Morguh allemaal! Hier ook weer heerlijk geslapen, maar ben nog zo moe. Weer heerlijk liggen zweten vannacht, gelukkig niet zo erg als die nacht ervoor. Ach is niet erg hoor, heb ik tenminste een reden om 's morgens lekker te douchen hihi. Hier gisteravond ook een menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik gehad. Schoonouders belde nog vanuit portugal en vroeg of alles nog rustig was whaha. Daarna nog ruim een uur met schoonzus aan de lijn gehangen en toen was ik moe en ben ik het bedje in gekropen! Dinand is vandaag ondeugend. Oeeeh als ik die oogjes al zie straalt het er vanaf! Naja beter zo dan een chagrijnig kind hihi. What te .... anna, lekker klantvriendelijk zijn ze daar zeg!
Wow een setje van 300e en dan nu al kapot:x daar zou ik ook heeeeel erg kwaad om worden ja! Jezus dat is echt niet normaal! s6 hoop dat het je lukt!!!!
Whaha Frummel, zo herkenbaar he! Ook ik mis het uitslapen wel eens, maar gek genoeg raak je er echt aan gewend. Trouwens, ik kan nieteens heel erg lang meer uitslapen. Als ik mag uitslapen dan wordt ik voor 9 uur wakker! Vroegah kon ik zo tot 11 uur op bed blijven liggen!
Uitslapen wasda Vroeger kon ik ook heerlijk slapen ook minstens tot 11uur nu ben ik allang blij dat ik 7uur redt
11 uur? Man ik kon wel tot 14 uur op me nest blijven liggen Kwam er dan alleen uit voor wc en drinken en wat te eten. Daarna zette ik de tv aan en bleef ik nog ff lekker liggen hahaha. Of die weekenden dat je pas om 9 uur weer thuis kwam 's ochtends. Ffies ontbijten en dan je bed in Als Danny of ik nu een xtje los van elkaar uitgaan dan komt de 1 soms thuis terwijl de ander al met dex aan het ontbijt zit hahahaha.
Ik ga me maar eens aankleden en naar de kapper Het is lang geleden dat ik een kindloos dagje heb gehad en heb echt zin om mezelf is te laten verwennen (en het is nodig haha)
mamatien, ik raad je aan er nog wel een boxkleed bij te halen ( heb je al voor een paar euro bij Wibra ofzo ) boxkleed gaat vaker in de was als je denkt. Kleine spuugt er op, met doorkomen van tandjes kwijlen ze veel etc DunjaTamara. Succes bij de vk. Hier open ik een kladblok waar ik de reacties in typ. Aan het eind kopieren en op zp plakken Anna, idd een hele slechte service ( en kwaliteit ) zou daar ook even goed uit mijn plaat gaan en sowieso nog een klacht indienen op het hoofdkantoor Ik ga ff boodschappen doen en daarna beginnen met de kozijnen boven te schilderen. Vandaag 34 weken
@frummel XD als ik naar een feest was geweest dan sliep ik minstens tot 17uur maar das alweer zolang geleden haha, nu wordt ik gewoon wakker en kan dan echt niet meer slapen @kaatje thanks voor de tip!!!!!! Gaat me ook maar even aankleden enzo en kleren voor Joey klaar leggen.arme kind zit helemaal onder de jeukende bultjes weer andere dan dat hij 2weken geleden had kind blijft vlekjesziektes krijgen Moet er om 10.15u zijn dat wordt weer haasten ik ben echt van alles op het laatste moment doen geloof ik ik was er al om half 7 uit vanmorgen
Babsie lekker verlof!! Wupje Vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent, met het gewicht van de kleine. Hopenlijk kan de gyn je beter helpen. KellyA lekker nog ff weg volgende week. En je kamertje helemaal klaar. Lekker hoor. Marleen grappig dat je goed kan zien hoe de kleine ligt. hihi de kleine laat nu al merken dus wat ie leuk vind en wat niet. En dat is dus niet autorijden. MNM Fijn dat het toch wel meeviel mee Neia. Hopenlijk is de oorpijn weg! Ooh het einde komt dus in zicht. Lekkkeeerrrrrr Frummel. rustig aan doen meis. Je doet ook heel wat op een dag. Danitjuh. fijn dat ismail het zo goed doet. en ach eigenwijs is een goede eigenschap in dit geval. betekend dat ie wat pit heeft. Nina. ooh spannend! nog ff en je weet de datum. Jammer dat er geen echo gemaakt is. spiekmomentjes zijn altijd leuk. AnnaB. Maak me gewoon een beetje zorgen om je. En ik weet het zijn mijn zaken niet.Hoop dat je toch nog wat hulp kan vinden. Sherry. Ik heb (als het een dunne boxkleed is) 2 boxkleden in de box. Ligt toch net wat zachter. MNM haha ik hoop het niet dat mijn planning in de war geschopt gaat worden. hier wat problemen met de aflossing (van het sschip) Dus zou echt niet uitkomen nu. hihi. Maar heb nog minimaal 2 weken. dus hopenlijk is het tegen die tijd opgelost. Marloes80. haha ik vergeef je hoor. Zeker als die kleine zo groot word. Moet er niet aan denken hihi. Frummel wat super dat je hem al zo snel weer in zijn ritme heb gekregen. En wat doet jace het goed! Kaatje. Balen zeg, dat is eigenlijk net te vroeg he om wakker te worden. Schildje oooh hihi dat klinkt bekend. 1 kant van de familie wel, en de andere kant van de familie niet. Niet leuk! Ook wel sneu voor Rick als hij zich erop verheugt heeft. mamatien ooh nog 2 daagjes. Dunja Tamara. Ooh vervelend meid die voorweeën. Hoop dat ze wat voor je kunnen doen in het ziekenhuis metime. Ik word gek hier! Schuif het maar op de hormonen maar nog ff en doe mijn souders, zwager en szus wat aan. Aaarrggghhhh. Opeens staat alles weer op losse poten qua aflossing voor het schip. Daar gaat mijn zwangerschapsverlof als ik pech heb. En dan gewoon reageren alsof er niks aan de hand is. En manlief die dan probeert om het "netjes" op te lossen. Man word eens een keer kwaad denk ik dan. Als er afspraken gemaakt worden mag je er toch van uitgaan dat die nagekomen worden. En als ze niet nagekomen worden dan mag je toch een telefoontje verwachten. IPV niks horen en maar zien hoe het loopt, en je zoon (en mij) opzadelen met een probleem. Wilt er iemand ruilen van schoonfamilie!! Zo dat lucht op. Sorry hoor voor het egoberichtje.
@Frummel geniet maar even lekker zo zonder kids. Veel plezier bij de kapper. @Jac daar zou ik ook boos van worden als je denkt dat het geregeld is en je kotm erachter dat het misschien niet zo is. @Anna zo dat moet toch niet kunnen dat iets na amper 3x al kapot is. Zeker niet voor dat geld. @Jac met de familie van mijn szus was het wel erg afgelopen vrijdagavond toen mijn ouders ook gingen kijken bij hun kleinkind. Mijn broer heeft niet eens met mijn vader gesproken en was alleen maar bezig met zijn svader. dat vind ik pas erg. Mijn vader is er best wel verdrietig over. Mijn moeder is alleen maar boos op mijn broer en gaat er binnenkort ook wat van zeggen. Hij doet zo raar de laatste tijd.:x
Jac: ik wil ze best even overnemen hoor Al vraag ik me af of je iets aan mijn schoonfamilie hebt Die kunnen niet varen haha. Maar ze zijn wel heel lief en zorgzaam Ik heb nog wel wat opgekropte hormonen die ik op jouw sfamilie kan botvieren Mamatien/kaatje: Ik zou niet met 1 boxkleed kunnen inderdaad. Ze spugen er zo vaak op dat ik soms aan 2 niet genoeg had(maar declan had reflux natuurlijk). Wibra of kruidvat heeft altijd leuke voor weinig. Nu heeft kruidvat weer van nijntje, vaak ook van winnie the pooh.
Wat een helnacht zeg. Ik was zo ontzettend ziek, heb de hele nacht overgegeven en diaree gehad. Heb werkelijk geen minuut geslapen. Neia is 1 x wakker geworden met pijn aan de tanden. Ik heb manlief wakker gemaakt want ik kon me zo echt niet bij haar vertonen. Maar nadat hij de tandjes had ingesmeerd heeft ze lekker tot half 9 geslapen.
Ah jakkie MNM! Doe maar lekker rustig aan vandaag! Over misselijkheid gesproken, had hier gisteravond toen ik naar bed ging ook last van. Het is wel weer weg getrokken, maar lekker is anders. En dan nog met de combi van maagzuur, jakkie!
Hallooooo, ik zwaai even voorbij... dacht ik in mijn verlof 24/7 op zp te vinden zou zijn, maar ben veel op pad. Houdt wel een en ander bij op mijn iphone, dus ik weet dat Frummel inmiddels bevallen is van Jace (gefeliciteerd meissie, goed gedaan!!!) en Angie van Djena, (jij ook supergefelici natuurlijk, en ook goed gedaan!!). Sta er wel van te kijken zeg, nu al 3 beebs die eigenlijk best wel te vroeg zijn geboren, hoop dat alles goed is met alle mama's en babies en dat jullie snel naar huis mogen, of, nog beter, al thuis zijn! Mijn baby zit nog lekker warm binnen en groeit nog steeds als kool. Het leek allemaal wel mee te vallen, maar bij de laatste controle wassie toch weer veel gegroeid, nu word misschien toch ingeleid met 39 weken, maar ik zie wel. Ben mentaal nog niet klaar voor de bevalling, fysiek wel ondertussen, ik voelde me tot vorige week eigenlijk heel goed, huppelde als een hinde door het huis, maar opeens, pfffff, houd opeens heel veel vocht vast (dikke vingers!), pijn in mijn rug, beweeg als een slak etc. Mijn lichaam wil wel volgens mij, misschien volgende week dus... Nou, ga even mijn doe-lijstje van vandaag afwerken en dan kom ik weer even bijlezen en reageren. Liefs, Judith
@ kaatje/Frummel: thnx voor de tip Ik was ook wel van plan om een extra te kopen, voor als die idd in de was is ofzo.. Maar ik bedoelde eigenlijk meer dat ik geen 2 kleden op elkaar leg, maar gewoon 1 kleed... En mn extra kleed wil ik idd een goedkope omdat die toch extra is
Goeiemorgen! Ben minstens de helft weer vergeten van wat ik net bijgelezen heb ... MNM, wat een ellendige nacht voor jou! Heb je een virus ofzo? Of toch door de zwangerschap? Anna, jee wat een slechte zaak met die kleren van je moeder. Zou ik echt niet pikken, de manier waarop alleen al zou me witheet maken. Ik ben zo'n tiep die zoiets dan gelijk van "bovenaf" gaat spelen, via het hoofdkantoor ofzo. In die winkel verder discussieren met die onbeschofte mutsen heeft dan toch geen zin. Juud, super dat je je zo lang als een huppelend hertje hebt gevoeld! Zou je ingeleid worden vanwege de grootte van de baby? Hoe groot wordt ie nu geschat? Frummel lekker even genieten bij de kapper, heerlijk! Even Frummel-time ! Nina, spannend dat je vandaag weet wanneer ze de KS gaan doen! jac, wat irri dat je s-familie zo nonchi doet zeg! Kunnen ze niet even aan jullie denken, hallo! Hoe ga je het nu regelen verder? Jij moet ook wel verlof hebben he! Hier: geen veranderingen eigenlijk. Vannacht weer haast niet geslapen, het gaat haast wennen. Ik maak het mezelf maar gezellig met wat drinken en een boekje, je moet toch wat . Ro verkast de laatste tijd regelmatig naar de logeerkamer anders kan hij door mij ook niet slapen en daar hebben we allebei niks aan. Julie slaapt wonderbaarlijk goed op haar nieuwe kamertje, misschien zijn daar betere aardstralen dan in haar oude kamer ofzo haha . Ze werd pas om 07:00 wakker, kwam met een suf koppie onze slaapkamer opgedribbeld en zei: "Hajjo! Dora kijken!" Wasje hangt al buiten te drogen, heerlijk weer hier. Ik ben een beetje suf, slaapgebrek en medicatie denk ik (gisteren met labetalol begonnen bij de m.dopa). Poetshulp is zich boven lekker aan het uitleven en ik ga zo naar de yoga
@Miffy, bij de laatste echo (week 36) werd ie geschat op 3200 gram, afgelopen dinsdag opeens (manueel, niet met echo) op 4 kg!! Weet je, die marges slaan volgens mij helemaal nergens op, een baby gaat echt niet bijna een kilo aankomen in 1 week. De vlos houdt het er maar op "dat het een grote baby is", zij heeft ook niet zoveel vertrouwen in al die metingen, zeker niet bij deze termijn. A.s dinsdag toch nog een echo en dan ook inwendig onderzoek om te kijken of er al iets rijpt of al een beetje ontsluiting is. Aan de hand daarvan wordt besloten om toch al iets te doen, strippen waarschijnlijk om mee te beginnen.. we zien wel, ik maak me er eignelijk niet eens zo druk meer over. Haha, ik zie dat Julie ook Dora fan is, hier nog eentje! Veel plezier op de yoga!
Mijn lieve papa is druk geweest met het geboortebord en dit is het resultaat tot nu toe! De vogeltjes komen nog op een andere plek, die zitten nog niet vast. Nu moet ik nog ff houten letters gaan kopen voor de naam en ze verven, die mogen mijn ouders natuurlijk nog niet weten...
Zo net bij de AH cornetto's meegenomen Gelijk even door naar de apotheek geweest voor tepelklovenzalf Had daar toen bij Levi een tubetje vandaan voor 2.95 wat echt super goed hielp. Mogen ze zelf die zalf niet meer mengen dus krijg je het kant en klaar vanuit de fabriek. 5.95. Stelletje afzetters. DunjaTamara, hoe was het bij de VK ? Jac, nou weet niet of je zo blij wordt van mijn schoonouders hoor maar snap je frustratie. Je denkt straks aflossing te hebben en met een gerust hart richting je bevalling te gaan. Wat is nu de reden dat ze misschien niet komen aflossen ? MNM, klinkt niet fijn. beterschap Miffy, leuk bord ! Ja ik ga de kozijnen verven. weinig zin maar ja moet gebeuren