zo daar helemaal?! hihi ik zat er ook voor te kijken hier in de omgeving om fotoshoot te doen.. maar sprak me niet echt aan..ja 1tje wel..ff met mannetje over hebben(die moet er niks van weten) wil graag mn buikie op geboortekaartje hebben en dan ook foto van uk als ze geboren is
Frummel: geweldige foto's meid! Pfff, ik ben echt zo moe! Buikie was vanavond behoorlijk aan het rommelen. Denk dat het indalen was! Kga me bedje zo eens opzoeken, zit alleen maar te gapen! Truste voor iedereen!
chantal: ja ook bellypaint maar daar staat de naam op dus die zet ik lekker niet op hyves Moet wel zeggen dat de bellypaint grappig was maar niet echt zijn ding als je begrijpt wat ik bedoel Meiden, bedankt! Bellie, truste!
ja had de foto's gezien op de site van hem,en vond die bellypaints er niet echt super uitzien.. ken je de fotos er niet opzetten en de naam weg fotoshoppen?
ik gaat mn bed opzoeken manlief pas 12uur klaar met werken ofzo.. dat red ik niet hoor tot half 1 wakker blijven truste dames
Hoi Meiden, Veel gebroken nachten lees ik! Mijn wakkerworden was ook niet echt plezierig. Ik weet niet wat de kleine uk vanacht in mn buik gedaan heeft maar de laagste rib aan de rechterkant is gewoon beurs! @MNM ik krijg 10 kaartjes.. 1 voor mezelf 1 voor moeders en 1 voor zuslief, de rest wordt altijd lukraak weggegeven. @kaatje: handige tip over dat verzorgingsspul. Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Mag ik wel gewoon met mijn " reguliere" wasmiddel en verzachter de kleertjes wassen of zijn daar ook nig speciale richtlijnen voor. (ik heb geen droger dus dat valt zowiezo af) @Bellypaint: lijkt me ook heel leuk! Misschien dat ik er nog tijd voor kan vinden als mijn verlof in is gegaan. @Mac: hubbie heeft straks ook de mcflurry rolo uitgeprobeerd, hij vond hem echter wat zoet en "kreeg er een plakbek van" Ik was erg gelukkig met een frambozen milkshake! mmhhh Verder ben ik het even kwijt... Ga zo maar plat want mn rib doet nog steeds zeer en liggen is beter te houden dan zitten. (en die rotte BH uit)
En ook nog even een buik foto http://www.zwangerschapspagina.nl/members/10715-albums5613-picture37450.jpg
Patriesja: wow je buik groeit goed zeg! mooi hoor! Wat lief Celeno met puk bij de wieg Paso: hahaha lekker he die milkshake framboos ik vond die peer ook zo heeeeerlijk! Sterkte met je rib, kan flink pijn doen
Kom even truste zeggen! Patriesja ik zie helaas geen foto's als ik de link open, zal wel aan onze pc liggen Frummel ik ga morgen op mijn gemakkie eens de foto's bekijken, wel super dat het zo geslaagd was ! Tot morgen!
Hey meiden! Ik zwaai even snel voorbij. Net terug uit Drenthe van mijn oma's verjaardag en behoorlijk gaar. Stoelen daar waren belabberd dus nu enorm last van bekken, rug en ribben. Was wel gezellig en heel erg fijn om mijn oma eindelijk de buik te laten voelen (zien gaat niet echt super meer). Was een heel bijzonder moment. Verder wel wat hormoonmomentjes gehad, vooral mwet mn moeder die ongevraagd haar handen op de buik duwt. Ik was net de auto uit na een rit van meer dan twee uur en wilde dus echt even geen handen aan mijn lijf. Dat kreeg ze dus ook te horen... Nu lekker in bed met uk die enthousiast zit te trappen en duwen. Kat ligt er lekker bij (die mist me al als ik een uurtje weg ben) en ik geniet van de rust. Geen familie, uit de auto en vriendlief zit beneden tv te kijken.
Morge, Hier een druk weekend gehad en ik kan zeggen dat de babykamer af is. De commode staat en de plintjes heeft mijn man gisteren gedaan. Ik was zaterdag naar de ikea geweest en ik was met de 2 dozen binnen 15 min. weer buiten. Naar huis gegaan en alles rustig uit de doos gehaald, vanuit de auto . Naar boven gebracht en al wat in elkaar gezet. Mijn man kwam toen thuis met de oudste en die heeft toen meegeholpen. Tussen de middag de rest gedaan en nu ben ik alle spullen aan het wassen voor onze kleine meid. Vandaag nog 2 wasjes en dan is het alleen nog maar strijken en het bedje opmaken, een hoes over het aankleedkussen enz. Dan is het van de week alleen nog maar de kaart regelen en dan is alles klaar. Ik heb niks gelezen omdat het een beetje veel was. Na vandaag heb ik weer meer tijd.
morgen! pfff brakke nacht, nu helemaal kapot. Balen dat ik geen koffie meer lust haha kan het nu wel gebruiken
Goedemorgen! @ Frummel: mooie foto's meid! Vooral die foto's dat jij in zwart truitje aan hebt vind ik erg mooi @ Schildje: oh heerlijk, kamertje af foto?! @ patricia: mooie foto's @ Henriette: haha fijn he, moeders.. Dat is ook altijd het eerste wat mijn moeder doet :S. Kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten na 2u autorijden @ paso: pijn in rib btje over? Hier weer op mn werk.. Ga zo maar eens starten met overdrachten schrijven, want woensdagochtend komt mn vervanger om al mn leerlingen die zij gaat begeleiden te bespreken... Nog 12 dagen werken...