunnen slapen.

Babyboom : gister vergeten op te nemen dus ik kijk het of vanmiddag,of ik neem het vanmiddag op

Danitjuh. Ismail is dus echt niet blij met zijn zonde.Heeft hij er veel last van om hem opnieuw te zetten ?

Nina, ow spannend vandaag weten jullie wanneer Jolien een broertje krijgt

boxkleed Toen Levi heel klein was had ik twee boxkleden op elkaar. Daarna lag hij gewoon op één kleed

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Jac vandaag gaan wij niet kijken bij mijn nieuwe nichtje. Mijn broer belde gisteren op en die vroeg of wij een andere keer konden komen omdat ze zo moe is. Ha dik wel gedacht en ik vind het wel best maar 1 ding denk ik wel zeker te weten dat haar ouders dan wel welkom zijn en daar word dan niet iets tegen gezegd.
    Maar goed ze doet maar. Ze zal de komende tijd nog wel meer moe worden om er aan te wennen dat ze 2 kids heeft.
    Rick vond het wel jammer dat hij niet kon gaan. Hij had zich er wel op verheugd.

@Kaatje, het is nu alweer over dus ik denk toch iets nog van vorige week.

@MnM fijn zeg dat je de kokken niet hebt. Zal een hele opluchting zijn.

@Bapsie geniet maar lekker van je verlof.

Hier heerlijk geslapen. De eerste keer dat ik pas wakker werd was om 4:45 en toen moest ik heel erg plassen. Weer in bed gegaan en pas rond 6 uur weer wakker van de oudste die riep dat hij wakker was. Doe mij maar elke nacht zo'n nacht. :D

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen!!!

Alleen vandaag en morgen nog werken!! :):):):)

- Babyboom: kijk ik altijd op uitzendinggemist, want vriendlief vindt het stom haha! Vanavond maar weer!

Ik heb maar 1 boxkleed, maar had wel het idee dat dat voldoende is, aangezien die erg dik en zacht is...

Gistermiddag bij hema van die roze marsepijnen koekjes gekocht en roze chocolaatjes.. Vanmiddag gaan we 'thee drinken ter afscheid van mij met mn team hihi!

@ vroeg wakker zijn: hier ook dagelijks last van. Mijn wekker gaat altijd half 7, dan moet ik er van mezelf om iets voor 7en uit, dan ga ik 10 over 7 de deur uit (jaja zonder kinderen kan dat nog allemaal zo snel ;)) Maar nu ben ik elke x al voor mn wekker klaar wakker door de wekker van vriendlief (die om iets voor 6u gaat). Maarja.. ben ik wel weer op tijd op werk :)

18. DunjaTamara

DunjaTamara Actief lid

10 feb 2011
    223
    0
    0
    opt moment ff niets
    Apeldoorn
    Goedemorgen!!!!

Hoe is het hier??

@anna doe je wel beetje rustig aan meid!!!!

Straks naar de vk in het zh.
    Ergens hoop ik dat ze iets voor me kan doen had dinsdag steeds weeen om de 10minuten die vervolgens snachts weer afzwakte, en gister hele tijd harde buiken die af en toe ook best pijnlijk waren, doe geen oog meer dicht zo ben straks een zombie als ik bevallen moet schiet niet echt op zo:(

Jullie schrijven echt snel joh!tegen de tijd dat ik bij gelezen ben ben ik alweer de helft vergeten waar ik op reageren wou:)

Ik gebruik maar 1 boxkleed bij Joey gebruikten we er ook maar 1tje, nu heb ik die van woezel en pip lijkt best wel dik eigenlijk heb m nog niet uit de verpakking gehaald ;)

19. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik had jullie toch vertelt dat me moeder bij een kledingzaak een stelletje had gekocht voor meer dan 300 euro?

Was ergens in April.

Nu heeft ze het setje werkelijk maar 3x aangehad en 1x gewassen met de hand en niet in de droger!

Nu is de legging aan de bovenkant uitgelubbert en het hemdje ook. Als ze het vestje niet aan heeft ziet het er niet uit.

Is ze gisteren terug gegaan naar de winkel en de winkel zegt dood leuk: Moet u het hemdje maar op deze, deze, deze of deze manier inkorten. Ja zegt me moeder maar als ik dat op die, die, die of die manier doe dan gaat het op een andere manier lubberen. Mevrouw dan moet u maar een BH gaan dragen!!!

Zegt me moeder bij wie kan ik een klacht indienen... Dan moet u naar de website van Sandwich gaan en contact zoeken met het hoofdkantoor. Toen kwam er een andere klant en werd me moeder genegeert!!!

Ze vertelde me dit.. ik dacht echt WHAT THE F***!!!!

Dus ik heb de kleding bij me. Moet zo naar de fysio toe en daarna ga ik maar even naar de winkel toe!!! Ze regelen het maar vandaag anders hebben ze een hormoonuitbarstende zwangere doos in de winkel staan! Dit accepteer ik dus echt niet. Zomaar tegen mijn moeder zeggen dat ze maar een bh moet gaan dragen. Mens is gek!

Alles is gekocht op aanrader van de verkoopster. Zij behoort een correct oordelend advies te geven.

Ben erg benieuwd... maar ze regelen het maar...

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

O dat mis ik soms wel hoor:D 's ochtends heerlijk blijven snoozen en en op het allerlaatste moment opstaan, even snel alles doen en de deur uitvliegen haha. Nu zit je ruim een uur voor je wegmoet al met tuitbekers en boterhammen aan tafel, de slaap uit je ogen te wrijven en klap is in je handjes te zingen hahaha. Ook heel leuk hoor:D Zou het voor geen goud willen missen.

Anna: dat is geen stijl. Mag absoluut niet en hun horen dit correct op te lossen

Deel Deze Pagina