Juli mama's deel 5!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Even een paar foto's!

Zo blij :D

niks gehad ;)

de taart!!

op de psz

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @wupje, jammer he als ze niet slapen, scheelt toch altijd weer, lekker even rust.
    Ja ik vind het ook fijn dat ze het goed in de gaten houden.

@marleen, het zou ook goed kunnen hoor, dat hij gewoon te weinig ruimte heeft en dat ik misschien ook te druk bezig ben en hem niet voel, maar ze willen gewoon het zekere voor het onzekere nemen.

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Leuke foto's patriesja! Lekker verwend!
    Goed dat ze je in de gaten houden, alleen wel lastig, steeds naar het ziekenhuis op en neer lijkt me.

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Oooh we hebben echt heerlijk gegeten.
    En daarna yoghurt met stukjes appel en aardbei toe, mmm was jammie.
    Vanmiddag nog een wasje gestreken en eentje opgehangen, en dus de foto's op de pc gezet.
    Net hebben we het box speelgoed uitgezocht, wil toch wel wat nieuwe dingen hebben.
    Eerst morgen maar wat spulletjes wassen, kijken of ik het mooi schoon krijg.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, je hebt nog even. Hoop dat het deze keer spontaan begint
    Kleine is vandaag zo druk en bewegelijk. maar vooral pijnlijk. Lijkt nu wel of ze overdwars ligt :(

Marleen, Levi is op donderdag normaal bij mijn schoonmoeder. Verder geen opvang. Ferry is wel gewoon thuis tussen de middag maar die is nu aan het klussen etc omdat hij veel af wil hebben voor de bevalling.
    Dus dan hoor ik hem rommelen en Levi spelen. Kan ik me niet aan mijn slaap toe geven. Donderdag lukt slapen meestal wel maar vandaag was Levi thuis omdat smoeder de 4daagse loopt

Patriesja, leuke fotos

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Gelukkig woon ik 5 min van het zh, maar het neemt wel wat tijd in beslag dat dan wel, maar morgen weer een echo is altijd wel leuk ;)

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, bad heeft iets geholpen. Rugpijn is wat minder erg geworden. Nu lekker op de bank met een zak chips en een knuffelige kat. Die terwijl vriendlief op de bank in slaap was gevallen en ik in bad zat, in de box was gekropen en heel diep lag te slapen... tot ik beneden kwam. T'is duidelijk wie de baas is in huis :)

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah balen voor Anna! Hopelijk zet het gewoon door nu, dit is ook geen volhouden zo!

Pfff, ik zit ook eindelijk op mijn gat! Manlief daarstraks opgehaald van zijn werk. Snel eten gekookt en ik zag ondertussen al dat er iets was met manlief! Hij had al een paar dagen last van zijn kies (wist ik) maar de pijn werd erger en erger! Heb je de tandarts nou al gebeld? Ja vanmorgen! Wat zei hij? Ja waarschijnlijk ontstoken tandvlees! Ja me hoela, dit is geen ontstoken tandvlees meer, dit zijn je wortels! Ik herkende mezelf in hem toen ik weken geleden ook zo op de bank zat. Ik me eten aan de kant gezet en de avond tandarts gebeld. Afijn, half uur later kon hij al terecht.

Ik mijn ouders gebeld om te vragen of ik Dinand daar kon droppen. Nou me vader wilde wel rijden (erg fijn, kan Dinand gewoon naar bed). Dus hop, Paul naar de tandarts, ik me eten weg gemieterd want had ondertussen geen trek meer. Afgewassen, Dinand naar bed gebracht, maar die was ondertussen boos want papa was weer weg.

Naja einde van het hele liedje, het was inderdaad een acute wortelontsteking! Als mijn mannetje zijn vrouwtje nog niet had hihi:p. Morgen even een AB kuurtje halen, want zo fiks was die ontsteking dus. Dinand er ondertussen maar weer uitgehaald, want hij was nog steeds boos. Afijn, papa kwam thuis, Dinand begon te glunderen en papa heeft hem op bed gelegd. Nu is het goed en hoor ik hem niet meer!

9. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Zo, dat is ideaal: 5 minuutjes van het ziekenhuis!
    Wij moeten óf naar Leeuwarden óf naar Sneek (liever Sneek) en beide zo'n 20 minuten rijden.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaaah, lieve en leuke foto's:D!

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Bellie Die mannen zijn ook veel te goedgelovig: een tandvleesontsteking.....
    Fijn dat je gebeld hebt!
    Haha, die Dinand! Wat een knuffel van papa dan al kan doen he?

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.561
    3.064
    113
    Even snel.. nog niemand bevallen? Niks van miffy gehoord ?

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    MamaChantal, oooh lekker geslapen zeg.
    Yes de kinderwagen is er, helemaal blij natuurlijk.

Danitjuh, jeetje wat een nachtmerrie achtbaan. Arme Ismail.
    Weten ze nou hoe het kwam dat het opeens zo slecht ging? En weten ze waar de ontsteking vandaan kwam?
    Hopelijk knapt hij nu alleen nog maar op.

Sherry, ik ken geen rugweeen. Ben benieuwd of het wat bij jou doet.

FFL, zo he flink aan de poets geweest dus.
    Gelukkig is de waarde iets afgezakt.

Marleen, dat begint aardig hoog te raken ja.
    Gelukkig is de hoofdpijn weg, heeft je slaapje toch iets goed gedaan.

Zonnebeertje, laat je mannetje maar zeuren, ik ga ook niet meer met boodschappen zeulen hoor.
    Nouja zeg, je sm is wel van het heel netjes of niet? Volgens mij heeft ze er bijna wel elke keer een opmerking over of niet? Niks van aan trekken hoor, kan me niet voorstellen dat het bij jou zo vies is.
    Bekijk het maar zo, hun zijn gek. Dit is gewoon belachelijk. Dikke knuffel!

Bellie, groot gelijk, morgen gewoon alles uitspreken en je verwachtingen op tafel gooien. Hoelaat mag je?

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha, ja inderdaad. Ik zag mezelf en manlief vannacht al op de bank zitten! Ik dacht meteen: That's not gonna happen! Ik wil "normaal" kunnen slapen vannacht, zonder dat hij als een malloot loopt te piepen van de pijn. Hij vond het in het begin onzin dat ik ging bellen! Maar schat, als ik vannacht nou nog eens spontaan zou bevallen en jij hebt pijn in je bakkes vind ik dat ook niet fijn (en jij ook niet). Als opmerking krijg je dan: Ah joh, dan zijn we toch in het ziekenhuis, dan ga ik meteen wel even bij de kaakchirurg langs. Tja schat, ik denk dat je dan ruzie hebt met mij hihi:p.

Afijn, net kreeg ik toch wel even een dikke zoen van hem dat ik gebeld heb, hij is nu pijnvrij!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moet er om 11.15 uur zijn!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ben ook wel heel benieuwd naar miffy!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    3800 gram ;)
    Nou, fijn dat het nu toch geregeld is/lijkt Jac!

18. Rono

Rono Niet meer actief

f5 f5 f5 f5 ;)

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Lief!!! en goed verwend hoor!

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nog geen miffy baby?

Las dat anna ook weer thuis was, wat een gedoe zeg:(

Patriesja: super schattige foto's!

Waarom is het zulk schijt weer? Ik wil buiten wandelen met de kinderen en niet heel de dag binnen zitten omdat het zulk smerig weer is:(

Deel Deze Pagina