Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Juud, ja lijkt me ook echt raar als je zelf weet wanneer de baby ongeveer gaat komen. Dan doe je echt alles voor het laatst, zoals het nu is.
    Geniet even lekker van je dagje alleen.

Zonnebeertje, jeetje au au, misschien even naar de ha voor de oorontsteking. Idd een dag kiezen dat je uit kan slapen hoor, of in ieder geval even in bed kan blijven liggen, dat moet wel als je hoogzwanger bent.
    Hopelijk hebben jullie snel een mooi plaatsje gevonden voor de box.

Mamatien, zo he die badkamer is er klaar voor.
    Oh spannend bij je vriendin, veel plezier.
    Ai jij ook al krampen, bah.
    Gefeliciteerd met je broertje en zusje, gezellig vanavond.
    En weer naar de vk, altijd leuk.

Sherry, ja hier komt het nu ook met bakken uit de hemel. We hebben echt geluk gehad op de markt.

Henrieke, ja door al dat woelen raak je dan je kussen kwijt. Gelukkig vanmorgen nog iets geslapen.

Schildje, ja dat zijn typische oude mensen dingen.
    Klinkt goed, vandaag de kapper en morgen schoonheids behandeling. Jij ziet er straks helemaal perfect uit in je kraambed.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goedemorgen dames,

geen baby Belly... wanneer is de volgende volle maan?

MNM, mooi idee van de ring! Heb meteen mijn trouwring eens goed bekeken en ik heb best plaats voor 3 steentjes extra ;)

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Nina, gister gelukkig het meeste al gedaan van de huishoudelijke klusjes. Vanmiddag als we wakker zijn nog even strijken.
    Slim om haar nog even op bed te leggen.
    Gefeliciteerd voor je mannetje.
    Jeetje dat meen je, wat enorm klote zeg. En nu?
    Het gaat nog flink regenen van de week.

Bellie, je weet nooit, het kan in 1 x hard gaan. ;)
    Pfff wel klote dat je dan zolang onderweg bent.
    Ja kan idd ook een voorteken zijn, dat had ik de avond voordat neia kwam ook.

Kaatje, wie weet bij jou ook een voorteken.

Marloes, hihi gelijk laten doen dan. Ja ik vond het toen bij neia een heel mooi idee, mannetje kwam ermee, en nu moet er natuurlijk nog 1 bij. :D

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Wupje, hoe gaat het met de buik en de pijn? Zijn de steken al minder geworden?

MamaChantal, heel logisch dat je er zo mee bezig bent. En ons belast je er echt niet mee! Het lijkt me juist wel goed, ook voor je eigen verwerking, om erover te praten.

Miffy, hoe zou het met haar gaan?

Patriesja, *schaam* nog gefeliciteerd met Celeno!

Jac, welkom thuis ;) Jammer dat je niet op het schip kon blijven, maar nu kan je wel op de hoogte blijven van al het baby nieuws :D Veel plezier bij de echo! Nog even lekker gluren :D

Marloes, wat goed van je klas (en natuurlijk van jou ;))!

Frummel, gezellig kraamvisite! :D

Bellie, en? En? T'is de 16e, voel je al wat? :p

Familie, schoonouders zijn fantastisch, maar vooral mijn familie is het probleem. Veel egoïsten (een m'n vaders kant) en aan m'n moeders kant vooral roddelaars. Ik ben ook blij dat ik naar de andere kant van het land ben verhuisd. Bijna nooit familie verplichtingen aangezien het grootste deel van vriendliefs familie in Schotland woont :D En als we daar al iets hebben is dat allesbehalve een verplichting :p

Anna, fijn dat je weer in je eigen bedje ligt. Maar hoop voor je dat er toch snel iets gaat gebeuren!

MNM, indalingspijn?

Nina, Vervelend zo'n rommelende buik! Fijn dat het contract van je mannetje is verlengd! Maar balen van de lekkage.

Juud, geniet van je laatste dagje 'alleen'!

Mamatien, druk bezig geweest! Veel plezier bij je vriendin vanmiddag!

Schildje, oh lekker verwen ochtendje vandaag en morgen! Heerlijk, geniet er van!

Darmen, praat me er niet van. Word er helemaal gestoord van. Gisteren zo vaak de wc mogen bezoeken! En 's avonds opeens zulke pijnlijke krampen dat ik het kussen van de bank gemolesteerd heb!

Geloof dat ik weer bij ben :D

Ego: weer echt flink misselijk vanmorgen en flink rommelende darmen. Nog even aan het kijken wat er allemaal gedaan moet worden voor de kleine er is, maar de lijst is gelukkig vrij kort. Dit weekend even de klossen regelen en de adressenlijst afronden. Wilde de enveloppen in eerste instantie al schrijven, maar vriendlief mag de adressen uitprinten op etiketten :) Geloof dat ie nesteldrang begint te krijgen. Gisteravond zegt ie opeens dat ie dit weekend het huis grondig schoon wil maken. Ben benieuwd! :D

5. Rono

Rono Niet meer actief

Miffy: Meid, HEEL VEEL succes vandaag!!

Zonnebeertje: Idd ff dokter bellen voor druppels... Ik denk niet dat je vrolijk word met weeen EN oorpijn haha!

Hier is Colin zo super nieuwschierig naar zijn vaderdag cadeautje, hij weet dat ik er mee bezig ben en dat ik vanmiddag met Noëlle ga knutselen haha!

Straks als het droog is ff wat flesjes bier halen en daar ga ik nieuwe etiketten op plakken met Toffe papa bier, Stoere papa bier, Super papa bier etc. En daar mag noelle op tekenen voordat ik het opplak.

Morgen nog ff de horloge laten in graferen met de namen van dochterlief, en alvast die van zoonlief. Dan heb ik de keuze maarvast gemaakt voor de naam haha!

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @zonnebeertje mijn man wordt in oktober 40 dus dat valt nog mee. Smoeder deed er lang over om zwanger te worden. Zijn zus is ook nog 7 jaar ouder. Het duurde elke keer 7 jaar voor ze zwanger was.

Mijn man neemt al neusspray in voor het slapen en hem laten slapen op het logeerbed is geen optie want hij kan daar niet op slapen. Dan is hij niet tegenieten als hij daar op geslapen heeft.
    Ik kan daar wel op slapen dus dan doen wij het maar zo.

Zo weer heerlijk geknipt. Het is nu iets korter dan eerst maar als ik een paar weken verder ben an is het al weer wat gegroeid.
    Nu morgen ochtend nog en dan kan ik er weer even tegen aan.
    Ja, ik ga dan mooi de bevalling in maar of ik er dan mooi uitkom is wat anders!! :D

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    weet je het nu zeker? ;)

8. Rono

Rono Niet meer actief

Ja dan kan ik niet meer twijfelen haha! We houden t gewoon op Lucas! Anders blijf ik twijfelen en dan moet straks de gyn uiteindelijk de naam voor ons gaan kiezen haha

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Goeiemorgen dames! (edit, oeps het is al middag:))
    Ik kom zo nu en dan even spieken of er babynieuws is, verder probeer ik alle dingen die ik nog moet doen vandaag af te ronden. Ik krijg nl de kriebels van al jullie rommelende buiken;) .

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM nou ik wil nog wel even wachten hoor met bevallen.min. 37 weken dan mag ze komen.

Rono. toch Lucas dus :D

Als ik nu even een uur rust krijg van mijn mannen ga ik even met mijn voeten in een voetenbad babyboom kijken

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Rono: Lucas is super leuk hoor!!!!!

Schildje: dan kun je niet veel meer doen denk ik aan het snurken :(
    En wel sneu voor je s. moeder dat het zo lang duurde on kids te krijgen!
    Mijn oma was ook 42 of zo toen mijn moeder kwam, maar dat was de 10e!

De dokter doet niks met oorontsteking! ben met beide kids recent geweest, enige wat je kunt doe is neusspray!

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Anna Fijn dat tot nu toe alles ok is en jij weer naar huis kon. Ik hoop dat je de dag een beetje vol kan houden.

Kaatje he bah, weer een slechte nacht...
    Hier heeft t ook flink geregend, gelukkig staat de auto vandaag voor de deur ;)

Wupje Is je pijn weer over? Waren het been-weeen?

Jac Druk dagje dus! Was alles ok bij de groeiecho?

Patriesja O lekker zeg even uitslapen! Hoe was t vanmorgen op de peuter? Veel succes vanmiddag, heb je nog ergens last van?

Nina O jee, lastig dagje vandaag....
    Ik hoop dat Jolien nog mee gaat werken vandaag. Jara was vanmorgen ook 1 groot drama, hoop dat ze vanmiddag na haar slaapje beter te gebruiken is.

Juud Lekker zeg, nog een dagje voor jezelf!
    Geniet er van!

Schildje Heerlijk zeg, jezelf nog even (laten) verwennen.
    Ik heb t al gehad, ben dus helemaal klaar om te bevallen :D

Bellie Jammer joh, dat er nog niks op gang is. Morgen weer naar de gyn toch?
    Ik ben met Jara ook op zaterdag ingeleid. Mocht toen kiezen, of die zaterdag of de maandag er na. Nou dan is de keus niet zo moeilijk he?

Het weer is hier ook bagger, het regent al weer flink. Vanmorgen ook. Helaas ook best benauwd. Gelukkig de auto voor de deur want ik moest naar de vk.
    Heb het idee dat ze me war extra in de gaten wil houden ivm de bloeddruk, die was nu iets hoger en ik hou ontzettend veel vocht vast.
    Ze wil me nu iedere week zien, maar heb nu een afspraak voor dinsdag, ipv donderdag. Dinsdag een plasje meenemen, dan gaat ze controleren op eiwitten.
    Ik zei nog: t is mooi weer om te bevallen! Nou zegt ze, dit weekend komt t waarschijnlijk nog niet! Dus hier zal nog wel geen babynieuws zijn de komende paar dagen.
    Ook heeft de vk dit weekend geen dienst, dus dan volgende week/weekend maar :D

Jara ligt op bed, Marcel ligt ook (heeft nachtdienst gehad) dus ik lig lekker even op het kraambed. Wat een rust, hoop dat ik nog een tukje kan doen zometeen, t was vanmorgen weer vroeg.

13. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Oh mèn.... de kat heeft precies over mijn favo slippers gekotst! En dat zijn nu net de slippers waar ik het lekkerst op loop.... hoe krijgt hij het voor elkaar!

14. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Neia ligt in dromenland, en ik zit hier lekker met crackers met aardbeitjes en daarnaast nog meer aardbeitjes, mmmmmmmmm :D:D:D

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier ook al lekker aan de aardbeien :D Toch een beetje zomer gevoel met al die regen!

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Henrike, bij mij is het geen indalingspijn hoor. Mijn meisje ligt al ingedaald en vast. Gewoon krampen.
    Lekker van genieten zo'n vent met nesteldrang.
    Mmm jij ook de aardbeien, precies wij houden zelf de zomer erin. :cool:

Rono, wat een leuke cadeau's heb je toch.
    Fijn dat je uit de keuze van de naam bent.

Schildje, je komt er vast nog mooier uit. :D

Pink, hihi kriebels van de rommelende buiken. Succes met de dingen afronden.
    Gatverdamme.

Kaatje, groot gelijk nog 2 weekjes wachten.
    Ah heerlijk een voetenbadje. Hopelijk is de rust je gegunt.

Zonnebeertje, hopelijk helpt de neusspray dan snel.

Marleen, goed dat ze je in de gaten houdt. Ben benieuwd waarom ze zegt dat er dit weekend nog niks bij jou gaat gebeuren.
    Vandaag 37 weken, GEFELICITEERD!
    Fijn dat je dinsdag weer mag komen.
    Wat was nu je bloeddruk?

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik ga lekker een dvdtje aanzetten en wat rusten.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nope geen baby!

Volgende volle maan is eeeeh even kijken...15 juli!

Maare dan heb ik al een baby hoor! Dan mag iemand anders bevallen hihi:p.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, nee ik voel nog steeds niets! Mja, de dag heeft nog een kleine11 uur, wie weet hihi:p.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pfff... na weer een halve dag wachten op telefoontje van die agente, zelf maar weer gebeld... is ze op vakantie en ze komt de 27e pas terug (op de dag van de afspraak) Dus telefoniste nu maar gemaild dat ik dan niet kom....

Deel Deze Pagina