Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    15 juli volgende volle maan? Hihi, dat is de dag na mijn uitgerekende datum :D

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja mag morgen weer naar de gyn toe! Ben benieuwd of het iets gedaan heeft, maar ik vermoed zelf niet zo heel erg veel!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, Henrieke, zou voor jou dus heel goed kunnen:p.

Pfff, ben gesloopt, en waarvan: even snel stofzuigen, 2 wasjes gewassen en opgehangen en snel een dweil door het huis gehaald. Dinand ligt heerlijk op bed, dus heb even me-time:D!

Zo maar even een lekkere salade maken voor mezelf!

4. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hoi iedereen,

Ik kan het op dit moment niet zo bij houden. Voel me zo niet goed. Harde buiken / weeen waren zo goed als weg. Totdat ik even ging slapen om half 1. Werd gewoon wakker van de pijn. Nu weer heel onregelmatig harde buiken / weeen. Ben vet misselijk, hoofdpijn, beroerd, kei veel last van de rug en voel me gewoon uhm... vaag... Blij dat ik straks naar de vk/gyn moet. Ik ga het toch voor de zekerheid nog even extra controleren. Ben behoorlijk op nu. Ook nog niet geslapen maar verga van de pijn.

Sorry voor ego bericht... tot snel :)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    denk dat het tijd is Anna, voor een kleine baby! Hoop dat je er al weer een centimetertje bij hebt!!! duim duim duim

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou een soort rust gehad. Lekker in een voetenbadje gezeten, Ferry kwam halverwege babyboom naar beneden en gaat dan steeds commentaar leveren. Heel irritant. 10 min. voor babyboom afgelopen is haalt hij Levi naar beneden. Mannen :(
    Heb mijn haar vanochtend trouwens weer eens wat korter laten knippen. Zit het hopelijk tegen de bevalling nog een beetje leuk.

Pink, op de een of andere manier kotsen en schijten huisdieren altijd op plaatsen waar je het niet hebben wil. Wij hebben beneden overal laminaat en de hond kotst altijd op de deurmat :(

Marloes, schiet nog niet erg op met de politie dus

HOe zal het met Miffy gaan ? Hoop dat de gel goed haar werk doet

Anna, succes straks bij de gyn. Je raar/vaag voelen kan zeker een teken van een naderende bevalling zijn. Duim dat je inmiddels een cm ontsluiting erbij hebt

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier hoef je toch geen sorry voor te zeggen gekkie! Hoop voor je dat ze je houden in het ziekenhuis en gaan inleiden! Dit is zo ook niets!

Sterkte meid!

8. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ anna: ik ben benieuwd wat de VK te vertellen heeft.

@ kaatje: mannen!! onhandig af en toe he!

@ bellie: geniet van je me time!

@ henrieke; aha wie weet ga jij dan bevallen!

@ mnm: een leuk dvd;tje?

Ik ga me zo klaarmaken voor het ZH. had al aan mannetje gevraagd of hij misschien vanmiddag vanaf huis kon werken omdat Jolien nog steeds niet zo gezellig is.. helaas dat lukt niet. Dus die laad ik zo maar in de auto en gewoon maar gaan!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nina, kan je haar nergens anders een uurtje brengen ? buren, vriendin, moeders etc

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Wij hebben heerlijk gedut.
    Ik ben bij het dvdtje in slaap gevallen, heerlijk.
    Nu langzaam wakker worden.

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Bellie, 15 juli pas, nee dat vind ik ook te laat hoor.
    Ben je een beetje bijgekomen van je me-time?

Marloes, nouja zeg, is er dan niemand anders die het eerder kan overnemen zodat jij ervan af bent?

Anna, hoelaat heb je de afspraak? Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen.

Kaatje, grr mannen snappen niet wat een rust momentje betekent.
    Slim om je haren wat korter te laten doen.

Nina, dvdtje was van mcleod's daughters, erg leuke serie. Succes in het zh en met Jolien.

12. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Zonnebeertje nog niks van Miffy gehoord?
    Ik ben benieuwd of ze al wat ontsluiting heeft.

13. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    nee, helaas nog geen buddy nieuws!

anna: ik hoop dat je mag blijven in het z'huis!

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    middag dames!
    zal zo even terug lezen.
    ben net wakker..ahum. heb van 1-4 geslapen.
    vannochtend eerst naar kno arts geweest,en die kon niks vinden bij jamelie,toen ff naar sm geweest en naar winkelcentrum.Daar speelgoedje voor kleine gekocht en voor jamelie. en toen naar huis,eten en mn bed in gegaan. tot jamelie me net wakker maakte, haha ..
    Kinderwagen is vanmiddag geleverd dus ikke ook weer blij;)

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Miffy succes vandaag! Spannend hoor!

Anna jij ook succes! Oh lees dat je weer thuis bent! Veel plezier bij de shoot en succes bij de gyn!

Kaatje gefeliciteerd met je 35 weken!

Frummel veel plezier met de kraamvisite

Henrieke gefeliciteerd met de 36 weken!

MNM fijn he muggen grrrrr

Jac succes vandaag bij de vk

Nina succes in het ziekenhuis

Juud voordat ik misschien niet online kan komen heel veel succes zaterdag!!!

Marleen gefeliciteerd met 37 weken!

Iedereen bedankt voor de reacties!

Zo het waren eneverende dagen zoals ze dat noemen! Zondagavond legden wij Ismail terug in de couveuse. Normaal gesproken moeten we 10 a 20 minuten bij hem zijn voordat hij in slaap valt. Maar nu konden we zo weglopen. Maandagochtend waren we er weer en ik vondt hem bleekjes eruit zien en reageerde niet echt op ons en de verpleegkundigen vonden dat ook. Hij werd onderzocht door de kinderarts en die zei bloedprikken. De uitslag was dat zijn ontstekingswaarden omhoog waren. Toen heeft hij die middag nog 2 ruggemergpuncties gehad (de uitslag horen we later). Gelijk een infuusje met antibiotica erbij. Aangezien Ismail die dag een "drukke" dag had gehad hebben we niet gebuideld maar hadden ze de couveuse open gedaan. Dinsdagochtend vonden we dat hij eigenlijk alleen maar zieker werd en de kinderarts had hem weer onderzocht maar kon niks vinden. Gelukkig heeft hij toen wel bij mijn man gebuideld. Maar tijdens het buidelen had hij brady's wat inhoudt dat zijn hartslag en zuurstof naar beneden gaan. Normaal hersteld hij zichzelf wel, maar nu volgde de brady's achter elkaar op. Ze hadden smiddags weer een snorretje zuurstof gegeven om hem een beetje te helpen. En nog een 2e infuus omdat hij extra bloed kreeg. In de avond heb ik met hem gebuideld en toen werd besloten om hem aan de snorkel te leggen want hij had het toch wel zwaar. Hij kreeg die snorkel maar hij vondt het wel prima en ging steeds minder zelf ademen. Totdat hij dus helemaal stopte en mijn man hem letterlijk en figuurlijk moest wakker schudden. Dit moest hij blijven doen totdat de kinderarts er was. Die heeft het ademen overgenomen met een kapje. De anestesie werd gebeld om hem een beademingsbuisje via zijn neus te geven. Toen dat gebeurt was werd het AMC gebeld en de ambulance met een arts van de neonatologie erbij. Intussen was mijn moeder er ook en die is bij Ismail gaan zitten zodat wij snel naar huis konden om spullen te halen. Om 01.00 zijn we achter de ambulance gaan rijden naar het AMC. Gelukkig konden ze een familiekamer regelen zodat wij wat konden slapen. Woensdag zagen we al meer kleur bij Ismail. De artsen besloten om de beademing een standje lager te zetten zodat hij zelf moet meeademen. savonds toen wij er waren had hij zijn oogjes open, heerlijk om te zien hoor! Vanmorgen kregen we te horen dat de artsen besloten om het nog lager te zetten en hij ademde zo goed dat ze het buisje hebben weg gehaald. Toen wij net weggingen lag hij aan een snorretje zuurstof. Waarschijnlijk krijgt hij CPAP (snorkel) om hem meer te ondersteunen want hij is toch wel moe en dan wil hij nog een brady krijgen. Pffffff wat een avontuur weer. Wij hebben allebei een klap met de hammer gehad en krijgen zodra we weer in Hoorn zijn ondersteuning om het te verwerken. We zitten dus weer in het Ronald Mac Donald huis en zijn heel vaak bij hem. De dialyse is ook tijdelijk weer in het Amc vandaar dat ik nu op internet ben tis gratis :D

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Danitjuh, jemig zeg wat heftig allemaal!!!!! en wat een zorgen voor jullie! Hoop dat snel weer beetr mag gaan!
    dikke knuffel en ik dnek aan jullie!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kan wel jaloers worden hoor op degene die smiddags nog kunnen slapen.

Danitjuh, jeetje wat heftig zeg :( Lijkt me zo erg om je kleine mannetje zo in het ziekenhuis te hebben liggen. knuff

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pfff weer een hoop gebeurd, Danitjuh! Goed dat jullie ook de kans krijgen om straks je verhaal kwijt te kunnen!!!

Maar een kanjer is het, jullie kleine Ismail!

19. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Wow wat een verhaal Danitjuh! Sterkte en succes!

Zal Anna ook aan het bevallen zijn?? :)
    En hoe zal het met Miffy gaan...
    Spannend allemaal!!

20. Sherry

Sherry Niet meer actief

Hoe voelen rug weeen aan? Want ik heb heel de dag al last van mijn buik maar dit gaat samen met rug pijn en steken in mn doos...

Deel Deze Pagina