Henrieke, jeetje wat een gedoe zeg elke keer met je salaris. Marleen, zo he de ramen nog zelf gedaan, knap hoor. Frummel, heerlijk een dagje voor jezelf en dan is het slim om even naar bed te gaan als je moe bent. Logisch dat het er nu uit komt. Bellie, oh volgende week al dat scheelt. Ben benieuwd of de slijmprop bij jou iets te betekenen heeft. Jac, heeeeeeeeeeel veel plezier, geniet ervan! Dunja, dus toch weer flink gegroeid, ben benieuwd wat er uit het prikken komt. Schildje, mooi kamertje en buik zeg. Kaatje, wow knap hoor de kozijnen af, lekker daarna relaxt in bed. Ennas, nouja zeg wat belachelijk van de kraamzorg. Wupje, heerlijk dat je zo van Kyano genoten hebt. Leuk leuk leuk de foto's kijken. Patriesja, zo te horen heb je ook last van de laatste loodjes, moe en pijn onderin. Maar laat die kleine nog maar 2 weekjes zitten hoor. Bellie, nee zou ik zeker niet voor terug gaan. Lekker van genieten. Marloes, goed bezig zeg. Ben je nu klaar met het kamertje?
MNM, als man alles weg haalt verder wel... oh ja en hij moet nog een schroef in de muur boren om mijn muziekvogelhuisje aan op te hangen.
@ ennas: je hebt gelijk! je kan er nu toch niets aan veranderen. Gewoon afwachten en wie weet pakt het allemaal toch nog goed uit! @ mnm: dat klinkt wel als een gezellig dagje!! @ kaatje: lekker een dagje rust ( op de hormonen na dan) haha maar daar zijn de mannen dan weer goed voor!!! @ marloes: lekker he als het zo opschiet! @ bellie: dat is voordelig shoppen. wil je dat ook eens voor mij doen? @ jac: veel plezier met kamperen. @ wupje: dat maakt het schoonmaken wel gezelliger he! @ patriesje: oeehh pijnlijk kan dat zijn he die kopstootjes! en goed dat celano een lekker dag op de PSZ heeft gehad! @ marleen: bedankt voor de tip! bij mij hebben ze trouwens niet gevraagd of mijn partner aanwezig is tijdens de kraamperiode.. Hier vandaag weinig gedaan. Nou ja opgeruimd en mijn haar zit nu even in de blondeer om de uitgroei weg te werken. Even snel dit te typen want moet uitspoelen haha. 24 juni is D-Day.... om 08.00 melden bij de verloskamer en dan hopen dat ze een plekje hebben z.s.m die dag voor een KS. Sta namelijk niet op het reguliere programma want daar was geen plek meer. Nou ja we wachten het maar af. Wie weet begint de bevalling uit zichzelf al eerder en dan moet ik er wel tussendoor. Nu ga ik spoelen..
Nou, lijkt er op dat ik toch gewoon 100% krijg tijdens verlof. Personeelszaken is het met me eens dat het bedrag van uwv niet klopt. Zij gaan er dan ook voor mij achteraan Toch goed dat ik er weer direct achteraan ging. Zit nu misselijk op de bank. Net gedoucht en word er altijd extra misselijk door. Heel vervelend, want het is zo lekker om te douchen! Nu wachten op vriendlief en dan boodschappen doen. Geen idee wat ik wil eten vanavond. Heb zin in iets niet te zwaar en fris. Wellicht dat het salade word. En dan vanavond lekker naar de kapper!
een haan mag niet in een woonwijk!! wij hebben de grootste oorlog gehad met de buren, ik was hoogzwanger en dat k*t beest begon al om 3:00 te kukelen! Na een boos telefoontje naar de BOA van de gemeente (heb gezegd dat de baby niet ged meer groeide door slaapgebrek, hihi) e toen was d ehaan binnen een dag weg met een flinke boete voor de buurman! Niet pikken dus!! nu even verder lezen...
Dames mag ik jullie advies hebben... Sinds ik terug ben uit ziekenhuis voel ik me alles behalve goed. Kots misselijk, onwijs beroerd, barstende hoofdpijn, futloos etc. Heb het gevoel alsof ik elk moment in elkaar kan storten van uitputting. Vinden jullie dat ik moet bellen naar het ziekenhuis? of dat ik het gewoon maar bij de laatste loodjes horen?
Nina. spannend ! nu heb je gewoon een datum Ennas, ow zo. wist ik helemaal niet. Hopen dan dat je zusje kan en wil helpen. Anna knuff
@bellie, kijk zo wil ik ook wel winkelen @marloes, ook lekker alles klaar? @mnm, gelukkig gaat het weer wat beter met je. Ja idd voelt ook echt als de laatste loodjes, ben blij dat alles zo goed als klaar is. @ennas, hopelijk kan je zus idd anders helpen. @nina, gek lijkt me dat als je gewoon de datum weet haha Echt aftellen nu! @henrieke, vervelend die misselijkheid. Lekker even naar de kapper, ik ga volgende week @anna, oh vervelend meis ik zou wel even bellen en kijken wat hun ervan zeggen. Dit is natuurlijk ook niet goed en je hebt straks helemaal geen puf voor een bevalling meer. Knuff!!
ik dnek dat het wel bij de laatste loodjes hoort, zeker als je al 2 kids hebt rondlopen. Maar ik zou voor de zekerheid maar even bellen, voor het geval dat! Ik ben ook moe, futloos, gewoon bleeeeh. Ik ben vandaag de heeeele dag druk geweets beneden, een hoop speelgoed uitgezocht en de ikea kast ingeruimd, kon veel meer speelgoed en staat veeel beter ook de lades met knutselspul opgeruimd, ook weer ruimte over! vanavond doe ik niks meer
Meid, weet je wat ik denk...dat jij veel te druk bezig bent met alles behalve jezelf! Ik zou zeker wel naar het ziekenhuis bellen, zeker omdat jij straks na de kraamweek het weer alleen moet doen! Het wordt allemaal nog zwaar zat voor je. Dan kun je het nu niet gebruiken om in te storten!
Mhhh Haansoep, zo lust ik er hier ook eentje...lekker om altijd in de zomer met je raam dicht te moeten slapen omdat dat kraaibeest je wakker maakt. Bij ons zit hij welliswaar naast onze buren maar dat is lawaai genoeg! AnnaB, bah meid, idd misschien beter om even te bellen. Heb je tussendoor bloed verloren of een laag ijzergehalte? Nina: oh een bevaldatum, dat is wel apart hoor om dat zo van te voren te weten... Henrieke: nog steeds geen vermindering in de misselijkheid? Komt het door de warmte van de douche of het feit dat je (lang) moet staan? Oh naar de kapper, ik zoek ook nog een vrijwilliger die handig is met een schaar....dr mag wel weer een stukkie af Bellie: nou dat is nog eens economisch boodschappen doen Ik ga even naar stal, paardje knuffelen en gezellig met de rest van de meiden kletsen...
Bellen kan idd geen kwaad maar denk zelf dat je ook nog best druk bezig bent voor iemand die hoog zwanger is.
o volgens mij gaat het binnenkort gebeuren. Straie ! Buik rondom mijn navel staat nu erg strak en zag vandaag een hoop donkere aders etc tevoorschijn komen. Had stiekem gehoopt er deze keer goed vanaf te komen
Straie heb ik al flink last van. Onder de buik, op mn bovenbenen, bij mn love handles in mn zij en onder mn borsten. Maak me er niet zo druk om, kijk gewoon niet in de spiegel
Mijn hemel, ik word net pas wakker! Had het dus echt nodig blijkbaar.. Nu sta ik op knallen qua stuwing. Dus eerst maar eens kolven.. Ennas: ik zou inderdaad kijken of je moeder gewoon een weekje bij jou in huis kan komen.. Anna: ik denk dat je veels te druk bent(wat ook niet anders kan met 2 kinderen). Je hebt een dag 'rust' gehad in het ziekenhuis en dan pas voel je hoe moe je bent. Denk dat dit er nu allemaal uitkomt.. Zou toch even bellen voor de zekerheid. Sherry: wat een ge*** zeg met je dak en de buren! Een haan mag inderdaad niet in een woonwijk. Ik had allang gebeld. Heb ooit naast een kinderboerderij gewoond en mensen wat kun je gek worden van zo'n beest zeg! Bellie: kijk! das leuk winkelen!
Marloes, wow knap gedaan dan, fijn dat het af is. Nina, jaaaaaaa 24 juni, even kijken dat is een vrijdag, en morgen nog maar 2 weken, spannend. Hopelijk hebben ze dan wel echt plaats. Henrieke, fijn dat Personeelszaken erachteraan gaat voor je. Lekker vanavond naar de kapper. Anna, ik zou eerst eens proberen een paar dagen thuis te blijven en niks te doen, behalve voor het eten zorgen. Dat is al meer dan genoeg op dit moment. Ik voel me ook echt zo, en merk als ik rust neem dat het ietsje beter gaat, hoe lastig dat ook is. Patriesja, dat heb je idd goed geregeld dat alles klaar is. Ik heb net nog maar eens een lijstje gemaakt. Zonnebeertje, goed bezig geweest, opgeruimd en meer ruimte geeft wel een goed gevoel toch. Paso, ah bah jullie ook al een haan. Kaatje, wie weet trekt het nog weg. Ik had ze nog van neia, maar nog geen bijgekomen tot nu toe. Toen woog ik ook 12 kilo zwaarder. Frummel, wow he jij hebt een hele ruk gemaakt.