Vreemd hoor. Weet ze ook dat je moeder overdag gewoon aan het werk is en je dus overdag gewoon alleen bent ( of je dan thuis bent of daar moet niet uitmaken toch )
Het schijnt te kloppen.. omdat ik op dat moment geen eigen huishouden voer!! :x Heb idd gezegd dat m'n moeder gewoon aan het werk is en er dus niet is, maar dat maakt niet uit!! Wat een gezeur zeg... sta echt even op ontploffen!!!
Dat kan ik me voorstellen. En als je alsnog thuis blijft ? Of je dan thuis of bij je moeder overdag alleen bent maakt dan toch ook niet heel veel uit, en krijg je wel meer kraam
In dat LIP formulier staan een paar dingen waardoor je meer of juist minder zorg geinciceerd krijgt. Als bijvoorbeeld aangeeft dat je borstvoeding gaat geven dan krijg je standaard meer uren, als je aangeeft de fles te gaan geven krijg je minder uren. En zo staan er nog een aantal dingen op. Zo vroegen ze mij ook of er hulp was tijdens de kraamweek. Of dat Marcel aan het werk was. We weten nog niet of Marcel thuis is of aan het werk. De kraamverzorgster die bij ons de intake deed schreef alles zo op zodat we de maximale uren krijgen. Beter te veel dan te weinig Ennas Heb je wel duidelijk aangegeven dat je moeder gewoon aan het werk is?
Tsja dan komen ze dus alleen voor jou en de baby en niet voor het huishouden.... Balen zeg! Kun je dan niet beter thuis zijn? Dan word je huis ook nog een beetje schoon..... Mijn douche is nog nooit zo schoon geweest als na de kraamweek van Jara
Ja dat zou ik wel kunnen doen, maar wil snachts liever niet alleen zijn de eerst week. Dus dan zou ik als de kraamhulp weg is weer naar m'n moeder moeten gaan en dan smorgens vroeg weer naar huis. Dat zie ik ook niet echt zitten Heb de Unive gebeld. Die zeggen dat het kraambureau bepaald hoeveel uur je krijgt. Nou zeg ik, ben zo uitgebreid mogelijk verzekerd en krijg bijna het minimale... lijkt me best apart!!! Tsja mevrouw ik zou gewoon maar even afwachten, u bent nog niet bevallen. :x De 15 uur extra kraamzorg zijn ze wel verplicht zei ze. Als ik die dus niet krijg moet ik Unive gelijk opbellen en dan gaan hun het regelen met het kraambureau.
Kelly fijn dat het geboortekaartje nu toch goed is! Danitjuh hi hi eigenwijs ventje dus Patriesja ik vond Babyboom ook erg emo dit keer Sherry ik heb een zeiltje in de box en daarop een boxkleed Dunja Tamara ik ben benieuwd! Oh suikertest dus, succes hoor! Frummel lekker dagje voor jezelf! Jac pff jeetje meis ik hoop toch echt dat je straks gewoon een paar weekjes verlof hebt! MNM beterschap meis! Miffy leuk zeg dat bord! Juud hi hi ik was van Kyano op 10 september uitgerekend en dacht toch echt dat ik ook redelijk op tijd zou bevallen. Hmm Kyano werd uiteindelijk op 24 september geboren en toen waren de meeste mama s al bevallen. Schildje oh leuk zeg!! Ennas idd balen maar dat is ook de reden dat veel mannen gaan werken in de kraamweek, hebben ze meer recht op kraamzorg.
Hier weinig bijzonders, lekker dagje met Kyano bij mijn ouders. Vanavond gaan we de foto s van de shoot kijken, ben benieuwd Vanochtend nog met Kyano gepoetst, hij wilde mij helpen en pakte al de emmer en ging het sop uit het kastje halen, zo schattig Kindjes hebben is toch wel erg leuk Dus toen gezellig samen de ramen gewassen. Nu zal ik hem eens uit bed gaan halen, ligt al 2 uur te maffen
Hahaha en nu strepen op je ramen?? Foto's voor het geboortekaartje?? Ik ga zondag een shoot laten doen Als de baby naar buiten mag ook gelijk weer 1. Ben erg benieuwd Dat mens bleef maar zeuren over het Landelijk Indicatie Protocol. Omdat ik volgens hun 'inwonend' ben bij m'n moeder. Ik zeg dat is niet zo, ik verblijf er alleen een week. Nou dat is hetzelfde zegt ze... WHAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Als klap op de vuurpijl zegt ze; U kunt zich beter op de zwangerschap concentreren. Toen was ik er helemaal klaar mee, heb doeg gezegd en opgehangen.
Hier een heerlijk dagje rust. Had ik echt even nodig. Levi om 9 uur de deur uit gedaan. Daarna boodschapjes gedaan, kozijnen geverft. Mijn hormonen even over Ferry heen gegooid en toen lekker anderhalf uur in bed tv gekeken. Net wat laatste foto's van Levi ingeplakt. Ferry verwacht ik pas over een uur thuis, en Levi pas over anderhalf uur Ennas, heb je geen partner dan ( sorry even gemist denk ) Wat een doos zeg. ik had denk de hoorn erop gegooid zonder doei te zeggen haha o is het trouwens geen optie dat je moeder snachts bij jou komt?
Heey meiden @frummel, lekker een dagje zonder kind Goed dat je even bent gaan liggen. En met Jace alles goed, mooi zo! @anna, zo wat erg zeg!! zoveel betalen en dan niet eens geholpen worden! Hoe is het afgelopen? @uitslapen, oh dat ben ik nog niet verleerd maar idd zoals vroeger, heerlijk de hele zondag in je bed liggen haha @kaatje, yeeaaay 34 weken! @jac, oh vervelend zeg jou schoonfamilie Veel plezier met kamperen! @mnm, oh vervelend zeg, beterschap! Gaat het al wat beter? @miffy, leuk geboortebord! lief van je vader! @bellie, spannend, gebeurt toch iets @sherry, een haan nee daar zou ik ook zeker niet blij mee zijn! @marleen, oh bah ja ramen lappen.. @schildje, leuk kamertje zeg! en mooie buik! @ennas, balen zeg, raar geregeld. @wupje, oh leuk de foto's, hopelijk zijn ze erg mooi geworden! Geloof dat ik weer aardig bij ben! Kleine zit volgens mij erg laag, hele dag zo irritant drukkend gevoel. Ben ook moeeeeeeeee! tja.. vroeg op, Celeno naar de psz, maar het gaat nu erg goed! Vanmiddag wel even gedut, maar heeft niet echt geholpen.
Als ik jou was zou ik dat bureau terugbellen en vragen naar een leidinggevend iemand! Het zou toch hetzelfde zijn als dat je nog thuis zou wonen! Krijg je dan ook opeens minder uur omdat je nog thuis woont. Vind het nergens op slaan!
Trouwens, zit me te bedenken...kan je moeder niet een weekje bij jou in huis komen! Dan heb je sowieso die 49 uur omdat je dan wel thuis bent!
Zo ben even beschuit met muisjes wezen halen en richting de etos geweest. Whaha ben vet gespekt. Die doos daar heeft dingen verkeerd aangeslagen. Ik had die bonnen liggen voor pampers en pamperdoekjes. Bij elkaar 15 euro korting. Nou had ik van de etos ook nog bonnen voor gratis producten, dus die heb ik ook meteen maar meegenomen. Zijn lang genoeg houdbaar! Afijn, aangezien ze de pamper luierdoekjes niet meer per 3 hadden, had ze voor mij alleen nog een doos die in de aanbieding was. Normaal zou ik iets van 18,- - 3,- = 14,- euro kwijt zijn voor 9 pakken luierdoekjes, maar nu heeft ze er maar 2 pakken luierdoekjes aangeslagen a 5,99 - 5 euro korting. Ik ben dus uiteindelijk 6,98 kwijt voor 9 pakken luierdoekjes van pampers whaha. De luiers is ze ook de fout mee ingegaan. Ze heeft maar 2 pakken aangeslagen i.p.v. 3. Normaal zijn 3 pakken 30 euro - die kortingsbon van 10 euro, zou je op 20 euro uitkomen. Ze had er maar 2 aangeslagen en die bon van 10 euro er afgehaald. Whaha dus heb nu 3 pakken pampers voor 10 euro. Toen ik onderweg naar huis liep zat te bedenken dat ik wel erg weinig geld kwijt was voor die spullen. Mja, dan ben je aan het wandelen en thuis ben ik eens op de bon gaan kijken. Er klopt dus geen hout van. Vind het prima hoor whaha, ga er echt niet voor terug.
je zou wel gek zijn Bellie... keertje geluk hebben, mag best Ennas, woon je alleen? Heb dat volgens mij dan ook gemist Woont je moeder toevallig ook alleen, dan kan ze misschien beter die week bij jou komen slapen... ben je én niet alleen, én je krijgt al je uren... Zo, net de kleertjes in de kast gehangen, commode gevuld en bedje opgemaakt. Nu is man z'n beurt om de rest naar beneden te brengen en weg te gooien/ op te ruimen.
Vanmorgen gezellig met mijn vriendin een kopje thee gedronken. Daarna werd neia opgehaald door oma en de tante van hubbie die hebben haar mee genomen naar de markt en ze zijn gaan lunchen. Ik heb ondertussen ook wat boodschapjes gedaan. Helaas heeft neia daarna maar een klein uurtje geslapen, en ik dus ook. Maar gelukkig werd ze vrolijk wakker. Ze heeft lekker op zolder gespeeld, en ik heb de was gestreken, opgehangen en opgevouwen, is dat ook mooi weer gedaan. Nu wat rust voordat ik ga koken. Nog wel misselijk, vooral in mijn keel, maar verder kan ik wel weer eten.
Hahaha nou was er wel toe in staat om zo op tehangen. Ik heb idd geen partner Kaatje Heb me er maar bij neergelegd.. had gelijk harde buiken daarna. M'n zusje heeft vakantie in die periode dus die moet maar gewoon komen helpen als het niet lukt Haha Ferry was de dupe van je hormonen, tsja je moet ze op iemand afreageren Kijk, dat scheelt Bellie Ga het van de week ook eens proberen, heb ook nog een zooitje van die bonnen liggen!!