Rond etenstijd was het hier fantastisch weer. Kwam net wel weer met bakken naar beneden zetten. Maar nu weer vooral blauwe lucht Ben ook benieuwd hoe het met Miffy gaat!
heel veel gebruikers online. maar er word maar weinig gekletst. hihi. Marloes hihi dat vind ik te groot hoor. haha. AnnaB. balen meis. dikke knuf. Had zo gehoopt dat ze iets voor je konden betekenen. Patriesja leuke foto's echt superschattig. miffy. zit hier ook al te wachten op een update. Hopenlijk gaat het allemaal goed.
Bellie Haha, fijn dat ie je toch dankbaar is dat je gebeld hebt! Veel succes morgen, ik hoop dat je meteen mag blijven! Spullen voor de zekerheid maar meenemen in de auto? Frummel En t weer schijnt ook niet al te veel beter te worden.... Volgens mij zou het morgenochtend wel droog zijn. Hoe is t met je beide mannetjes? En met jou? Sinds dinsdag staat t kraambed. Aangezien wij niet roken valt het dus op dat het matras naar rook stinkt. Alles wat er mee in aanraking komt begint te stinken, bah! Ik heb nog geen uur terug een mailtje gestuurd naar de organisatie die die dingen levert en net al een voeicemail (Jara was even wakker, vandaar dat ik m niet op kon nemen) van de meneer van Welzorg! Dat is nog eens snel! Hij snapte niet hoe het kon dat het matras stinkt, aangezien de matrassen gereinigd en verpakt worden, maar hij gaat regelen dat er een nieuwe komt. Dat was in eerste instantie niet de inzet van mijn mail, wilde er alleen melding van maken, maar dit is erg netjes! Als het even kan wil ik wel op het bed bevallen dus als dat op een fris ruikend bedje kan, dan graag!
@ Dani: jeetje meid wat een verhaal. Kan me voorstellen dat dit echt een klap voor jullie is!! @ mnm: wow wat een gaaf kamertje! Echt om trots op te zijn J @ rono: hebben jullie allemaal nrs uitgewisseld? @ zonnebeertje: jeetje wat een ***smoeder heb je toch! Kraamhulp gaat echt niet zomaar jeugdzorg inschakelen, daar moet het echt wel heeel vies voor zijn. En al zouden ze dat wel doen, dan worden kinderen niet meteen het huis uit gehaald haha, dan volgen er eerst gewoon gesprekken etc.. (en ik weet het want dit is deels mijn werk...)wat denkt ze wel.. Ze zou je moeten steunen ipv zo moeten zeiken! Niets van aantrekken hoor meid!!! @ henriette: vervelend die rugpijnL @ patriesja: fijn dat zijn bday op de psz leuk was! Gelukkig was de ctg ook goed! Wel fijn idee dat ze het zo goed in de gaten houden zeg.. Leuke fotoos zeg! @ Jac: jeetje dat zou wel heel irritant zijn met die aflossing.. Is toch wel beetje onzeker allemaal zo op een boot tijdens zwangerschap he? @ Bellie: ggoed van je dat je ff gebeld heb! Scheelt weer een slapeloze nacht Spannend morgenochtend.. Hoop dat je duidelijkheid krijgt J @ Frummel: ik baal ook zo van het weer!! Maar ze zeggen dat t morgen beter wordt.. hoop dat t klopt! @ Marleen: gadver een bed dat naar rook ruikt.. Wel super dat ze zo snel actie ondernemen!! Zo hier vanmiddag weer door de apk van de vk gekomen. Ze kon eerst hartje niet vinden, maar ik voelde haar op dat moment heel goed bewegen en die bewegingen hoorde je wel..Dus ik was gelukkig niet meteen in paniek. Uiteindelijk wel goed gevonden en klonk super! Ze lag bijna in mn rug vandaar dat de vk op verkeerde plek zocht! Bloeddruk 110/65, erg netjes dus en in totaal 9 kg aangekomen. Bevallingsgesprek gehad. Ze hebben alles duidelijk uitgelegd, was wel even fijn. Morgen heb ik intake van de kraamzorg.. Ben benieuwd!
Dat is zeker netjes zeg! Hier gaat het super. Jace is heel lief, rustig en tevreden. Hij groeit als kool. Woog vanmorgen 2400 gram! Hij drinkt super en is steeds vaker wakker Declan vind het nog steeds schitterend allemaal. Zodra hij hem ziet gaat hij hem kusjes geven. De wieg staat pal naast het bed aan mijn kant en dex klimt nu graag op bed om met de wieg te schommelen Heel schattig alleen soms word hij iets te enthousiast haha. Dan gaat hij wel errug hard schommelen Met mij gaat het ook beter. Vermoeidheid komt er nu wel uit en ben echt gesloopt. Gelukkig is het thuis heerlijk rustig en kan ik lekker bij komen. Moet zeggen dat het wel rustiger lijkt met 2 kinderen als met 1!? Heel apart.. Declan die lijkt heel goed te begrijpen dat als we met Jace bezig zijn dat hij even moet wachten. Hij klimt dan op de bank en wacht rustig af. Vanmiddag was ik Jace aan het voeden. Dex gooit zijn tuitbeker op de bank, klimt ernaast, gaat tegen me aan liggen met zijn tuitbeker en heeft zo 15 min gelegen tot Jace klaar was met drinken. Het gaat tot nu toe dus erg makkelijk allemaal!
Ja, denk dat ik voor de zekerheid me spullen maar achterin de auto zet. Mocht het zo wezen heb ik dat iig alvast bij me! Nog zoiets! Ze hadden manlief voor aankomende zaterdag opeens ingepland om te werken. Ja want die en die zei dat jij wel voor hem in zou vallen. Whaha, nou das mooi dan, denk niet dat mijn vrouw het daar zo mee eens is! Die staat er de hele week al alleen voor met Dinand, en ik denk wel dat ze het zeer op prijs zal stellen als ik zaterdag gewoon thuis ben! Trouwens ze mag morgen weer naar de gyn. toe, grote kans dat ze binnen nu en een week wel zal gaan bevallen, dus ik werk zaterdag niet! Jammer voor degene die even toe heeft gezegd dat ik wel voor hem zou invallen, maar dan had hij op zijn minst even kunnen overleggen met me! Nou heeft die gozer dus enorm op zijn flikker gehad whaha. Ben wel trots op mijn mannetje.
Poging nummer 2 voor maken berichtje. Weer thuis. Afgelopen nacht weer weeen gehad die niet hebben doorgezet. 4 uur thuis en kon niet meer slapen. Tussen de middag even gaan liggen en wakker geworden van pijn in de rug en harde buiken. 15:45 uur afspraak bij de vk. 2 uur later en de volgende conclusie: gyn weet niet wat er aan de hand is. Hoge bloeddruk, verminderde bloedplaatjes, troebele urine, harde buiken, rug pijn. Urine is op kweek gezet en heb wat gekregen voor een eventuele blaasontsteking. Blij dat ik op bed lig en dat ik nu ga slapen. Vanmorgen bij vriendin een fotoshoot gedaan maar omdat me buik niet echt groot is met regelmaat dus me adem ingehouden en buik naar voren gestoken haha. Nu ga ik echt slapen. Hopen dat ik morgenvroeg fris en fruitig op sta
Zo net een uur gekletst aan de telefoon met mijn vriendinnetje. Wel gezellig hoor. Nu snel verder lezen of er al babynieuws is.
Hoop dat het hier ook allemaal zo gemakkelijk zal gaan! Maar tis natuurlijk ook hoe je er zelf mee omgaat! Fijn dat het zo goed gaat meid!
Leuke foto, Anna!!! Mooi buikje hoor! Frummel, super om te lezen dat het zo goed gaat met je 2 mannen!
Bellie Haha, die vent kan dus alsnog zelf werken!? Net goed. Dat kun je toch niet maken zeg.... Frummel Wat fijn dat het zo goed gaat! Klinkt heerlijk! Ik hoop dat het er hier straks ook zo aan toe gaat. Nu nog een beetje mooier weer voor jou en dan is het helemaal genieten! Mamatien Fijn he, zo'n bevallingsgesprek. Dan is alles een beetje duidelijk en weet je ongeveer wat je kunt verwachten. Bah, hier onweert t nu..... Ben blij dat ik er niet uit hoef
Anna Mooie foto!. Ik hoop dat je lekker rustig kunt slapen vannacht. Wanneer moet je weer op controle? Sterkte meid!
Sherry, als het niet goed voelt even de vk bellen hoor. Ben benieuwd of het iets bij je doet. Marloes, ja die lamp vind ik ook geweldig. Neia heeft hetzelfde behang alleen roze en wat meer muren en dezelfde lamp alleen dan met roze kapjes. Zonnebeertje, ik denk dat barrie eerst eens naar zichzelf moet kijken. Natuurlijk heeft hij het zwaar op het werk, maar hij kan minstens zijn eigen troep opruimen. Henrieke, ai pijnlijk. Kaatje, wat zul je blij zijn dat je hyper ventje nu lekker ligt te slapen. Jac, erg leuk zo'n armband met koppies eraan, heb ik ook alleen dan een zilveren, maar ik heb er nog niet zoveel als jou. Heerlijk geen mega grote baby en lekker thuis bevallen. Bij mij hebben ze geen gewicht gezegd, ga ik volgende week wel vragen. Nouja zeg, belachelijk, hopelijk is het nu echt geregeld, want dat is al over 2 weken. Gelukkig gezellig gekletst met de vk. Bedankt voor de complimentjes over de kamer. Ik ben er erg blij mee!
zo, net nog even 4 panelen behangen, morgen ophangen bij Sam&Thom... en dan is die kamer ook klaar!!!!
Anna: Mooie foto! Hopelijk een goede nachtrust voor jou! Marleen: Ja die gozer kan nu alsnog zelf gaan werken! Al was manief toch gaan werken, had ik daar toch echt een stokkie voor gestoken! Kga zo ook lekker me bed in. Ben gesloopt!
Hi meiden, @ anna: hmmm dus er gebeurt nog niets...hou je het nog wel vol? Ik hoop dat je vanavond goed slaapt. verder wel bijgelezen maar nu even geen puf om te reageren. Controle in ZH bloeddruk was 150/95 dus wat te hoog. nu bloed afgenomen en morgen wordt ik gebeld met de uitslag. verder vanavond wat weeen gehad dus ben al gaan lopen en douchen maar het wil niet echt doorzetten behalve dat ik nu zwetend op de bank zit?? ik heb slaapmedicatie gehad voor 2 nachten zodat ik goed kan slapen. Die moet ik morgen even ophalen. Misschien dat ik er dan ook weer wat meer puf in heb. Morgen gaat Jolien een dagje naar KDV. lekker rust voor mij!
Meiden ik lees zoals gewoonlijk mee maar jullie kletsen vandaag zoveel dat ik het niet bij kan houden hoor. Morgen komt mijn mams logeren. Kan ze mooi helpen de laatste dingetjes te doen Maar dan heb ik weinig tijd om hier te hangen. Ik kom wel spieken of er al babynieuws is.
Patriesja, gelukkig alles goed in het zh. Maarja morgen dus nog een keer. Wat een leuke foto's zeg. En wat heb je toch een mooi knulletje. Jac, slim om niet te bellen en als ze zelf bellen idd niet opnemen, ben jij gek zeg. Paso, haha een golfslagbad, dat wordt wat als de kleine eruit komt. Is het nog een beetje uit te houden op het werk? Gelukkig nog maar een weekje. Kaatje, snel je mannetje iets buiten laten halen en de deur op slot doen. Ooooh ik ben erg. Wupje, je hebt het gewoon gehad meis. En ik snap goed dat je gehoopt had dat het gisteravond iets te betekenen had. Dikke knuffel. Marleen, ik kijk nu ook elke avond bevallingsverhalen. Maar jeetje wat zijn het aparte gevallen zeg. Slim dat je gemaild hebt, ik vind dat ook altijd zoooo stinken. Henrieke, fijn dat het bad wat heeft geholpen. Bellie, wat moeten onze mannen toch zonder ons. En onze kids zonder hun vader hahaha. Goed van je mannetje hoor, jij hebt hem nu harder nodig. Frummel, nou het weer valt echt tegen en na morgen blijft het zo erg begreep ik. Goed om te horen dat alles zo vanzelf sprekend gaat in je gezinnetje. Knap hoor van Dex. Mamatien, fijn weer een goede controle bij de vk. Mooie bloeddruk hoor. Leuk morgen de intake.
MNM, heb even subtiel verteld over jouw trouwring en man vond het echt een mooi idee... dus wie weet hihi