Net het uwv maar eens gebeld. op 15-4 mijn ww aangevraagd, maar nog niets gehoord. Dus bel ik net. hebben ze 4 weken de tijd om het te beoordelen VANAF je eerste ww dag. En dat is dus pas 15-5. Alles was wel compleet maar nog niet beoordeeld. Maar goed dan dat ik nu nog een klein beetje vakantiegeld krijg anders heb ik deze maand toch een behoorlijk probleem
Goh Kaatje dat ze dat dan even melden dan kan je er rekening mee houden. Ik heb nog steeds niets van de kraamzorg gehoord. Ik lees hier dat velen van jullie de intake al gehad hebben. Zou ik moeten bellen? Of gewoon niet zo ongeduldig zijn?
Pink ik zou even bellen. Ik kreeg twee weken geleden ofzo een brief met daarop een datum dat ik kon bellen om een afspraak te maken. Ik heb de intake pas als ik 36 weken ( dat is ook het maximum van een intake )
ik heb de intake 1-2 weken geleden gehad (3e kindje, dus telefonisch) Ik was toen 32-33 weken ongeveer.
Muis, welkom hier! Schrijf gezellig mee. Kaatje, wat balen zeg dat het zo lang moet duren. Gelukkig heb je nog wat geld achter de hand. Pink, ik zou even bellen, dan weet je hoe het ervoor staat.
frummel wat lief, dank je wel dat je de foto's hier ook nog even geplaatst hebt, speciaal voor mij. Wat een mooie foto's zeg. en wat een heerlijk ventje heb je toch. MNM hihi lekker bijdehante meid heb jij thuis zeg. haha. leuk om te horen. Doe zelf maar even lekker rustig aan na die drukke dag van gisteren. hihi ik doe poetsen zodra ik tijd heb thuis. Maar gewoon stoffen stofzuigen enzo dat lukt wel. Maar ramen zemen. oeps moet bekennen dat dat al 1 jaar niet gebeurt is. (thuis dan he.) Dus ben blij als er straks iemand meehelpt. En juist die klusje dan ook eens kan doen. Miffy wat een super nieuws van je vader. Hier ook een kleine meid hoor. is nu 1 jaar en 7 mnd. en is 72 cm lang, en woog 9250 ca. 4 weken geleden. Maar haar lengte compenseert ze door haar willetje. hihi ze krijgt het allemaal wel duidelijk wat ze wil. Haar grote zussen en broer luisteren goed naar haar. henriekeC. balen dat je niet geslaagd ben voor je stoel. hihi ben benieuwd. Hier slaapt manlief altijd door alles heen hoor. Ook door de nachtvoedingen, die gewoon op bed worden gedaan. Hij gromt af en toe eens, draait zich om en slaapt verder. jeeej geboortekaartje is ook geregeld. leuk hoor! marloes 80 klinkt als een leuk kamertje. Moet je trouwens nog bedankten. Vandaag eindelijk de verzekering weer aan de lijn gehad, en wij krijgen ons eigen risico van de echo. (ca 130,00 ) terug. zo dat is mooi meegenomen, bedankt dus!! Ze waarschuwde wel al dat als ik eventueel nog meer echo's krijg het kan zijn dat die weer gewoon afgerekend worden. Zo dat is lekker dan. zo dat is zeker een heel verschil van kosten bij een drukkery zeg. Muis welkom, en gaat alles een beetje goed in de zwangerschap?? kaatje ooh dat is balen zeg, zeker als je er niet op rekent. Pink bellen kan nooit kwaad toch? Hier problemen met de gemeente. Mijn kinderen moeten ingeschreven worden op het internaat. Want als er brand uitbreekt moeten ze weten hoeveel kinderen er op internaat zijn. En als je dan vraagt ja en hoe doe ik dat dan als ze thuis zijn. Als mijn huis affikt, gaan jullie dus niet zoeken want er zijn geen kinderen ingeschreven?. Lekker dan. Ja daar hadden ze nog niet over nagedacht. Je kan maar op 1 plek ingeschreven staan. aaarrrgghhh. zou toch zeggen dat een gemeente waar een schippersinternaat staat, toch weet dat het in zo'n geval anders is of niet. Maar weer zien waar het eindigt. Word weer teruggebeld. dus ben benieuwd.
Nou ja is niet echt geld achter de hand te noemen. Krijg salaris van een halve maand en van een half jaar vakantiegeld. Samen bijna een maandsalaris ( hoop ik ) maar nog wel de nodige dingen die gekocht moeten worden Jac, hebben ze idd lekker logisch over nagedacht MNM, wat gaat ze trakteren ?
muisje welkom hier marloes das best een verschil ja! jac schiet ook lekker op..lijkt me toch logisch dat ze bij jou ingeschreven staan? ze weten toch hoeveel kinderen er op dat internaat zitten? mnm lekker effe zitten rustig aan hier: rustig daggie,benedenboel gedaan(gestoft/schoongemaakt/gezogen) en mn pa zou langskomen vanmiddag.. niet dus.. nu soort van ruzie met hem.. gezellig he wat gaan jullie eten?
dan ben je al verder dan ik... Ik werd vorige week weer gebeld dat het ziekenhuis het niet onder de noemer 20 weken echo/SEO/GUO gezet heeft, maar onder .. jaja.. AFNAME FOETAALMATERIAAL.... lijkt me toch iets heel anders!!! Snap ook al helemaal dat het fout gegaan is, want het was onze 2e afspraak voor de echo en toen stond mijn afspraak niet in het systeem en mocht ik tussendoor... met een verkeerde code als gevolg dus. Moet het nu regelen met het ziekenhuis en dan krijg ik die 170,00 weer terug gestort... maar ik geef niet op
wij hebben het kamertje nog niet klaar ben zoooo bang dat we het allemaal niet op tijd klaar krijgen! idd over 3 wk kan ons meisje al komen! ze mag dus lekker blijven zitten tot 39 wk! morgen komt de collega van mijn man het dak branden van de dakkapel, en dan an het glas er in, en dan nog afwerken. Verder nog de hele zolder isoleren en aftimmeren, en nog een vloer... En de babykamer slaapt tygo natuurlijk nog, maar wil wel over max. 3wk alles echt klaar maken, dan gaat hij maar tijdelijk bij onze dochter op de kamer! De wieg moet nog even gemaakt worden, was een wiel af, en nog 1 muur behangen, verder is het wel klaar gelukkig. nieuwe meiden; welkom!
Jac, nouja zeg wat raar van die gemeente, je zou idd denken dat ze hier wel vaker mee te maken hebben gehad. Nee kan me voorstellen dat je dan niet aan de extra klusjes toe komt. Ik vind het al knap van je dat je daar elk weekend stoft en stofzuigt. Kaatje, nee dat is dan niks extra's idd. Een ballon aan een lintje met een plastic zakje eraan met een grote spek erin en een kaartje eraan (erg gaaf heeft mannetje gemaakt) met een foto van neia erop en hiep hiep hoera neia is 3 jaar! MamaChantal, waarom is hij niet gekomen? Daar kan ik nu ook erg slecht tegen als mensen een afspraak maken en dan niet komen. Wij hebben aardappeltjes, sla en slavinken gegeten, het was erg lekker. Marloes, nou idd je hebt recht op dat geld. Zonnebeertje, kun je haar niet eerst in een wiegje of wagenbak leggen? Dan kun je dat alvast klaarzetten.
Goedenavond meiden! Heb alles weer bijgelezen! @ Kaatje: dat is balen van het uwv..Hopelijk kom je deze maand wel uit! @ Jac: wat raar zeg van de gemeente.. Hoe hebben ze dat dan bij de andere kindertjes gedaan? @ Zonnebeertje: wat moet je nog doen aan t kamertje? @ kelly ik heb 1 muur druk, de rest van de muren wit.. Dus kan je helaas niet helpen voor deco.. @ Henriette: mannen en wasmanden.. hmm zie hier de combi niet echt.. Als je straks leuke ziet moet je m gewoon kopen, heeft ie vast niet door (tenminste, de mijne zou dat echt niet zien) @mnm: oh lekker dagje niets gedaan.Fijn dat je moeder kwam helpen voor cb! @ 33 weken:gefeliciteerd meiden! op naar de 37 @ marloes: ohh frustrerend he als andere iets fout doen en jij het recht moet breien.. Ik heb dat met de belastingdienst. Onze boekhouder heeft (zonder mij te vragen) zorgtoeslag voor ons aangevraagd. Alleen heeft hij bij mij verkeerd salaris, dus nu hebben we ineens 1200 euro in 1 x gestort gekregen (1,5 jaar zorgtoeslag). Ik weet dat ik het moet terugbetalen omdat hij verkeerde salaris heeft opgeschreven..(ik heb nl helemaal geen recht op zorgtoeslag) Maar ik ben degene die dat geld nu apart moet houden. Ik haat dat, wil gewoon dat als ik op mijn spaarrekening kijk, dat ik dan zie wat ik heb en niet elke keer een rekensommetje moet maken wat er nog af moet ivm de belastingdienst .. Dankzij de fout van een ander.. @ eten: hier rijst, roerbakgroente en gehakt op. Altijd als ik gewokt heb heb ik daarna trek in iets lekkers.. heel vreemd.. Zo vandaar hard gewerkt. Al mn overdrachten zijn geschreven, dus kan woensdag overdragen met mijn collega. Ik werk woensdag en de woensdag erop nog op mn school, zal t dus dan al rustiger hebben nu ik bijna al mn admi af heb Nu moe, dus lekker op de bank liggen vanavond
mamachantal. balen zeg. je ruzie met je vader.Hopenlijk word het snel weer opgelost. marloes 80. ja dat is altijd lekker, dat een ander een fout maakt, en dat jij met de gebakken peren zit. Balen. hopenlijk word het snel opgelost. zonnebeertje. wat vervelend, en dat met nesteldrang en hormoontjes erbij. bah. Maar je hebt nog 3 weken, als je je boos maakt samen met je mannetje lukt het misschien nog wel. Of is het nog heel veel wat je moet doen aan het kamertje. mnm. hihi nou moet bekennen dat het niet elk weekend is hoor dat ik poets. Als we thuiskomen poetsen we. anders niet haha. Maar ben super blij met m'n poetshulpje straks. zo hier lekker een avondje vrij. Samen met mijn mannetje op de bank hangen voor de tv. Dochtertje was zo moe, die lag al om 18.30 op haar bedje en 2 min later sliep ze al. fijne avond iedereen.