goedemorgen dames, en en en ????? hebben we babynieuws?? Ja hoor! MARLOES GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER NOORTJE!!!!! Kaatje. ooh vervelend. nog beetje geslapen?? MNM. Hihi nee dat durft hij niet meer. Metime jeej 36 weken!!
Jippie, gefeliciteerd Marlous met jullie dochter Noortje. Ennuh, ook namens mijn eigen Noor: mooie naam! Hoop dat alles goed met jullie is, maar met zo'n vlotte thuisbevalling zal dat vast wel, fijn hoor. Andere dames: goeiemorgen!!
@marlous Gefeliciteerd!!! geniet er maar lekker van @marleen Volgende week woensdag. Moet helaas wel weer naar de vk in het ziekenhuis. Ben bang dat het thuis bevallen er weer niet in komt te zitten (tenzij me vliezen breken en baby er achteraan uit valt en ik ben thuis) @nina Volhouden? uhm... gisteren dus niet. Zat er echt doorheen moest om alles en elk klein ding huilen etc. Werd gek van mezelf. @rest Dit weekend ga ik me best doen om terug te lezen... (heeeel wat pagina's... eerst hopelijk vanmiddag een box aanschaffen dan staat die ook in huis ) *ego* Eindelijk een keer 10 uur achter elkaar geslapen! EINDELIJK Wakker worden was niet echt een soepel idee. Heb spierpijn in de rug en benen. (Goh verassing). En de buitendeur bij de buren is wel 30x door die k*t blagen letterlijk dicht gesmeten! Hier liggen nog 2 kinderen lekker te slapen Jongste naast mij. (had haar knuffels vannacht echt nodig) en de oudste die was vannacht wel wakker geworden van een kever op zijn bed??? Ik wist/weet niet of hij weet wat een kever is :S
Wooow, das vlotjes! Marlous gefeliciteerd met jullie nochter Noortje! Nu lekker genieten van de kleine meid!
Moguh allemaal! Ooh Anna, wat zul jij lekker geslapen hebben zeg! Zo'n nacht doet je goed he! @ hier: Nou manlief heeft gisteravond een zooi van zijn prostaglidinges iets naar binnen gegooid bij me (oftewel zijn witte goedje whaha). Of het wat doet, tja, heb wel veel harde buiken nu, maar of het daadwerkelijk tot iets leidt zullen we moeten afwachten. Heb opzich wel lekker geslapen, alleen het in slaap komen duurde heel lang. Heb zeker tot half 2 liggen woelen en werd vanmorgen om 6 uur alweer wakker. Maargoed, straks naar de gyn toe, dat stemt me iets vrolijker hihi. Nog geen nieuws van Miffy?
Marlous van harte gefeliciteerd met jullie dochter Noortje! Zwaait naar iedereen Lees later bij ga zo ff naar de supermarkt en dan naar de gyn Ben ook benieuwf hoe het met miffy is Juud: voor jou word het nu ook spannend! Echt leuk al dat babynieuws!
Zo boodschappen zijn in huis. Gelijk beschuit en muisjes mee genomen. Gaan morgen ook muisjes gebruiken bij de fotoshoot Jac ja gelukkig wel redelijk geslapen.werd nog een keer wakker omdat ik moest plassen maar was zo moe dat ik mezelf niet uit bed kreeg haha.gelukkig kon ik het ophouden tot 7 uur Anna, fijn dat je iig goed geslapen hebt ! Belliebel, haha hoop dat het witte goedje voor wonderen zorgt Nee nog niets van Miffy. Had voor haar gehoopt dat het inleiden een beetje vlotjes zou gaan
Nou, ik ga eens richting schoonouders. Hebben ze Dinand ook weer ffies gezien. Daarna door naar schoonzus en richting de gyn! Ben errug benieuwd! Tot vanmiddag allemaal!
Tuurlijk niet ! Of je moet wel hele erge artsen in het ziekenhuis hebben die je zo lang laten door lopen.
Misschien dit eens proberen als je weer harde buiken hebt. Kreeg het mee van de vk. Weeën thee Ter bevordering van krachtige weeën. Deze thee werkt verwarmend. Ingrediënten: - 10 kruidnagelen - 1 stokje kaneel - stukje gemberwortel van 1 cm, geraspt. 10 minuten zachtjes koken in 1 liter water, de laatste drie minuten 1 zakje of een theelepel Verbena thee toevoegen. Zo gauw de weeën zijn begonnen klaarmaken en regelmatig een kopje drinken,met kleine slokjes
BUDDYNEWS!!! MIFFY IS OM 2:36 BEVALLEN VAN ELIN!!!! Elin Simone Guusje heet ze, 3375gr en 48 cm Alles is goed gaan, wel met de vacuumpomp...
Ik volg jullie wel dames, maar kan het niet allemaal bijhouden. Het lijkt wel sinds dat ik verlof heb ik het drukker heb dan ooit. Veel verjaardagen en afspraken etc. Alles goed hier aan deze kant. Lees dat er weer een babytje is geboren. Marlous van harte gefeliciteerd met jullie dochter Noortje. En nog 1: Miffy jij ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter, nu kan het genieten gaan beginnen.
Babynieuws jeuhhhhh!! Alleen niet van wie ik het verwacht had Marloes gefeliciteerd met de (snelle) geboorte van Noortje! Nu lekker van jullie kleine meis genieten! Miffy zet hem nog steeds op! Ik had ook voor je gehoopt dat je nu bevallen zou zijn. Anna 42 weken ga je niet halen hoor dat zou echt niet grappig zijn. Bij 37 weken flink klagen misschien dat ze dan actie ondernemen? Maar iig wel lekker geslapen!! Kaat voorweeen, hoe voelen die? Bellie succes bij de gyn! Ik had gisteren erg veel last van een nog meer indalend meisje (denk ik) veel steken onderin. Edit: (ik had het gemist) Miffy gefeliciteerd met de geboorte van Elin! Jullie ook lekker genieten van jullie kersverse dochter!
Miffy, gefeliciteerd met Elin ! Geniet lekker van haar Pinx, ik herkende het een beetje als de begin weeën van Levi. Een zwaar zeurend en licht kramperig gevoel in mijn onderbuik die met regelmaat terug komen.